Autor: elirovi » dl. jul. 09, 2012 2:49 pm
Ei m'encanta!! Nosaltres és bastant probable que la fem junts ja que no tinc pare. El cas és que pensava en el meu avi que és el meu padrí de bateig però cada dia està més delicat de salut... l'altra és el meu tiet a qui li dec moltíssim, a més es diu com el patró del convent on ens casem...també hi ha el meu germà però és 4 anys més jove que jo i ja el faré testimoni (ell no ho sap)
Així que abans de posar algú que pugui quedar massa forçat, entraríem els dos junts... en comptes d'esperar-me a l'altar, que m'esperi a la porta de l'esglèsia i arribaria en cotxe amb el padrí...
aquest probablement és el tema més complicat que se'ns planteja (junt amb el de la taula presidencial...)
Estic oberta a idees, si teniu alguna amiga que s'hi ha trobat o heu anat en alguna boda amb la mateixa situació...[/quote]
Mo&Sergi vaig anar a una boda que la núvia va entrar amb la seva mare, va ser molt maco
Jo no tinc pare tampoc, i a mi a l'esglesia m'entrarà ma mare. No vui cap altre persona, hi ha gent que em diu que quedarà raro... però jo passo. No tinc germans tampoc, tinc dos germanes, i abans que m'entrin els meus cunyats (que em cauen bé, però al cap i a la fi... no li veig el sentit)... entraré amb ma mare, i així que ella tingui també el seu moment![/quote][/quote]
yo tampoco tengo padre.a mi me entrará el marido de mi tia porque para mi mis tios son mis segunfos padres,he estado mucho con ellos y me han cuidado desde pequeña.yo les lleve los anillis en su boda con poco más de un año