Autor: Anbarcas » dc. des. 12, 2012 9:01 pm
Autor: Mandarin@ » dc. des. 12, 2012 11:15 pm
Autor: Pilux » dj. des. 13, 2012 4:20 pm
Autor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 9:52 pm
Autor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:38 pm
sandrapinza ha escrit:Hola noies,
Jo encara tinc aquest tema pendent.
he consultat alguns fotògrafs, però no sé si són cars o no.
Vaig estar parlant amb uns nois que fan videos només i em demanen 1300 euros.
També he parlat amb algun fotograf i em demanava 1700 sense pre i sense pos...
Em falta parlar amb un que em va agradar, però no sé si els preus són alts o baixos...
Autor: sandrapinza » dv. des. 14, 2012 7:29 am
Autor: Pilux » dv. des. 14, 2012 4:53 pm
Mabela ha escrit:sandrapinza ha escrit:Hola noies,
Em falta parlar amb un que em va agradar, però no sé si els preus són alts o baixos...
Jo els trobo una mica cars els preus. A nosaltres el del vídeo ens costa menys de 1000 i el fotograf mil i poc (amb pre-boda, tot l'event, 3 àlbums i disseny d'invitacions). Espero que et pugui orientar. Ens va costar molt decidir-nos i vam mirar molt.
Autor: Anna81 » dg. des. 16, 2012 6:52 pm
Autor: sandrapinza » dl. des. 17, 2012 9:02 pm
Autor: olivia80 » dl. des. 17, 2012 9:35 pm
adnaloi2 ha escrit:Hola! Nosaltres hem agafat a en Joan Selva de Mataró! Ens va encantar el que vam veure i ens va transmetre molta confiança i professionalitat! Hen agafat pre i postboda! El pre el volem fer per nadal! Kines ganes ja!
Autor: Carimu » dc. des. 19, 2012 1:29 pm
Autor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:40 pm
Anna87 ha escrit:Otro tema importante a parte del restaurante, es el fotografo. Hay algunos restaurantes que ya te recominedan algunos pero puedes llevar el que quieras. En mi caso Can Marlet recomienda a los 2 que queria mirar yo:
Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa
A mi personalmente por lo que he visto me gusta mas Minguillon, he tenido oportunidad de amigos que se han casado y han cogido estos fotografos y Minguillon me gusta mucho mas. A ver si un dia concretamos un dia para ir averlo con mi pareja pero con los horarios que tiene es complicado.
Algun otro fotografo que me recomendarias?
Autor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:42 pm
Mary Claire ha escrit:Anna87 ha escrit:Otro tema importante a parte del restaurante, es el fotografo. Hay algunos restaurantes que ya te recominedan algunos pero puedes llevar el que quieras. En mi caso Can Marlet recomienda a los 2 que queria mirar yo:
Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa
A mi personalmente por lo que he visto me gusta mas Minguillon, he tenido oportunidad de amigos que se han casado y han cogido estos fotografos y Minguillon me gusta mucho mas. A ver si un dia concretamos un dia para ir averlo con mi pareja pero con los horarios que tiene es complicado.
Hola! Nosotros al final hemos escogido a Joan Selva, la caña el tio!! también hemos hecho las invitaciones con él, y se quedó hasta las 11 de la noche trabajando en ellas con nosotros, en todo momento ha sido super cercano, estoy muy contenta por ahora.
Unos de los que vi era bcn.imatges, vi algunas fotos en la página del face de Can Marlet y me gustaron bastante, pero antes fuí a ver a Joan y ya me quedé con él, me gustaron las fotos, los videos, todo, así que decidí no buscar más y una cosa menos
Autor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:46 pm
sandrapinza ha escrit:Hola noies,
Autor: krysbcn » dv. des. 21, 2012 1:55 pm
Autor: Sunn2013 » dv. des. 21, 2012 3:28 pm
Autor: Mabela » dv. des. 21, 2012 6:48 pm
Sunn2013 ha escrit:Los míos casi cuestan los 3.000 € las fotos, el video y dos mini álbum para padres.
Autor: Anna87 » dv. des. 21, 2012 7:13 pm
Mary Claire ha escrit:Mary Claire ha escrit:Anna87 ha escrit:Otro tema importante a parte del restaurante, es el fotografo. Hay algunos restaurantes que ya te recominedan algunos pero puedes llevar el que quieras. En mi caso Can Marlet recomienda a los 2 que queria mirar yo:
Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa
Hola! Nosotros al final hemos escogido a Joan Selva, la caña el tio!! también hemos hecho las invitaciones con él, y se quedó hasta las 11 de la noche trabajando en ellas con nosotros, en todo momento ha sido super cercano, estoy muy contenta por ahora.
Unos de los que vi era bcn.imatges, vi algunas fotos en la página del face de Can Marlet y me gustaron bastante, pero antes fuí a ver a Joan y ya me quedé con él, me gustaron las fotos, los videos, todo, así que decidí no buscar más y una cosa menos
Jajajaja Anna, no havía visto que eras tu!!, pues eso, has escogido fotógrafo ya?
Autor: snake35 » dv. des. 28, 2012 12:55 pm
Mary Claire ha escrit:sandrapinza ha escrit:Hola noies,
Nosaltres tenim les fotos i el video amb el Joan Selva, les fotos costen 1300 i el video 900, calitat preu està força bé, n'hi han de mes baratos, però... ante la duda, prefereixo escullir un fotògraf que es coneixi el lloc i que des de el primer moment conecteu...