Autor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 4:44 pm
Autor: Olguiky » dt. juny 19, 2012 4:49 pm
Mireia2014 ha escrit:la verdad q si!!
hoy mismo lo hablaba con mi novio, q a las 18h seria mejor, asi se alarga un poco la hora de la cena y el baile! no creeis??
Autor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 4:53 pm
Autor: Olguiky » dt. juny 19, 2012 4:54 pm
Mireia2014 ha escrit:La ceremonia civil que dura 1 hora??? yo pensaba q menos!
voy algo perdida en eso!!
Autor: Patriss30 » dt. juny 19, 2012 5:40 pm
Autor: Mireia2014 » dt. juny 19, 2012 6:36 pm
Autor: Cookie27 » dt. juny 19, 2012 9:37 pm
irenevb30 ha escrit:Nosotras tambien teniamos claro que queriamos tarde por como queda todo ambientado, tiene como más "caliu", es más romántico, etc. Además como nosotros nos casamos en la berbena de San Juan pues queremos aprovechar esa noche mágica de fuegos artificiales.
Autor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 6:52 pm
Autor: Olguiky » dc. juny 20, 2012 7:02 pm
Autor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:08 pm
Autor: Olguiky » dc. juny 20, 2012 7:12 pm
Anna81 ha escrit:Merci maca!
Nosaltres en un principi voliem el 5 o el 19 d'Octubre però ja estan plens així que bueno, hem acabat al 26 ;)
Autor: eScAR » dc. juny 20, 2012 7:12 pm
Anna81 ha escrit:Hola!!
Nosaltres ens casem el 26 d'Octubre de l'any que ve i la cerimonia serà a les 18:00 si o si perquè on el fem no en fan de matí. Ara estic una mica preocupada tan pel tema del fred (tot i que això suposo que mai se sap no?) i pel tema de la llum. He mirat i segons sant google es farà de nit a les set de la tarda així que bueno, suposo que els convidats arribarien de dia, la cerimonia (al mateix lloc) seria de dia i mig aperitiu també .... Ho veieu molt inviable o què? Aiiis...l'any passat vam anar a un casament a la Costa Brava a finals d'Octubre i el temps semblava ben be d'estiu ... ja podria passar el mateix!!
Algú més d'Octubre a la tarda?
Autor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:34 pm
eScAR ha escrit:Anna81 ha escrit:Hola!!
Nosaltres ens casem el 26 d'Octubre de l'any que ve i la cerimonia serà a les 18:00 si o si perquè on el fem no en fan de matí. Ara estic una mica preocupada tan pel tema del fred (tot i que això suposo que mai se sap no?) i pel tema de la llum. He mirat i segons sant google es farà de nit a les set de la tarda així que bueno, suposo que els convidats arribarien de dia, la cerimonia (al mateix lloc) seria de dia i mig aperitiu també .... Ho veieu molt inviable o què? Aiiis...l'any passat vam anar a un casament a la Costa Brava a finals d'Octubre i el temps semblava ben be d'estiu ... ja podria passar el mateix!!
Algú més d'Octubre a la tarda?
Hola guapa! Jo tinc el mateix problema que tu pero en un altre mes, nosaltres ens casem el 16 de març i jo estic cap ficada que vull fer-ho a la tarda (ho trobo mes elegant i romantic), i aqui ve el problema, basicament a mi em preocupa la llum el fred se m'em fot. En principi era a les 17h pero per no tenir nomes fotos de nit ho hem adelantat a les 16h, pero tot just ara em começo a menjar el coco en que si sera massa d'hora, de l'esglesia al rstaurant tenim 2 min de cotxe
Autor: eScAR » dc. juny 20, 2012 7:42 pm
Autor: Anna81 » dc. juny 20, 2012 7:50 pm
Autor: elirovi » dt. juny 26, 2012 9:41 pm
Autor: xarrup » dj. juny 28, 2012 7:22 pm
Autor: eScAR » dj. juny 28, 2012 10:30 pm
xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.
Però m'encanta la decoració amb torxes i espelmes...
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.
Què penseu? Porto una ratllada....
Autor: Airyn » dv. juny 29, 2012 8:34 am
xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.
Autor: Anna81 » dv. juny 29, 2012 8:57 am
eScAR ha escrit:xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Jo sempre he volgut de tarda, nosaltres ens casem el 16 de març i ha de ser a les 16:00h pel tema llum, pero es massa d'hora. Restaurant, esglesia i fotograf ens recomanen al mig dia tambe com a tu a les 13.00h, volem tornar a parlar amb el cura perque despres de donar-li moltes voltes, empipar-me amb tothom i ratllar-me tota sola, SI fare cas i ens casarem al mig dia pero jo vull a les 13:30h, he arrivat a la conclusio que disfrutarem les vistes, tindre fotos de dia, tarda i nit, podre gaudir de les torxes io lo mes important, NO TINDRE TANT DE FRED EN L'APERITIU COM PER LA TARDA, no es el mateix a quarts de 16:00 de a quarts de 19:00