Opinió sobre un vestit...

un gran any!

Re: Opinió sobre un vestit...

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 31, 2012 2:18 pm

ana_gio ha escrit:Es realmente elegante. Mi consejo sería q te probaras todos los q te gusten , pero sin llegar a agobiarte.

Si, sumando los de tiendas diferentes tengo 6 o 7. Son muchos? Cuántos habéis probado vosotras?
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 31, 2012 3:13 pm

Marga_2 ha escrit:
ana_gio ha escrit:Es realmente elegante. Mi consejo sería q te probaras todos los q te gusten , pero sin llegar a agobiarte.

Si, sumando los de tiendas diferentes tengo 6 o 7. Son muchos? Cuántos habéis probado vosotras?

Yo también tengo mas o menos esos... y seguro que me probaré más...
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 31, 2012 4:14 pm

Yo me probé 5 en pronovias y el quinto fue el elegido!Creo que fue suerte o ser muy arriesgada, jeje. Pásalo genial y no te agobies!
ana_gio
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

EntradaAutor: Marvego » dt. jul. 31, 2012 4:17 pm

Marga_2 ha escrit:Guapes, estic fent una llista dels vestits q vull mirar al setembre i vull saber la vostra opinió sobre un en concret.
Us explico: jo sempre m'he fixat en vestits tipus "princesa" però darrerament estic pensant en un amb menys vol. El problema era q, no sé, hem semblava q eren més de nit que no pas de núvia. Ara, però, he trobat un a Rosa Clará q no té gaire vol però en canvi té cua i el fa més de núvia. Us pregunto:
- creieu que x un casament al matí és més adequat aquest tipus de vestit?
- creieu q aquests vestits xq quedin bé has de ser molt alta? Jo faig 163 cm i peso 52 kg.
- creieu q queda millor amb vel o sns? La meva idea inicial era no portar-ne, però ja veieu q al final faig tot el q no pensava fer!! :-) :-)
Es el model "Judith" de la col·lecció "soft 2013". Us adjunto dues fotos, ok?

A mi em sembla un vestit maquíssim, i no li posaria res més ja que ja té prou brodat d'aquest a la part del "cos" (tot i que això va a gustos)

Vel, uffff jo no en sóc partidaria però això és que t'el probis un cop tinguis el vestit i com tú et sentis més cómode.

Aquests vestits estilitzen molt, jo m'en vaig probar un de molt semblant i fant tiparro jejejejee

Ja diràs que fas al final!!!!
Marvego

Entrades: 11
Membre des de: dv. juny 22, 2012 10:16 am

EntradaAutor: kasia25 » dc. ago. 01, 2012 11:39 am

Marga, es preciòs!!!! sóc una núvia del 2011 que em vaig casar amb un de molt similar, Romina de RC 2010, i què dir-te, primer que és comodissim!!!! segon, que a la gent li va encantar, tothom em demanava d'on era i em donava l'enhorabona per la tria del vestit i tercer, no et fa més baixeta!!! al contrari, pensa que els que tenen la faldilla "estarrufada" si que et fan més baixeta, i sinó fes la prova, en el meu cas tot i tenir clarissim l'estil que m'agradava me'n vaig provar de tot tipus, i com més abullonada la faldilla més baixeta em veia! *.O.-O* Medeixo 1'67cm, aixi que no hi ha massa diferència!!! això si, uns bons talons sempre ajuden.
kasia25
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. ago. 01, 2012 12:19 pm

Jo el trobo super elegant. M'agrada molt. Amb la teva alçada i pes et pot quedar mb.
Jo no crec que hagin de ser diferents si és un casament de matí o tarda.
L'únic que si que penso que el vel, a mi particularment, em fa més d'esglèsia.
Jo ni m'ho vaig plantejar pq buscava algo un punt rústic i a l'aire lliure en un jardí i el vel no em feia per mi, però avui en dia com es pot fer detot, el que més t'agradi!
Però el millor és emprovar-los, amb quatre que n'hagis emprovat veuras que de seguida saps què t'afavoreix i què t'agrada i què no tant.
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dc. ago. 01, 2012 1:37 pm

Moltíssimes gràcies x totes les opinions. La veritat és q jo tmb el trobo força elegant i fresc. I potser és veritat q, al contrari del q jo pensava, aquest vestit amb talons deu estilitzar més q no pas un amb més de vol. Finalment tinc cita el 6 d'octubre (encara falta molt!) i em provaré dels dos tipus a veure q tal.

En principi jo pensava no portar vel i encara tinc el dubte. De tota manera crec q no, ja q el q si és segur és q el cabell el duré solt i potser el vel queda amb millor si et fas un recollit, no?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: floreta01 » dc. ago. 01, 2012 1:52 pm

Segur que ho tens clar de seguida, i sino a seguir mirant!
Jo también pensava portar el cabell solt (ni m'he plantejat el vel jo) però em diuen que ni que sigui una mica recollit qsempre queda bé...ns pas qfer...
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: mariajulieta » dj. ago. 02, 2012 3:14 pm

Que vestido tan espectacular!!!! =0-0-) De verdad que me encanto, me encantaron la pliegas en la parte de abajo atraz y adelante, muy lindas de verdad! La cola del vestido es perfecta, te felicito tienes muy buen gusto! ::love::
mariajulieta

Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

EntradaAutor: nico87 » dl. ago. 06, 2012 3:08 pm

El trobo molt elegant, jo tampoc li ficaria cap cinturó, els brodat de la part de dalt el fan molt delicat, al ser ajustat i caiguda crec que et pot estilitzar molt, i com et diuen amb els talons encara et veuràs més alta

jo el trobo preciós, m'agrada molt, és de l'estil que estic buscant, no m'agraden gaire els tipus princesa, no els veig per mi, però com diuen comences a buscar i poder acabes amb un totalment diferent de la idea que tenies
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. ago. 06, 2012 4:57 pm

Gràcies a totes per les vostres opinions. La veritat és q el vestit cada cop m'agrada més! Finalment tinc cita a principis d'octubre x emprovar-me vestits, així és q ja us explicaré com em queda.

X cert, aprofito per fer-vos una altra pregunta: a les proves ja porteu les sabates de taló, la roba interior, etc? Respecte això últim, tinc el dubte de si he de portar un sostenidor sns tirants, xq he vist alguns vestits de festa que ja subjecten el pit i que són per anar sns sostenidor.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Alexita012 » dt. ago. 07, 2012 4:13 pm

Marga el vestit és PRECIÓS!!!!!! bé, potser jo no soc gens objectiva ja que el meu vestit va ser l' Hiros de la línia Soft d'aquest any jajaja m'encanta i té un cua impresionant... aixxxx a tú t'ha passat com a mi, que em vaig enamorar al verue'l quan van posar els primers models a l'estiu de 2011 i fins el 9 d'octubre no tenia cita... se'm va passar el temps etern!!!! durant tot setembre vam començar a voltar per mirar i emprovar-me d'altres models però cap m'agrada cap (i mira que vaig visitar botigues....) Finalment quan vaig entrar a RC i el vaig veure penjat allà vaig sentir un formigueig únic i quan me'l vaig emprovar ja va ser brutal, era el meu vestit 100% ::love:: Espero que no siguis igual de cabuda que jo jajaja però si ho ets, espero que no se't faci tan llarg :-)ok:
Imatge
Alexita012

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: lore2013 » dc. ago. 08, 2012 2:04 pm

Es un vestido muy bonito y sencillo. Yo por mi parte si que le pondria un cinturón para darle un toque mas glamuroso...Pero todo es probarselo...A mi nunca me han gustado los vestidos de princesa, siempre he tenido claro que llevaria uno estilo sirena, pero he visto la colección de Rosa Clara y me he enamorado del modelo bela...ayyy es precioso!!!!Pero todo es verlo puesto....nose cuanto debe costar este modelo, así que si es muy caro espero q cuando vaya a probarmelo me quede fatal!!!jajajajaja....
lore2013

Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 23, 2012 2:12 am

EntradaAutor: Masde3 » dt. ago. 21, 2012 6:48 pm

Marga, és un vestit preciós!!! Potser si li poses un vel (jo no era partidària de vel fins que me'n vaig emprobar un) acabarà de donar-li el toc que et sembla que li falta... tot és probar-ho i decidir si t'agrada i si t'hi sents còmode. I si no és el vel, buscar-li un toc adicional en els complements (joies, tocat, etc.). El que no sé si li posaria seria cinturó, pel tall que té. Per altra banda, el trobo ideal tant per dia com per nit. Et cases per esglesia o per civil?

A mi m'està passant igual que a tu. Creia que tenia les idees molt clares (caiguda "princesa", de tul o gassa i escot en pic) i ara dubto moltissim! Me'n vaig emprobar un de paraula d'honor i caiguda evasé i em va encantar. El problema és que també tinc por de veure'm poc "nuvia", ja que sempre tendeixo a fixar-me en vestits super senzills...

Una pregunta general: quants vestits us heu emprobat/emprobareu abans de decidir-vos? Just ara estic fent llista "online" dels vestits que m'agraden de diferents marques i la llista em sembla interminable... Us han dit alguna cosa si heu anat més d'una vegada a un lloc sense dir encara si si o si no? Jo vull fer primer una mirada online a tot el que pugui. I a partir d'aqui una primera ronda amb la meva mare per mirar, emprobar i descartar i una ronda final on mostrar els vestits OK amb mare, sogra, padrina (em regala el vestit) i una amiga. I amb aquesta segona ronda acabar de triar!!! No tinc ni data definitiva (una prereserva pel 24 d'agost però que haig de confirmar del tot la setmana que ve) i ja em vaig emprobar vestits a Pronovias de manera improvitzada!!! =0-0-)
Masde3

Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 6:29 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dt. ago. 21, 2012 7:15 pm

Jo em caso x civil i al matí. A més, és un banquet amb poqueta gent i no sé, tmp vull un vestit q sigui massa, massa, exagerat. Pffffff no sé, potser són manies meves, i no té res a veure una cosa amb l'altra.

Encara no he pogut emprovar-me cap vestit. Com et comento a l'altre post hi vaig el dia 6 d'octubre. Ahir, però, em vaig acostar x Pronovies q hi ha al Corte Inglés de Pl. Catalunya i em vaig decepcionar moltíssim: el vestit q hi havia exposat era un de la meva llista i no em va agradar gens! No sé, li vaig trobar un punt "cutre" :-( Potser era pel fet de tenir-lo posat al maniquí, q quedava com molt tirat, no sé...

Vaig aprofitar i li vaig preguntar a la noia sobre el nombre de vestits q pots emprovar, i em va comentar q el millor és triar uns 5 vestits d'estils diferents, veure quin és el tall q millor et senta i a partir d'aquí triar el model.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Masde3 » dt. ago. 21, 2012 10:39 pm

Hola Marga!

A mi em va passar igual amb el vestit de l'aparador de Pronovias de Sabadell... em va semblar com "de mala qualitat" o cutre, no sé com dir-ho. Però un cop a dins vaig veure'n dos que em van agradar. Cal veure els vestits en directe i sobretot posats per acabar de veure l'efecte! Que a les fotos gairebé tots llueixen molt bé i semblen macos!

Molta sort amb la recerca de vestit! Has mirat altres dissenyadors? Jo vull mirar:

Aire Barcelona
Jose Mª Peiró
Jesús Peiró
Raimon Bundó
Pronovias
Rosa Clarà
Alma Novia

Alma i Aire són del mateix grup que Rosa Clarà però més econòmics, pel que tinc entès.

Ja ens aniras dient com avança la tria!!! :-)
Masde3

Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 6:29 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants