Autor: soclanuvia » ds. març 16, 2013 12:06 pm
Autor: nuviabest » ds. març 16, 2013 12:59 pm
Autor: soclanuvia » ds. març 16, 2013 2:37 pm
nuviabest ha escrit:Vaig ben perduda i em caso a l´Agost!! Aquí surgeixen idees molt originals.
Autor: Maribelwed » ds. març 16, 2013 10:40 pm
soclanuvia ha escrit:Hola noi@s! He estat xafardejant idees una mica originals per al llibre de firmes del casament, i a http://fianceebodas.com/2012/08/20-ideas-para-tu-libro-de-firmas/ he trobat una llista de 20 possibilitats... N'hi ha per triar i remenar. Les que m'han agradat més son les que poso a continuació! Alguna ha estat a algun casament on en fessin servir alguna? O té pensat fer-ho? En quin moment del casament el poseu en mans dels convidats? Al pica-pica, al ball,... Crec que en pot sortir un record ben bonic, però em fa una mica de por que si ho compliques massa al final et quedi buit... Bé, ja direu què us semblen!
SCRAPBOOK POLAROID
Aquest m'encanta! Es tracta de muntar una taula amb album, cinta adhesiva, retolador i càmara Polaroid... els convidats es fan les fotos i les enganxen a l'àlbum amb el seu missatge pels nuvis. La dificultat: la logisitca pel tema de la polaroid, i el risc de convidats no gaire manetes!
LA PEDRADA!
Pedres de riu i rotulador permanent: els convidats escriuen els seus missatges a les pedretes... Jo ho veig després tenint-les a casa com a decoració. Es veu que ve d'una tradició irlandesa... N'hi ha una altra de molt similar però amb taps de suro en comptes de pedretes
LA PISSARRA
Una pissarra per a que els convidats escriguin el missatge pels nuvis, s'hi facin una foto i et quedi de record... Potser la més fàcil de totes, i després pots muntar-te un bon album amb totes les fotos! Ara bé, no se si val la pena deixar-hi una camara expressament per a assegurar recopilar-les totes...
M´encanten!!!
PELS AMANTS DEL VI
Ampolles de vi per a que te les firmin i poder-les obrir en aniversaris i d'altres ocasions especials. Un cop disfrutades sempre les pots tenir a la cuina com a decoració! Segur que als amants del vi els encanta. La pega és que deu ser dificil d'escriure-hi algo gaire llarg...
PUZZLE
Es tracta de fer un puzzle (el que ensenyen és de fusta, però suposo se'n poden fer de diferents materials) amb una foto dels nuvis, i els missatges els deixen a la part de darrera de cada peça... Ho trobo molt original, però complicat d'organitzar... a part un cop fet el puzzle, com veus els missatges? I hi ha el risc de perdre les peces clar...
POSTALS
Aquesta també és senzilla... Pots agafar postals dels diferents llocs d'on vinguin els convidats (sobretot quan les families i amics son de llocs dispersos) i cadascú deixa el missatge en la seva postal.
Bé, ja direu què us semblen les idees o si en teniu alguna altra!
Autor: wedding » dg. març 17, 2013 10:46 am
Autor: soclanuvia » dg. març 17, 2013 6:55 pm
wedding ha escrit:Quines idees més genials!! Hi pensaré...les pedres m´encanten!!
Autor: Artjes » dl. març 18, 2013 11:26 am
Autor: GOYA » dt. març 19, 2013 8:33 pm
Autor: mire_ia » dt. març 19, 2013 8:38 pm
Autor: BEAALBERTO » dv. març 29, 2013 10:33 am
Autor: Merigreti » dv. març 29, 2013 10:47 am
Autor: BEAALBERTO » dv. març 29, 2013 11:16 am
Autor: AngelyMireia » dl. abr. 08, 2013 6:21 pm
Autor: GARRIET » dl. abr. 08, 2013 7:43 pm
Autor: ..FLOR.. » dt. abr. 09, 2013 10:12 pm
Autor: AngelyMireia » dc. abr. 10, 2013 10:01 am
Autor: brujita8 » dj. abr. 11, 2013 5:42 pm
Autor: brujita8 » dj. abr. 11, 2013 5:42 pm