REGAL PER AL NOVI

un gran any!

REGAL PER AL NOVI

EntradaAutor: Núria&Jordi » dv. abr. 06, 2012 10:13 am

Hola Noies!

queda menys pel 2013!!! =0-0-)

no sé si alguna de vosaltres l'hi ha passat el mateix dubte pel cap que a mi; el novi ens regala l'anell de compromis al demanar-nos per casar-nos formalment amb ell, :-)(-: i nosaltres?? jo en el seu moment li vaig regalar un rellotge xulo xulo! però ara havia pensat fer-li algun detallet pel dia de la boda (clar un rellotge seria bona idea, però ja no em val...)

teniu alguna idea???
Núria&Jordi

Entrades: 9
Membre des de: ds. març 10, 2012 8:48 pm

Re: REGAL PER AL NOVI

EntradaAutor: Montse89 » dv. abr. 06, 2012 1:06 pm

Ves fixan-te, en algun moment ell mateix et dira el que vol!! Segur que alguna vegada li ha fet ilusio comprarse alguna cosa...dons li dius que no se la compri per cualsevol excusa...que si hem d'estalviar per la boda i tal... i despres li regales tu !! :) Jo li faig aixo cuan es el seu aniversari...o si t'enrrecordes d'alguna cosa que volia feia temps i al final re de re...^^ Segur que li agradara! encara que sigui un joc per la play o xbox! si hi juga!
Imatge
Montse89
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 07, 2012 9:54 am

Com han dit per aquí en vers de regalar-li lo tipic un rellotge... pos que sigui alguna cosa que li fes il·lusió o que li agradés, la meva parella es anti rellotges, anells... Jo tinc pensat el setembre que es quan fem anys d'estar junts li regalaré un llavero d'aquells que la inscripció no se'n va mai i a més com es que es un amant de les motos, li vull comprar uns tubs de la moto, ja et dic això li farà més il·lusió que cap altre cosa.
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: GARRIET » dl. abr. 09, 2012 10:32 am

hOLA a totes!! m'ha cridat l'atenció aquest post pk nosaltres també tenim una situació "poc convencional" en aquest aspecte!! Vàrem decidir casar-nos de mutu acord, tenim data i lloc però no hi hagut anell ni "pedida". Si que tenim clar que ens farem regal de compromís. Com queda un any i mig (setembre 2013) ens ho podem fer per les vacances d'estiu, per Nadal o pel nostre aniversari que és al Febrer...
El cas és que a mi ja m'està bé que em faci un anell, m'agrada bastant. Però ell no en vol sentir ni parlar d'un rellotge. No i agraden gens així que m'ha demanat l'iPad 2 (o el 3, el que hi hagi aleshores!!).. Potser és poc romàntic i gens tradicional però prefereixo gastar-me'ls en el que li faci més il·lusió!!
Imatge
GARRIET
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. abr. 09, 2012 11:07 am

Mo&Sergi ha escrit:hOLA a totes!! m'ha cridat l'atenció aquest post pk nosaltres també tenim una situació "poc convencional" en aquest aspecte!! Vàrem decidir casar-nos de mutu acord, tenim data i lloc però no hi hagut anell ni "pedida". Si que tenim clar que ens farem regal de compromís. Com queda un any i mig (setembre 2013) ens ho podem fer per les vacances d'estiu, per Nadal o pel nostre aniversari que és al Febrer...
El cas és que a mi ja m'està bé que em faci un anell, m'agrada bastant. Però ell no en vol sentir ni parlar d'un rellotge. No i agraden gens així que m'ha demanat l'iPad 2 (o el 3, el que hi hagi aleshores!!).. Potser és poc romàntic i gens tradicional però prefereixo gastar-me'ls en el que li faci més il·lusió!!

No se si has llegit el me u posat a la meva parella no li agrada gens ni rellotges... per això li regalaré algu de la moto que se que el farà més feliç que qualsevol altre cosa!
Imatge
Anna87

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. abr. 09, 2012 12:56 pm

Jo faré el rellotge típic. El que serà especial serà la manera de donar-li!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dl. abr. 09, 2012 2:43 pm

Yo hace poco regalé a mi pareja un reloj y no encaja regalarle otro para la boda!! así que le regalaré unas tandas para que vaya a correr con la moto, un finde por ahí romántico (así será un regalo a disfrutar los dos...), unas entradas para un partido que le haga ilusión... Algo que le haga ilu, ese día no tiene que dejar de sonreir en ningun momento , nosotras igual! jejeje
url=http://nuvis.org/rafaijenny2012] Imatge [/url]
Jenny30

Entrades: 5743
Membre des de: dv. maig 20, 2011 11:34 pm

EntradaAutor: GARRIET » dt. abr. 10, 2012 2:06 pm

Anna87 ha escrit:
Mo&Sergi ha escrit:hOLA a totes!! m'ha cridat l'atenció aquest post pk nosaltres també tenim una situació "poc convencional" en aquest aspecte!! Vàrem decidir casar-nos de mutu acord, tenim data i lloc però no hi hagut anell ni "pedida". Si que tenim clar que ens farem regal de compromís. Com queda un any i mig (setembre 2013) ens ho podem fer per les vacances d'estiu, per Nadal o pel nostre aniversari que és al Febrer...

No se si has llegit el me u posat a la meva parella no li agrada gens ni rellotges... per això li regalaré algu de la moto que se que el farà més feliç que qualsevol altre cosa!

Sii que l'he llegit!! Em sembla perfecte, sobre segur l'encertes sempre!!!
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Núria&Jordi » dt. abr. 10, 2012 2:31 pm

Moltes gràcies noies!! la veritat és que les dones en general som molt observadores, i segur que d'aquí allà trobaré el detall especial per aquell dia, ja sigui una escapada romàntica (ens agrada molt viatjar i coneixer mon) o alguna cosa relacionada amb els seus hobis! gràcies de nou!!! -|-)
Núria&Jordi

EntradaAutor: Sweet81 » dc. abr. 11, 2012 10:09 pm

En mi caso mi chico no lleva nunca reloj porque no le gusta, así que...a ver que se me ocurre!!
:(
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: Niekochana » dl. abr. 23, 2012 9:48 pm

A part del regal que ens fem del compromís, també s'ha de fer un regal de casament??
Imatge
Niekochana
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: miriamialbert » dc. maig 16, 2012 6:28 pm

Noies jo he pensat... el mateix dia de la boda preparar-li un bon esmorzar es a dir anire a alguna cafeteria perque li portin a ell i als seus pares crosanets i pastetes i de pas li deixare una carteta que només ell podra llegi.

Us sembla original?

Un petonet noies! *.-o-o.*
Imatge
miriamialbert

Entrades: 248
Membre des de: dv. maig 11, 2012 12:06 pm

EntradaAutor: Jenny30 » dc. maig 16, 2012 8:32 pm

Hola wapis!!
yo en mi caso le enviaré mediante sus primas un video que le habré hecho para que lo vea en el momento que se esté vistiendo en casa de sus padres!
Y durante la boda le haré entrega de un fotolibro de 20 razones por las que casarme con él que le he hecho!!!
que os parece???
Jenny30

EntradaAutor: Cookie27 » dj. maig 17, 2012 6:44 am

Me encanta lo de las 20 razones para casarme con él! Me encantaaaaaaaaa =0-0-)

MiriamiAlbert lo de l'esmorzar també!!! Nosaltres esmorzarem junts el dia de la boda... jejejeje

Mo&Sergi molt bon regal l'Ipad! Jo li vaig regalar per Nadal al meu i està encantaaaaaaaaaaaaaaaat!!!

Anna87 el meu és un altre fanàtic de les motos, així que el què tinc pensat regalar-li (i regalar-me) són unes jaquetes (una per cada un) per la moto igualetes! La seva està feta caldo ja i la meva paxafff paxafff també, així que segur que li encantarà!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: romi83 » dj. maig 17, 2012 9:56 am

Nosotros nos tatuaremos el símbolo del agua en chino. Para llevar el mismo tatuaje... pero en pequeñito. Es algo k nos define y tenemos en común.
Imatge
romi83

Entrades: 304
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 2:15 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dj. maig 17, 2012 11:33 am

romi83 ha escrit:Nosotros nos tatuaremos el símbolo del agua en chino. Para llevar el mismo tatuaje... pero en pequeñito. Es algo k nos define y tenemos en común.

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Jenny30 » dj. maig 17, 2012 12:08 pm

Cookie27 ha escrit:Me encanta lo de las 20 razones para casarme con él! Me encantaaaaaaaaa =0-0-)

MiriamiAlbert lo de l'esmorzar també!!! Nosaltres esmorzarem junts el dia de la boda... jejejeje

Mo&Sergi molt bon regal l'Ipad! Jo li vaig regalar per Nadal al meu i està encantaaaaaaaaaaaaaaaat!!!

Anna87 el meu és un altre fanàtic de les motos, així que el què tinc pensat regalar-li (i regalar-me) són unes jaquetes (una per cada un) per la moto igualetes! La seva està feta caldo ja i la meva paxafff paxafff també, així que segur que li encantarà!

La verdad que me apetecía mucho hacérselo y que mejor ocasión que esta!!!! Espero que a él le guste tanto como a mi, a ver si pongo fotitos que lo veais!!! gracias,wapi!!
Jenny30

EntradaAutor: Cookie27 » dj. maig 17, 2012 12:45 pm

Jenny30, seguro que le encanta!!!! Pero vamos, segurísimo!

Eso, eso, pon nos fotos que siempre va bien para coger ideas!
Yo no descarto hacerlo!

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: Jenny30 » dj. maig 17, 2012 2:00 pm

Cookie27 ha escrit:Jenny30, seguro que le encanta!!!! Pero vamos, segurísimo!

Yo no descarto hacerlo!

Estos dias lo tengo en casa, en un ratito que se vaya os pongo fotitossss, que para hacérselas tengo que sacarlo del escondite!! jejejeje!! si, hazlo si te gusta, que queda super bonitoooo!!
Jenny30

EntradaAutor: Núria&Jordi » ds. maig 19, 2012 6:56 pm

Jenny30 ha escrit:
Cookie27 ha escrit:Jenny30, seguro que le encanta!!!! Pero vamos, segurísimo!

Yo no descarto hacerlo!

Estos dias lo tengo en casa, en un ratito que se vaya os pongo fotitossss, que para hacérselas tengo que sacarlo del escondite!! jejejeje!! si, hazlo si te gusta, que queda super bonitoooo!!

m'agrada molt la idea Jenny!!! a tots dos ens agraden aquestes coses de fotos amb missatges bonics, i importants!! ( posa fotitoss quan puguis!!! ::[]:-]] ) jo he pensat de fer-li i deixar-li amagat a l'habitació, o que el seu germà (que serà el padri, abans de venir a casa meva li dongui a ell el meu regal, aixi tindrà temps de mirar-ho a casa!)

moltes gràcies noies per les idees!!!! :-)0(-:
Núria&Jordi

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants