Anells

un gran any!

Re: Anells

EntradaAutor: marieta25 » dv. nov. 23, 2012 10:37 am

avefenix ha escrit:uff madre mía, un anillo tan grueso tiene que ser muy incómodo de llevar , sobre todo para un anillo que se supone que se lleva a diario ...yo lo siento pero no me agradan, me recuerdan a una tuerca

Hola!!!!

Ave fénix!! Toooooooooooooda la razón del mundo!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: jajajajaajajaja Después de ir a probarnos los anillos comprobé que: el anillo era igual que las tuercas que trae mi novio jajajajaja y más teniendo en cuenta que tengo dedos muy finos! Hemos escogido otros monisísismos y super fisnos! jajajajajajaj los pondré en mi ca! >.-<: >.-<:
marieta25
:: núvia experimentada

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

EntradaAutor: marieta25 » dv. nov. 23, 2012 10:42 am

adnaloi2 ha escrit:Jolin! Voy a necesitar talla de anillo de comunion!!! El de compromiso es una 11 ya arreglado y se me sigue saliendo!!! :-(

Pues casi casi... Nosotros pedimos los anillos hace una semana, sabes que talla tengo yo?? Una 9!!!! jajajajajajaja :-)0(-: :-)0(-:
Mis dedos minis van conjuntaos a mi estatura jajajajajaja :t:t:
marieta25

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

EntradaAutor: Anbarcas » dv. nov. 23, 2012 11:28 am

Yo os paso información de una artesana-joiera que conozco.

NUCACU
https://www.facebook.com/nucacujoies
http://www.etsy.com/shop/nucacushop?ele=shop_open

por si os interesa
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: avefenix » dv. nov. 23, 2012 9:04 pm

marieta25 ha escrit:
avefenix ha escrit:uff madre mía, un anillo tan grueso tiene que ser muy incómodo de llevar , sobre todo para un anillo que se supone que se lleva a diario ...yo lo siento pero no me agradan, me recuerdan a una tuerca

Hola!!!!

Ave fénix!! Toooooooooooooda la razón del mundo!!! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: jajajajaajajaja Después de ir a probarnos los anillos comprobé que: el anillo era igual que las tuercas que trae mi novio jajajajaja y más teniendo en cuenta que tengo dedos muy finos! Hemos escogido otros monisísismos y super fisnos! jajajajajajaj los pondré en mi ca! >.-<: >.-<:

:-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Me parto contigo, voy a ver tu CA por si ya los has puesto

marieta25 ha escrit:
adnaloi2 ha escrit:Jolin! Voy a necesitar talla de anillo de comunion!!! El de compromiso es una 11 ya arreglado y se me sigue saliendo!!! :-(

Pues casi casi... Nosotros pedimos los anillos hace una semana, sabes que talla tengo yo?? Una 9!!!! jajajajajajaja :-)0(-: :-)0(-:
Mis dedos minis van conjuntaos a mi estatura jajajajajaja :t:t:[/quoteVestida de novia serás como una muñeca, y no te enfades porque lo digo con todo el amor del mundo, vaya a ser jejejjee
avefenix
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:38 pm

Jo busco anells més aviat baratets....però m'agraden els d'or rosa...
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 6:09 pm

Nosaltres hem mirat una mica i la veritat és que les aliances piquen força i això que nosaltres no volem res sofisticat, però ens demanen entre 1000 i 1200 euros totes dues. què penseu?
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dt. des. 04, 2012 6:42 pm

Abusiuuu!!! Mireu mes pq nosaltres hem vist més sofisticades i menys per bastants menys calers!!
Imatge
adnaloi2
:: núvia experta

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 6:45 pm

adnaloi2 ha escrit:Abusiuuu!!! Mireu mes pq nosaltres hem vist més sofisticades i menys per bastants menys calers!!

Abussiuu??? home ens semblava car però ja ens haviem fet a la idea que aquest seria el preu...alguna recomació de joieria a reus o tgn, doncs'??
Mabela

EntradaAutor: Fulla » dv. des. 07, 2012 10:14 am

Això dels anells si que serà complicat a mi no m'agrada gens l'or groc, prefereixo or blanc i algo molt senzill que pugui combinar amb tot, quina feinada!!!
Fulla

Entrades: 10
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 6:59 pm

EntradaAutor: Mabela » dv. des. 07, 2012 10:43 am

Fulla ha escrit:Això dels anells si que serà complicat a mi no m'agrada gens l'or groc, prefereixo or blanc i algo molt senzill que pugui combinar amb tot, quina feinada!!!

Nosaltres també preferim l'or blanc i tranquila, que hi ha coses només en or blanc...ara això si són d'estil senzill, si no t'agraden les coses massa elaborades doncs en trobaràs segur!
Mabela

EntradaAutor: Anbarcas » dv. des. 07, 2012 4:42 pm

Mabela ha escrit:
Fulla ha escrit:Això dels anells si que serà complicat a mi no m'agrada gens l'or groc, prefereixo or blanc i algo molt senzill que pugui combinar amb tot, quina feinada!!!

Nosaltres també preferim l'or blanc i tranquila, que hi ha coses només en or blanc...ara això si són d'estil senzill, si no t'agraden les coses massa elaborades doncs en trobaràs segur!

Una altra que busca el mateix!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: vintage » dv. des. 07, 2012 5:28 pm

Hola noies,
Per si us interesa, nosaltres els vam agafar a la cadena de joieria fina garcia, ho podeu veure per la web. Crec que ens han surtit bé de preu encara que la veritat són força sencillets, or blanc amb un detall d'or rosa. (quan dic or rosa hem sona fatal, però queda molt sutil i diferent, a nosaltres ens van agradar molt!!)
Es poden fer moltes convinacions de colors d'or i textures...
Que vagi bé!!
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dv. des. 07, 2012 10:33 pm

per tarragona no conec res...avui he estat a barcelona a orouno on deia l'avefenix més enrere i per unes súper xules d'or blanc grabades, llises, senzilles amb un brillant la de la noia 564 les dues! seguim mirant però ens ha agradat molt!
Imatge
adnaloi2

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 11, 2012 7:44 am

adnaloi2 ha escrit:per tarragona no conec res...avui he estat a barcelona a orouno on deia l'avefenix més enrere i per unes súper xules d'or blanc grabades, llises, senzilles amb un brillant la de la noia 564 les dues! seguim mirant però ens ha agradat molt!

És un molt bon preu, si és la meitat del que ens ha demanat. De fet la del meu novio sol ja en val més. Continuarem mirant!!! :-)ok:
Mabela

EntradaAutor: sandrapinza » dg. des. 16, 2012 5:40 pm

Jo tinc un problema, i és que l'anell de promesa em va bé a l'equerra, però ha de passar a la dreta i aquí no va bé... Algú sap si el poden fer una mica més gran...
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: Mabela » dg. des. 16, 2012 9:00 pm

sandrapinza ha escrit:Jo tinc un problema, i és que l'anell de promesa em va bé a l'equerra, però ha de passar a la dreta i aquí no va bé... Algú sap si el poden fer una mica més gran...

Si, no pateixis no hi ha problema. Vas a la joieria i dius que te'l enxamplin! :-)ok:
Mabela

EntradaAutor: sandrapinza » dl. des. 17, 2012 9:07 pm

Mabela ha escrit:
sandrapinza ha escrit:Jo tinc un problema, i és que l'anell de promesa em va bé a l'equerra, però ha de passar a la dreta i aquí no va bé... Algú sap si el poden fer una mica més gran...

Si, no pateixis no hi ha problema. Vas a la joieria i dius que te'l enxamplin! :-)ok:

Així de fàcil???
Ohh que bé!! I jo tota preocupada!!!
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: sandrapinza » dl. des. 17, 2012 9:08 pm

Us heu agafat els anells de 36, 24, 18 o 9 kilats???
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: Inma_Oscar » dc. feb. 13, 2013 12:06 pm

Pues yo ya hace un par de meses que los tengo...!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Un día paseando, entramos a una joyería, y nos gustaron mucho, así que dijimos, si los compramos ahora una cosa más que ya tenemos...!!!
Imatge
Inma_Oscar

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

EntradaAutor: JennyGus » dc. feb. 20, 2013 12:39 am

Hola!!!

Yo os propongo anillos de titaneo con oro y diamantes, tienen diseños muy exclusivos y precios realmente atractivos.

Os recomiendo visitar la web de joyeria prieto :-)ok:

os dejo foto de las mias!!! ::love::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
JennyGus

Entrades: 789
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 12:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant