Fotografos!

un gran any!

Re: Fotografos!

EntradaAutor: Anbarcas » dc. des. 12, 2012 9:01 pm

Una de les fotografes que treballa amb en Joan Selva és una gran amiga meva!! I fa unes fotos super xules!! No hem fa les del casament perque vull q vingui de convidada i no a currar!!! BOna elecció!
Imatge
Anbarcas
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Mandarin@ » dc. des. 12, 2012 11:15 pm

Hola noies! *.-o-o.*

Coneixeu a un tal Joan duch de Tarragona?
Mandarin@

Entrades: 12
Membre des de: dt. des. 11, 2012 11:43 pm

EntradaAutor: Pilux » dj. des. 13, 2012 4:20 pm

Hola! ::[]:-]]

Nosaltres vem estar entre Alphelia i Laura Ruiz, i la veritat és que ens van agradar molt els dos! Al final hem agafat Alpehlia, perquè l'empresa que contracta la Laura Ruiz per fer el video no ens acabava de convèncer i el video d'Alphelia ens agrada molt! Però les fotos de rant l'un com l'altre són espectaculars!!!
I ens fan donar una paga i senyal ara i em sembla que la resta es dóna quan ens donguin el video i l'àlbum.
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 9:52 pm

Hola noies,

Jo encara tinc aquest tema pendent.

he consultat alguns fotògrafs, però no sé si són cars o no.

Vaig estar parlant amb uns nois que fan videos només i em demanen 1300 euros.

També he parlat amb algun fotograf i em demanava 1700 sense pre i sense pos...

Em falta parlar amb un que em va agradar, però no sé si els preus són alts o baixos...
Imatge
sandrapinza

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:38 pm

sandrapinza ha escrit:Hola noies,

Em falta parlar amb un que em va agradar, però no sé si els preus són alts o baixos...

Jo els trobo una mica cars els preus. A nosaltres el del vídeo ens costa menys de 1000 i el fotograf mil i poc (amb pre-boda, tot l'event, 3 àlbums i disseny d'invitacions). Espero que et pugui orientar. Ens va costar molt decidir-nos i vam mirar molt. :-)ok:
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dv. des. 14, 2012 7:29 am

Doncs sí m'orienta... Així també podré pressionar una mica per a que baixin el preu...
Gràcies
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: Pilux » dv. des. 14, 2012 4:53 pm

Mabela ha escrit:

Jo els trobo una mica cars els preus. A nosaltres el del vídeo ens costa menys de 1000 i el fotograf mil i poc (amb pre-boda, tot l'event, 3 àlbums i disseny d'invitacions). Espero que et pugui orientar. Ens va costar molt decidir-nos i vam mirar molt. :-)ok:

Jo també ho trobo una mica car! A nosaltres el video ens costa 1000 i les fotos 1300 (inclouen els nostre àlbum i dos més petits per els pares).
La veritat és que amb aquest tema es passen molt!!!!
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dg. des. 16, 2012 5:31 pm

I us inclou pre boda i post boda????
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: Anna81 » dg. des. 16, 2012 6:52 pm

Jo també ho veig un pelet car però sempre depen de com ho fagin .... a nosaltres, fotografia (amb un petit preboda per coneixe'ns) + video .. ronda els 1900 i si volguessim un post boda (que en principi ens agradaria però tot depén de com estigui la economia) no passava dels 200.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: sandrapinza » dl. des. 17, 2012 9:02 pm

Algú coneix Top Studi???
No paren de trucar-me per venir a casa i no m'agrada massa que vingui gent a casa... Ja no m'agrada donar el telèfon...
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: olivia80 » dl. des. 17, 2012 9:35 pm

adnaloi2 ha escrit:Hola! Nosaltres hem agafat a en Joan Selva de Mataró! Ens va encantar el que vam veure i ens va transmetre molta confiança i professionalitat! Hen agafat pre i postboda! El pre el volem fer per nadal! Kines ganes ja!

nosaltres també vam agafar al Joan DSelva i tot genial¡¡¡¡¡¡¡ pots estar tranquila >.-<: >.-<:
Imatge
olivia80

Entrades: 387
Membre des de: dt. set. 27, 2011 6:19 pm

EntradaAutor: Carimu » dc. des. 19, 2012 1:29 pm

Uf el canon en la iglesia no es legal, eso podrías denunciarlo.
Carimu

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:40 pm

Anna87 ha escrit:Otro tema importante a parte del restaurante, es el fotografo. Hay algunos restaurantes que ya te recominedan algunos pero puedes llevar el que quieras. En mi caso Can Marlet recomienda a los 2 que queria mirar yo:

Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa

A mi personalmente por lo que he visto me gusta mas Minguillon, he tenido oportunidad de amigos que se han casado y han cogido estos fotografos y Minguillon me gusta mucho mas. A ver si un dia concretamos un dia para ir averlo con mi pareja pero con los horarios que tiene es complicado.

Algun otro fotografo que me recomendarias?

Hola! Nosotros al final hemos escogido a Joan Selva, la caña el tio!! también hemos hecho las invitaciones con él, y se quedó hasta las 11 de la noche trabajando en ellas con nosotros, en todo momento ha sido super cercano, estoy muy contenta por ahora.

Unos de los que vi era bcn.imatges, vi algunas fotos en la página del face de Can Marlet y me gustaron bastante, pero antes fuí a ver a Joan y ya me quedé con él, me gustaron las fotos, los videos, todo, así que decidí no buscar más y una cosa menos >.-<:
20 d'abril de 2013
Mary Claire

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:42 pm

Mary Claire ha escrit:
Anna87 ha escrit:Otro tema importante a parte del restaurante, es el fotografo. Hay algunos restaurantes que ya te recominedan algunos pero puedes llevar el que quieras. En mi caso Can Marlet recomienda a los 2 que queria mirar yo:

Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa

A mi personalmente por lo que he visto me gusta mas Minguillon, he tenido oportunidad de amigos que se han casado y han cogido estos fotografos y Minguillon me gusta mucho mas. A ver si un dia concretamos un dia para ir averlo con mi pareja pero con los horarios que tiene es complicado.

Hola! Nosotros al final hemos escogido a Joan Selva, la caña el tio!! también hemos hecho las invitaciones con él, y se quedó hasta las 11 de la noche trabajando en ellas con nosotros, en todo momento ha sido super cercano, estoy muy contenta por ahora.

Unos de los que vi era bcn.imatges, vi algunas fotos en la página del face de Can Marlet y me gustaron bastante, pero antes fuí a ver a Joan y ya me quedé con él, me gustaron las fotos, los videos, todo, así que decidí no buscar más y una cosa menos >.-<:

Jajajaja Anna, no havía visto que eras tu!! *.-o-o.* , pues eso, has escogido fotógrafo ya?
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 7:46 pm

Nosaltres tenim les fotos i el video amb el Joan Selva, les fotos costen 1300 i el video 900, calitat preu està força bé, n'hi han de mes baratos, però... ante la duda, prefereixo escullir un fotògraf que es coneixi el lloc i que des de el primer moment conecteu... ::[]:-]]
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: krysbcn » dv. des. 21, 2012 1:55 pm

Yo estoy trabajando con Doble Imatge, y són una maravailla, hacen un trabajo espectacular!! Muy buen equipo.
Imatge
krysbcn

Entrades: 14
Membre des de: dv. feb. 03, 2012 12:38 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dv. des. 21, 2012 3:28 pm

Los míos casi cuestan los 3.000 € las fotos, el video y dos mini álbum para padres.
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: Mabela » dv. des. 21, 2012 6:48 pm

Sunn2013 ha escrit:Los míos casi cuestan los 3.000 € las fotos, el video y dos mini álbum para padres.

puff , jo ho trobo una passada!!!
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: Anna87 » dv. des. 21, 2012 7:13 pm

Mary Claire ha escrit:
Mary Claire ha escrit:

Joan Selva, Mataró
Minguillon, Terrassa

Jajajaja Anna, no havía visto que eras tu!! *.-o-o.* , pues eso, has escogido fotógrafo ya?

Ya ves estoy en todo sitios jjeejjee >.-<: fuimos a ver a los dos y me encantaron pero Selva picaba as de precio, ahora me duele, porque ha bajado los precios y al final nos decantamos por Minguillon, tambien porque es el tio de una amiga (sin saberlo ejje) y nos arreglado el precio
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: snake35 » dv. des. 28, 2012 12:55 pm

Mary Claire ha escrit:

Nosaltres tenim les fotos i el video amb el Joan Selva, les fotos costen 1300 i el video 900, calitat preu està força bé, n'hi han de mes baratos, però... ante la duda, prefereixo escullir un fotògraf que es coneixi el lloc i que des de el primer moment conecteu... ::[]:-]]

Mari Claire, el Joan Selva no ha pujat els preus pq nosaltres al 2010 ens va costar el mateix les fotos.
Bona elecció és una canya en Joan!
snake35

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant