Autor: Anna87 » ds. des. 24, 2011 1:13 pm
Autor: AnnaDavid » ds. des. 24, 2011 2:42 pm
Autor: escanilla2000 » ds. des. 24, 2011 3:20 pm
Autor: Olguiky » dg. des. 25, 2011 12:20 pm
AnnaDavid ha escrit:Bnessss
No se si tho diré b, però txplico el q jo tinc entes.....
Testimonis només són persones que signen conforme us caseu sense coecció i pq us stimeu i tal i tal i tal... En ceremonia civil diria q son 2 per la ceremonia i 1 al registre civil... pero no ho tinc clar, en ceremonia reigiosa sen necesiten 2,però a nosaltres el capella ens va dir q en podem tnir fins a 4...i per aki e llegit alguna nuvia q deia q en podien tnir 8....
AnnaDavid ha escrit:Padrí... en teoria és alguna persona de confiança del nuvi. Qi va a buscar la nuvia i lacompanya fins al nuvi... A catalunya lentrada fins al nuvi la fa el pare de la nuvia, però el padrí la va a buscar a casa i tal.
AnnaDavid ha escrit:Li ha de llegir un poema i li porta el ram a casa seva... sobre el ram jo he llegit tres teories...:
1. el compra la nuvia i el padri li dona el dia del casament.
2. el compra el padrí sota supervisió de la nuvia.
3. Tradicionalment (i la versió q ami personalment mes magrada): Es l'últim regal de solters q el nuvi li fa a la nuvia!! El compra el nuvi, però com q no pot veure a la nuvia, li porta una persona de confiança!!
Autor: Anna87 » dg. des. 25, 2011 12:24 pm
Autor: Olguiky » dg. des. 25, 2011 12:31 pm
Anna87 ha escrit:A veure, els testimonis veig que tampoc tenen cap paper "important" firmar... el que em pregunto ara, tinc pensat casarme per iglesia i vull que em porti el meu pare a l'esglesia, pero puc fer que el padri sigui un millor amic de la meva parella, el ram que mel compri la meva parella pero com el porti ell (amic) i em llegeixi ell (amic) el poema? Per cert quan representa que et dona el ram el padri quan et llegeix el poema, abans.... perdoneu les preguntes vull tenir-ho clar
Autor: Anna87 » dg. des. 25, 2011 12:34 pm
Autor: Olguiky » dg. des. 25, 2011 12:57 pm
Anna87 ha escrit:Que ben explicat gràcies, tenia un lio.... Ara si que si!!!!
Un altre cosa puc fer que ell condueixi el cotxe que em porta a l'esglesia no, també?
Autor: AnnaDavid » dg. des. 25, 2011 1:11 pm
Anna87 ha escrit:Que ben explicat gràcies, tenia un lio.... Ara si que si!!!! Quan he vist "és el padrí del nuvi" ho entés, s'ha m'encès la bombeta
Un altre cosa puc fer que ell condueixi el cotxe que em porta a l'esglesia no, també?
Autor: leni221177 » dg. des. 25, 2011 8:30 pm
Autor: Olguiky » dl. des. 26, 2011 11:22 am
Autor: leni221177 » dl. des. 26, 2011 8:26 pm
Autor: crisvr » dt. des. 27, 2011 10:37 am
Autor: Estercita » dt. des. 27, 2011 11:47 am
crisvr ha escrit:Nosaltres encara no hem decidit qui seran els nostres testimones, encara que per la meva part ho tinc clar.
Unoa pregunta, ja que estem posats, quina ésla tasca de la dama d'honor?
Els testimonis i els padrins ho tinc clar, a més, jo hem casaré per lo civil i al restaurant farem també per lo civil però ens casarà un amic, així que serà com vulguem. Però tinc la meva cosina que m'ha demanat ser la dama d'honor i ven bé no se quin és el seu paper. M'ajudeu?
Gràcies
Autor: crisvr » dt. des. 27, 2011 12:29 pm
Estercita ha escrit:crisvr ha escrit:Nosaltres encara no hem decidit qui seran els nostres testimones, encara que per la meva part ho tinc clar.
Unoa pregunta, ja que estem posats, quina ésla tasca de la dama d'honor?
Els testimonis i els padrins ho tinc clar, a més, jo hem casaré per lo civil i al restaurant farem també per lo civil però ens casarà un amic, així que serà com vulguem. Però tinc la meva cosina que m'ha demanat ser la dama d'honor i ven bé no se quin és el seu paper. M'ajudeu?
Gràcies
Cris, yo tambien quiero damas de honor, en un principio te ayudan con los preparativos,vestido,ropa interior,etc, también ayudan que los detalles del convite esten en las mesas, ah y te aguantan el ramo en la iglesia....bueno esos detallitos que ayudan a que todo sea mas facil y perfecto....hay un foro de damas de honor tambien...
Autor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 11:47 am
Judy* ha escrit:Yo tengo intención de pedirle a una amiga que me ayude a vestirme y demás... pero no creo que le diga nada del vestido de ella ni nada... que vaya como quiera, jejejejeje!
Ayy que fuerteee que ahora ya es el año que viene
Autor: Olguiky » dg. gen. 01, 2012 12:47 pm
Autor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 1:19 pm
Olguiky ha escrit:L'altre dia em van dir una cosa d'això de les dames d'honor i em vaig quedar bastant parada, no ho sabia! Em van dir que era la núvia que pagava els vestits de les dames d'honor. Si en tens gaires... entre el de núvia i els de les dames et deixes una pasta gansa!
Judy, la idea que et dóna l'Estercita és molt bona... i fins i tot també et podries pensar fer-li un "ramillete" com aquells que porten les noies a les pelis americanes el dia del ball de graduació. Que és com un ram, però es porta com un braçalet. I si li fas amb la mateixa flor que el teu ram de núvia pot quedar molt xulo!
Autor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 1:21 pm
Estercita ha escrit:Judy* ha escrit:Yo tengo intención de pedirle a una amiga que me ayude a vestirme y demás... pero no creo que le diga nada del vestido de ella ni nada... que vaya como quiera, jejejejeje!
Ayy que fuerteee que ahora ya es el año que viene
Podrias ponerle una pulsera de flores para que se sienta especial, no le haces ponerse ningún vestido tipo dama de honor, pero una pulsera queda muy mono...si encuentro la foto te la envio..
Feliz año!