Autor: Nuria7988 » dj. feb. 14, 2013 1:50 pm
Autor: Miriam CH » dj. feb. 14, 2013 6:59 pm
floreta01 ha escrit:Miriam CH ha escrit:Guapisimas!! Que sepais que no os olvido, eh? Conmigo en principio no conteis, me lo pase genial la primera vez en serio!!![]()
![]()
![]()
He visto las fotos que queréis hacer, y he visto una jaula, si necesitáis una, os dejo la mía, no es por nada pero es tán bonita... estoy enamorada de ella, jajaj![]()
![]()
![]()
Miriam!
És una pena que no vinguis però ha de ser si et ve de gust!
Jo vaig pensar amb la teva gàbia!!
Ara haurem de veure què en pensa la majoria i decidir l'estil de fotos.
hi comptem si cal, vale??
Merci
Autor: Mesa » dv. feb. 15, 2013 10:08 am
Autor: novi » dv. feb. 15, 2013 10:18 am
Autor: floreta01 » dv. feb. 15, 2013 10:50 am
Autor: novi » dv. feb. 15, 2013 11:18 am
floreta01 ha escrit:Novi!!
Estic amb tu, s'ha d'anar concretant!
Quedarà molt bé fem el que fem!! Només s'ha de pensar en base al que decidim el tipus de foto i temàtica. Jo sóc partidaria de donar-li un fil conductor...rollo, la primavera, picnic, o festa al jardí, el que sigui, però algo pq no quedin fotos sueltes, que és una mica més el que vam fer a l'altre i crec que el que voleu és canviar l'estil. (igualment si algo us ve de gust es fa!!). De fet les sessions de fotos es munten així amb una temàtica.
A mi em fa cosa que hi hagin noies que no vinguin pq els marits no s'apunten, poser llavors el que proposes de fer-ho mixta aniria bé, que ningú que vulgui es quedi fora!
- Ho dels marits pot estar mb, però crec que no s'ha d'enfocar com una sessió postboda, on el protagonista de la foto és la parella individualment. M'explico oi? N'hi hauran individuals però s'ha de pensar en fotos de grup. O si som molta gent (imagineu-vos les de grup de l'altre cop que cadascuna es veu en petit) podem partir els grups en grupets més peques.
- Barreja dels dos también es pot fer, però que no es morin de fàstic els nois, ja vau veure que el tema ha d'anar àgil i que és complicat de moure'ns tanta gent (i tants vestits!! jeje).
I si es fa un doodle on tothom digui si vindria sola/acompanyada, si es fes una amb marits si vindria, si es fes sola si no vindria, temàtica, etc???
Crec que aquí entra Noe, la crack del doodle i la organització!
Hauriem de tornar a compartir el link del fil a Fb i Wapp, ja sabeu que jo des d'aquí no puc...
Autor: Noe-- » dv. feb. 15, 2013 11:33 am
Autor: Noe-- » dv. feb. 15, 2013 11:50 am
Autor: gemma_sergio » dv. feb. 15, 2013 12:06 pm
Autor: Margarida » dv. feb. 15, 2013 12:07 pm
Autor: Noe2012 » dv. feb. 15, 2013 1:09 pm
Autor: desti28 » dv. feb. 15, 2013 6:19 pm
Autor: floreta01 » dl. feb. 18, 2013 5:14 pm
desti28 ha escrit:Per mi cap problema que vinguin els núvis que vulguin , només faltaria. A veure...si fós l'unica que vingués sola, doncs em faria cosa, però n'hi han unes quantes, així que cap problema. Les ideies que ha exposat la Laia, em semblen molt xules, i més en plena primavera, floretes, les espelmes..son la meva debilitat, l'estil en general, m'ha agradat molt. On s'ha de firmar? Lo de les convers o els paraigues de colors, també pot quedar molt xulo, es un estil completament diferent a l'anterior, però de vegades trencar, també pot quedar bé!
I el que deieu de les núvies correvent darrera del nuvi, pot quedar guapíssim i divertit, o sigui que també ho firmo!!!
Autor: gemma_sergio » dl. feb. 18, 2013 7:40 pm
floreta01 ha escrit:desti28 ha escrit:Per mi cap problema que vinguin els núvis que vulguin , només faltaria. A veure...si fós l'unica que vingués sola, doncs em faria cosa, però n'hi han unes quantes, així que cap problema. Les ideies que ha exposat la Laia, em semblen molt xules, i més en plena primavera, floretes, les espelmes..son la meva debilitat, l'estil en general, m'ha agradat molt. On s'ha de firmar? Lo de les convers o els paraigues de colors, també pot quedar molt xulo, es un estil completament diferent a l'anterior, però de vegades trencar, també pot quedar bé!
I el que deieu de les núvies correvent darrera del nuvi, pot quedar guapíssim i divertit, o sigui que també ho firmo!!!
Ei Anna!
Jo veig dos estils molt diferents de foto entre les que proposava i les de grup amb nuvis i núvies que les veig més això, de fotos de colla.
Així que pensaré coses d'aquest estil i en penjo alguna.
Crec que a votació ha sortit amb homes, és a dir que endavant!
Noe2012,
L'altre sessió es va muntar de manera que un parell de núvies que hi tenien traça maquillaven a les altres, i la Sonia que ´se perruquera es va encarregar de fer alguna cosa ràpida (i xula) a totes les noies. Cada una ha de portar el seu material, això si!
S'haurà d'organitzar bé el tema d'arreglar-se perquè a l'altre sessió ens va retrassar molt així que potser s'ahurà de venir casi maquillada i pentinada de casa!
QUè us sembla?
Autor: Noe2012 » dl. feb. 18, 2013 8:11 pm
Autor: novi » dl. feb. 18, 2013 9:13 pm
Autor: floreta01 » dl. feb. 18, 2013 11:36 pm
novi ha escrit:Si anem amb els homes, ja podem fer fia amb lo del makillatge i pentinat, pq sino fijo q es cansen abans d començar. Que la primera sessio vam trigar 3 hores!!!!
Pero a veure com ho faig, pq jo de pentinar- me no tinc ni idea!
Autor: Sílvia26 » dc. feb. 20, 2013 11:35 am
Autor: Noe-- » dj. feb. 21, 2013 12:40 pm
Autor: floreta01 » dv. feb. 22, 2013 10:42 am