susss ha escrit:Hola a totes!
es un tema que dona per mooolt, la gent es que sempre ha de posar cullerada a tot.. pero no ens ha d'importar el que la gent pensi, em de fer el que nosaltres volem!
Us explicare el meu cas:
Jo " era " una noia que es casava el 9 de setembre del 2011, doncs just un mes abans de la boda em van trobar un cancer de mama amb 32 anys... aixi de cop.. imagineu-vos si podeu la situació...
Vam haver d' anular el casament... rapidament vaig haver de començar amb el tractament, la setmana que em tenia que casar ja estaba fent la quimioterapia... en fi un drama.. no només per el fet d' anular un casament, si no perque tambe "anulavem" les nostres ilusions, sobretot el fet de que voliem ser pares de seguida, i ara per ara es imposible fins d'aqui a uns anys.
Amb aixo us vull dir que, quina importancia tenen les edats..l'important es el fet de que dues persones s'estimen i han decidit donar un pas mes i casar-se.. tinguin l'edat que tinguin.. I que la gent es casa quant pot i les circunstancies ET DEIXEN sobretot!!
Si tot va be, jo seré una nuvia del 2013 i em casare amb 34 i ell amb 39... es el que hi ha... o no ?? jejeje
Susanna.
Susss, m'he emocional amb la teva historia. D'avegades la vida és tant injusta que et posa aquests pals que són difícils,..però tu amb moltes forces ho has pogut superar i jo t'animo perquè segueixis endavant, perquè tingueu el casament més maco del món el 2013 i perquè més endavant tingueu el vostre bebe.
Tu ho has dit, que importa l'edat? l'important és fer-ho per amor i tot el de més no té importància.
Un petó enorme!