Ei Marga_2! perdona que no t'havia respòs! merci pel fotògraf, al final em trobat una noia que ens encanta però tinc molts dubtes amb el contracte, encara no l'hem signat.. bé, ho acabo d'explicar al post dels fotografs jeje
La veritat és que no he mirat gaire de perruqueria.... com que ho fem un divendres per la tarda penso que no tindré gaire problemes a trobar algú... ni que sigui anar a una perruqueria "pel barri". El que em deies, de la perruqueria de tota la vida... es que no tinc!!! de fet estic farta del tema perruqueria! fa anys que va tancar la meva, desprès vaig anarme'n fora a viure i sempre he aprofitat per provar diferents perruqueries quan he tornat a Barcelona, però no he trobat cap que m'agradi... ara mateix, per que et facis una idea, fa com 1 any i mig des de l'últim cop que em vaig tallar el cabell... i no és perque me'l vulgui deixar llarg, és per la perruqueria!!! em cansa molt el tema...
De totes maneres vull un pentinat d'aquests "peinado pero despeinado", bé, més aviat un recollit d'aquests que sembla que te l'has fet en 2 minuts però no... així modernillo... vols dir que això ho sabran fer a qualsevol puesto?? ja t'ho diré!
Mabela quina alegria que tinguis vestit!! a mi també em va passar això de "no vull lo típic" de fet vaig anar a gairebé tots els pronovias de Barcelona per emprovar-me tots els vestits de festa que tenien, perque jo tenia molt clar que no volia anar de blanc... però fins i tot els de festa s'em feien molt de gala a mi!! al final l'he agafat a Otaduy, unes noies super maques que m'adapten un vestit que tenen amb uns colors que jo he escollit. Ma mare no parava de dir-me que els convidats aniran més elegants si continuava així però... amb aquest em sento bé, gens disfressada, amb els altres no estava cómode.
Ara a veure si podem enllestir les invitacions per donar al nadal que sino enviar això que hem "inventat" ens costarà car! ja us ho ensenyaré!