Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: Sessió fotos núvies del 2012 al 2013 a CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Nuria7988 » dj. feb. 14, 2013 1:50 pm

Hola!!!!

Vaig a fer un recompte:

FORERES QUE VINDRIEN SENSE MARIT:
- Juli
- Anna (desti28)
- Gemma
- JennyJose
Pendents de confirmar:
- Noemi (Noe--)
- Sonia (Sonia85)

FORERES QUE VINDRIEN AMB MARIT:
- Noelia
- Noelia Exposito
- Jenny Perez
- Mireia (Mingui)
- Nuria (Nuria7988)

A mi em sembla be el tema que proposa la Laia per la sesio, pero desde el meu punt de vista i com ja he comentat m' agradaria que fos una sesio diferent a la primera i per aixo podria estar molt be el tema dels marits, segur que quedarien fotos espectaculars.

Petons.
Nuria7988
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: Miriam CH » dj. feb. 14, 2013 6:59 pm

floreta01 ha escrit:
Miriam CH ha escrit:Guapisimas!! Que sepais que no os olvido, eh? Conmigo en principio no conteis, me lo pase genial la primera vez en serio!! ::love:: ::love:: ::love::
He visto las fotos que queréis hacer, y he visto una jaula, si necesitáis una, os dejo la mía, no es por nada pero es tán bonita... estoy enamorada de ella, jajaj :··;..: ::love:: =0-0-) : besito :

Miriam!

És una pena que no vinguis però ha de ser si et ve de gust!

Jo vaig pensar amb la teva gàbia!!

Ara haurem de veure què en pensa la majoria i decidir l'estil de fotos.

hi comptem si cal, vale??

Merci

Si si!!! Contar con la Jaula!!
Imatge
Oriol y Miriam 1 de Septiembre del 2012¡¡

Ver Fabricación anillos: 2-6-12
Primera Prueba vestido: 29-6-12
Miriam CH

Entrades: 1161
Membre des de: dl. ago. 15, 2011 8:26 pm

EntradaAutor: Mesa » dv. feb. 15, 2013 10:08 am

Jolín, me ha costado encontrar este hilo...

Yo finalmente no voy, (ya tenía dudas de ir con el vestido o simplemente a veros), pero 23-24 no estoy en Barcelona, estoy en una convención de empresa a Perpignan, así que me lo perderé en todos los sentidos...
Imatge
Mesa
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2211
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 8:34 am

EntradaAutor: novi » dv. feb. 15, 2013 10:18 am

Hauriem dcomençar a concretar.

Aix, ja m' havia ilusionat amb tornar- me a vestir amb ell... Pero bueno, a veure q decidiu.

I no es pot fer algo mixte? Q hi kedi be les q vindriem amb marits i les q no ?

Es q trobo q pot donar un joc xulo nuvies i nuvies, i no tant blanc...

Anem decidint
Imatge
novi
:: núvia d'or

Entrades: 3694
Membre des de: ds. maig 07, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: floreta01 » dv. feb. 15, 2013 10:50 am

Novi!!

Estic amb tu, s'ha d'anar concretant!

Quedarà molt bé fem el que fem!! Només s'ha de pensar en base al que decidim el tipus de foto i temàtica. Jo sóc partidaria de donar-li un fil conductor...rollo, la primavera, picnic, o festa al jardí, el que sigui, però algo pq no quedin fotos sueltes, que és una mica més el que vam fer a l'altre i crec que el que voleu és canviar l'estil. (igualment si algo us ve de gust es fa!!). De fet les sessions de fotos es munten així amb una temàtica.

A mi em fa cosa que hi hagin noies que no vinguin pq els marits no s'apunten, poser llavors el que proposes de fer-ho mixta aniria bé, que ningú que vulgui es quedi fora!

- Ho dels marits pot estar mb, però crec que no s'ha d'enfocar com una sessió postboda, on el protagonista de la foto és la parella individualment. M'explico oi? N'hi hauran individuals però s'ha de pensar en fotos de grup. O si som molta gent (imagineu-vos les de grup de l'altre cop que cadascuna es veu en petit) podem partir els grups en grupets més peques.

- Barreja dels dos también es pot fer, però que no es morin de fàstic els nois, ja vau veure que el tema ha d'anar àgil i que és complicat de moure'ns tanta gent (i tants vestits!! jeje).

I si es fa un doodle on tothom digui si vindria sola/acompanyada, si es fes una amb marits si vindria, si es fes sola si no vindria, temàtica, etc???

Crec que aquí entra Noe, la crack del doodle i la organització!

Hauriem de tornar a compartir el link del fil a Fb i Wapp, ja sabeu que jo des d'aquí no puc...
floreta01 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2013 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: novi » dv. feb. 15, 2013 11:18 am

floreta01 ha escrit:Novi!!

Estic amb tu, s'ha d'anar concretant!

Quedarà molt bé fem el que fem!! Només s'ha de pensar en base al que decidim el tipus de foto i temàtica. Jo sóc partidaria de donar-li un fil conductor...rollo, la primavera, picnic, o festa al jardí, el que sigui, però algo pq no quedin fotos sueltes, que és una mica més el que vam fer a l'altre i crec que el que voleu és canviar l'estil. (igualment si algo us ve de gust es fa!!). De fet les sessions de fotos es munten així amb una temàtica.

A mi em fa cosa que hi hagin noies que no vinguin pq els marits no s'apunten, poser llavors el que proposes de fer-ho mixta aniria bé, que ningú que vulgui es quedi fora!

- Ho dels marits pot estar mb, però crec que no s'ha d'enfocar com una sessió postboda, on el protagonista de la foto és la parella individualment. M'explico oi? N'hi hauran individuals però s'ha de pensar en fotos de grup. O si som molta gent (imagineu-vos les de grup de l'altre cop que cadascuna es veu en petit) podem partir els grups en grupets més peques.

- Barreja dels dos también es pot fer, però que no es morin de fàstic els nois, ja vau veure que el tema ha d'anar àgil i que és complicat de moure'ns tanta gent (i tants vestits!! jeje).

I si es fa un doodle on tothom digui si vindria sola/acompanyada, si es fes una amb marits si vindria, si es fes sola si no vindria, temàtica, etc???

Crec que aquí entra Noe, la crack del doodle i la organització!

Hauriem de tornar a compartir el link del fil a Fb i Wapp, ja sabeu que jo des d'aquí no puc...

Noooo !! Com postboda noo!! En plan grup, nuvis i nuvies.

Jo es q visualitzo, x exemple, on es fan les cerimonies a Can Ribes, les nuvies sentades a les cadires d la dreta, els nuvis a la d l' esquerra i des del darrere.
O la d un nuvi al davant i les nuvies corrent darrere. Poden sortir fotos molt divertides mixtes.

Pero la gent no s' ha d rajar si no venen les parelles, pq precisamnt la cosa no seria ferles cm a parella..

No se si m' explico, q a la feina i x movil es dificil...
Imatge
novi

EntradaAutor: Noe-- » dv. feb. 15, 2013 11:33 am

Ahora intento lo del doodle, ¿vale? aunque no sé si con tantas opciones sabré hacerlo...
En la lista falta Jéssica (lili koo), que estaba medio convenciendo a su marido.
Otro tema, no creo que el jardín donde hacen las ceremonias esté preparado para una boda (sillas, alfombra, pétalos, flores, etc.), aunque bueno, todo sería hablarlo con Can Ribas.
Y por último, yo creo que las fotos con chicos puede quedar muy bonitas, y aprovechad "si se dejan", pero entended que si hay 6 parejas de novios, es "raro" y no apetece, ir 4 chicas sueltas, sin marido.
Noemi.
Noe--

Entrades: 1660
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 4:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Noe-- » dv. feb. 15, 2013 11:50 am

Doodle hecho. No he añadido la parte de "temática" porque no sé qué preguntar...

http://www.doodle.com/6fz2xrduihq77nyf

Ale, a votar. Ya sabéis que es múltiple respuesta.
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: gemma_sergio » dv. feb. 15, 2013 12:06 pm

Ya he votado!!

Al final he votado que si se hace con pareja que sí!! porque pensava que era rollo postboda y si era así no me molaba... pero tal y como estais diciendo, pues podría quedar chulo!!
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Margarida » dv. feb. 15, 2013 12:07 pm

Noietes! jo com us vaig dir si em trobo bé vindré a ensenyar la panxeta! jejeje però no vull que compteu amb mi... prefereixo trucar-vos i dir Ei que baixo! per suposat jo vestida de nuvia no serà... i el Ferran no voldrà... així que si vinc us dic com voleu que vingui, petonets a totes! i va amb il·lusió si mes no per les que no ho han fet encara!

Petoooooons!
Imatge
Margarida

Entrades: 1115
Membre des de: ds. abr. 09, 2011 3:53 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dv. feb. 15, 2013 1:09 pm

Yo ya he votado también!

A ver, mis opiniones al respecto:

- Yo dije que me haría ilusión que pudiera venir mi marido porque no habíamos hecho post-boda y me apetecía tener alguna foto de los dos con buen sol. Por supuesto soy consciente que no es una sesión post-boda individual, pero imagino que alguna foto por parejas también se puede hacer, para poderla tener. Sé que la mayoría serán en grupo. No problem!

- Las que no vengan los maridos, tienen que venir igualmente! Porque no?! Imagino que también se pueden hacer fotos de "sólo novias", "sólo novios", "novias-novios", etc. La idea de Novi de una foto con los chicos delante y todas las novias corriendo detrás es muy chula!

- ¿Tendríamos que llevar alguna cosa? ¿Qué hay del tema maquillaje y peluquería? Yo no fuí a la otra sesión y no sé que debería llevar...
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: desti28 » dv. feb. 15, 2013 6:19 pm

Per mi cap problema que vinguin els núvis que vulguin , només faltaria. A veure...si fós l'unica que vingués sola, doncs em faria cosa, però n'hi han unes quantes, així que cap problema. Les ideies que ha exposat la Laia, em semblen molt xules, i més en plena primavera, floretes, les espelmes..son la meva debilitat, l'estil en general, m'ha agradat molt. On s'ha de firmar? Lo de les convers o els paraigues de colors, també pot quedar molt xulo, es un estil completament diferent a l'anterior, però de vegades trencar, també pot quedar bé!
I el que deieu de les núvies correvent darrera del nuvi, pot quedar guapíssim i divertit, o sigui que també ho firmo!!!
28 d'Octubre del 2012
Imatge
Ens vam coneixer el 28 d'Octubre del 2005, i 7 anys després...ens casem!
desti28

Entrades: 1711
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 10:55 am

EntradaAutor: floreta01 » dl. feb. 18, 2013 5:14 pm

desti28 ha escrit:Per mi cap problema que vinguin els núvis que vulguin , només faltaria. A veure...si fós l'unica que vingués sola, doncs em faria cosa, però n'hi han unes quantes, així que cap problema. Les ideies que ha exposat la Laia, em semblen molt xules, i més en plena primavera, floretes, les espelmes..son la meva debilitat, l'estil en general, m'ha agradat molt. On s'ha de firmar? Lo de les convers o els paraigues de colors, també pot quedar molt xulo, es un estil completament diferent a l'anterior, però de vegades trencar, també pot quedar bé!
I el que deieu de les núvies correvent darrera del nuvi, pot quedar guapíssim i divertit, o sigui que també ho firmo!!!

Ei Anna!

Jo veig dos estils molt diferents de foto entre les que proposava i les de grup amb nuvis i núvies que les veig més això, de fotos de colla.

Així que pensaré coses d'aquest estil i en penjo alguna.

Crec que a votació ha sortit amb homes, és a dir que endavant!

Noe2012,

L'altre sessió es va muntar de manera que un parell de núvies que hi tenien traça maquillaven a les altres, i la Sonia que ´se perruquera es va encarregar de fer alguna cosa ràpida (i xula) a totes les noies. Cada una ha de portar el seu material, això si!

S'haurà d'organitzar bé el tema d'arreglar-se perquè a l'altre sessió ens va retrassar molt així que potser s'ahurà de venir casi maquillada i pentinada de casa!

QUè us sembla?

floreta01

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. feb. 18, 2013 7:40 pm

floreta01 ha escrit:
desti28 ha escrit:Per mi cap problema que vinguin els núvis que vulguin , només faltaria. A veure...si fós l'unica que vingués sola, doncs em faria cosa, però n'hi han unes quantes, així que cap problema. Les ideies que ha exposat la Laia, em semblen molt xules, i més en plena primavera, floretes, les espelmes..son la meva debilitat, l'estil en general, m'ha agradat molt. On s'ha de firmar? Lo de les convers o els paraigues de colors, també pot quedar molt xulo, es un estil completament diferent a l'anterior, però de vegades trencar, també pot quedar bé!

Ei Anna!

Jo veig dos estils molt diferents de foto entre les que proposava i les de grup amb nuvis i núvies que les veig més això, de fotos de colla.

Així que pensaré coses d'aquest estil i en penjo alguna.

Crec que a votació ha sortit amb homes, és a dir que endavant!

Noe2012,

L'altre sessió es va muntar de manera que un parell de núvies que hi tenien traça maquillaven a les altres, i la Sonia que ´se perruquera es va encarregar de fer alguna cosa ràpida (i xula) a totes les noies. Cada una ha de portar el seu material, això si!

S'haurà d'organitzar bé el tema d'arreglar-se perquè a l'altre sessió ens va retrassar molt així que potser s'ahurà de venir casi maquillada i pentinada de casa!

QUè us sembla?

Si, quasi que millor que cadascuna vingui ja maquillada i pentinada. Tampoc crec que calguin pentinats tant rebuscats, no?? De vegades amb 4 clips mal posats es fan meravelles!! ::love::

Per mi, jo vindré segur maquillada i pentinada de casa, així menys trastos per portar... :-/
Imatge
gemma_sergio

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dl. feb. 18, 2013 8:11 pm

Yo, la verdad, q soy muy desastre para el tema de maquillaje y peinados.... :( A ver si alguien me echa una mano, poca cosa.
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: novi » dl. feb. 18, 2013 9:13 pm

Si anem amb els homes, ja podem fer fia amb lo del makillatge i pentinat, pq sino fijo q es cansen abans d començar. Que la primera sessio vam trigar 3 hores!!!!

Pero a veure com ho faig, pq jo de pentinar- me no tinc ni idea!
Imatge
novi

EntradaAutor: floreta01 » dl. feb. 18, 2013 11:36 pm

novi ha escrit:Si anem amb els homes, ja podem fer fia amb lo del makillatge i pentinat, pq sino fijo q es cansen abans d començar. Que la primera sessio vam trigar 3 hores!!!!

Pero a veure com ho faig, pq jo de pentinar- me no tinc ni idea!

Si...caldria organitzar-ho!

En quant contesti Can Ribas veiem quanta estona abans s'ha d'estar i marcar una hora tope per començar real jejej!

floreta01

EntradaAutor: Sílvia26 » dc. feb. 20, 2013 11:35 am

Noies! Jo m'apunto!! I segurament també vindré amb maridet!!! Quines ganes!!!
Imatge
Sílvia26
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 884
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:58 pm

EntradaAutor: Noe-- » dj. feb. 21, 2013 12:40 pm

Silvia, ponlo en doodle, que está muy igualada la cosa...
Noemi.
Noe--

EntradaAutor: floreta01 » dv. feb. 22, 2013 10:42 am

Com van els recomptes?

Jo us informo en quant contesti Can Ribas que sabem que els hi costa !! (sino escriuré un altre mail!)

floreta01

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants