Pronovias 2013

un gran any!

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: rakelma20 » dj. set. 20, 2012 6:43 pm

Meri_txell ha escrit:Raquel pronovias tiene unas submarcas como St. Patrick o La Sposa que no venden en la tienda Prinovias pero si en otras como Vizenz y son muy parecidos pero más económicos. ;)

Muchas gracias, los miraré y cuando pueda iré a probarme alguno.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20
:: núvia experimentada

Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

EntradaAutor: rakelma20 » dj. set. 20, 2012 6:46 pm

JennyGus ha escrit:Hola chicas!!! que emocionante verdad???? :-):-):-):

Yo tengo cita el 22 de octubre en Pronovias de Madrid, (es que vivo y me caso allí, aunque soy de Barcelona) y me encanta este foro y quiero compartir con vosotras cada minuto de la espera... *.-o-o.* *.-o-o.*

Yo tengo muy claro los 4 vestidos que me quiero probar y seguro que será uno de ellos el elegido, os dejo fotos y ya opináis que os parecen... >.-<:

COLECCIÓN 2012
Imatge

Imatge

COLECCIÓN 2013
Imatge

Imatge

ESPERO QUE OS GUSTEN!!! Como veis son todos parecidos y de la colección DREAMS tipo princesita!!! :-))

El modelo Unam es precioso, yo lo descarté porque es todo plumas y como el fotografo nos regala el posboda en la playa del Garraf, pues no es plan de meterme en el agua y salir desplumada, sería una lástima estropear el vestido, pero no descarto probarmelo, me encantaría! Ya nos contarás que tal ha ido la experiencia...
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Anbarcas » dj. set. 20, 2012 8:19 pm

rakelma20 ha escrit:
Anbarcas ha escrit:
rakelma20 ha escrit:Chicas, podeis ver fotos en mi CA. Todavía no me he decidido porque quisiera ir a más sitios. Estos 3 dias hacen un 10% de descuento. Id con toda la gente que querais, que a mí me dijeron que solo fuese con una y allí todas iban con 3 personas y más, se ve que la chica que me llamó no lo sabia. De precio, de todo, alguno que me he probado eran 1670 euros, pero el que más nos gusta a mi madre y a mi son 2200 euros y el velo que va a juego con el vestido son 630 euros!!! una burrada, por eso quiero mirar más, por cierto, alguien sabe si se pueden encontrar vestidos pronovias en tiendas que vendan otras marcas o solo están exclusivamente en Pronovias?
Bueno, espero que os paseis por mi CA y me deis vuestra opinión.

Hola!!! otra nueva!! yo también fui el jueves pero a las 12h!!! jajaj yo también solo fui con una acompanyante!! de todos los q me prove, el primero me enamoro, no me lo queria quitar!! es el modelo uri!!!

Pues a las 12 todavía estaba yo allí, estube en la planta de abajo. Tal vez nos cruzamos!! El modelo Uri es muy bonito, pero no pesaba mucho? el primero que me probé era de ese estilo y casi no podia andar del peso!! pero es muy bonito!!

A mi me subieron arriba, pero vi que abajo havia alguna chica provandose vestidos en el vestibulo! eras tu? El uri si pesa bastante, pero es q de poco me saltan las lagrimas cuando me vi...i no paro de pensar en que me lo quiero volver a poner!! Aun no he probado a andar! ya te dire!! en un par de semanas o así vuelvo a ir! I me volveré a probar otros, por si acaso!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dv. set. 21, 2012 7:34 am

Hola chicas!!! Mañana voy por primera vez a Pronovias y es el primer día que me probaré vestidos, estoy un poco nerviosa... Me llevo zapatos de casa o te los dejan allí?? He leído que alguna de vosotras fue con un solo acompañante, yo llevaré 4... no me digeron nada de el número de acompañantes.
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: Anna81 » dv. set. 21, 2012 8:36 am

Meri_txell ha escrit:Hola chicas!!! Mañana voy por primera vez a Pronovias y es el primer día que me probaré vestidos, estoy un poco nerviosa... Me llevo zapatos de casa o te los dejan allí?? He leído que alguna de vosotras fue con un solo acompañante, yo llevaré 4... no me digeron nada de el número de acompañantes.

Quan jo hi vaig anar no tenien sabates del meu numero (tampoc soc tan especial, faig un 40) però com que no aniré massa alta i a més, era el primer cop, tampoc va suposar un gran problema. Si vols jugar sobre segur, porta'n unes de casa i així saps que no hi haurà cap problema.

Sobre el numero d'acompanyants jo ho preguntaria a la botiga ... sé d'amigues que hi han anat amb 4 o 5, d'altres només amb 1 ....
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Meri_txell » ds. set. 22, 2012 11:22 pm

Noies!!! Ja tinc el vestit!! Ha estar molt ràpid i de swguida ho he tingut clar ;)
Imatge
Meri_txell

EntradaAutor: Anna81 » dg. set. 23, 2012 6:20 pm

Meri_txell ha escrit:Noies!!! Ja tinc el vestit!! Ha estar molt ràpid i de swguida ho he tingut clar ;)

Ostres que bé!!! Quin és? :-)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Meri_txell » dg. set. 23, 2012 10:33 pm

El D...., és preciòs!!
Meri_txell l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 24, 2012 11:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Meri_txell

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 24, 2012 5:38 am

Meri_txell ha escrit:Noies!!! Ja tinc el vestit!! Ha estar molt ràpid i de swguida ho he tingut clar ;)

Qué bien Meri_txell, a ver si nos pones fotos!!!
avefenix

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: Anna81 » dl. set. 24, 2012 8:31 am

Meri_txell ha escrit:El ...., és preciòs!!

Oohh és maquisssim!!! >.-<:

Per cert, recorda que aquesta part del fòrum és pública i que, per tant, la pot veure tothom ok? Ho dic pel tema de vestit i demés ...
Anna81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 26, 2012 9:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Anna81

EntradaAutor: rakelma20 » dl. set. 24, 2012 10:55 am

Felicidades, es precioso!! y tiene pinta de ser comodo y con movimiento. Enhorabuena!!
rakelma20 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 26, 2012 10:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Meri_txell » dl. set. 24, 2012 11:10 am

És veritat, no hi havia caigut que era públic... bueno he borrat el nom del comentari però surt a les vostres cites :.0.-0.:
Imatge
Meri_txell

EntradaAutor: Anna81 » dc. set. 26, 2012 10:01 am

Meri_txell ha escrit:És veritat, no hi havia caigut que era públic... bueno he borrat el nom del comentari però surt a les vostres cites :.0.-0.:

Maca! Per part meva ja està esborrat :-)
Anna81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 28, 2012 9:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Anna81

EntradaAutor: cris84 » dc. set. 26, 2012 10:07 am

JennyGus ha escrit:Hola chicas!!! que emocionante verdad???? :-):-):-):

Yo tengo cita el 22 de octubre en Pronovias de Madrid, (es que vivo y me caso allí, aunque soy de Barcelona) y me encanta este foro y quiero compartir con vosotras cada minuto de la espera... *.-o-o.* *.-o-o.*

Yo tengo muy claro los 4 vestidos que me quiero probar y seguro que será uno de ellos el elegido, os dejo fotos y ya opináis que os parecen... >.-<:

COLECCIÓN 2012
Imatge

Imatge

COLECCIÓN 2013
Imatge

Imatge

ESPERO QUE OS GUSTEN!!! Como veis son todos parecidos y de la colección DREAMS tipo princesita!!! :-))

Hola JennyGus,

Los 4 vestidos son preciosos! Que te voy a decir yo que me casé con el modelo Benicarlo. Fue el primer vestido que me probé, y aun después de ver muchas más tiendas y probarme un montón de modelos me quedé con ese.
Felicidades por tu boda!!
Imatge
cris84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. set. 19, 2011 10:05 am

EntradaAutor: rakelma20 » dc. set. 26, 2012 10:08 am

Meri_txell ha escrit:És veritat, no hi havia caigut que era públic... bueno he borrat el nom del comentari però surt a les vostres cites :.0.-0.:

Tranquila, ya lo he borrado...
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Anna81 » dv. set. 28, 2012 9:39 am

Ara estava fent el xafarder a la web de Pronovias i m'ha sorgit un dubte ... a simple vista m'agraden 3 o 4 models i són els que m'agradaria probar quan hi vagi. Si no recordo malament em van dir que a la botiga no els tenien tots, aleshores si no tenen justament el model que em vull probar què passa? Em quedo amb les ganes? El demanen? No tinc ni idea de com va ..... :-/
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Meri_txell » dv. set. 28, 2012 10:01 am

Hola Ana! Quan vaig anar l'altre dia a Pronovias de Sants, justament el vestit que jo tenia clar que em volia provar no el tenien. Mentres vaig anar emprovant-me 2 vestits que també m'agradaven però no tant. La Paqui (assessora) estava mirant a quina botiga el tenien i si me'l podien portar. Quan de sobte apareix al vestidor i amb el meu vestit!!! Me'l van portar en taxi jajajaja I aquell és el que em vaig quedar >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Meri_txell

EntradaAutor: Meri_txell » dv. set. 28, 2012 10:02 am

Gracias Raquel!!!! :-()-)
Imatge
Meri_txell

EntradaAutor: Anna81 » dv. set. 28, 2012 10:25 am

Meri_txell ha escrit:Hola Ana! Quan vaig anar l'altre dia a Pronovias de Sants, justament el vestit que jo tenia clar que em volia provar no el tenien. Mentres vaig anar emprovant-me 2 vestits que també m'agradaven però no tant. La Paqui (assessora) estava mirant a quina botiga el tenien i si me'l podien portar. Quan de sobte apareix al vestidor i amb el meu vestit!!! Me'l van portar en taxi jajajaja I aquell és el que em vaig quedar >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.*

Oostres quina currada no? Que bé! :-)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Anbarcas » dv. set. 28, 2012 11:40 am

Ostre que currat que te'l portin expressament!!! Aixo es atendre el client!!

Jo hi torno anar el dia 8!!! Em tornare a provar el Uri, i si es el meu me'l quedo!! Quines ganes!!!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants