EDAD PARA CASARSE

un gran any!

Re: EDAD PARA CASARSE

EntradaAutor: miriampe89 » dg. juny 24, 2012 6:36 pm

scobita ha escrit:
miriampe89 ha escrit:te cases con la edad que te cases, serás criticado, jajaja.. o por joven o por mayor...
Yo me caso con 22 y bien contenta, pero es verdad que me dicen que joven, te queda mucho por vivir, etc.......

Te entiendo! Y eso qur yo me casare con 26 que ya son mas! Pero no se cansan de decirme que aun soy muy joven!

Ya paso de la gente! Con las ganas que tenemos de casarnos!!

Ya ves.. por mucho que nos digan "que joven", "ya te lo has pensado bien", "por qué te casas" etc... nadie nos quitará nuestras ganitas de casarnos, jejeje :-)ok: :-)ok:
OLE POR TODAS NOSOTRAS!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
miriampe89
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 6:59 pm

Jooo en serio os dicen eso???? Yo me casre con 27 y mi chico con 29 y mi madre me dice ya tocaba eh yo con tu edad ya te tenia!!! jajaja claro ella se caso con 19, mi suegra con 20, mi tia tmb 20 asi que esas preguntas como que no, y la gente de la calle?? A mi me importan dos mier... lo que diga la gente, no se de que se sorprenden si antes la gente se casaba mas joven aun, la gran mayoria a los 25 tenian ya dos crios y todo
eScAR
:: núvia experimentada

Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

EntradaAutor: Noma » dl. juny 25, 2012 7:30 am

Nosaltres ens casarem amb 29 anys jo i 28 ell. L'edat de casar-se la tries tu i ho fas quan vols i creus que podràs. Que ningú et vingui amb comèdies... És més, segur que si la situació econòmica fos millor, moltes parelles joves es podrien casar algun anyet abans
Imatge
Noma

Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. juny 25, 2012 10:31 am

Si tuvieramos que ahcer caso de todo lo que nos dicen, no hariamos nada, si ahora esres demasiado joven ahora vieja... anada ya!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: elirovi » dl. juny 25, 2012 5:04 pm

yo me casaré con 30 años y él con 34. Llevamos ya 10 años de relación pero hasta el año pasado no pudomos irnos a vivir juntos y el año que viene nos casamos
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: kirara » dl. juny 25, 2012 9:36 pm

En mi caso cuando yo me case tendré 27 y bueno él 26, yo no se porque pero desde que era pequeñita siempre decía que con 27 me casaría, así que siempre lo he tenido como presente y bueno quiero hacerlo realidad.jejjej!
kirara
:: núvia rookie

Entrades: 111
Membre des de: dc. des. 28, 2011 1:15 am

EntradaAutor: Rominaa » dl. juny 25, 2012 9:44 pm

La edad para casarse no existe, cuando una esta enamorada y puede y quiere se casa y punto. >.-<:
Rominaa

Entrades: 461
Membre des de: dg. feb. 28, 2010 12:24 am

EntradaAutor: xarrup » dt. juny 26, 2012 9:25 pm

Jo sempre havia dit que abans dels 30 volia casar-me i tenir el primer fill i finalment em casaré amb 32 després de més de 6 anys amb la meva parella. quan penso amb l'edat m'agobio perquè se'm tira el temps a sobre però per l'altre em veig molt jove... Així sigui l'edat que sigui serà perfecte
Imatge
xarrup

Entrades: 194
Membre des de: dv. juny 15, 2012 8:37 pm

EntradaAutor: Anna81 » dc. juny 27, 2012 12:41 pm

xarrup ha escrit:Jo sempre havia dit que abans dels 30 volia casar-me i tenir el primer fill i finalment em casaré amb 32 després de més de 6 anys amb la meva parella. quan penso amb l'edat m'agobio perquè se'm tira el temps a sobre però per l'altre em veig molt jove... Així sigui l'edat que sigui serà perfecte

No t'agobiis dona! Només faltaria! Les coses es fan quan es pot i no per això ha de ser millor o pitjor :iao:::

Ah! I jo també em casaré amb 32!
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Olguiky » dc. juny 27, 2012 2:28 pm

xarrup ha escrit:Jo sempre havia dit que abans dels 30 volia casar-me i tenir el primer fill i finalment em casaré amb 32 després de més de 6 anys amb la meva parella. quan penso amb l'edat m'agobio perquè se'm tira el temps a sobre però per l'altre em veig molt jove... Així sigui l'edat que sigui serà perfecte

A la vida les coses van com van... I no sempre es correspon amb el que nosaltres teníem planejat. Ens ho hem d'agafar tal com ve i intentar ser feliços amb el que tenim.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dj. juny 28, 2012 5:04 pm

Da igual la edad, cada uno vive su momento del matrimonio cuando lo siente! Yo me caso con 39 pero so me hubiese llegado a los 21 me hubiese casado igual! Disfrutad del momento y pasar de lo que digan!
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: susss » dv. juny 29, 2012 11:59 am

Hola a totes!
es un tema que dona per mooolt, la gent es que sempre ha de posar cullerada a tot.. pero no ens ha d'importar el que la gent pensi, em de fer el que nosaltres volem!

Us explicare el meu cas:
Jo " era " una noia que es casava el 9 de setembre del 2011, doncs just un mes abans de la boda em van trobar un cancer de mama amb 32 anys... aixi de cop.. imagineu-vos si podeu la situació...
Vam haver d' anular el casament... rapidament vaig haver de començar amb el tractament, la setmana que em tenia que casar ja estaba fent la quimioterapia... en fi un drama.. no només per el fet d' anular un casament, si no perque tambe "anulavem" les nostres ilusions, sobretot el fet de que voliem ser pares de seguida, i ara per ara es imposible fins d'aqui a uns anys.

Amb aixo us vull dir que, quina importancia tenen les edats..l'important es el fet de que dues persones s'estimen i han decidit donar un pas mes i casar-se.. tinguin l'edat que tinguin.. I que la gent es casa quant pot i les circunstancies ET DEIXEN sobretot!!
Si tot va be, jo seré una nuvia del 2013 i em casare amb 34 i ell amb 39... es el que hi ha... o no ?? jejeje
Susanna.
susss

Entrades: 3
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 1:28 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dv. juny 29, 2012 12:18 pm

susss ha escrit:Hola a totes!
es un tema que dona per mooolt, la gent es que sempre ha de posar cullerada a tot.. pero no ens ha d'importar el que la gent pensi, em de fer el que nosaltres volem!

Us explicare el meu cas:
Jo " era " una noia que es casava el 9 de setembre del 2011, doncs just un mes abans de la boda em van trobar un cancer de mama amb 32 anys... aixi de cop.. imagineu-vos si podeu la situació...
Vam haver d' anular el casament... rapidament vaig haver de començar amb el tractament, la setmana que em tenia que casar ja estaba fent la quimioterapia... en fi un drama.. no només per el fet d' anular un casament, si no perque tambe "anulavem" les nostres ilusions, sobretot el fet de que voliem ser pares de seguida, i ara per ara es imposible fins d'aqui a uns anys.

Amb aixo us vull dir que, quina importancia tenen les edats..l'important es el fet de que dues persones s'estimen i han decidit donar un pas mes i casar-se.. tinguin l'edat que tinguin.. I que la gent es casa quant pot i les circunstancies ET DEIXEN sobretot!!
Si tot va be, jo seré una nuvia del 2013 i em casare amb 34 i ell amb 39... es el que hi ha... o no ?? jejeje
Susanna.

>.-<:
Si senyor, molt ben dit!!!
Ara ha arribat el moment, així que ara us toca disfrutar-lo moltíssim!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Estercita » dv. juny 29, 2012 12:18 pm

Felicidades Sussana, por haberlo superado! Y ojala podáis muy pronto tener peques! Voy a buscar tu CA para poder seguir ese sueño que se hará realidad!
Estercita

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: floreta01 » dv. juny 29, 2012 12:36 pm

Sussana
Felicitats pel casament, el teu si que té mèrit.
Amb tot això entremig deu haver estat dur.
Però us estimeu i voleu seguir endavant.

Al 2013 la boda esperada i d'aqui un temps segur que sereu pares, hi han tantes opcions avui en dia.

Espero que estiguis genial i t'anem seguint!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Cris-Raul » dv. juny 29, 2012 12:45 pm

Us explicare el meu cas:

Susanna.

Se m’han post els pels de punta llegint la teva historia. Espero que estiguis recuperada y que tota hagi anat be dintre de lo possible. Estarem encantades de compartir any amb tu.
Imatge
Cris-Raul

Entrades: 831
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 1:54 pm

EntradaAutor: Verònica » dg. jul. 01, 2012 4:35 pm

Cookie27 ha escrit:

Us explicare el meu cas:

Susanna.

>.-<:
Si senyor, molt ben dit!!!
Ara ha arribat el moment, així que ara us toca disfrutar-lo moltíssim!

M'he emocionat molt llegint la teva història i és que jo hem vaig casar el dia que també t'havíes de casar tu.
Espero que estiguis completament recuperada i dir-te que, et desitjo tot el millor i que, tota l'alegria que vaig sentir jo aquell dia, te la transmeto per a que la sentis el teuu gran dia.
Imatge
Verònica

Entrades: 467
Membre des de: dg. jul. 25, 2010 6:07 pm

EntradaAutor: eScAR » dg. jul. 01, 2012 7:15 pm

Suss he llegit la teva histaoria i cojons m'he quedat flipada, espero que estiguis recuperada i per lo que digui la gen no et preocupis i al que no li agradi que es foti, jo havia de ser una nuvia del 15 d'octubre de 2011 i ho vem tenir que aplasar per uns altres temes que no tenen res a veure, pero mira ara m'alegro primer perque jo vaig neixer un dia 13 qmb lo que el 2013 sera el meu any y segon perque el restaurant que em triat m'encanta en tots els sentits i al 2011 no l'havia descobert.

I pel tema fills no pateixis, jo tinc 26 i no en vull fins que no passi del 30 i a sobre nomes vull un. Vull disfrutar tota la meva "juventut a tope" i disfrutar un temps del nostre matrimoni solets, penso que hi ha temps per tot
eScAR l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2012 3:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
eScAR

Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

EntradaAutor: leni221177 » dg. jul. 01, 2012 9:55 pm

Us explicare el meu cas:

Susanna.

Susss, m'he emocional amb la teva historia. D'avegades la vida és tant injusta que et posa aquests pals que són difícils,..però tu amb moltes forces ho has pogut superar i jo t'animo perquè segueixis endavant, perquè tingueu el casament més maco del món el 2013 i perquè més endavant tingueu el vostre bebe.
Tu ho has dit, que importa l'edat? l'important és fer-ho per amor i tot el de més no té importància.
Un petó enorme!
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Anna87 » dl. jul. 02, 2012 1:02 am

Es que es veritat que importa l'edat la gent ho fa quan pot en tots els aspectes!!
Imatge
Anna87

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants