Ayuda peinado novia

un gran any!

Re: Ayuda peinado novia

EntradaAutor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:49 pm

Anbarcas ha escrit:Gracias a todas!!! Ya os contaré!! de momento me compré un broche en pronovias para el pelo, i tengo q pensar en sujetar el velo!!!

Que ganas de leer CA que tengo!!

L'important és anar cómoda! segur que trobaràs el teu pentinat! jo encara no m'hi he posat a pensar...puff també tinc el cabell arrissat i m'agradaria veure'm el més natural possible, però sempre el porto "suelto" i tot suelto no queda gaire de nòvia perquè és com vaig sempre! quin mal de cap! *.O.-O*
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dv. des. 14, 2012 7:33 am

Jo tinc els cabells llisos i sempre el porto solt... i la meva idea és anar el més natural possible, i si, solt! o semisolt però llis com sempre!
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: inherval » dg. des. 23, 2012 6:37 pm

Jo m'estic tornant com boja amb això del pentinat!! :t:t:
el k tink molt klar és k serà un semirecollit pq tinc el cabell arrissat i sempre l porto deixat anar...

Si algú em pot ajudar a trobar alguna perruquera i maquilladora de la zona de Girona ho agrairia molt!!!! :-)0(-:
inherval

Entrades: 10
Membre des de: dj. set. 27, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Winnie » dc. des. 26, 2012 10:02 pm

Ai mare meva... quin maldecap amb el tema pentinat, recollit o semi... és complicat. Encara que a la perruqueria normalment recomanen recollit perque així te n'oblides del pentitat durant tot el dia. :-)0(-:
Imatge
Winnie

Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

EntradaAutor: mire_ia » dl. feb. 18, 2013 8:02 pm

J&D ha escrit:Pues a mi me pasa lo contrario!!
Tengo el pelo liso y con flequillo corto, y encima como después del verano no sabía que me iba a casar :t:t: , pues me lo corté por encima de los hombros para sanear (lo tenía por la cintura)!! Ahora no tengo ni idea de que peinado me quedará bien :star:: .
Porque para un semi creo que lo tengo muy corto y todo recogido con un vestido de palabra de honor o escote en corazón se me va a ver demasiado despechugá .... Ains, epero que me crezca bastante de aquí a Julio!!

Pues a mi me parece super sexy que el pelo no te llegue a los hombros.. puedes llevarlo semirecojido de un lado con unas florecillas, tocado o algun complemento q vaya bien con el estilo de tu look >.-<:

Ademas casi todas las novias llevan pelo largo así que en mi opinión si te ves guapa déjatelo corto!! denota una gran personalidad! :-)ok:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: xeta21 » dl. feb. 18, 2013 8:47 pm

Winnie ha escrit:Ai mare meva... quin maldecap amb el tema pentinat, recollit o semi... és complicat. Encara que a la perruqueria normalment recomanen recollit perque així te n'oblides del pentitat durant tot el dia. :-)0(-:

a mi tothom em diu que recollit es veu mes eleborat.. pero jo encara no tinc ni idea que em faré!

això si m'encanten les trenes!! j iji XD
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dt. feb. 19, 2013 9:36 am

Jo es que sempre el porto tot suelto, o semi-recollit, i tot i que hem diuen que estic molt maca amb una cua no se... jo no m'acado de veure...
Dissabte vaig a pronovias, allà amb el meu vestit miraré a veure com hem queda...
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 21, 2013 6:22 pm

Vicky-Edu ha escrit:Jo es que sempre el porto tot suelto, o semi-recollit, i tot i que hem diuen que estic molt maca amb una cua no se... jo no m'acado de veure...
Dissabte vaig a pronovias, allà amb el meu vestit miraré a veure com hem queda...

Que guai anar a la prova.. jo tinc tantes ganes d'emprovarme'n encara que sigui només un.. :··;..:

Fas be de decidir-ho en funció del vestit.. es tant important que tot el conjunt quedi harmoniós.. :-)ok: ja ens explicaras com ha anat!

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: Anavlc » dj. feb. 21, 2013 6:41 pm

Yo tengo muchos guardados de pelo suelto y trenzas sobretodo que es como yo qiero ir ^^
Imatge
Anavlc

Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

EntradaAutor: Inma_Oscar » dv. feb. 22, 2013 5:26 pm

A mi este tipo de moño es el que me gusta!!! No se si se verá muy bien la foto.

026.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Inma_Oscar

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 29, 2013 3:18 pm

EntradaAutor: mire_ia » dv. feb. 22, 2013 7:49 pm

Inma_Oscar ha escrit:A mi este tipo de moño es el que me gusta!!! No se si se verá muy bien la foto.

026.JPG

es el moño de Rosa Clará! ahora ya no lo se pero hubo un tiempo en que todas las modelos llevaban este peinado.
Me parece elegante pero creo que hay que tener un buen perfil porque tan recogida se te ven todas las imperfecciones!! yo no se si me atrevo... ::0ov0o::

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: xeta21 » ds. feb. 23, 2013 12:56 pm

Inma_Oscar ha escrit:A mi este tipo de moño es el que me gusta!!! No se si se verá muy bien la foto.

026.JPG

a Criiiss le quedaba genial!!

Pruebalo! tienes pruebas en peluquería o algo??
Imatge
xeta21

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: Anavlc » dl. feb. 25, 2013 9:38 pm

Yo voy a ir muy sencillita, pelo suelto y onduladito con algun semi recogido pero muuuy muy sencillo ^^

Tipo esto ^^
imagesCAX98J01.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Anavlc

Entrades: 240
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 5:21 pm

EntradaAutor: NuriaSV » dl. feb. 25, 2013 9:56 pm

Escuchad chicas y con pelo corto y algo de melenita?? Que sr podria hacer??? Ayuda!!
NuriaSV

Entrades: 27
Membre des de: dg. feb. 17, 2013 6:17 pm

EntradaAutor: J&D » dt. feb. 26, 2013 5:10 pm

Anavlc ha escrit:Yo voy a ir muy sencillita, pelo suelto y onduladito con algun semi recogido pero muuuy muy sencillo ^^

Tipo esto ^^
imagesCAX98J01.jpg

Me encanta este tipo de peinado, aunque a mi me tendrian que poner extensiones :-( . Lo tenía así de largo y me lo corte por encima de los hombros pq no sabía que iba a casarme!!, me lo pidio dos semanas despues de cortarme el pelo!!! ::0ov0o::
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dc. feb. 27, 2013 9:42 am

mire_ia ha escrit:
Vicky-Edu ha escrit:Jo es que sempre el porto tot suelto, o semi-recollit, i tot i que hem diuen que estic molt maca amb una cua no se... jo no m'acado de veure...

Que guai anar a la prova.. jo tinc tantes ganes d'emprovarme'n encara que sigui només un.. :··;..:

Fas be de decidir-ho en funció del vestit.. es tant important que tot el conjunt quedi harmoniós.. :-)ok: ja ens explicaras com ha anat!

Doncs crec que ja tinc mig decidit com aniré pentinada, en la meva CA tinc fotos del dia de la prova i el portaré semblant, millor pentinat pero així, natural amb els meus rinxols!
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: mire_ia » dj. feb. 28, 2013 8:41 am

Vicky-Edu ha escrit:
mire_ia ha escrit:

Doncs crec que ja tinc mig decidit com aniré pentinada, en la meva CA tinc fotos del dia de la prova i el portaré semblant, millor pentinat pero així, natural amb els meus rinxols!

Ahhhh!!! encara no tinc els 100!!!! tinc unes ganes poder xafardejar tot aixo... :-///: :-///: va aviam si aquesta setmana hi arribo...

Imatge
mire_ia

EntradaAutor: J&D » dj. feb. 28, 2013 10:15 am

mire_ia ha escrit:

Yo también lo haré así, como la estilista que me va a peinar y maquillar es amiga de mi cuñada y hay confianza, vendrá la prueba del vestido y allí decidiremos el peinado. Tengo unas ganas de que llegue Abril...
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: esther-jose » dj. feb. 28, 2013 5:51 pm

Yo lo tengo largo y ondulado, y siempre lo llevo suelto (tanto en liso como en ondulado). Había pensado en un semirecogido tipo los de las fotos iniciales, pero creo que depende también del vestido, no? Yo no lo quiero palabra de honor así que me parece que me esperaré a saber cómo será el vestido antes de liarme con los peinados! :-/
Imatge
esther-jose

Entrades: 200
Membre des de: dc. nov. 07, 2012 2:58 pm

EntradaAutor: Artjes » dj. març 14, 2013 12:23 pm

Anavlc ha escrit:Yo voy a ir muy sencillita, pelo suelto y onduladito con algun semi recogido pero muuuy muy sencillo ^^

Tipo esto ^^
imagesCAX98J01.jpg

Hola chicas!!Yo tengo el pelo largo y rizado y mi idea es casi igual que la tuya Anavic,mi peinado es muy muy parecido al tuyo.
Imatge
Artjes

Entrades: 56
Membre des de: dj. oct. 18, 2012 9:13 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant