FECHAS 2013!

un gran any!

Re: FECHAS 2013!

EntradaAutor: CATALANA » dj. feb. 16, 2012 6:02 pm

Patriii ha escrit:Mireia! Ya hemos ido a the fotoshop, la verdad k personalmente hemos salido un poco decepcionados..nos lo esperabamos diferente, mas a mas al chico no lo paraban d llamar por telefono y claro interrumpia un poco, por lo k vale a mi no me han convencido. también hemos ido a by fotografos, por precio es parecido, pero se lo curran mas, y nada mas son 2 fotografos hacen una boda al dia y siempre tratas cn ellos, en fotoshop tienen bastantes fotografos y no pueds escoger. Ya me contarask te parecen cuando vayas a visitarlos! Mañana vamos a 2 sitios mas, a ver al final k decidimos, ya t contare!

Vaya Patri....qué pena!!!! Pues sí q m decepcionan... De todas maneras iremos pq es uno de los q nos coinciden en la lista de la iglesia y del restaurante! Me puedes decir, si no te importa, cuánto valen y q te ofrecen?? Muchísimas gracias por todooooo!!!
Imatge
CATALANA
:: núvia experimentada

Entrades: 272
Membre des de: dv. des. 30, 2011 12:45 pm

EntradaAutor: IreneCS » dj. feb. 16, 2012 8:36 pm

Nenis!!!! Això d'anar a les fires és, simplement, genial. A part de tot el que trobes y ofertes i tot això, com suposo ja us ha passat, et fan omplir (si vols) un munt de butlletes de sortejos, i l'altre dia vam anar a la fira d'Igualada i, si més no a mi que mai m'ha tocat res a la vida, vam omplir un folletó i ens ha tocat un viatge a la Capadocia de Turquia 7 dies a MP (excepte bitllet d'avió) + 7 dies en la illa de canaries que volguem!!!!! Encara no m'ho crec!!! I a sobre tenim 2 anys per decidir la data!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
IreneCS

Entrades: 486
Membre des de: dg. des. 18, 2011 12:38 pm

EntradaAutor: ESTERySERGIO » dv. feb. 17, 2012 12:05 am

Ireneeeeee quina sortttt!!!!m'alegro molt ata a disfrutar del viatge k bastants gastos porta una bodaaaa!!!!!
ESTERySERGIO

Entrades: 21
Membre des de: dc. feb. 01, 2012 2:28 pm

EntradaAutor: Llunamoon25 » dv. feb. 17, 2012 12:57 am

Bona nit. Jo vaig anar a mirar fotoshop i personalment em van agradar molt. Els vaig veure molt sincers. El tema del preu si que potser es dispara en comparació amb altres fotògrafs pero no veig que t'enganyin i estem partlant que del pack més gran que tenen ( que ho inclou tot tot,fins i tot els arxius en alta resolució de la boda) em van fer un descompte i me sortia de 200 a 400 més car que altres, això si els àlbums eren més basics (els barats parlo ehh jejej). A miMe'ls va recomanar una amiga meva que li van fer el reportatge i va quedar molt contenta, van anar dos fotògrafs a la boda i un d'ells era el noi que li va portar el tema desde el principi. Per una altra banda prefereixo que tinguin una bona infraestructura amb fotografs diferents a que siguin només dos a l'empresa.. us imagineu que el dia de la boda un es possa malalt i no pot venir.. aix deuu. Petonets!
Llunamoon25

Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 17, 2012 12:45 am

EntradaAutor: Patriii » dv. feb. 17, 2012 12:58 pm

jo personalment els vaig trobar normalets pel preu que tenen... en comparació amb un altre que he vist clar, potser sino hagues vist aquest que de preu es igual... pero ho trobo mes currat, m'haguessin encantat. Respecte el tema de que es posan malalts tot es posible, ell mateix ens ho va dir, però no han fallat mai, van tenir un petit accident en un reportatge i la noia va continuar treballan igual amb tota la cara morada.
Imatge
Patriii

Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: Patriii » dv. feb. 17, 2012 1:00 pm

Mireia i Héctor ha escrit:
Patriii ha escrit:Mireia! Ya hemos ido a the fotoshop, la verdad k personalmente hemos salido un poco decepcionados..nos lo esperabamos diferente, mas a mas al chico no lo paraban d llamar por telefono y claro interrumpia un poco, por lo k vale a mi no me han convencido. también hemos ido a by fotografos, por precio es parecido, pero se lo curran mas, y nada mas son 2 fotografos hacen una boda al dia y siempre tratas cn ellos, en fotoshop tienen bastantes fotografos y no pueds escoger. Ya me contarask te parecen cuando vayas a visitarlos! Mañana vamos a 2 sitios mas, a ver al final k decidimos, ya t contare!

Vaya Patri....qué pena!!!! Pues sí q m decepcionan... De todas maneras iremos pq es uno de los q nos coinciden en la lista de la iglesia y del restaurante! Me puedes decir, si no te importa, cuánto valen y q te ofrecen?? Muchísimas gracias por todooooo!!!

sisi tu ves! nada mas faltaria! yo nada mas te he dado mi opinion, alomejor a vosotros os encajan mas! despues cuando llegue a casa te paso lo precios por privado! 1besito!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: CATALANA » dv. feb. 17, 2012 1:45 pm

Patriii ha escrit:
Mireia i Héctor ha escrit:

sisi tu ves! nada mas faltaria! yo nada mas te he dado mi opinion, alomejor a vosotros os encajan mas! despues cuando llegue a casa te paso lo precios por privado! 1besito!

Muchísimas gracias!!!!!!!!
Imatge
CATALANA

EntradaAutor: Patriii » dv. feb. 17, 2012 11:06 pm

Mireia ya tienes el privi cn la info!!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: CATALANA » ds. feb. 18, 2012 11:41 am

Patriii ha escrit:Mireia ya tienes el privi cn la info!!

Muchísimas gracias!! Ya lo he recibido!!!!!!!!!!!!!!!!! : ban :
Imatge
CATALANA

EntradaAutor: Airyn » dg. feb. 19, 2012 6:58 pm

hola chiquetas!!

Creo que no m he dejado a nadie, si m he dejado a alguin lo siento xo no coordino mucho aun, demasiados examenes seguidos! :D Pero ya está la lista actualizada!!!

:)

Un besazo a todas!!!
Imatge
Airyn

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: Laura13 » dg. feb. 19, 2012 8:54 pm

Hola chicas!! yo he estado hoy en la feria de bodas de Mataró y he cogido información de un fotógrafo que me ha dado muy buena impresión. es SANTI RINCON. tienen un pack de album digital 30x40 de 60 páginas + 2 copias de DVD grabado y editado+2 albums 18x24 para los padres+ invitaciones con foto de estudio+ preboda o post-boda por 1600 EUROS. El precio está genial y la verdad es que Santi es majísimo. a ver si encuentro un momento y voy a verlo. Le he comentado lo del tema del canon del restaurante ya que no es el fotógrafo que ellos tienen y dice que lo pagan ellos. Ya os contaré que tal cuando vaya a verle. Merci Ayrin por ponerme en la lista. Un besazo a todas!!!
Laura13

Entrades: 15
Membre des de: dc. feb. 08, 2012 2:21 pm

EntradaAutor: Ingris » dl. feb. 20, 2012 3:11 pm

Ostras Laura pues está genial de precio!!!!
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: leni221177 » dl. feb. 20, 2012 9:39 pm

IreneCS ha escrit:Nenis!!!! Això d'anar a les fires és, simplement, genial. A part de tot el que trobes y ofertes i tot això, com suposo ja us ha passat, et fan omplir (si vols) un munt de butlletes de sortejos, i l'altre dia vam anar a la fira d'Igualada i, si més no a mi que mai m'ha tocat res a la vida, vam omplir un folletó i ens ha tocat un viatge a la Capadocia de Turquia 7 dies a MP (excepte bitllet d'avió) + 7 dies en la illa de canaries que volguem!!!!! Encara no m'ho crec!!! I a sobre tenim 2 anys per decidir la data!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Irene, no xafar-te la guitarra, però a nosaltres también ens va tocar el iatge per la fira de Sabadell. A mi, i a un munt de gent que también. hi va anar. De fet, després de que em truquessin, que jo estava super il.lusionada, em vaig anar enterant de coses, i de oferta no té res de res...Només t'ho dic pq. vigilis abans de prendre la decisió. Nosaltres no hi anavem a anar pq. tenim la nostra nena, i el viatge era per majors de 18 anys i no hi havia manera de que vingués la meva peke, però com el viatge era transferible, anavem a anar-hi els meus pares...després de fer totes les investigacions,...tampoco hi van. Així, que vigila, pq penso que és una mica una ensarronada.
Petó
Imatge

Imatge
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: IreneCS » dl. feb. 20, 2012 10:39 pm

Gracies Lenni,ja anirem amb compte i ja us explicare,xq primer farem el d canaries,q en principi no hem d pagar res,i depen com vagi,ja veurem!Si esq sa danar vigilant xq tot son timus!!Spero q sico no...
Imatge
IreneCS

fotografos THE FOTOSHOP

EntradaAutor: jimenez » dj. feb. 23, 2012 8:44 pm

hola chicas ya me han dado el álbum de fotos de la boda.
fuimos el sabado a buscarlo y me ha encantado. super original y con unos acabados muy exclusivos,
las fotos super originales y expontaneas.

y el video a quedado super bonito.
si puedo os subo las fotos para que las veáis.
recomiendo a todas estos fotografos y son muy agradables.
jimenez

Entrades: 4
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 11:33 pm

Re: fotografos THE FOTOSHOP

EntradaAutor: CATALANA » dv. feb. 24, 2012 11:51 am

jimenez ha escrit:hola chicas ya me han dado el álbum de fotos de la boda.
fuimos el sabado a buscarlo y me ha encantado. super original y con unos acabados muy exclusivos,
las fotos super originales y expontaneas.

y el video a quedado super bonito.
si puedo os subo las fotos para que las veáis.
recomiendo a todas estos fotografos y son muy agradables.

Quins són???penja fotos q les volem veureee!!!!!
Imatge
CATALANA

fotografos the fotoshop

EntradaAutor: jimenez » dv. feb. 24, 2012 4:01 pm

son los fotografos THE FOTOSHOP
estupendas.
haber si me entero de como se pueden subir y os las enseño algunas.
deuuuuuuu
jimenez

Entrades: 4
Membre des de: dv. feb. 10, 2012 11:33 pm

EntradaAutor: -sweety- » dv. feb. 24, 2012 6:22 pm

IreneCS ha escrit:Nenis!!!! Això d'anar a les fires és, simplement, genial. A part de tot el que trobes y ofertes i tot això, com suposo ja us ha passat, et fan omplir (si vols) un munt de butlletes de sortejos, i l'altre dia vam anar a la fira d'Igualada i, si més no a mi que mai m'ha tocat res a la vida, vam omplir un folletó i ens ha tocat un viatge a la Capadocia de Turquia 7 dies a MP (excepte bitllet d'avió) + 7 dies en la illa de canaries que volguem!!!!! Encara no m'ho crec!!! I a sobre tenim 2 anys per decidir la data!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hola guapa!!!
La leni ja t'ho ha dit, però jo t'ho reitero... és un timo!!! Deuen ser els de esencias de Turquia! A mí també em va tocar!! Hi ha fins i tot un foro amb tota la gent que li ha tocat i els que han caigut al parany!!! No me'n recordo on era, però segur que si ho busques al google surt! Deien que havien de pagar per tot i que tampoc era tan barato...
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: -sweety- » dv. feb. 24, 2012 6:23 pm

Per cert noies!!!
Em caso el 27 de juny del 2013!!!! Encara no sé si podrem fer un casament casament o només anirem a l'ajuntament a fer la cerimònia i a menjar amb els què vinguin (depèn de l'economia). Jo de moment penso que serà casament-casament però si al final no pot ser, doncs igualment ens casarem!!! >.-<: >.-<: >.-<: Així que ja em podeu apuntar!!!
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: IreneCS » ds. feb. 25, 2012 4:49 pm

sweety-2013 ha escrit:

Hola guapa!!!
La leni ja t'ho ha dit, però jo t'ho reitero... és un timo!!! Deuen ser els de esencias de Turquia! A mí també em va tocar!! Hi ha fins i tot un foro amb tota la gent que li ha tocat i els que han caigut al parany!!! No me'n recordo on era, però segur que si ho busques al google surt! Deien que havien de pagar per tot i que tampoc era tan barato...

Jolín... per un dia que em toca algo... I ara que podem fer?????
Imatge
IreneCS

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants