VESTITS DE NUVIA

un gran any!

Re: VESTITS DE NUVIA

EntradaAutor: Noma » dv. juny 22, 2012 12:17 pm

Olguiky ha escrit:No us refieu que la col.lecció dec2012 la tinguin durant gaire temps... Quan treuen la nova col.lecció moltes vegades ja deixen de fabricar l'anterior. Us podeu trobar que si us agrada un vestit de 2012 us diguin que heubd'afanyar-vos a decidir perquè els retiren.

L'avantatge és que sempre hi ha vestits que es "reversionen". El vestit és igual, però hi canvien algun detall perquè es vegi diferent :-)
Imatge
Noma
:: núvia experimentada

Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Noma » dv. juny 22, 2012 12:20 pm

Olguiky ha escrit:No us refieu que la col.lecció dec2012 la tinguin durant gaire temps... Quan treuen la nova col.lecció moltes vegades ja deixen de fabricar l'anterior. Us podeu trobar que si us agrada un vestit de 2012 us diguin que heubd'afanyar-vos a decidir perquè els retiren.

L'avantatge és que sempre hi ha vestits que es "reversionen". El vestit és igual, però hi canvien algun detall perquè es vegi diferent :-)

Ostres, no sé perquè en el post anterior no ha aparescut el que he dit! Aquí ho deixo:

Merci Olguiky per aquesta informació! Pot ben ser que funcioni així, de fet, és ben lògic. Jo de moment més que mirar-me models concrets, he fet una ullada a grans trets a les diferents marques i buscar informació on les puc trobar, ja per de cara al setembre posar-m'hi en serio!
Imatge
Noma

EntradaAutor: Niekochana » dv. juny 22, 2012 2:06 pm

A mi m'encanta un vestit de Manuel Mota del 2009, si l'han reversionat, segur que en 4 anys ha canviat molt i potser no m'agrada...jeje
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: Olguiky » dv. juny 22, 2012 4:26 pm

Niekochana ha escrit:A mi m'encanta un vestit de Manuel Mota del 2009, si l'han reversionat, segur que en 4 anys ha canviat molt i potser no m'agrada...jeje

Això és tot un repte!! Trobar un vestit de la col·lecció de 2009 -|-)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Noma » dv. juny 22, 2012 5:21 pm

Olguiky ha escrit:
Niekochana ha escrit:A mi m'encanta un vestit de Manuel Mota del 2009, si l'han reversionat, segur que en 4 anys ha canviat molt i potser no m'agrada...jeje

Això és tot un repte!! Trobar un vestit de la col·lecció de 2009 -|-)

És un repte, però de segur que si el trobes estarà molt bé de preu... segons com ho miris pot ser una sort!
Imatge
Noma

EntradaAutor: Olguiky » dg. juny 24, 2012 2:09 pm

scobita ha escrit:Es cert que quan te'l proves saps que és el teu. De fet jo el vaig veure x internet i ja sabia qque era el meu, va ser provar-me'l i decidit! Cap em qdava com aquell!
Aixi que ja tic vestit i em caso al juny 2013. És de la coleccio del 2012!

Sí que ho has tingut clar!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Noma » dg. juny 24, 2012 6:02 pm

Jo crec que a mi em costarà més. Me'ls miro per internet i n'hi ha bastants que penso q son macos, però de moment no n'he trobat cap que pugui assegurar q sigui el meu...
Imatge
Noma

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 6:24 pm

Olguiky ha escrit:
scobita ha escrit:Es cert que quan te'l proves saps que és el teu. De fet jo el vaig veure x internet i ja sabia qque era el meu, va ser provar-me'l i decidit! Cap em qdava com aquell!
Aixi que ja tic vestit i em caso al juny 2013. És de la coleccio del 2012!

Sí que ho has tingut clar!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo estic totalment d'acord vaig veure el meu abans per la web i m'ho vaig emprovar, VAIG FLIPAR, pero no volia quedar-me nomes amb aquella impresiò i vaig continuar la "busqueda" i no m'agradaba cap, nomes tenia ulls per el primer, dit i fet una setmana despres ho vaig encarregar, jo em caso al març de 2013 i tambe es col.leccio 2012, suposso que ja ho hauran demanat a fer, de moment han passat 2 messos i no m'han trucat per dir-me res.... SOC MOLT IMPACIENT! :-)0(-:
eScAR

Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 6:49 pm

Ja es increible, es inexplicable el que sents pero saps segur que es el teu, a mi em van acompanyar, jo estaba entre dos i tots dos del mateix dissenyador pero quan em probava el meu em deian: PERO SI TE CAMBIA HASTA LA CARA!!!
Doncs ja et dic a mi encara no m'han trucat i tot just fa dos messos que ho vaig encarregar... I a sobre m'havien de demanar el preu d'un tros de blonda del vestit per fer-me una cinta per al cap i trucar-me per sapiguer el preu i no se res, no se si trucar dema, pero potser soc un pel plasta, no se noia
eScAR

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 7:06 pm

scobita ha escrit:
eScAR ha escrit:Ja es increible, es inexplicable el que sents pero saps segur que es el teu, a mi em van acompanyar, jo estaba entre dos i tots dos del mateix dissenyador pero quan em probava el meu em deian: PERO SI TE CAMBIA HASTA LA CARA!!!
Doncs ja et dic a mi encara no m'han trucat i tot just fa dos messos que ho vaig encarregar... I a sobre m'havien de demanar el preu d'un tros de blonda del vestit per fer-me una cinta per al cap i trucar-me per sapiguer el preu i no se res, no se si trucar dema, pero potser soc un pel plasta, no se noia

Truca dona! Aixi et qdes tranquila ja per l'estiu i ja quan passin les vacances vas i tel proves, no? Jo faria aixo! A mi em ficaran uns brillantets sota el pit perquè els que porta son d'un cristall transparent i m'agraden mes en platejat que es veu mes! Em va fer com una prova mentre me'l provava i molt millor!

Emprovar-m'el?? Si no se si me l'han demanat ja o que!! jo tambe l'he cambiat al meu una coseta portaba el cinturo de color marro-daurat i jo ho he volgut en verd pistatxo, es el meu color preferit.
quin es el teu vestit? Aixi m'el miro
eScAR

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 7:15 pm

No que va, es el model 301 de pepe botella col.leccio despertar, no es de colors nomes el cinturo que l'he canviat, mirata'l i em comentas
eScAR

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 7:21 pm

Scobita, m'agrada, es sencillet però elegant, i amb el toc dels brilliants deu quedar genial es molt chulo a mi es que no m'agraden aquells super pomposos de princesa, però sobre gustos...
eScAR

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 7:26 pm

Per cert em dona la sensacio que es molt lleuger aixi com el meu, i aixo s'agraeix, perque entre les mitjes, el cancan, el vel....puff

El ram si, tenia pensat en tons verds amb girasols que tambe es original i com que vull que sigui un bouquet el llaç o lña cinta que agafa el talls que sigui en lila, perque al salo la manteleria anira en pistatxo i lila =0-0-)
eScAR

EntradaAutor: eScAR » dg. juny 24, 2012 7:42 pm

Doncs si que es coincidencia, el meu com veus tampoc es voluminos i la part mes impactant bueno no se ami em va impctar tot ell, ja que es tot plisat i la blonda que porta es com d'encaje i amb el toc en verd penso que li dona mes personalitat. No se te un toc hippi i bohemi i m'encanta
eScAR

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant