BLOGS

un gran any!

BLOGS

EntradaAutor: crisvr » dt. des. 27, 2011 5:13 pm

Hola! no sé si ja està creat o no, però he pensat que podriem compartir blogs d'allà on agafem idees. A part de la guianupcial, hi ha blogs on noies que ja s'han casat penjen idees que van trobant o que han utilitzat. Hi ha algunes noies que escriuen en aquest foro que també han creat un blog i ho trobo molt interessant i ens pot ajudar moltíssim.

Espero que sigui útil i ens ajudi a preparar el nostre gran dia.
crisvr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
crisvr
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: ds. nov. 19, 2011 9:20 pm

Re: BLOGS

EntradaAutor: crisvr » dt. des. 27, 2011 5:18 pm

Començo jo mateixa:

1.http://mmmcrafts.blogspot.com/p/free-pa ... rials.html : ena quest blog hi ha coses que podem fer nosaltres mateixes i estan les plantilles per fer-les. D'aqui vaig treure les idees per fer els punts de llibre (que quan arribi el dia no sé si ho faré, jeje).

2.http://www.diariodelanovia.com: d'aqui tinc moltes coses anotades, sobre tot hi ha una caixa que m'agrada molt per demanar a les amigues que siguin les nostres dames d'honor, també pentinats, decoració, etc. Aquest personalment m'agrada molt.

3.http://www.labodadeolivia.com/ : aquesta és una web on posa coses d'interés, guainupcial té moltes més coses però és curiosa d'observar, té idees bones.

4.http://www.tendenciasdebodas.com: aquesta és una revista digital gratuita amb moltes idees.

I desprès tinc més blogs, però són de noies que escriuen pel foro i que són molt interessants, però segurament elles mateixes ho publicaran. Sino és així ja els hi faré jo bona propaganda.
crisvr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 27, 2011 11:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
crisvr

EntradaAutor: Estercita » dt. des. 27, 2011 5:44 pm

Muy buena idea Cris....ahora no se me ocurre ningun blog, pero ire apuntando a medida que encuentre...
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: Anna87 » dt. des. 27, 2011 8:11 pm

Bona idea, jo ara no, pero si en veig algun d'interessant el poso
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. des. 27, 2011 8:45 pm

Quan em connecti des de l'altre ordinador ja posaré els que tinc... és que els tinc guardats a "Mis favoritos"!

Molt bona idea això de compartir enllaços!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: leni221177 » dt. des. 27, 2011 10:16 pm

crisvr ha escrit:Començo jo mateixa:

1.http://mmmcrafts.blogspot.com/p/free-pa ... rials.html : ena quest blog hi ha coses que podem fer nosaltres mateixes, on hi ha les plantilles per fer-les. D'aqui vaig treure les idees per fer els punts de llibre (que quan arribi el di ano sé si ho fare, jeje).

2.http://www.diariodelanovia.com: d'aqui tinc moltes coses anotades, sobre tot hi ha una caixa que m'agrada molt per demanar a les amigues que siguin les nsotres dames d'honor, també pentinats, decoració, etc. Aquest personalment m'agrad amolt.

3.http://www.labodadeolivia.com/ : aquesta és una web on posa coses d'interés, guainupcial té moltes més coses però és curiosa d'observar, té idees bones.

4.http://www.tendenciasdebodas.com: aquesta és una revista digital gratuita amb moltes idees.

I desprès tinc més blogs, però són de noies que escriuen pel foro iq ue són molt interessants, però segurament elles mateixes ho publicaran. sino és així ja els hi faré jo bona propaganda.

Me parece super interesante y ahora mismo les voy a echar un ojo!
Si encuentro algo interesante os lo apunto.
De todos modos si os leeis las pre-crónicas (para ir más rapidito) podeís coger un montón de ideas de las chicas!
Son un encanto!
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Montse89 » dt. des. 27, 2011 10:49 pm

Es una idea genial! Cuando encuentre algo ya lo pondre!!
Imatge
Montse89

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: crisvr » dt. des. 27, 2011 11:05 pm

leni221177 ha escrit:Me parece super interesante y ahora mismo les voy a echar un ojo!
Si encuentro algo interesante os lo apunto.
De todos modos si os leeis las pre-crónicas (para ir más rapidito) podeís coger un montón de ideas de las chicas!
Son un encanto!

Ya tengo ganas de poder leer las crónicas, para poder ir cogiendo ideas, pero mientras tanto, jejeje.

Me alegro que os guste la idea, así compartiremos más cosas ;-)
crisvr

EntradaAutor: crisvr » dc. des. 28, 2011 3:34 pm

Ahir vaig obrir aquest foro sobre blogs i vaig posar aquells que segueixo, entre ells em vaig deixar el blog de rosa clara. El podeu seguir des del facebook, on us enterareu de ofertes, promocions, etc. Aquest blog el trobo molt interesant, perquè cada setmana presenten una boda: o l'explica la que escriu el blog o la propia novia i està bé per anar agafant idees.

http://blog.rosaclara.es/una-boda-rosa- ... a-en-bali/
crisvr

EntradaAutor: leni221177 » dc. des. 28, 2011 6:04 pm

crisvr ha escrit:Ahir vaig obrir aquest foro sobre blogs i vaig posar aquells que segueixo, entre ells em vaig deixar el blog de rosa clara. El podeu seguir des del facebook, on us enterareu de ofertes, promocions, etc. Aquest blog el trobo molt interesant, perquè cada setmana presenten una boda: o l'explica la que escriu el blog o la propia novia i està bé per anar agafant idees.

http://blog.rosaclara.es/una-boda-rosa- ... a-en-bali/

Ostres Crisvr que guai! Em sembla fantàstic! Això és que t'agrada Rosa Clarà, no? Nena, quines ganes de que ens arribi el moment d'anar fer la nostra ruta vestidil!!!
Imatge

Imatge
leni221177

EntradaAutor: crisvr » dc. des. 28, 2011 6:22 pm

La veritat és que a mi, personalment, m'agrada més pronovias.Encara que Rosa clarà també. Però sent sincera, els vestits de boda m'agraden moltíssim, jejeje.
El que més il·lusió em fa és poder-me provar un vestit de novia, jejeje, llavors és quan el somni es farà realitat i podré comprovar que tot això va enserio, jiji.
crisvr

EntradaAutor: Olguiky » dc. des. 28, 2011 7:05 pm

crisvr ha escrit:La veritat és que a mi, personalment, m'agrada més pronovias.Encara que Rosa clarà també. Però sent sincera, els vestits de boda m'agraden moltíssim, jejeje.
El que més il·lusió em fa és poder-me provar un vestit de novia, jejeje, llavors és quan el somni es farà realitat i podré comprovar que tot això va enserio, jiji.

No sé la resta de noies, però en el meu cas l'emoció no em va venir quan em vaig emprovar el primer vestit de núvia (més aviat els primers em van fer sentir bastant indiferent), sinó quan em vaig emprovar EL MEU! Aquí sí que hi ha alguna cosa que ho fa diferent.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: leni221177 » dc. des. 28, 2011 8:39 pm

Olguiky ha escrit:
crisvr ha escrit:La veritat és que a mi, personalment, m'agrada més pronovias.Encara que Rosa clarà també. Però sent sincera, els vestits de boda m'agraden moltíssim, jejeje.

No sé la resta de noies, però en el meu cas l'emoció no em va venir quan em vaig emprovar el primer vestit de núvia (més aviat els primers em van fer sentir bastant indiferent), sinó quan em vaig emprovar EL MEU! Aquí sí que hi ha alguna cosa que ho fa diferent.

A mi la veritat que penso que també m'agraden més els de Pronovias.
Olguiki, m'imagino això que dius pq. si els primers que et poses tampoc són el que a tu t'agrada...però quan trobes el teu ha de ser tant ESPECIAL!!!
Que bé quan arribi el nostre moment!!
Imatge

Imatge
leni221177

EntradaAutor: crisvr » dj. des. 29, 2011 3:05 pm

La veritat és que tenei raó. Tothom parla del moment quan trobes el teu i jo pensaba que la gent exagerada, però no.
Aquest octubre es va casar una amiga i la vaig acompanyar a emprovar-se diferents vestits de novia i quan va trobar el que millor li sentava es nota i la felicitat que vaig notar a la seva casa va ser increible. Tot i que finalment en va triar un altre en una altra botiga, perquè era molt car. Elq ue va triar finalment li quedava millor :-)
crisvr

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 15, 2012 1:40 pm

Jo al final dubtava entre dos vestits. Eren bastant semblants, però canviava una mica la part de baix. I la noia de la botiga em va dir "No sé perquè dubtes. La cara que has posat amb el primer ho deia tot". I va tenir raó!
Imatge

Olguiky

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants