RAMO de NOVIA

un gran any!

Re: RAMO de NOVIA

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 12:08 pm

Doncs vinga... ja penjo jo el primer

images.jpg

M'agraden molt els rams que tenen una mica de caiguda. Jo sóc bastant alta (1,78 m) i a més amb els talons encara m'hi veuré més. Crec que em quedarà millor un ram que sigui una mica grosset!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: AnnaDavid » dg. gen. 15, 2012 7:29 pm

Jo estic contentisima am el tema ram!! Jajajajaja

Se n'encarrega ell!!!!!!!!!! Jajajja vaig llegir per aquí que era tradició q el ram i el poema fos l'ultim regal del nuvi a la nuvia com a solters, però com el nuvi no pot veure a la nuvia el porta el padrí q es algu de confiança del nuvi!! Axi q fins al dia del casament no sabré com sera el meu ram!!

M'encantaaaaaaa!!
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
AnnaDavid
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 7:44 pm

Anna, que maco això que comentes! I així tu tindràs la sorpreseta de veure com serà el ram. Ho trobo molt maco!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: AnnaDavid » dg. gen. 15, 2012 8:06 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiii m'encanta!!! Ho trobo super romantic!! Al principi no li feia gaire gracia, però el vaig convencer rapid!! Ames a ell li encanten les plantes, les flors i tal!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
AnnaDavid

Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 8:11 pm

Així, si li agraden les plantes i en sap una mica segur que t'encarregarà un ram ben bonic!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Anna87 » dl. gen. 16, 2012 10:25 am

Quina sort que entengui d'aquest tema la veritat! Com que el vestit nomes el veuran la meva mare i sogre, li he comentat a la meva sogre que sigui ella que vagi amb la meva parella i se'n carregui a mes ella i té molt de gust per això, després serà qüestió de donar-li al padrí i llestos
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Estercita » dl. gen. 16, 2012 10:32 am

Os pongo como será mi ramo...yo llevaré un vestido muy clásico y con falda muy princesita y un ramo en cascada le dará un toque más moderno...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Estercita
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: naesmi » dl. gen. 16, 2012 10:50 am

tot i que jo sigui una nuvia de 2012, us deixo la meva situacio:

a l'igual que l'Annadavid, el meu ram és sorpresa!!! >.-<:

no soc gaire decidida en flors, no m'agraden gaire, aixi que com em dóna igual el com serà perquè crec que no hi ha ram lleig, vull sorpresa!
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: IreneCS » dl. gen. 16, 2012 10:13 pm

Anna, me parece que te cojo la idea!!!! Me parece súper romántico... mi novio no entiende mucho de plantas, no como el tuyo, de hecho las de casa las cuido yo (y la mitad se me mueren, porque me gustan las que tienen flores de colores y suelen ser delicadas...). Y cogiéndote la idea, la verdad es que mi padrino es, bueno, será, mi primo, que es como un hermano, y además es el mejor amigo de mi novio y nos presentó él. Tu idea me ha parecido genial!!! Pero lo que sí haré, ya que mi vestido n'hi parlar-ne lo verá mi suegra, será un súper secreto, será ir a ver ramos con él y dejar unos 10 o así que me gusten (para que peguen con el vestido, no vaya a ser que me coja uno amarillo y mi vestido lleve cosas verdes... o algo así...), y que de esos 10, me sorprenda. De verdad, me ha parecido una idea estupenda!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
IreneCS

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. gen. 16, 2012 11:32 pm

Ostres, jo dec ser super controladora! :-)0(-: :-)0(-: no m'atreviria pas a deixar-li aquesta decisió al meu xicot. I no sé perquè... quan ha triat alguna cosa ell, l'ha ben encertada (penso, per exemple, en l'anell de compromís). Però amb les coses del casament les superviso totes... i tinc les ungles mig menjades de no poder veure el traje que s'ha mirat ell!
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 17, 2012 10:36 am

Olguiky ha escrit:Ostres, jo dec ser super controladora! :-)0(-: :-)0(-: no m'atreviria pas a deixar-li aquesta decisió al meu xicot. I no sé perquè... quan ha triat alguna cosa ell, l'ha ben encertada (penso, per exemple, en l'anell de compromís). Però amb les coses del casament les superviso totes... i tinc les ungles mig menjades de no poder veure el traje que s'ha mirat ell!

Jo soc igual que tu, per aixo ja li he dit a la meva sogre de que s'encarregui de posarlo guapo perque d'ell no me'n fio ni un pel i del ram el mateix, encara faria una bogeria!
Imatge
Anna87

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: naesmi » dt. gen. 17, 2012 1:17 pm

reines!
és que les núvies som massa controladores perquè és el nostre dia i volem que surti perfecte! però he decidit que necessito alguna sorpresa aquell dia! també, s'ha de dir, que si hi hagués d'anar jo amb el meu cunyat.... em sembla que acabaria escollint el meu ram la florista! jajajajaja
*Naesmi*
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
naesmi

Entrades: 411
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:22 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dj. gen. 19, 2012 12:24 pm

jo el ram x si les mosques també el triaré jo, no m'en enfio, si despres ni m'agrada l'haurem de lluir casi tot el dia, jejeje
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: IreneCS » dj. gen. 19, 2012 5:26 pm

Yo creo que al final, aunque aún falte mucho y puede que cambie de idea... haré esto que habéis explicado, me ceñiré a la tradición, pero un poco "tuneada". He pensado una vez tenga el vestido, ir con mi novio a ver ramos de novia, y hacer una selección de 10 o 15 ramos (más o menos...) y que luego él me de la sorpresa!!! Así seguro acierta y yo lo tengo medio controlado...
Imatge
IreneCS

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: Patriii » dj. gen. 19, 2012 8:20 pm

Pues yo de momento no tengo ni idea de como lo quiero!! A mi en principio me lo regala la pareja de el tio de Albert, que tambien sera el padrino, ella antes tenia una floristeria y cuando albert me regalaba flores siempre hacia ella el ramo, y siempre a dicho que cuando nos casemos me hará ella el ramo, lo único que nose si será sorpresa o me dejará escojer, yo prefiero sorpresa, ya conocen mis gustos, asi que..bueno ya se vera!
Imatge
Patriii

Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: xaviymaica » dj. feb. 02, 2012 10:51 pm

Yo la verdad es que siempre quise un ramo muy discreto pero como mi vestido es muy sencillo me han recomendado ponerle algo de color.. he visto un par chulos pero aún no he decidido nada.
Imatge
xaviymaica

Entrades: 250
Membre des de: dg. des. 11, 2011 8:22 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. feb. 03, 2012 5:06 pm

M'encanta aquest ram, però sobretot m'agraden molt els colors que té.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: CATALANA » dg. feb. 05, 2012 10:54 am

Sobre qué precios estan los ramos de novia??? Con un mes de antelación es suficiente, no?
Imatge
CATALANA

Entrades: 272
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:45 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. feb. 05, 2012 11:00 am

Mireia i Héctor ha escrit:Sobre qué precios estan los ramos de novia??? Con un mes de antelación es suficiente, no?

Solen rondar els 100 €, però hi ha llocs que m'han dit 120 €. La meva florista em va dir que ella amb tres setmanes en feia prou pel ram i la decoració de l'església.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: CATALANA » dg. feb. 05, 2012 11:12 am

Olguiky ha escrit:
Mireia i Héctor ha escrit:Sobre qué precios estan los ramos de novia??? Con un mes de antelación es suficiente, no?

Solen rondar els 100 €, però hi ha llocs que m'han dit 120 €. La meva florista em va dir que ella amb tres setmanes en feia prou pel ram i la decoració de l'església.

Moltes gràcies Olguiki!!! és que estem fent pressupostos per anar estalviant perquè sinó després... A tot el que dius "boda", automàticament et pugen el preu... Gràcies!!!
Doncs aniré mirant rams per veure els que m'agraden però encara em queda temps!!jeje!
Imatge
CATALANA

Entrades: 272
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:45 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants