Autor: libella » dj. set. 13, 2012 5:19 pm
Hola noies!
Recupero això perque jo també m'estava plantejant una modista... Jo no vull el tipic vestit blanc de núvia (no m'acabo de veure, no seria jo), pel que prefereixo un vestit d'un altre color, beige, avellana, rosa pal, no sé, el que em quedi bé perque imagino que no tots els colors van bé.
Vaig veure unes fotos d'una núvia, preciosa, de rosa i curt i vaig tornar-me boja buscant d'on era el vestit fins que vaig esbrinar que era fet per una modista! així doncs he pensat, perquè no?
Com parlaveu d'això a principis d'any no se si alguna potser ja se l'ha commençat a fer o què... us agraïria idees o comentaris...
Vaig descrobrir fa uns mesos una "nova" marca de vestits que es diu Otaduy, m'encantent tots! la noia em va comentar que m'el podien fer d'un altre color que no fos blanc... els seus vestits són, més o menys, a partir del 900€ (que jo pensava serien més baratos perque s'autodenominen low cost per a núvies!) i pel que dieu una modista sortiria més o menys pel mateix... però si alguna ha trobat que li facin més barato, us importaria possar referències?
Gràcies!