Perruqueria i maquillatge

un gran any!

Re: Perruqueria i maquillatge

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. set. 15, 2012 4:13 pm

scobita ha escrit:
Mi_Mo ha escrit:Hola noies, algú coneix a Make up home??? http://makeuphome.es/
Esl preus estan molt bé i les fotos del facebook son chules

Holaaa! yo estuve pidiendole presupuesto a Maria, que es la maquilladora de Makeuphome porque me gustó mucho todas las fotos que tenía y en el face es una pasada. Es la maquilladora de pronovias asi que imaginate! me encantó!
Le escribí un email preguntandole precios de maquillaje y peinado y me dijo que la peluquera estaba de vacaciones y que en cuanto volviera me diria precios del pack completo. Solo me dio precios del maquillaje que es la parte que ella hace.
Total, que pasaron las semanas y no me volvió a decir nada más... y como tenía que decidirme por el tema del dto de Novia Perfecta finalmente me decanté por los otros.
Al final no me gustó que se olvidara de mi presupuesto... pero hay que reconocer que su trabajo es muy bueno! por lo menos a mi me encantó!!!
Qué te ha contestado a ti? qué precios te ha dado?

Hola guapa, esto me ha enviado el precio normal por maquillaje son 150€ y el peinado igual 150€. Al maquillarse dos personas mas,puedes beneficiarte de los "packs de grupo" con lo cual seria:
La novia: 120€ maquillaje+120€ peluqueria ( ambas con pruebas incluidas)
Invitadas: 50€ maquillaje, y el peinado depende de si es simplemente peinado,largura,recogido....

Lo que no me ha dicho es lo del desplazamiento, pero es caro...
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. des. 28, 2012 1:21 pm

Bon dia noies!!!!
El post és una mica antic però per les núvies que encara no sabeu on maquillar-vos conneixo a una noia que ve a domicili i maquilla de conya!és professional del sector i a maquillat tant a models com a núvies. Us deixo la pàgina web perquè hi feu una ullada de la seva feina: estíbaliz otero-make up, està al facebook. És genial!
snake35
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: ratetacatalana » dv. març 15, 2013 1:40 pm

snake35 ha escrit:Bon dia noies!!!!
El post és una mica antic però per les núvies que encara no sabeu on maquillar-vos conneixo a una noia que ve a domicili i maquilla de conya!és professional del sector i a maquillat tant a models com a núvies. Us deixo la pàgina web perquè hi feu una ullada de la seva feina: estíbaliz otero-make up, està al facebook. És genial!

Hola Snake!!!
Apa quina casualitat, jo l'any passat vaig anar al casament d'una amiga i em va maquillar ella, vaig quedar espectacular, és una noia molt maca i de seguida conneix els teus gustos i ho sap transmetre en el maquillatge, crec que és l'unica vegada que m'ha durat moltes hores el maquillatge posat!
ratetacatalana

Entrades: 9
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:07 am

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants