Autor: sandrapinza » dv. des. 14, 2012 7:19 am
Autor: Mabela » dv. des. 14, 2012 7:49 am
sandrapinza ha escrit:El meu germà hi va anar a illa Maurici, però no tenen bon record pel mal temps. Ells van anar a finals abril principis maig...potser no era bona època.
Jo em caso a l'octubre i allà és estiu...no sé.
Autor: bauti1988 » dv. des. 14, 2012 9:28 am
Autor: Pilux » dv. des. 14, 2012 4:50 pm
vintage ha escrit:Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
El que estem miran és Kènia, Tanzània i Zanzíbar ruta amb camió i el que no sabem encara és amb qui ho farem, ens agrada l'agència Ratpanat i Kananga, de tota manera les dos agencies surten per lo mateix, al voltant de 3300 euros per cap. Són molts de cèntims però probablement no podrem fer mai més un viatge d'aquest tipus...de tota manera, fins que no ho contractem no m'ho creuré...
Autor: Montse89 » dv. des. 14, 2012 7:36 pm
Autor: vintage » dv. des. 14, 2012 9:23 pm
Pilux ha escrit:vintage ha escrit:Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
El que estem miran és Kènia, Tanzània i Zanzíbar ruta amb camió i el que no sabem encara és amb qui ho farem, ens agrada l'agència Ratpanat i Kananga, de tota manera les dos agencies surten per lo mateix, al voltant de 3300 euros per cap. Són molts de cèntims però probablement no podrem fer mai més un viatge d'aquest tipus...de tota manera, fins que no ho contractem no m'ho creuré...
Hola vintage!!!
Nosaltres volem fer el mateix viatge!!! Encara no hem començat a mirar (ens casem el 23 d'agost), ho teniem pensat fer a principis d'any. Jo conec a dues persones que han fet aquest viatge amb Kananga i m'han parlat molt bé i l'agència Ratpanat la vaig veure per "Españoles por el mundo" i ens va agradar el que vem veure i també ens la vem apuntar per anar-la a visitar!
Tu has començat ja a mirar aquest tema?
Ja ens anirem informant del que anem trobant!!
Autor: sandrapinza » dg. des. 16, 2012 5:28 pm
Montse89 ha escrit:Nosotros nos vamos a las Mauricio :)!! Nos vamos 10 dias!! A que hotel fue tu hermano sandrapinza??? Nosotros tambien vamos en mayo, salimos el dia 13! A mi me dijeron que por esas fechas tambien depende la zona de la isla donde estes, pues sopla mas o menos el aire^^!
Autor: Pilux » dl. des. 17, 2012 9:05 am
vintage ha escrit:Pilux ha escrit:vintage ha escrit:Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
Hola vintage!!!
Nosaltres volem fer el mateix viatge!!! Encara no hem començat a mirar (ens casem el 23 d'agost), ho teniem pensat fer a principis d'any. Jo conec a dues persones que han fet aquest viatge amb Kananga i m'han parlat molt bé i l'agència Ratpanat la vaig veure per "Españoles por el mundo" i ens va agradar el que vem veure i també ens la vem apuntar per anar-la a visitar!
Tu has començat ja a mirar aquest tema?
Ja ens anirem informant del que anem trobant!!
Hola Pilux!!!
Quina il·lusió!! si he mirat hem preguntes??? buffff, en tinc ple d'agències per informar-te, pregunta'm el que necessitis perquè hem mirat moltíssim![]()
Fa cosa d'un mes vam anar a l'agència de Bcn de Kananga per informar-nos i la veritat es que vam sortir super contents, gairebé decidits d'anar amb ells, però desprès vam anar al Corte Ingles simplement per comparar preus i ideas i va ser on vam veure que subcontrataven el viatge amb ratpanat i va ser quan vaig estar mirant aquest directament i hem vaig enamorar dels seus tented camps al serengeti i al ngorongoro (et recomano que els hi facis una ullada a la web, quedaràs enamorada) així que tot i que no els coneixem, les critiques a internet els posen molt i molt bé (a kananga també) penso que de moment guanyen ratpanat, pel fet dels tented camps i l'hotel de 5 estrelles a zanzibar.
No sé que en penses, la veritat es que vosaltres encara teniu temps. Si hem pots donar alguna opinió més serà benvinguda!!![]()
Autor: vintage » dt. des. 18, 2012 8:41 pm
Autor: Pilux » dj. des. 20, 2012 1:17 am
vintage ha escrit:Hola Pilux!!
La veritat és que nosaltres també creiem que és millor anar a una agència fisíca per si de cas... el que hem fet ha sigut anar a una agència i comentar-li el que ens agrada (tant de Kananga com Ratpanat). Actualment ens ho estan mirant, però ens han dit que pot haver-hi la opció de fer el viatge amb ells (en el meu cas Ratpanat que són els que més m'han agradat) però agafant-ho amb l'agència. Ens han dit que el preu és el mateix. Ho podré comprovar perquè tinc el pressupost real de Ratpanat. Si és així, ho agafarem a l'agència per més seguretat, sinò ja veurem que fem... divendres ens dona pressupost, a més també ens ha donat l'opció de fer Tanzània+Illes Mauricio, que diu que surt més o menys igual, aprofundeixes més a Tanzània perquè no estàs tant de temps fent quilòmetres i desprès pots estar uns dies més a les illes. No sé, el meu xicot li agrada més fer-ho tot, ja que a ell, això de la platja no li va tant..
Autor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:40 pm
Pilux ha escrit:vintage ha escrit:Hola Pilux!!
La veritat és que nosaltres també creiem que és millor anar a una agència fisíca per si de cas... el que hem fet ha sigut anar a una agència i comentar-li el que ens agrada (tant de Kananga com Ratpanat). Actualment ens ho estan mirant, però ens han dit que pot haver-hi la opció de fer el viatge amb ells (en el meu cas Ratpanat que són els que més m'han agradat) però agafant-ho amb l'agència. Ens han dit que el preu és el mateix. Ho podré comprovar perquè tinc el pressupost real de Ratpanat. Si és així, ho agafarem a l'agència per més seguretat, sinò ja veurem que fem... divendres ens dona pressupost, a més també ens ha donat l'opció de fer Tanzània+Illes Mauricio, que diu que surt més o menys igual, aprofundeixes més a Tanzània perquè no estàs tant de temps fent quilòmetres i desprès pots estar uns dies més a les illes. No sé, el meu xicot li agrada més fer-ho tot, ja que a ell, això de la platja no li va tant..
O sigui que heu anat a una agència normal i a través d'ella contracteu Ratpanat? I si el preu és el mateix doncs està molt bé! Jo en canvi no faria platja i més excursions i safaris, però en aquest cas és el meu xicot que vol un dies de platja... per això al final hem decidit un entremig. En una fira de nuvis vem `reguntar de fer Tanzània i Illa Maurici i ens van dir que sí que surt més car perquè el viatge en avió és intercontinental i en canvi el viatge a Zanzibar, al ser en el mateix país no puja tant de preu. Ja m'explicaràs a veure que et diuen!
Autor: Pilux » dj. gen. 03, 2013 3:55 pm
Autor: vintage » dj. gen. 03, 2013 10:36 pm
Pilux ha escrit:Hola Vintage!
Doncs ja ens ho mirarem. I per quant us surt el viatge al final?
Autor: Mary Claire » dv. gen. 04, 2013 9:58 pm
Autor: sandrapinza » dg. gen. 06, 2013 4:03 pm
sandrapinza ha escrit:Montse89 ha escrit:Nosotros nos vamos a las Mauricio :)!! Nos vamos 10 dias!! A que hotel fue tu hermano sandrapinza??? Nosotros tambien vamos en mayo, salimos el dia 13! A mi me dijeron que por esas fechas tambien depende la zona de la isla donde estes, pues sopla mas o menos el aire^^!
Se lo pregunto y te lo digo!
Te lo pasarás genial! Podrás subirte encima de las tortugas....aix que envidia (sana)...
Autor: Pilux » dc. gen. 09, 2013 11:28 am
vintage ha escrit:Pilux ha escrit:Hola Vintage!
Hola Pilux!!
Doncs al final depèn una mica de les tases, però jo conto que seran 3300 per cap... És un pèl car però pensem que serà una vegada a la vida...ànem la setmana que ve a l'agència ja que aquesta setmana han estat de vacances, ja t'explicaré que acabem fent...
Autor: vintage » dc. gen. 09, 2013 2:45 pm
Pilux ha escrit:vintage ha escrit:Pilux ha escrit:Hola Vintage!
Hola Pilux!!
Doncs al final depèn una mica de les tases, però jo conto que seran 3300 per cap... És un pèl car però pensem que serà una vegada a la vida...ànem la setmana que ve a l'agència ja que aquesta setmana han estat de vacances, ja t'explicaré que acabem fent...
El preu és que més o menys comptem, però ens fa tanta il·lusió que ja no miro si és car o no!
Autor: nela81 » dc. gen. 16, 2013 1:05 pm
vintage ha escrit:Hola noies, nosaltres estem pendents de que ens arribin diferents presupostos. Al principi ens van dir que encara no tenien les tases aereas del 2013 i per tant seria estimat, i ara estem a l'espera de que sigui més real.
Sandrapinza, m'has fet molta gràcia perquè jo estava igual que tú, jo volia anar a Àfrica i el meu xicot a Costa Rica, al final el vaig estar escalfant possant-li videos de safaris i l'he convençut!!
Autor: vintage » dv. gen. 25, 2013 6:50 pm
nela81 ha escrit:vintage ha escrit:Hola noies, nosaltres estem pendents de que ens arribin diferents presupostos. Al principi ens van dir que encara no tenien les tases aereas del 2013 i per tant seria estimat, i ara estem a l'espera de que sigui més real.
Sandrapinza, m'has fet molta gràcia perquè jo estava igual que tú, jo volia anar a Àfrica i el meu xicot a Costa Rica, al final el vaig estar escalfant possant-li videos de safaris i l'he convençut!!
Nosaltres ens casem a finals de Setembre/principis d'Octubre (espero tenir-ho confirmat la setmana vinent) i també ens agradaria molt anar de Safari a l'Àfrica (Kenya o Tanzania) i agafar una extensió a alguna de les illes del Índic. Suposo que en un parell de mesos ens posarem a buscar en serio encara que ja he anat mirant preus en algunes pàgines web i tela....
Autor: Inma_Oscar » dt. feb. 12, 2013 3:30 pm
heliojeny ha escrit:Hola chicas!! yo trabajo en una agencia de viajes y os comento...
Si quereis un viaje tipo NYC+ playa, Safari, Costa Rica, etc... que suelen ser con compañías de linea regular os recomiendo plenamente cogerlo con tiempo, es decir, mirarlo ya!! Si es un Riviera Maya, un Punta Cana, Islas, etc... es mejor esperar a febrero- marzo cuando sale el venta anticipada, ya que son destinos que suelen salir vuelos especiales para dependiendo que fechas, y con el venta anticipada seguramente salga mejor. Cruceros no os puedo decir, hay años que con venta anticipada salen muy bien y otros que a última hora salen unas ofertas buenisimas, depende si se llenan o no y de las fechas.
Cualquier cosilla que necesiteis, si no estais muy seguras de los precios que os dan, información de destinos, incluso si quereis que os pase un presupuesto (mi agencia está en Montcada i Reixac) me lo decís o me enviais un privado y sin problema... aqí estoy para todo lo que pueda ayudar!! Un besito a todas!!!