A que hora os casais?

un gran any!

Re: A que hora os casais?

EntradaAutor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 4:44 pm

la verdad q si!!
hoy mismo lo hablaba con mi novio, q a las 18h seria mejor, asi se alarga un poco la hora de la cena y el baile! no creeis??
Imatge
Imatge
Mireia2014
:: núvia experta

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: Olguiky » dt. juny 19, 2012 4:49 pm

Mireia2014 ha escrit:la verdad q si!!
hoy mismo lo hablaba con mi novio, q a las 18h seria mejor, asi se alarga un poco la hora de la cena y el baile! no creeis??

Més que tot és perquè si fas la cerimònia a les 17, s'acaba a les 18... una mica de fotos... i abans de les 19 ja estàs! Però et ve de gust començar l'aperitiu a les 7 de la tarda? Sembla més adequat cap a les 8 i així se sopa cap a 2 quarts de 10 o les 10 (una hora molt més raonable per sopar). Almenys això és el que vam intentar fer nosaltres.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 4:53 pm

La ceremonia civil que dura 1 hora??? yo pensaba q menos!
voy algo perdida en eso!!
Imatge
Imatge
Mireia2014

EntradaAutor: Olguiky » dt. juny 19, 2012 4:54 pm

Mireia2014 ha escrit:La ceremonia civil que dura 1 hora??? yo pensaba q menos!
voy algo perdida en eso!!

Jo he anat en cerimònies civils que sí que ho han durat... com que feien parlar a diferents familiars i amics... la cosa es va anar allargant. La meva va ser religiosa i va durar 3/4 d'hora :-)ok:
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Patriss30 » dt. juny 19, 2012 5:40 pm

Nosotros nos casamos a las 17, en iglesia Cardedeu, y la ceremonia dura 30 minutos.
Luego tenemos que desplazarnos al restaurante que esta a unos 40 min de la iglesia, asi que supongo que entre unas cosas y otras llegaremos para las 19:30 al restaurante, y el aperitivo pues empezara mas o menos a las 20h :-)ok:

Solo espero que no pegue mucha calor...jajaj porque a las 17h es pronto aun!! : sol :
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 6:36 pm

aahhh vale!!
claro depende de la lectura de los amigos, etc...
gracias chicas, ya preguntare!
Imatge
Imatge
Mireia2014

EntradaAutor: Cookie27 » dt. juny 19, 2012 9:37 pm

irenevb30 ha escrit:Nosotras tambien teniamos claro que queriamos tarde por como queda todo ambientado, tiene como más "caliu", es más romántico, etc. Además como nosotros nos casamos en la berbena de San Juan pues queremos aprovechar esa noche mágica de fuegos artificiales.

Un día precioso!
El año pasado mi mejor amiga se casó la noche de la berbena y fue súper bonito y muy muy especial.

Nosotros nos casamos de tarde, aún no tenemos claro la hora, pero supongo que entre 17:00 y 18:00
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 6:52 pm

Hola!!

Nosaltres ens casem el 26 d'Octubre de l'any que ve i la cerimonia serà a les 18:00 si o si perquè on el fem no en fan de matí. Ara estic una mica preocupada tan pel tema del fred (tot i que això suposo que mai se sap no?) i pel tema de la llum. He mirat i segons sant google es farà de nit a les set de la tarda així que bueno, suposo que els convidats arribarien de dia, la cerimonia (al mateix lloc) seria de dia i mig aperitiu també .... Ho veieu molt inviable o què? Aiiis...l'any passat vam anar a un casament a la Costa Brava a finals d'Octubre i el temps semblava ben be d'estiu ... ja podria passar el mateix!!

Algú més d'Octubre a la tarda?
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. juny 20, 2012 7:02 pm

Jo l'any passat vaig anar a un casament el 16 d'octubre a la tarda i vam tenir llum gairebé tot l'aperitiu... Quan ja se'n va anar la llum feia una mica de fresqueta, però fins aquell moment vaig anar amb un escot palabra de honor i no vaig passar fred. Quan el sol ja marxava sí que vaig agafar la jaqueta del meu home.
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:08 pm

Merci maca!

Nosaltres en un principi voliem el 5 o el 19 d'Octubre però ja estan plens així que bueno, hem acabat al 26 ;)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Olguiky » dc. juny 20, 2012 7:12 pm

Anna81 ha escrit:Merci maca!

Nosaltres en un principi voliem el 5 o el 19 d'Octubre però ja estan plens així que bueno, hem acabat al 26 ;)

Sí noia, si no es pot abans... Doncas quan es pugui *.O.-O*
Imatge

Olguiky

EntradaAutor: eScAR » dc. juny 20, 2012 7:12 pm

Anna81 ha escrit:Hola!!

Nosaltres ens casem el 26 d'Octubre de l'any que ve i la cerimonia serà a les 18:00 si o si perquè on el fem no en fan de matí. Ara estic una mica preocupada tan pel tema del fred (tot i que això suposo que mai se sap no?) i pel tema de la llum. He mirat i segons sant google es farà de nit a les set de la tarda així que bueno, suposo que els convidats arribarien de dia, la cerimonia (al mateix lloc) seria de dia i mig aperitiu també .... Ho veieu molt inviable o què? Aiiis...l'any passat vam anar a un casament a la Costa Brava a finals d'Octubre i el temps semblava ben be d'estiu ... ja podria passar el mateix!!

Hola guapa! Jo tinc el mateix problema que tu pero en un altre mes, nosaltres ens casem el 16 de març i jo estic cap ficada que vull fer-ho a la tarda (ho trobo mes elegant i romantic), i aqui ve el problema, basicament a mi em preocupa la llum el fred se m'em fot. En principi era a les 17h pero per no tenir nomes fotos de nit ho hem adelantat a les 16h, pero tot just ara em começo a menjar el coco en que si sera massa d'hora, de l'esglesia al rstaurant tenim 2 min de cotxe :star::
eScAR
:: núvia experimentada

Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:34 pm

eScAR ha escrit:
Anna81 ha escrit:Hola!!

Hola guapa! Jo tinc el mateix problema que tu pero en un altre mes, nosaltres ens casem el 16 de març i jo estic cap ficada que vull fer-ho a la tarda (ho trobo mes elegant i romantic), i aqui ve el problema, basicament a mi em preocupa la llum el fred se m'em fot. En principi era a les 17h pero per no tenir nomes fotos de nit ho hem adelantat a les 16h, pero tot just ara em começo a menjar el coco en que si sera massa d'hora, de l'esglesia al rstaurant tenim 2 min de cotxe :star::

Jajaja tu com jo!! És que sempre m'ho he imaginat de nit, m'agrada més i ho trobo elegant i romantic així que només em va faltar que on ho fem només en facin de nit per acabar de tenir-ho clar (en altres llocs on haviem mirat quaaaasi em tenien convençuda per fer-ho de migdia). He buscat i segons sembla es s'ens farà de nit a les 7 del vespre així que si ens casem a les 6 bueno, serà poca llum però almenys és una mica ... I si fa fred per això hi ha barra lliure jajajajaja

Jo potser si que ho veig una mica aviat les 16h ... ja no perquè sigui tard o aviat si no pel que tu dius, que si esteu a 2 min de cotxe arribareu massa aviat al restaurant.
Imatge
Anna81

EntradaAutor: eScAR » dc. juny 20, 2012 7:42 pm

Segons el google a la nostre data s'ens fara de nit com a tu cap ales 7, tampoc es hivern hivern jo em caso a dos caps de stmana del canvi d'horari d'estiu
eScAR

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:50 pm

Jajaja tu com jo, mirant tot el detall!! Nosaltres ens casem el dia que canvien l'hora ... mira encara sort, si no en comptes de fer-se de nit a les 7 seria a les 6 i això ja em tocaria més la moral.
Imatge
Anna81

EntradaAutor: elirovi » dt. juny 26, 2012 9:41 pm

nostros nos casaremos a medio día, a ver si acabamos ya de reservar el restaurante y quedamos en la hora y todo eso
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: xarrup » dj. juny 28, 2012 7:22 pm

Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.

Però m'encanta la decoració amb torxes i espelmes...
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.

Què penseu? Porto una ratllada.... :star::
Imatge
xarrup
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

EntradaAutor: eScAR » dj. juny 28, 2012 10:30 pm

xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.

El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.

Jo sempre he volgut de tarda, nosaltres ens casem el 16 de març i ha de ser a les 16:00h pel tema llum, pero es massa d'hora. Restaurant, esglesia i fotograf ens recomanen al mig dia tambe com a tu a les 13.00h, volem tornar a parlar amb el cura perque despres de donar-li moltes voltes, empipar-me amb tothom i ratllar-me tota sola, SI fare cas i ens casarem al mig dia pero jo vull a les 13:30h, he arrivat a la conclusio que disfrutarem les vistes, tindre fotos de dia, tarda i nit, podre gaudir de les torxes io lo mes important, NO TINDRE TANT DE FRED EN L'APERITIU COM PER LA TARDA, no es el mateix a quarts de 16:00 de a quarts de 19:00
eScAR

EntradaAutor: Airyn » dv. juny 29, 2012 8:34 am

Hola Xarrup!

Nosaltres ens casem una setmana més tard, i com a tu ens pasa que potser la final de la copa del rei, o la final de la champions... :S jejejeje, però com el nostre restaurant està a 1 hora gairebé de casa hem decidit que ens casarem a les 17.30, i si després resulta que hi ha futbol i que el barça hi arriba a la final ja veurem si posem una pantalla en algun lloc o que farem... pero de moment hem decidit que a les 17.30 perque aixi entre que comencem i no comencem seran les 18 i aixi l'aperitiu que comenci a las 19 o 19.30... a veure com va, perque a mi també m'ha costat molt escollir l'hora!!

Saluuuu2!!

Irene
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: Anna81 » dv. juny 29, 2012 8:57 am

eScAR ha escrit:

Jo sempre he volgut de tarda, nosaltres ens casem el 16 de març i ha de ser a les 16:00h pel tema llum, pero es massa d'hora. Restaurant, esglesia i fotograf ens recomanen al mig dia tambe com a tu a les 13.00h, volem tornar a parlar amb el cura perque despres de donar-li moltes voltes, empipar-me amb tothom i ratllar-me tota sola, SI fare cas i ens casarem al mig dia pero jo vull a les 13:30h, he arrivat a la conclusio que disfrutarem les vistes, tindre fotos de dia, tarda i nit, podre gaudir de les torxes io lo mes important, NO TINDRE TANT DE FRED EN L'APERITIU COM PER LA TARDA, no es el mateix a quarts de 16:00 de a quarts de 19:00

Al final serà de migdia? Si has d'estar més trànquila val la pena el canvi!! Jo és que no m'ho puc ni plantejar ja que només fan casaments de tarda. En part m'agradaria tenir la opció de triar però en part em trec un pès de sobre, de nit i punt.
Imatge
Anna81

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants