IMPORTANT!!!

un gran any!

IMPORTANT!!!

EntradaAutor: laureta22/2013 » ds. maig 19, 2012 3:18 pm

Noies he llegit això al foro 2012 i peso que és molt important ho penjo aquí per si alguna no ho heu llegit!!
ES MOLT IMPORTANT MENJAR ALGUNA COSETA!!

Noies!! Si us caseu a les 12 del migdia, l'aperitiu serà cap a les 2, el dinar serà sobre les 4 més o menys, què passa amb la núvia que des de les 7 del matí està a la pelu, després el vestit, corrents al casament i se'ns oblida una cosa molt important, esmorzar.

Una cosa tan senzilla com és menjar un panet o un café amb llet i un croisant o el que sigui, i se'ns oblida per les coses que hem de fer, o per què dels nervis no tenim gana.

Aquest any 4 noies se'n han desmaïat o en l'altar o després del casament, i 4 més han estat a punt i adonant-se els convidats del què passava, els hi donaven xocolata, coca cola o alguna cosa energètica per aguantar, i això abans no passava.

Passa el mateix si el casament és a les 6 de la tarda, aperitiu a les 8 i sopar a pes 9-10 de la nit, i no heu dinat......

I si podeu tastar l'aperitiu encara, però és que molts nuvis arriben a mig aperitiu i ni el poden menjar.

Si, és una tonteria que a mi no em passarà, però quan tenim nuvis que els hi muntem el casament, tot i avisant les núvies, se'ns cauen, i és quan ens diuen que no tenien gana, que no s'han enrecordat.... etc, i si ho comentem és per què cada vegada ens trobem més.
laureta22/2013
:: núvia experimentada

Entrades: 449
Membre des de: dg. abr. 22, 2012 2:09 pm

Re: IMPORTANT!!!

EntradaAutor: bolita21 » ds. maig 19, 2012 3:25 pm

Però nena tu estas en tot eh?! >.-<:
Tens tota la rao, jo també trobo que es un tema important...
Així que prenc nota!

Besitooooss : besito :
Imatge
bolita21

Entrades: 349
Membre des de: dl. març 12, 2012 11:22 pm

EntradaAutor: Patriss30 » ds. maig 19, 2012 4:37 pm

Gracias por recordarlo!!! Pero es que con los nervios que tendremos ese dia, es normal que se nos cierre el estomago!! Tenemos que comer por poco que sea! Lo mejor es cenar super poco la noche anterior y asi tendremos mas hambre el dia de la boda jajaja, en mi caso al casarme de tarde, el desayuno lo hare fuerte y luego al medido dia mi madre seguro que me obliga a comer algo jaja asi que no problem!
*:-)**
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Anna87 » dg. maig 20, 2012 10:48 am

Si aixo ja ho vaig llegir, i jo ho tinc en compte, a més jo soc bastant propença a desmayarme aixi que jo segur qye menjo!!

Pero sempre va be recordar-ho
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant