Núvia celiaca

un gran any!

Núvia celiaca

EntradaAutor: xarrup » ds. juny 30, 2012 12:59 pm

Hola a totes!

Fa més d'un any em van diagnosticar que era celiaca, és a dir no puc menjar res que porti blat com pà, farina,pasta etc...
A l'hora de veure restaurants per mi el tema gastronòmic ha estat el més important doncs si algunes esteu en la mateixa situació, em nego a que el dia del meu casament em donin amanidas i carn a la planxa com em passa molts cops quan surto a menejar fora.

A les visites n'hem vist de tots colors desde llocs on no sabien ben bé que era, caterings que em deien que ja em prepararien un peixet a la plantxa o com Can Ribas que al veure la meva preocupació em van fer entrar a la cuina i el cuiner em va explicar com ho preparaven tot.
Així que ens hem decantat per Can Ribas perquè a part de ser un lloc preciós la seva cuina m'ha donat tota la seva confiança. No sé com s'ho montaran per preparar-me el tast i la prova de menú però de moment estic tranquil·la...

Algu comparteix el meu mateix neguit? :star::
Imatge
xarrup
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

Re: Núvia celiaca

EntradaAutor: Montse89 » dg. jul. 01, 2012 10:53 am

Hola wapaa! Dons deu ser una bogeria buscar restaurant dons!! Jo no soc celiaca, ni tinc cap convidat! Jo tinc vegetarians...pero buenoo, per ells es com mes facil buscar coses!! A can cirili en el mateix llibret on et posa els plats del menu hi ha un a part on et posa un menu per vegetarians!! I sempre que anava a un restaurant no em posaven cap problema sempre em deien una bona solucio...pero esclar! No es el mateix!!
Imatge
Montse89
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. jul. 02, 2012 1:06 am

Jo a la meva feina es increïble la quantitat de gent que és celíaca, crec que es una cosa que avui en dia gent que es dediqui aquest sector hauria de tenir en compte, de la amteixa manera que els intolerants a la lactosa, ou..
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: xarrup » dl. jul. 02, 2012 12:59 pm

Anna, jo entre celiacs, intolerants a la lactosa, fruits secs etc crec q podria montar 2 taules.

Estic x montar una boda tematica d'alergies jejejeje
Imatge
xarrup

EntradaAutor: Anna87 » dl. jul. 02, 2012 1:05 pm

xarrup ha escrit:Anna, jo entre celiacs, intolerants a la lactosa, fruits secs etc crec q podria montar 2 taules.

Estic x montar una boda tematica d'alergies jejejeje

ajajajj doncs no vegis ja veig a cda persona amb un plat diferent.Jo estic en el grup dels fruits secs!!
Imatge
Anna87

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: xarrup » dl. jul. 02, 2012 2:53 pm

Doncs amb els fruics secs tambe cal anar amb molt de compte jejeje.
La meva colla del cole tots tenim una al.lergia. es la bomba!
Imatge
xarrup

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant