Autor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 5:32 pm
ana_gio ha escrit:Nuestro fotógrafo se llama Edwin. Realiza unos reportajes espectaculares y el trato con nosotros es buenísimo; nos aporta ideas, se interesa por los detalles... Os invito a que veíais su web y me decís que os parece.
http://www.fotografoboda.net
Autor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 5:35 pm
Autor: Anbarcas » dl. nov. 05, 2012 9:06 pm
Autor: floreta01 » dt. nov. 06, 2012 3:42 pm
Anbarcas ha escrit:Creo que otro problema solucionado!!! Hoy hemos quedado con la fotografa! Es una chica joven que tambien empieza i no ha echo nunca una boda! pero me gustan mucho sus fotos i tiene muchas ganas de hacernos las fotos! Falta el ultimo presupuesto i para alante!! ya os diré el resultado!![]()
![]()
Autor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 4:22 pm
floreta01 ha escrit:Anbarcas ha escrit:Creo que otro problema solucionado!!! Hoy hemos quedado con la fotografa! Es una chica joven que tambien empieza i no ha echo nunca una boda! pero me gustan mucho sus fotos i tiene muchas ganas de hacernos las fotos! Falta el ultimo presupuesto i para alante!! ya os diré el resultado!![]()
![]()
Doncs m'agrada molt que apostis per una fotògrafa que no ha fet mai una boda.
De fet el meu cas és el mateix, faig coses per amics, sessions d'embarassades, bebés, comunions...de fet ara organitzem una sessió amb totes les núvies del 2012 tornant-se a vestir de blanc i junt amb un amic farem totes les fotos.
Un problema que trobo a començar amb això és aquest mateix, no haver fet mai una boda.
Què t'ha convençut? M'ajudaria a saber com enfocar el tema!!
Autor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 4:23 pm
Autor: floreta01 » dt. nov. 06, 2012 4:25 pm
Anbarcas ha escrit:Bueno i tambè no ens enganyem el preu, que s'ens ajusta més al pressupost!! :D
Autor: Carimu » dt. nov. 06, 2012 5:31 pm
Anbarcas ha escrit:Bueno i tambè no ens enganyem el preu, que s'ens ajusta més al pressupost!! :D
Autor: Anbarcas » dt. nov. 06, 2012 7:41 pm
Autor: Carimu » dv. nov. 09, 2012 1:58 pm
Autor: adnaloi2 » dg. nov. 11, 2012 8:51 pm
Autor: libella » dc. des. 05, 2012 2:43 am
Autor: libella » dc. des. 05, 2012 12:32 pm
Autor: Anna81 » dc. des. 05, 2012 12:37 pm
Autor: J&D » dc. des. 05, 2012 2:40 pm
Autor: Bea Pastor » dj. des. 06, 2012 12:01 am
Autor: Anna87 » dj. des. 06, 2012 2:40 pm
libella ha escrit:Hola noies! a veure si em podeu ajudar/aconsellar...
Ja tenim fotògrafa, molt maca, m'encanten les fotos, tipus fotoperiodisme que és el que volia... el cas és que com que vivim a fora ens hem de comunicar per e-mail amb tothom, pel que molts cops et queden preguntes sense fer etc... amb aquesta noia ens haviem enviat alguns e-mails i finalment li vàrem dir que l'agafavem.
Ara ens ha enviat el contracte (jo sóc pro-contracte per tot, així que ja està bé), el cas es que trobo que ella està molt protegida al contracte i nosaltres no... tampoc és que el contracte estigui malament però... aquí és on volia demanar-vos la vostra ajuda/experiència.
Ella comenta que, per exemple, el dia de la boda no pot venir, per la qüestió que sigui... mirarà de portar un altre fotògraf o sino ens torna els diners. ¿És normal això? no ho dic amb irònia, només ho pregunto... perque jo entenc perfectament que poden pasar mil coses, però si el dia abans o dos (o tres!) de la boda em diu que no pot venir ni pot enviar a ningú però em torna els diners... no crec que tenir els diners m'ajudi gaire a dos dies de la boda.... El meu xicot diu que no cal canviar el contracte, que no passarà res, que ella no és així... i vale, si en teoria tot serà perfecte, però jo necessito tenir un planB per tot, no se si m'enteneu... per això volia demanar-vos si em podeu fer 5 cèntims dels vostres contractes...
També diu que en el cas que el material pateixi cap problema s'ens aplicaria una tarifa adaptada... no s'especifica quina o què, o que si passa qualsevol cosa s'ens tornen els diners... però no se... no em quedo tranquil·la.
Per una banda em fa cosa dir-li res a la noia, però bé que ella s'ha encarregat de deixar per escrit que no es responsabilitza de res... no se fins a quin punt s'han de demanar mesures compensatòries per exemple....
Ostres doncs sincerament... jo no estaria gaire tranquila, si ella no pot pogues venir per x motiu i cap company tampoc, després què, què fas?.. jo li comentaria que aquestes coses et fan dubtar, que vols estar segura de que el dia del teu casament podrà ser-hi ella o una altre persona... Per molta confiança que et dongui hi ha coses que s'han de palar i no costa res.
Estic perduda!
Autor: Mabela » dv. des. 07, 2012 10:39 am
libella ha escrit:Gràcies scobita.
Si, he de parlar amb ella, però volia saber abans fins a quin punt era normal això... perque jo entenc perfectament que poden passar mil coses que poden fer que no vingui, però clar... encara que soni malament això no és el meu problema perque jo pago per uns serveis.. però bé, mirarem de trobar una solució.
Una altre cosa que us volia demanar. A nosaltres ens diu de pagar ara la meitat per reservar i el que falta 2 setmanes abans de la boda... i això tampoc ho veig clar.... li estem donant tots els diners 2 setmanes abans i no se... jo pensava que es donava una part quan ella ens entregués les fotos o sino el mateix dia de la boda... com ho veieu? com ho feu vosaltres?
Autor: snake35 » dc. des. 12, 2012 6:36 pm
adnaloi2 ha escrit:Hola! Nosaltres hem agafat a en Joan Selva de Mataró! Ens va encantar el que vam veure i ens va transmetre molta confiança i professionalitat! Hen agafat pre i postboda! El pre el volem fer per nadal! Kines ganes ja!