CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 6:36 pm

Les minutes del restaurant estan incloses en el preu al igual que les flors, manteleria... He estat mirant els fulls del restaurant que ens van donar i el 1,5 en concepte de minutes no es el mateix que les altres, simplement et fan pagar un extra x portar un fotograf que no es el seu..no t' ho pots evitar... ;(
dtorra
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 6:40 pm

Jo vaig parlar amb la Isabel i li vaig dir que en el meu pressupost posava que les minutes estaven incloses, i em va dir que "sempre que contractés un fotògraf seu", que sinó havia de pagar 1,5€ per convidat. I li vaig dir que si me les feia jo no m'ho cobrarien... i em va dir que llavors no...Però tot serà preguntar-ho a alguna núvia casada o directament a ells!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 9:03 pm

Doncs si!! A veure si ens contesta algu que ja s'hagi casat... Xo conec dues noies que s'han casat aquest any i van agafar un fotograf diferent i no els hi van cobrar aixo perque ho havien negociat ja feia un any... Xo a mi m'agradaria saber-ho!! Jeje
dtorra

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. ago. 14, 2012 2:16 pm

Pilux ha escrit:
MMM_M3 ha escrit:Pilux jo em caso un dia després que tu!!!!!! ja en som dues pel mes d'Agost! jejejeje!

Feia la tira de temps que no entrava al foro, i no pas per vacances, ja m'agradaria que fos per això! entre feina i altres coses he estat liadíssima i he deixat el tema boda bastant de costat, haig de començar a engegar-ho.....

Cada vegada en som més, quina iluuu!!!!

Per cert, en la meva boda ho farem tipus cocktail, ho hem d'acabar de perfilar, però pel guió del dia, menjar, etc, encara tenim bastant de temps!

Dons mira que jo no estava massa convençuda amb aquesta data, però és quan vem anar a veure Can Ribas (meitats de juliol), ja estav tot el mes de juny i juliol agafat! Vaig flipar!!! Només quedava el dia 23 d'agost i el 20 de setembre (en dates d'estiu) i com que ho volem fer tot a l'aire lliure (farem l'apreritiu davant de la casa, el banquet al porxo on normalment es fa l'aperiritiu i el ball a dintre de la sala), vem pensar que hi han més possibilitats que fagi bon dia el 23 d'agost que el 20 de setmbre, tot i que mai se sap amb això del temps!!

Doncs nosaltres voliem el 23 d'agost, pq és la data de quan vam començar.....ainsss....però cau en divendres, i per la família (tema de feina) va molt millor si ho fem en dissabte! Doncs nosaltres hi vam anar pel març, ja estava ple juny i juliol (excepte un dia o dos diria), però teniem clar que voliem agost!

També ho volem fer tot a l'exterior, ho vull aprofitar al màxim és lo maco de ser estiu (si el temps ho permet, cruzem els dits), si pogués ser fins i tot el ball (això serà qüestió dels aparells del dj), per això l'aperitiu que és en format cocktail, hi haurà també barbacoes, tot serà a fora, i el ball a veure què aconsegueixo!

Saps si el mateix dia que jo si hi ha una altra boda?
MMM_M3
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: dtorra » dt. ago. 14, 2012 3:14 pm

En el foro nomes i ets tu aquest dia... Xo igualment ni que si cases akgu mes no et preocupis perque no es veuen les 2 bodes. Aixo mo ha dit mes gent que ha anat a d'altres...
dtorra

EntradaAutor: NataliayXavi » dt. ago. 14, 2012 3:49 pm

El dia que yo estuve habia otra boda ademas de la de nuestros amigos y ni nos vimos con los otros invitados... Como si estuvieramos solos...asi que tranquila! ;)
Imatge
NataliayXavi

Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 4:27 pm

Chicaaas! Tengo una duda, cuando se supone que es temporada baja en un restaurante?
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dc. ago. 15, 2012 4:33 pm

Yo creo que los meses de noviembre a febrero, pero quizá haya alguno más... Lo que pasa es que en octubre y marzo suelen hacer mejores ofertas o puedes apretar un poco más!
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 4:37 pm

Mracias sweety! ;)il
dtorra

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 4:40 pm

Ya no se ni escribir.., jeje. Mil gracias sweety! ;)Ya
dtorra

EntradaAutor: dtorra » dc. ago. 15, 2012 8:35 pm

Sabeis cuando hacen la jornada de puertas abiertas en can ribas?
dtorra

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. ago. 20, 2012 11:29 am

dtorra ha escrit:Sabeis cuando hacen la jornada de puertas abiertas en can ribas?

Pues me suena que cae en noviembre o diciembre, no estoy muy segura, pero me parece que leí que para las que tenemos fecha no es el dia. Para nosotras hacen un puertas abiertas con nuestros futuros en enero, con todo montado.
MMM_M3

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: lili koo » dl. ago. 20, 2012 1:22 pm

Creeis que las ja casadas podemos ir a las puertas abiertas?? :-)0(-: :-)0(-: :-/ :-/

Yo quiero volver a omer el aperitivooo!!! El dia de mi boda no comí nada y la gente no para de recordarme lo delicioso que estaba todo!!!

Ahhh!!! Mucha gente de mi boda me ha hablado de un gazpacho de fresas con peta zetas que sirvieron, que yo no tenia ni idea que existia!
Y también unas lentejas al curry q venia en un botecito de cristal, q tuvo un éxito brutal!
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: elena83 » dl. ago. 20, 2012 3:42 pm

Mmmmmhhhh!
Que bien suena eso de gazpacho de fresa con petazetas... Lástima que yo me case en marzo! No le pega mucho un gazpacho con el frío. Y puré con petazeta ya no suena tan divertido...
Imatge
elena83

Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 11:32 pm

EntradaAutor: sonia85 » dg. ago. 26, 2012 12:15 pm

hola noies!!! ara que he tingut una estoneta e lligit algun dubte que tenieu..... respecte a lo de les minutes.... nosaltres hem contractat a uns fotògrafs que can ribas no tenia recomanats i en teoria haguessim hagut de pagar les minutes (com si no haguessim pagat prou ja...) el cas es que quan ens van enviar el pressupost de tot el que pujaria la boda... en cap lloc constava que haviem de pagar les minutes....jo suposo que a vosaltres tampoc us les faràn pagar...

per cert!! la sweety m'ha comentat que el dia 15 potser feu quedada del 2013..... si us voleu apropar a la meva ceremònia esteu mes que convidades!!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: xarrup » dg. ago. 26, 2012 12:54 pm

Quedada de cabriberenques 2013? Sweety, ens informes?

Sonia, com portes els ultims preparatius?
Imatge
xarrup

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

EntradaAutor: -sweety- » dg. ago. 26, 2012 2:00 pm

xarrup ha escrit:Quedada de cabriberenques 2013? Sweety, ens informes?

La quedada no es solo de Canriberencas... Esa está pendiente verdad Sonia? Pero evidentemente se puede venir!!! En principio se está hablando del día 15 de septiembre (sábado) a las 10:30 de la mañana en la maquinista.
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: sonia85 » dg. ago. 26, 2012 6:14 pm

xarrup ha escrit:Quedada de cabriberenques 2013? Sweety, ens informes?

hola bonica!!! doncs estic molt tranquila, hu tenim tot en marxa!!!! ma fallat el tema del ram pero intentaré demà solventar-ho.... per tot el demés... genial!!!!!
Imatge
sonia85

Entrades: 1459
Membre des de: dt. maig 17, 2011 11:39 am

EntradaAutor: Niekochana » dg. ago. 26, 2012 9:00 pm

Jo el 15 no hi podré anar, per quan és la quedada de les de Can Ribas??
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: -sweety- » dg. ago. 26, 2012 10:19 pm

Niekochana ha escrit:Jo el 15 no hi podré anar, per quan és la quedada de les de Can Ribas??

Encara no hem dit data!!! Ho vam comentar a la CE de la Sonia!! Hi hauria Can Riberenques 2011-2012 i 2013!!!
Imatge

Imatge
-sweety-

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants