ansiass ha escrit:Acabo de veure l'enllaç que m'has enviat avanç.
M'he emocionattttttt llegint la teva història del teu casament!!!!!!!!!!!!

Estaves molt maca!!!!!! Quina emoció!!!!
Gràcies guapíssima!!!! estic seguríssima que us anirà super bé i que serà un dels dies més feliços ja veureu!!! lo important és que quan veus el restaurant diguis, aquí em vull casar, és perfecte! i tu ja l'has trobat, felicitats!!! nosaltres ens ho vam passar molt bé, la veritat, no vam mirar gaires restaurants, crec que va ser el tercer o quart, no creguis, però ens vam enamorar de seguida, vam estar uns minuts xerrant al jardí i vam decidir-ho allà mateix.
Ens vam casar, com saps el 21 de maig i va ser el dia més calurós de tot el mes, o sigui que el 31 de maig no pateixis que ja farà caloreta i per la tarda a mi m'encanta Ansiass, és molt més maco, més romàntic. Com portes el tema del vestit? en el tema del fotògraf, jo t'aconsello que a part del que llegeixis per aquí, que és molt relatiu, xafardegis la pàgina web però que els vagis a veure a tots i veure els seus treballs, els àlbums, la manera de com fa la composició, del muntatge, etc... és la millor manera de saber si realment val la pena pagar el que et diu el fotògraf, nosaltres no tenim fotògraf assignant per tant ens vam haver de buscar la vida, vam trobar en Joan Selva que no el tens, però després de mirar un munt de fotògraf, alguns horrorosos, altres molt pijus, vam decidir per aquest pel muntatge dels àlbums, així que estic molt contenta i saps què? que em va donar tanta seguretat el fotògraf que no estava gens nerviosa pel tema de les fotos.
Tema floristeria? com ho portes? bueno siguent del 2012 et queda encara moltíssimmmm et cases per l'església o pel civil? jolin quantes preguntes....bueno ja no m'enrotllo més!!!
Una abraçada guapa!!!