MASIA CAN MARLET 2013 !!!

un gran any!

Re: MASIA CAN MARLET 2013 !!!

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 20, 2012 9:17 pm

Anna87 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:
Anna87 ha escrit:No te lo llevas todo tu, sino suelta mas dinerito *.O.-O* , es la substitucion de hacer el resopon, muchas chicas del 2012 lo han hecho y no les han puesto ningun impedimiento

Tu lo podrias hacer tambien, lo del candy party, si ademas tu hermano te las puede sacar mas baratitas que guay >.-<: A mi me encantan las chuches!!!
La fuente de chocolate es un puntazo pero claro no son 100 euros, asi que nada de nada, a no ser que alguien me la regale *.O.-O* va ser que na de na!!!

Bueno pues lo del candy-party seguro!! >.-<: lo de la fuente de chocolate también va ser que no... vale un pastón, prefiero gastarme-lo en el viaje :-)0(-:

Tenéis los zapatos ya?? por favor no se ni donde ir a comprar, he leido que se van a unos 200 euros?? :--(

Otra que se apunta el candyparty!!!!!! >.-<: >.-<:

Los zapatos yo tuve suerte de una amiga que me dio los suyos se compro unos (los que ahora son mios) pero no estaba acostumbrada a ir con tacon y no iba bien y despues se compró otros.

Aqui de las chicas hay de todo desde que han mirado en tiendas normles y se han gastado 50/60 euros y de otras que se les han comprado de marca y les han costado mas de 100, pero 200 tampoco.

Puedes ir a mirar Enepe hay bastantes estilos, puedes mirar la pagina web a si te gustan algunos, que yo sepa creo que tienes que pedir hora.

Mary Claire ha escrit:Hola!! ja sé que sóc una mica pesada, però tenia ganes de compartir amb vosaltres que just d'aqui 4 mesos em casaré... el dia 20 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

quins nervis!! és emocionant, però l'espera és horrorosa, ens queden moltes coses per fer i ho estem deixant per després de festes, demà em donen les invitacions i les donarem a la familia, el Dani encara no té el traje,jo no tinc les sabates, no tenim aliaçes.... :-( :-(

Es normal que estigui tant nerviosa??

4 Mesos això ja baixa en picat :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): FELCITATS!!!!

Totes tenim ganes que arribi el gran dir, però després se que ho trobarem a faltar tots els nervis, preparatius.... no els tindrem. Tranquila que hi haura temps de tot.

En Joan la meva parella, ara esta fent rehabilitació per una operacio d'hèrnia que no va sortir del tot bé i està aprenent a caminar i encara té per un mes ben bo, només et dic que encara no te traje, les aliances tampoc perquè en Joan no pot caminar i les invis fins que no estigui bé no les donarem.

NO ETS LA UNICA!!!!

Tu ja ho tens tot? Vestit, joies, perruquera-maquilladora, fareu viatge de nuvis...

Que va! només tinc el vestit, i la peluquera i maquilladora que no he fet cap prova, només tenim el restaurant i el meu vestit ajajaja i falten 4 mesos, tu et cases al març oi?

Ostres em sap molt de greu lo de la teva parella :-( deu ser molt dur, però tot i així amb la ilusió de casar-vos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Es que veig que la gent ho prepara amb un any d'antelació i jo al·lucino!! tampoc podria, em tornaria boja :-/

Bueno , ja veig que no sóc un bitxo raro >.-<: ajajajja

Em miraré lo de enepe i havia pensat d'anar al tocadordelanovia... no sé... potser després de festes
20 d'abril de 2013
Mary Claire
:: núvia rookie

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Anna87 » dv. des. 21, 2012 6:54 pm

Nosaltres vam agafar el resturant fara un any, i el fotogradfel meu vestit també el vaig agafar per aquell temps, pero es que la meva prella i jo a l'estiu o coincidim mai,jo faig 12-13h diaries (tarda nit), jo acabu a les 3 de les nit, entre que arribo a casa, sopo... no tinc cap dia de festa i vaig super cansada i no era plan de començar a mirar al juny així que ja vam contractar el restaurant pel gener i el vestit me'l vai agafar pel març, perquè si me'l volia anar mirar a barna perdro tot el dia, tinc una hora i mitja i clar entre que anés i no anés i després a treballar no era plan. Però pensa que tot lo altre ho hem agafat ara, les invitaciones les vam fer per octubre i sort perquè en Joan me'l van operar dues vegades i ara amb la recuperació.. en fi... Jo ara he tingut vacances i amb les 3 setmanes he adelantat moltissim, sobretot la paperassa... i lo del curset prematrimonial que per cert el fem avui ::love::

Jo la peluquera viu a sota casa aixi que guay, de maquilladora he contractat a "Nuvia perfecta".

Jo lo que miraria ja, es el fotograf, més que res, perquè potser la vostra data ja te algun altre casament i us hareu de buscar un altre, pero lo altre mentre ho tinguis controlat, jo crec que totes al final anirem corrents per tot!!!

A quina hora et cases, tu?
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dv. des. 21, 2012 7:16 pm

Es veritat!!! Amb tantes coses no hi pensava, el fotograf ja el tenim!!! Es el Joan Selva, avui hem anat a buscar les invitacions i les donarem a les meves amigues, quina emoció!!
Ens casem a les 6 de la tarda, em feia una mica de cosa perque l'abril no és com a l'estiu que a les 9 del vespre encara es de dia, però el Joan ens va dir que aquella hora encara enganxarem unes horetes de llum.

El que em preocupa una mica és que plogui, però crec que això ens passa a totes, he vist unes quantes que es casen al juny i també els hi preocupa... :)

Jo també cada dia vaig amunt i avall pel treball, però els meus horaris son diferents, tot i que acabo reventada i després ja no tinc ni ganes de fer res, però treballo amb molta gent que fa torns cada mes canvien i la nit no sé si podria, suposo que tot es acostumbrar-se ;)

Un petonàs guapa!! Ja queda poc!!! Anims!!!
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: olivia80 » dv. des. 21, 2012 7:50 pm

chicas Bon Nadal!!! dentro de unos días llega el 2013, vuestro año!!!!!! BBBnadal:-) ::2013:: xxsta:: neu:-D >.-<: >.-<: >.-<:
un abrazo a todas!!!
Imatge
olivia80
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: mimosa » ds. des. 22, 2012 10:15 pm

BBBnadal:-) a tothom!!!
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: Anna87 » ds. des. 22, 2012 10:38 pm

Mary Claire ha escrit:Es veritat!!! Amb tantes coses no hi pensava, el fotograf ja el tenim!!! Es el Joan Selva, avui hem anat a buscar les invitacions i les donarem a les meves amigues, quina emoció!!
Ens casem a les 6 de la tarda, em feia una mica de cosa perque l'abril no és com a l'estiu que a les 9 del vespre encara es de dia, però el Joan ens va dir que aquella hora encara enganxarem unes horetes de llum.

El que em preocupa una mica és que plogui, però crec que això ens passa a totes, he vist unes quantes que es casen al juny i també els hi preocupa... :)

Jo també cada dia vaig amunt i avall pel treball, però els meus horaris son diferents, tot i que acabo reventada i després ja no tinc ni ganes de fer res, però treballo amb molta gent que fa torns cada mes canvien i la nit no sé si podria, suposo que tot es acostumbrar-se ;)

Un petonàs guapa!! Ja queda. poc!!! Anims!!!
x

A nosaltres també ens agradava molt Joan selva, pero per tema de peles vam renunciar a ell, ara em fa rabia perquè ha baixat els preus I si fa no fa esta com n minguillon, tot I aixI estic encantada amb ell, a mes resulta que es lel tiet d'una amiga I en el video ens fa rebaixa, aixi que perfect!
El tema de ploure tenim aquesta por les de juny, març, octubre... es una cosa que no es pot controlar!
El tema de la feina faig aquests horaris als faig de maig a octubre despres tinc mesos normals. on vas agafarte el vestit?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Mary Claire » dg. des. 23, 2012 8:42 pm

Oh! Quina llàstima lo del Joan, però del Minguillón també parlen super bé d'ell, i si a més a més us fa rebaixes, encara millor! Quina sort ;)

El vestit és de pronovias, vaig agafar una oferta de bodas.net que feien un 10% de rebaixes de la nova colecció del 2013, m'en vaig provar uns 15 ial final em vaig quedar amb el primer que em vaig provar, la veritat es que quan hi vaig anar pensava que no trobaria cap vestit que m'agradés i va i em quedo amb el primer i super bé de preu! 800 euros! Quan els que m'havia mirat que m'agradaven de Rosa Clarà no baixaven dels 2000...

Tu ja el tens oi? De on és?
Per cert on viviu? Perquè jo sóc del Penedès, com que em vas dir que també heu d'agafar bus...

Molts petons!!

I a totes Bon Nadal reines!! Que passeu unes bones festes!!
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna87 » dv. des. 28, 2012 8:57 pm

Mary Claire ha escrit:Oh! Quina llàstima lo del Joan, però del Minguillón també parlen super bé d'ell, i si a més a més us fa rebaixes, encara millor! Quina sort ;)

El vestit és de pronovias, vaig agafar una oferta de bodas.net que feien un 10% de rebaixes de la nova colecció del 2013, m'en vaig provar uns 15 ial final em vaig quedar amb el primer que em vaig provar, la veritat es que quan hi vaig anar pensava que no trobaria cap vestit que m'agradés i va i em quedo amb el primer i super bé de preu! 800 euros! Quan els que m'havia mirat que m'agradaven de Rosa Clarà no baixaven dels 2000...

Per cert on viviu? Perquè jo sóc del Penedès, com que em vas dir que també heu d'agafar bus...

Molts petons!!

Per una banda em sap greu però per l'altre també m'ha vingut bé!!!

Aqui hi ha moltes novies que va aprofitar aquesta oferta, pero la que van fer de cara a maig crec que va ser també,la veritat que el preu es una ganga!!! jo vaig anar abans i res, les noies mateixes van ser elles les que em van dir que fos mes recte seria dificil trobar-ho a pronovias.. em va agradar que no em volguessin pressionar en pla aquest perfecte i aquest també.... Jo em va costar perquè anava amb una idea mes estil roma, caigut.. i quan m'ho posava... has de ser alteta i no m'hi veia bé, al final vaig acabar amb una mica pompos es el model rebeca de sant patrick (2012), lo d'agafat d'un sol braç era una cosa que volia si o si.. la veritat que m'hi vaig eure tan guapa... :··;..: Me'l vaig agafar a Vicenz Novias, el tracte perfecte i es nota que la dona sap del tema!!

Nosaltres som del Costa Brava, Mareseme, Malgrat de Mar, 45 min no els treu ningu!!!!
Jo ara estic amb el tema del cotxe, dema tinc entrevista perque m'ensenyin la flota de cotxes antics ::love:: Vosaltes com anireu?

Ja has mirat sabates?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Mary Claire » ds. des. 29, 2012 8:37 pm

Anna87 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:Oh! Quina llàstima lo del Joan, però del Minguillón també parlen super bé d'ell, i si a més a més us fa rebaixes, encara millor! Quina sort ;)

Molts petons!!

Per una banda em sap greu però per l'altre també m'ha vingut bé!!!

Aqui hi ha moltes novies que va aprofitar aquesta oferta, pero la que van fer de cara a maig crec que va ser també,la veritat que el preu es una ganga!!! jo vaig anar abans i res, les noies mateixes van ser elles les que em van dir que fos mes recte seria dificil trobar-ho a pronovias.. em va agradar que no em volguessin pressionar en pla aquest perfecte i aquest també.... Jo em va costar perquè anava amb una idea mes estil roma, caigut.. i quan m'ho posava... has de ser alteta i no m'hi veia bé, al final vaig acabar amb una mica pompos es el model rebeca de sant patrick (2012), lo d'agafat d'un sol braç era una cosa que volia si o si.. la veritat que m'hi vaig eure tan guapa... :··;..: Me'l vaig agafar a Vicenz Novias, el tracte perfecte i es nota que la dona sap del tema!!

Nosaltres som del Costa Brava, Mareseme, Malgrat de Mar, 45 min no els treu ningu!!!!
Jo ara estic amb el tema del cotxe, dema tinc entrevista perque m'ensenyin la flota de cotxes antics ::love:: Vosaltes com anireu?

Ja has mirat sabates?

Bueno, jo lo del vestit va ser casualitat... perquè també buscava algo tipo romà i la idea d'anar agafat d'un braç també m'agradava, però quan em vaig veure amb el que m'he quedat, vaig sentir que era per mi, és molt senzill, palabra d'honor, recte i amb caiguda, no te res, però ho te tot :··;..:
No sé si a tu també et va passar, que quan ja tens el vestit, algo dins teu diu: ara si! es veritat! em caso! ajajajaj *.-o-o.*
Jo no volia que fós molt car, però t'aseguro que si hagués trobat un que m'agradés i fos car, l'hagués comprat igual ;.:love_:

Ooohhh de malgrat, hi he estat uns quants cops, la costa... la platja... m'encanta i si uns 45 min no tels treu ningú, igual que nosaltres de barcelona... però la meva familia venen de Vilafranca del Penedès i pobres tenen 45 min més de viatge... però un dia és un dia, no s'han queixat i les meves amigues volen mirar una casa rural a prop.
Nosaltres anem tots els estius a tossa de mar,a una cala que es diu cala salions, no se si et sona?

El que intentarem es fer les fotos de familia a Can Marlet, perque fa poc que ens hem comprat un pis i no tenim ni mobles casi, així que els hi demanarem de vestirnos allà, a veure si es pot fer, després de festes trucaré, llavors aniriem amb el nostre cotxe fins allà, però els cotxes antics son super xulos, vas veure el que tenien a la jornada de portes obertes?

Que va, les sabates les tinc pendents, estic esperant perque la meva germana treballa els dissabtes també i em de concretar un dia que hi poguem anar les dues, ja que no em va poguer acompanyar amb el vestit, li fa il·lusió acompanyarme a veure tot el que em queda.
Suposo que hi anirem després de reis, a veure si fan rebaixes >.-<:

Tenim el tast el mateix dia oi? ::love::
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna87 » dg. des. 30, 2012 2:42 pm

Jo amb el vestit que pensava que no trobaria el meu, hi és el que diu tu, saps que és el teu, ell t'elegeix, ho sentit tantes vegades d'altres noies del 2012.. però no en fas cas i si que es veritat *.O.-O*
Jo anava amb un limit per gastar-me.. es que sino..sumes per aqui per alla... i es u no parar!!

Del Penedes sou, la meva parella te familia alla, don d'un poblet ara no m'enrecordu com es diu.. hi ha una fleca, un super, una pelu...

A Tossa aneu? que guay, si que la conec la cala que dius!! A l'estiu el dia que tinc festa ens recorrem totes les cales.. res envejar el CARIBE :-)

A veure si us deixen fer les fotos alla a Can Marlet.. crec que alguna noia del 2012 li passava el mateix que tu i les van fer alla!!!
Els cotxes antics son una preciositat, jo tenia pensat anar amb d'ells però al final crec no sera aixi, justament el que m'agradava el 9 de març esta agafat, qui es casa aquest dia? :t:t: i altres empreses no m'han donat confiança i bueno..

A veure si per les rebaixes tens sort i trobes alguna cosa!!!

El tastet el fem el mateix dia, jo el tinc a les 13.15 i tu crec que despres!! Quines ganetes, va ser dificil escollir els plats tots semble tan bons Per cert com et dius? : sol :
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Mary Claire » dl. des. 31, 2012 5:52 pm

Anna87 ha escrit:Jo amb el vestit que pensava que no trobaria el meu, hi és el que diu tu, saps que és el teu, ell t'elegeix, ho sentit tantes vegades d'altres noies del 2012.. però no en fas cas i si que es veritat *.O.-O*
Jo anava amb un limit per gastar-me.. es que sino..sumes per aqui per alla... i es u no parar!!

Del Penedes sou, la meva parella te familia alla, don d'un poblet ara no m'enrecordu com es diu.. hi ha una fleca, un super, una pelu...

A Tossa aneu? que guay, si que la conec la cala que dius!! A l'estiu el dia que tinc festa ens recorrem totes les cales.. res envejar el CARIBE :-)

A veure si us deixen fer les fotos alla a Can Marlet.. crec que alguna noia del 2012 li passava el mateix que tu i les van fer alla!!!
Els cotxes antics son una preciositat, jo tenia pensat anar amb d'ells però al final crec no sera aixi, justament el que m'agradava el 9 de març esta agafat, qui es casa aquest dia? :t:t: i altres empreses no m'han donat confiança i bueno..

El tastet el fem el mateix dia, jo el tinc a les 13.15 i tu crec que despres!! Quines ganetes, va ser dificil escollir els plats tots semble tan bons Per cert com et dius? : sol :

Hola! Ostres quina llàstima lo del cotxe i no n'hi ha cap altre que t'agradi? em sap greu no poder ajudar-te però de cotxes no hem mirat res :-(
Et dono tota la raó la costa brava no te res a envejar al caribe, hi han unes cales impressionants, quan podem agafem una barqueta amb motor i anem fent cales també, però no massa lluny que el Dani encara no te el carnet..

Ja! a veure si ens deixen fer les fotos, perque si no, ni idea de que farem, les meves no quedaran gens bé si és a casa, sense mobles, ni quadres.... Intentaré convencer l'Eduard :..:

jajajja, es veritat que no he dit mai com em dic, sóc la Clara :-)0(-: :-)0(-:

Ais si! quines ganes que arribi el dia del tastet, es com si em faltes algo, si encara no tenim ni el que menjarem aquell dia, però ja queda poc >.-<: >.-<: >.-<:

Bona entrada d'any al 2013!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
::2013::
Ja ens queda menys!! ::love:: ::love::
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Mary Claire » dl. des. 31, 2012 5:54 pm

Bona entrada d'any a totes!!! ::2013::
El 2013 ja és aquí... *.-o-o.* *.-o-o.*

Petons a totes =0-0-) =0-0-)
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 01, 2013 7:27 pm

Mary Claire ha escrit:
Anna87 ha escrit:Jo amb el vestit que pensava que no trobaria el meu, hi és el que diu tu, saps que és el teu, ell t'elegeix, ho sentit tantes vegades d'altres noies del 2012.. però no en fas cas i si que es veritat *.O.-O*

Hola! Ostres quina llàstima lo del cotxe i no n'hi ha cap altre que t'agradi? em sap greu no poder ajudar-te però de cotxes no hem mirat res :-(
Et dono tota la raó la costa brava no te res a envejar al caribe, hi han unes cales impressionants, quan podem agafem una barqueta amb motor i anem fent cales també, però no massa lluny que el Dani encara no te el carnet..

Ja! a veure si ens deixen fer les fotos, perque si no, ni idea de que farem, les meves no quedaran gens bé si és a casa, sense mobles, ni quadres.... Intentaré convencer l'Eduard :..:

jajajja, es veritat que no he dit mai com em dic, sóc la Clara :-)0(-: :-)0(-:

Ais si! quines ganes que arribi el dia del tastet, es com si em faltes algo, si encara no tenim ni el que menjarem aquell dia, però ja queda poc >.-<: >.-<: >.-<:

Bona entrada d'any al 2013!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
::2013::
Ja ens queda menys!! ::love:: ::love::

Lo del cotxe es que justament m'agradaven uns en concret, he mirat diferens empreses pero res.. ara he contactat amb una empresa de mercedes i a veure que ::love::

Tenim cales per remenar i han cales per tossa d'aquelles que has d'aparcar a la quinta òstia perque nomes si accedeix caminant, te pateges potser una hora i pico però es que a la cala es petitona i ti pots trobar ningu... estas tu sol, vas carregat pero val la pena :-///:

Ja teniu el tastet i no teniu el que triareu per menjar? com es això, només vam tinguer que triar el que voliem per menjar i decidir el dia.. :-/

Jo aquest mes tinc prova de vestit de pelu de maquillatge... quins nervis... i lo pitjor que m'haig d'aprimar... :-(
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Mary Claire » dt. gen. 01, 2013 7:48 pm

Hola! si hi han moltes cales que encara hem d'investigar, moltes d'aparcar i caminar i caminar, però algunes si s'hi pot accedir dsd l'aigua és més fàcil..

Lo del tastet em referia a que hem escollit uns plats, però encara no sabem quin serà el menú definitiu, fins que no el provem.. haurem d'esperar, però ens queda un mes!!! :-)0(-: :-)0(-:
El que pasa amb el menú, és que vam agafar una oferta de firadenuvis, que ens surt un pèl més barats, però només ens deixen escollir entre dos menús, sort que aquests dos estàn força bé i hi ha el melós de vedella, que ja en tinc ganes de provar-lo, molta gent parla molt bé d'aquest plat :yium:-)

Jo demà trucaré a la pelu, per reservar el dia i quedar per fer les proves de maquillatge i peluqueria; em va sembla lleguir que feies lo del maquillatge "aerograf" (ara no sé si es diu així) ja explicaràs, perque a mi em feia una mica de cosa provar algo nou i al final m'he decidit per lo de sempre..

Ahir em vaig emportar el meu primer "xasco" una de la feina abans de preguntar-me com m'havia anat el dia, em diu: estic super conenta, una amiga meva es casa el mateix dia que tu i no podré vindre a la teva boda ::brr:: a sobre s'havia autoinvitat ella, el seu marit i els seus dos fills, la meva cara era un poema... : sgra : Després va vindre a disculparse per les formes, però ja m0havia fotut el dia enlaire... serà......... Sort que el Dani després va fer tot lo possible per animar-me i ho va aconseguir, però tela com és la gent... :t:t:

Que tal els invitats? hi han moltes baixes? nosaltres començem a repartir invitacions, alguns han confirmat al moment, sobretot amics, però altres no diuen res...
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Mary Claire » dt. gen. 01, 2013 7:50 pm

Per cert! sort amb lo de la mercedes!! ojalà poguis trobar el que t'agrada ::love::
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 01, 2013 8:07 pm

Mary Claire ha escrit:Hola! si hi han moltes cales que encara hem d'investigar, moltes d'aparcar i caminar i caminar, però algunes si s'hi pot accedir dsd l'aigua és més fàcil..

Lo del tastet em referia a que hem escollit uns plats, però encara no sabem quin serà el menú definitiu, fins que no el provem.. haurem d'esperar, però ens queda un mes!!! :-)0(-: :-)0(-:
El que pasa amb el menú, és que vam agafar una oferta de firadenuvis, que ens surt un pèl més barats, però només ens deixen escollir entre dos menús, sort que aquests dos estàn força bé i hi ha el melós de vedella, que ja en tinc ganes de provar-lo, molta gent parla molt bé d'aquest plat :yium:-)

Jo demà trucaré a la pelu, per reservar el dia i quedar per fer les proves de maquillatge i peluqueria; em va sembla lleguir que feies lo del maquillatge "aerograf" (ara no sé si es diu així) ja explicaràs, perque a mi em feia una mica de cosa provar algo nou i al final m'he decidit per lo de sempre..

Ahir em vaig emportar el meu primer "xasco" una de la feina abans de preguntar-me com m'havia anat el dia, em diu: estic super conenta, una amiga meva es casa el mateix dia que tu i no podré vindre a la teva boda ::brr:: a sobre s'havia autoinvitat ella, el seu marit i els seus dos fills, la meva cara era un poema... : sgra : Després va vindre a disculparse per les formes, però ja m0havia fotut el dia enlaire... serà......... Sort que el Dani després va fer tot lo possible per animar-me i ho va aconseguir, però tela com és la gent... :t:t:

Que tal els invitats? hi han moltes baixes? nosaltres començem a repartir invitacions, alguns han confirmat al moment, sobretot amics, però altres no diuen res...

Si la veritat es que tots els plats fan una bona pinta... que no saps quin triar.. quina sort amb l'oferta si els menus estan be millor que millor ::love:: , i sobre el melos, totes diuen que esta tan bo.. nosaltres tambe l'hem escollit per probar-lo *.O.-O* quines ganes que arribi el dia =0-0-)

Jo la pelu la tinc sota a casa i va de conya a més la noia comença "ya iremos probando que te hacemos que tienes que lucir rizos y pelirjo" la veritat que me'n fio bastant d'ella, ella també te el cabell arrissat i te manya pels recollits, que això es l'unic clar que tinc que el vull portar recollit jeje *.O.-O* , tu saps idea de que vols fer-te?

Lo del maquillatge, jo tambe tenia dubtes perque soc molt blanca, tinc pigues, acsema... i puc fer servir qualsevol cosa, hi vaig anar prguntar a la noia que em depilo i tal i ella va ser clara que pel meu tipus de pell, delciada i seca es lo millor, perque la pell no sufrira.. esta espelcialment per pells delicades, aixi que no vaig dubtar-ho, vaig contractar a les "Novia perfecta", crec que tu les vas recomenar per algun lloc, no?

Xascos... jo flipo amb la gent, s'autoinvita i despres diu que la seva amiga es casa el mateix dia... aixo es ser malapersona.. jo de moment no n'he tingut cap, bueno un, ja me l'esperava però es el novio de una de les meves millors amigues...pero bueno es un cas apart, dintre del que cap ja me l'esperava aixi que tampoc me "molestat tan". Nosaltres d'invitacions encara no n'hem donat gaires, pel tema de que en Joan encara esta amb recuperacio de l'operacio i vol estar millor per donar.les, a més amb els meus pares es un tema tabu, preferirien que em fotes a monja.. (ja veurem si vindran el casament...), per mitjans de gener tenim pensat donar.les >.-<:
Quans invitats sou, de moment''? Nosaltres si vinguessin tots, nens inclosos, serem 130.
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Anna87 » dt. gen. 01, 2013 8:09 pm

Per cert, si que has escrit, no? no vegis que pocs missatges et queden per arribar els 100!!! Al final tindras temps de sobres!!!! >.-<:
Imatge
Anna87

EntradaAutor: Mary Claire » dt. gen. 01, 2013 8:55 pm

Anna87 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:Hola! si hi han moltes cales que encara hem d'investigar, moltes d'aparcar i caminar i caminar, però algunes si s'hi pot accedir dsd l'aigua és més fàcil..

Si la veritat es que tots els plats fan una bona pinta... que no saps quin triar.. quina sort amb l'oferta si els menus estan be millor que millor ::love:: , i sobre el melos, totes diuen que esta tan bo.. nosaltres tambe l'hem escollit per probar-lo *.O.-O* quines ganes que arribi el dia =0-0-)

Jo la pelu la tinc sota a casa i va de conya a més la noia comença "ya iremos probando que te hacemos que tienes que lucir rizos y pelirjo" la veritat que me'n fio bastant d'ella, ella també te el cabell arrissat i te manya pels recollits, que això es l'unic clar que tinc que el vull portar recollit jeje *.O.-O* , tu saps idea de que vols fer-te?

Lo del maquillatge, jo tambe tenia dubtes perque soc molt blanca, tinc pigues, acsema... i puc fer servir qualsevol cosa, hi vaig anar prguntar a la noia que em depilo i tal i ella va ser clara que pel meu tipus de pell, delciada i seca es lo millor, perque la pell no sufrira.. esta espelcialment per pells delicades, aixi que no vaig dubtar-ho, vaig contractar a les "Novia perfecta", crec que tu les vas recomenar per algun lloc, no?

Xascos... jo flipo amb la gent, s'autoinvita i despres diu que la seva amiga es casa el mateix dia... aixo es ser malapersona.. jo de moment no n'he tingut cap, bueno un, ja me l'esperava però es el novio de una de les meves millors amigues...pero bueno es un cas apart, dintre del que cap ja me l'esperava aixi que tampoc me "molestat tan". Nosaltres d'invitacions encara no n'hem donat gaires, pel tema de que en Joan encara esta amb recuperacio de l'operacio i vol estar millor per donar.les, a més amb els meus pares es un tema tabu, preferirien que em fotes a monja.. (ja veurem si vindran el casament...), per mitjans de gener tenim pensat donar.les >.-<:
Quans invitats sou, de moment''? Nosaltres si vinguessin tots, nens inclosos, serem 130.

Doncs encara ni idea, de si vull recollit o algo tipo ondulat, jo el tinc molt llis i molt finet, però a la peluquera li encanten els recollits, així que ho hem de parlar i anirem decidint sobre la marxa. Lo del maquillatge ho vaig recomanar perque em va cridar molt l'atenció i el lloc que recomanaven a bodas.net era a Novia perfecta... així que vaig pensar que era una bona recomanació.

Que bonic, cabell rissat i pelroig!! estaràs espectacular!! *.-o-o.*

Nosaltres pensavem que seriem unes 100 persones, però segur que hi han algunes baixes, així que crec que al final serem uns 90 més o menys, tinc una de les meves millors amigues que és d'Andorra i el dia de la boda estarà de 8 mesos del segon, així que no sé si podrà vindre, em fica una mica trista pensar-hi, però ja es veurà...

Molts ànims per tu i per el Joan, segur que la recuperació va bé i d'aqui poc ja les podeu donar totes!! :-)ok: Lo de la familia... cada casa és un món, jo tinc molta familia i només invito com a 10 persones... però es que no hi tinc cap tipus de relació i invitar per invitar no vull, només vull que hi sigui les persones que m'estimo, tot i que hi ha gent que s'autoinvita i... en el moment has de dir que si... sort que ella s'ha autodesinvitat ajajajaj *.O.-O*

Ja veus, ja casi en porto 80, però és que m'he mirat tots els temes i de molts n'he tret moltes coses, ideas... i tu m'has ajudat molt, la veritat, estic encanta i totalment enganxada al foro >.-<: >.-<: ::love::
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Margarida » dv. gen. 04, 2013 10:52 am

CAN MARLETERES aqui teniu el vostre any!!! a mi m'ha fet molta pena deixar el meu any... però amb il·lusió! molta sort!!!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dv. gen. 04, 2013 9:46 pm

Margarida ha escrit:CAN MARLETERES aqui teniu el vostre any!!! a mi m'ha fet molta pena deixar el meu any... però amb il·lusió! molta sort!!!

Margarida! seguiu per aquí, que segur que necessitarem els vostres consells!! Gràcies guapa *.-o-o.* *.-o-o.*
20 d'abril de 2013
Mary Claire

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants