Autor: KEKANNA » dc. des. 05, 2012 2:44 pm
Autor: Fulla » dv. des. 07, 2012 9:05 am
Autor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:54 pm
Fulla ha escrit:Bones Noies,
Jo encara no tinc Data i ja tinc pensat el detall jajjajaj!!
Estem pendent de mirar 4 o 5 restaurants per tancar la data pero la idea es Setembre - Octubre 2013, pero ja veurem.
Pel tema del Regal, jo soc de Les Garrigues i d'alli es el millor oli del Món, per tant, como no podria ser d'una altra manera regalarem unes botelles petites de oli (comprades per nosaltres al engrós i emplenades amb oli de la cooperativa) el meu xic i posarà una etiqueta referent al dia de la boda i ja tenim el regal dels homes. Per les dones farem potets de vidre amb olives arbequines i la mateixa etiqueta. Penso que es un bon detall, molt representatiu nostre (potser més meu que seu, jijiji) pero coneixent la nostra gent, apreciaran més això que qualsevol xorada de decoració.
Autor: Pilux » dt. des. 11, 2012 6:48 pm
GARRIET ha escrit:Hola!! Nosaltres ho estem pensant, però quasi segur que farem vi. El meu futur quasi sempre l'escull quan anem a sopar amb amics, és un tret molt característic, ens agrada el vi. D'un temps ençà ens hem tornat bons defensors dels vins catalans (tot i que ens encanten els riojes, algun ribera del duero i fins i tot algun valdepeñas) però estem tirant molt últimament pels costers del segre (terra lleidatana nostra) i havíem pensat de fer un bru de verdú, (que és un vi extraordinari pel meu gust) de tamany una mica més reduït que el de taula (no massa) per cada parella i per cada convidat que vingui sol. El preu pica i per això ja no ens estaríem a dividir entre homes i dones. Amb una etiqueta petita lligada amb un cordill que posi els nostres noms i la data
Autor: Mandarin@ » dc. des. 12, 2012 10:49 pm
Autor: Montse89 » dj. des. 13, 2012 10:11 am
Autor: Pilux » dj. des. 13, 2012 4:07 pm
Mandarin@ ha escrit:Hola,
Nosatres haviem pensant en alguna planta com la lavanda, menta però la noia de la floristeria ens diu que per la nostra data no estaran massa florides i que malament... havia vist en alguna web canyes de bambu molt xules però no sé si es veurà poca cosa...
No sé perquè però no tenim idees sobre que fer
Autor: Mandarin@ » dj. des. 13, 2012 7:16 pm
Pilux ha escrit:Mandarin@ ha escrit:Hola,
Nosatres haviem pensant en alguna planta com la lavanda, menta però la noia de la floristeria ens diu que per la nostra data no estaran massa florides i que malament... havia vist en alguna web canyes de bambu molt xules però no sé si es veurà poca cosa...
Jo també havia pensat fer alguna planta d'aquestes.![]()
Quan no estan florides? I saps preus?
Autor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 9:45 pm
Autor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:41 pm
sandrapinza ha escrit:Jo tinc pensats uns licors d'arròs, però ho venen en ampolles grans, no sé com fer-ho per racionar-ho...potser compri ampolles i petites i ho faig jo...encara no sé
Autor: sandrapinza » dv. des. 14, 2012 7:28 am
Autor: Mabela » dv. des. 14, 2012 7:43 am
sandrapinza ha escrit:Si, això havia pensat... He de començar a mirar-ho....
Tot ho deixo perquè tinc temps i després....tindré pressa!!!!!!
Autor: Pilux » dv. des. 14, 2012 4:41 pm
Mandarin@ ha escrit:Pilux ha escrit:Mandarin@ ha escrit:Hola,
Jo també havia pensat fer alguna planta d'aquestes.![]()
Quan no estan florides? I saps preus?
Hola Pilux!
Es que has de tenir en compte el mes en que et casis. Nosaltres al juny em va dir la noia de la floristeria que les plantes aromàtiques no estarien boniques... ens va dir que podriem fer-ne una que es diu kalanchoe perquè n'hi d'un munt de colors.
Preu li vam dir que ens voliem gastar entre dos i tres euros però encara no ho em mirat ben bé...
Autor: Verokai » dg. des. 16, 2012 8:13 pm
Autor: Mabela » dg. des. 16, 2012 9:38 pm
Verokai ha escrit:Justamente he comprado Kalanchoe para un amigo invisible. La he comprado en amarillo. Pero el tamaño es un poco grande para regalo. Supongo se puede preparar más pequeña.
Autor: Winnie » dc. des. 26, 2012 10:08 pm
Autor: vintage » dj. des. 27, 2012 6:05 pm
Winnie ha escrit:Holaaa!! Nuestra idea es comprar las botellitas de vino para los hombres y benjamines de cava para las mujeres y luego decorarlo nosotros... creeis que puede quedar bien regalar eso? O es mucho alcohol?
Autor: Arimar » dj. des. 27, 2012 8:59 pm
Autor: Anna87 » dv. des. 28, 2012 9:35 pm
Winnie ha escrit:Holaaa!! Nuestra idea es comprar las botellitas de vino para los hombres y benjamines de cava para las mujeres y luego decorarlo nosotros... creeis que puede quedar bien regalar eso? O es mucho alcohol?