Autor: Laurafh » dc. maig 29, 2013 10:00 am
Autor: elibeta5 » dc. maig 29, 2013 11:11 am
Laurafh ha escrit:Ma germana es va casar l'any passat i ma mare es va comprar un vestit llarg dues peces preciós a Montcarry ( Sta Coloma de Gramenet), és una botiga petita i el tracte espectacular. Està molt aprop de la paça Segarra.
Autor: Laurafh » dc. maig 29, 2013 1:14 pm
elibeta5 ha escrit:Laurafh ha escrit:Ma germana es va casar l'any passat i ma mare es va comprar un vestit llarg dues peces preciós a Montcarry ( Sta Coloma de Gramenet), és una botiga petita i el tracte espectacular. Està molt aprop de la paça Segarra.
Jo soc de santa coloma al costat dem mercat segarra i no coneixo aquesta botiga jajjaja investigare...
Autor: elibeta5 » dc. maig 29, 2013 7:40 pm
Laurafh ha escrit:elibeta5 ha escrit:Laurafh ha escrit:Ma germana es va casar l'any passat i ma mare es va comprar un vestit llarg dues peces preciós a Montcarry ( Sta Coloma de Gramenet), és una botiga petita i el tracte espectacular. Està molt aprop de la paça Segarra.
Jo soc de santa coloma al costat dem mercat segarra i no coneixo aquesta botiga jajjaja investigare...
Doncs aquesta botiga és de tota la vida! jo sóc de santa coloma xo ara visc a Malgrat, és al carrer st Ramón