yoli123 ha escrit:Ya he arribat als 100! y ara que?
Yoli alguien te tiene que abrir tu Cuenta Atrás y en el menu de repente puedes ver las crónicas y las cuentas atrás!!!
Autor: -sweety- » dt. gen. 29, 2013 1:41 pm
yoli123 ha escrit:Ya he arribat als 100! y ara que?
Autor: -sweety- » dt. gen. 29, 2013 1:42 pm
Autor: Niekochana » dt. gen. 29, 2013 10:17 pm
sonia85 ha escrit:sisi si heu decidit nomes posar 1 tapa podeu estar mes que tranquiles!!! jo de segon vaig posar el filet de bou i el que jo no savia es k després van pasar amb mes filets per qui volgues repetir... aixi que la gent amb gana no es quedara us hu aseguro!!! tot al contrari!!!!
sunn2013!! quina coincidència a més practicament ens casem el mateix dia!!!
si teniu apuntat que es gratis perfecte, sino axuxeu amb aixo!!! que jo els hi vaig fotre un rapapolvo.... jo considero que un lloc amb tan de nom com can ribas patinaven amb cosetes com aquestes....per altra banda nosaltres vem fer moltes sorpreses i tal i en cap moment ens van dir que no ni res.... la nostra boda va començar a les 7 i va acabar a les 4.30 de la matinada i no vaig pagar cap hora extra ni res (a qualsevol altre lloc mho haguessin fet pagar...). si que es veritat que el ball va començar tard pk vem tenir moltes sorpreses per part dels amics mes les que nosaltres vem fer....
us deixo un mini video de la nostre boda, espero que us agradi!! el llarg es mes xulo pero encara n hem aconseguit penjar-lo!!
http://basilicostudio.com/basilico_cat/ ... er-2012-2/
Autor: Juli » dc. gen. 30, 2013 9:19 pm
Autor: floreta01 » dj. gen. 31, 2013 1:33 pm
Autor: -sweety- » dj. gen. 31, 2013 10:03 pm
Autor: petitacampaneta » dj. gen. 31, 2013 10:48 pm
Autor: Conchitin » dv. feb. 01, 2013 8:25 pm
Autor: PRINCESA INDIA » ds. feb. 02, 2013 1:07 am
Autor: xarrup » ds. feb. 02, 2013 6:10 pm
Autor: PRINCESA INDIA » dg. feb. 03, 2013 12:06 am
Autor: floreta01 » dg. feb. 03, 2013 9:46 am
PRINCESA INDIA ha escrit:Ha anat moooooolt bé!!!![]()
Ens ha encantat tot el que hem vist, estem super contentos de la nostra el.lecció, será una boda maquísima, s'havíen anat totes les parelles i nosaltres dos no voliem marxar, estavem tan a gust... ens hem quedat els últims...!!!
Hem vist:
- la part de la cerimónia civil lo bonica que queda preparada adornada amb flors, petals al terra, a les cadires lavanda i ampolletes... maquísim
- els aperitius una part d'ells i sobretot els serveis extras: el piano bar, el saxofonista Pep Poblet, música en directe al saló, la taula d'ibèrics, la taula de formatges, la crepería, els don ostra, la miss caviar, i tambè estaven els gelats (boniiiiisiiiims)...![]()
ha començat a ploure i molt de vent i hem comprovat que cap problema, l'aperitiu seguia a l'aire lliure com si res, estem ben protegits sota les pergoles...
- el saló, els tipus de decoració de centres de taula, sugerencies de regalets pels convidats...
- els 8 postres diferents (o més, no me'n recordo)
- els pastissos que hi han (els tastes tots, una passada...)
- parles amb el dj, amb el servei de projector...
I volia remarcar una cossa que m'ha passat, quan estava al bany i a mès estava jo tota sola... he vist un ANELL d'OR I CRISTALLS O BRILLANTS de promesa sobre el màrmol,la noia se'l hauria tret per rentar-se les mans i se'l haguès deixa't... doncs he avisat als de Can Ribas (l'Àlex) i l'he tornat. Una altre noia se'l haguès quedat....
això val una pasta. Però he pensat que jo ja tenía el meu i que la pobre noia estaría super espantada... doncs al final del tastet m'han comunica't que havíen trovat a la noia i li havíen tornat. M'haguès fet il.lusió retornar-li jo en persona, per conèixer-la i veure-li la cara d'alegría però bueno.... si està per aquí que em digui quelcom ;)
Bueno noies ja em comentareu què tal, jo estic molt contenta de la nostra elecció i ja tinc ganes de tornar... es un lloc meravellòs i els cambrers han estat súper amables amb nosaltres!!![]()
Petons!!!
Patri
Autor: Deb254 » dg. feb. 03, 2013 12:40 pm
Autor: floreta01 » dl. feb. 04, 2013 12:28 am
Autor: -sweety- » dl. feb. 04, 2013 6:07 pm
floreta01 ha escrit:Per creperia conec una noia que va amb una caravana vintage, que dintre de res faré amb ella una col.laboració fotogràfica i que espero que us pugui ensenyar les fotos ben aviat! Es diu la Creperie de Marione, si voleu el contacte podeu dir-li que aneu de part meva i li preguntaria si us pot fer un preu més ajustat. (em dic Laia Ylla) si a algú li interessa que m'ho comenti!
Autor: floreta01 » dt. feb. 05, 2013 12:14 am
-sweety- ha escrit:floreta01 ha escrit:Per creperia conec una noia que va amb una caravana vintage, que dintre de res faré amb ella una col.laboració fotogràfica i que espero que us pugui ensenyar les fotos ben aviat! Es diu la Creperie de Marione, si voleu el contacte podeu dir-li que aneu de part meva i li preguntaria si us pot fer un preu més ajustat. (em dic Laia Ylla) si a algú li interessa que m'ho comenti!
Que fort Laia!!! És exactament aquesta!!! No crec que ens pugui fer un pressupost més ajustat, perquè l'han posat com a extra Can Ribas... Que petit és el món!
Autor: gordis » dg. feb. 10, 2013 6:24 pm
Autor: petitacampaneta » dc. feb. 13, 2013 10:34 pm
Conchitin ha escrit:Quin fotògraf heu escollit?
Nosaltres encara estem dubtant.
Suposo que aquest cap de setmana els veurem tots!
Quines ganes!
Autor: Bunyolet » dj. feb. 14, 2013 7:34 am
Autor: -sweety- » dg. feb. 17, 2013 10:28 pm
Bunyolet ha escrit:Hola noies!!!
Jo vaig anar l'any passat al casament d'una companya de feina i va ser genial!! El lloc és preciós i el menjar és deliciós!!!! Bona tria!
Per cert, sabeu que Can Ribas de Montbui estarà el 17 de març fent un portes obertes a Vilassar de Mar per la Floristería Navarro que fa un showroom? doncs si, faran rams en directe, passarel.la de nuvis (això de moment està a l'aire segons m'han dit), sortejos, vindran fotògrafs, maquilladora, i Can Ribas hi serà, jo hi aniré!