Anna87 ha escrit:Mary Claire ha escrit:Anna87 ha escrit:No te lo llevas todo tu, sino suelta mas dinerito, es la substitucion de hacer el resopon, muchas chicas del 2012 lo han hecho y no les han puesto ningun impedimiento
Tu lo podrias hacer tambien, lo del candy party, si ademas tu hermano te las puede sacar mas baratitas que guayA mi me encantan las chuches!!!
La fuente de chocolate es un puntazo pero claro no son 100 euros, asi que nada de nada, a no ser que alguien me la regaleva ser que na de na!!!
Bueno pues lo del candy-party seguro!!lo de la fuente de chocolate también va ser que no... vale un pastón, prefiero gastarme-lo en el viaje
![]()
Tenéis los zapatos ya?? por favor no se ni donde ir a comprar, he leido que se van a unos 200 euros??
Otra que se apunta el candyparty!!!!!!![]()
![]()
Los zapatos yo tuve suerte de una amiga que me dio los suyos se compro unos (los que ahora son mios) pero no estaba acostumbrada a ir con tacon y no iba bien y despues se compró otros.
Aqui de las chicas hay de todo desde que han mirado en tiendas normles y se han gastado 50/60 euros y de otras que se les han comprado de marca y les han costado mas de 100, pero 200 tampoco.
Puedes ir a mirar Enepe hay bastantes estilos, puedes mirar la pagina web a si te gustan algunos, que yo sepa creo que tienes que pedir hora.Mary Claire ha escrit:Hola!! ja sé que sóc una mica pesada, però tenia ganes de compartir amb vosaltres que just d'aqui 4 mesos em casaré... el dia 20![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quins nervis!! és emocionant, però l'espera és horrorosa, ens queden moltes coses per fer i ho estem deixant per després de festes, demà em donen les invitacions i les donarem a la familia, el Dani encara no té el traje,jo no tinc les sabates, no tenim aliaçes....![]()
![]()
Es normal que estigui tant nerviosa??
4 Mesos això ja baixa en picat![]()
![]()
FELCITATS!!!!
Totes tenim ganes que arribi el gran dir, però després se que ho trobarem a faltar tots els nervis, preparatius.... no els tindrem. Tranquila que hi haura temps de tot.
En Joan la meva parella, ara esta fent rehabilitació per una operacio d'hèrnia que no va sortir del tot bé i està aprenent a caminar i encara té per un mes ben bo, només et dic que encara no te traje, les aliances tampoc perquè en Joan no pot caminar i les invis fins que no estigui bé no les donarem.
NO ETS LA UNICA!!!!
Tu ja ho tens tot? Vestit, joies, perruquera-maquilladora, fareu viatge de nuvis...
Que va! només tinc el vestit, i la peluquera i maquilladora que no he fet cap prova, només tenim el restaurant i el meu vestit ajajaja i falten 4 mesos, tu et cases al març oi?
Ostres em sap molt de greu lo de la teva parella

Es que veig que la gent ho prepara amb un any d'antelació i jo al·lucino!! tampoc podria, em tornaria boja

Bueno , ja veig que no sóc un bitxo raro

Em miraré lo de enepe i havia pensat d'anar al tocadordelanovia... no sé... potser després de festes