Sóc nova!

un gran any!

Re: Sóc nova!

EntradaAutor: cris&pol » dj. des. 01, 2011 11:52 am

Guapa primer que tot Enhorabona pel teu casament!!!

Jo sóc una inflitrada del 2012 però no volia deixar de passar per felicitar-te pel teu casament!! De seguida que us volgueu donar compte ja tindreu quasi l'any 2013 a sobre i a nosaltres ja ens haurà passat el gran dia, jejejje!!

Respecte al que comentes no se si seré de gran ajuda he llegit per algun lloc que em sembla que era can Ribas de Montbui que fa algú estil coctel com tu comentes i llavors al Restaurant on jo em caso em sembla que no tenen cap problema en celebrar un casament per menys de 80 convidats!!

Un petó maca!
Imatge
cris&pol
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1623
Membre des de: dc. abr. 20, 2011 2:33 pm

EntradaAutor: Montse89 » dj. des. 01, 2011 1:54 pm

Hola Judy!!
Moltes felicitaats! Ja ets una mees!! Jo primer miraria el restaurant que m'agrades y despres preguntaria els preus de menu o coctel! Y mires com et surt millor...no? Perque hi ha molts llocs que et demanen un minim, y llavors portser no et surtiria a compte!!

Ja anirem parlant per aki!!
Imatge
Montse89
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dj. des. 01, 2011 2:55 pm

Hola Judy,
Moltisssimes felicitats!!!!!!!!
Jo hem caso el set 2013 a can marlet i estic encantadisima de la nostre elecció.
Se que en aquest restaurant,depen de les dates , pots tenir la opció nomes d'aperitiu bastant complet, es qüestió de visitar-los i parlar amb ells i t'aconsellaran com podras fer-ho millor per el que tu t'agradaria.
Ja ens tindras al corrent
Petonets
Eliven88
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: ruizsa » dt. des. 06, 2011 10:40 pm

Felicidades wapísima!!!! Bienvenida al 2013!!! Yo me caso en Can Marlet y que decir tiene que vayais a verlo y hableis el tema del coctel y seguro que os ayudan en todo lo posible, sobretodo Edu que es un encantooooo ( és el que nos atendió a nosotros y no tengo ningunaaaa queja), otra opción también es Can Ribas también es increíble, fue nuestro finalista, pero ganó Can Marlet!!Pero si que hacen el tema del coctel!Yo por mi parte decirte que no dejes de visitar estos 2 sitios. Un abrazooooo y felicidadessssss *.-o-o.*
Imatge
Imatge
ruizsa

Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: leni221177 » dc. des. 07, 2011 9:48 pm

Hola Judy!
Felicitats pel teu casament!
Jo a l'igual que moltes noies de les que t'han escrit, també em caso a Can Marlet! No perdis la ocasió d'anar-l'ho a veure, t'agradarà molt.
A Can Marlet tenen un saló per aquest nr de persones, no crec que sigui un problema.
De tota manera, a part de Can Marlet que a mi em té enamorada, t'aconsellaria visitar Can Ribas i El Turó del Sol. En aquest últim i vaig estar aquest any pel caament de me cunyada i te'l recomano 100%. El lloc, el servei, el menjar,...el preu!!
Si necessites algun consell més aquí estem per ajudar-te.
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Montse89 » dj. des. 08, 2011 10:17 pm

Si judy! A mi me antedio carles, muy majo!! Que salon viste tu?? Yo el sant vicenç, nada mas entrar a la derecha.
Imatge
Montse89

EntradaAutor: leni221177 » dv. des. 09, 2011 12:05 am

Judy* ha escrit:Leni!
A Can Marlet ens va agradar molt el saló d'abaix, més nou, amb la pèrgola de fusta per l'aperitiu... però ens demanen mínim de 100 i som 50...
El Turó del Sol és un clar candidat, l'hem vist i ens ha encantat!!!
I a Can Ribas tinc moltes ganes d'anar!!!

Judy! Turó del Sol al final?
A Can Ribas es casa una amiga l'any vinent, però al juliol. El mateix propietari de Can Marlet em diu que Can Ribas és una passada, més que res per si voleu anar-hi,..pero pel que m'ha dit la meva amiga, pica bastant el preu.
De toa maner, com t'he dit en altres foros, si tries el Turó, de veritat que serà una elecció formidable!
Imatge

Imatge
leni221177

EntradaAutor: Montse89 » dv. des. 09, 2011 11:34 pm

Yo cuando fui no habian pavos!!! Pero si que los vi en las fotos^^! El castell de Peralada me encantaaa!! Pero a mi me queda a hora y media de camino, esta muy lejos! Judy tu donde vives?
Imatge
Montse89

EntradaAutor: Airyn » ds. des. 10, 2011 12:40 am

Moltisimeees felicitaatss!!

i bienvenida!! poquito a poco nos vamos conociendo!!!
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: leni221177 » ds. des. 10, 2011 2:21 pm

En el Turó del So, hay pavos. El día que fueron hacer la prueba del menu habían bastantes pero el día de la boda sólo habían 2..je,je! Os podéis imaginar a los niños detrás de los pobres bichos,..entre ellos mi hija.
Imatge

Imatge
leni221177

EntradaAutor: Montse89 » ds. des. 10, 2011 10:50 pm

Yo creo que los pavos ya estaran acostumbrados a que los niños les persigan!! jejeje ...joo yo no los viii!!
Imatge
Montse89

EntradaAutor: **DESI y DAVID** » dt. des. 13, 2011 6:04 pm

si jejeje yo también vi a los pobres pavos corriendo con los críos detrás y los no tan críos.
**DESI y DAVID**
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7303
Membre des de: dc. abr. 04, 2007 3:09 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: mrociotc » dt. des. 20, 2011 12:32 am

Hola chicas!!

El domingo encontre un programa en la tele que estoy segura os va a encantar, no se si algunas ya lo conoceís pero yo no y lo encontre por casualidad haciendo zaping!! Este programa lo hacen los domingos a las 14:30h en el canal nova o el domingo a la 1 de la madrugada. Se llama un plan perfecto, trata sobre los preparativos de una boda hasta el día de la boda!! jeje También los podeís ver por internet si no os va bien el domingo. Buscaís en google un plan perfecto nova tv y podeís ver todos los episodios que ya han transmitido. Os gustará!!
Imatge
mrociotc

Entrades: 251
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 4:01 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants