POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES!!!

un gran any!

Re: POST PER ARRIBAR ALS 100 MISSATGES!!!

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 26, 2012 6:56 pm

Patriss30 ha escrit:
Olguiky ha escrit:
I l'altra cosa és el tema dels regals! Potser abans sí que els nuvis recuperaven la inversió feta amb els regals de familiars i amics, però tal com estan les coses ara... millor no comptar-hi gaire!

Vale Olguiky ahora si que me estas desanimando...jajajaaja
Es verdad, antes si era un chollo casarse se recuperaba mas de lo que se daba pero ahora con la crisis....en fin!! Ademas se invita porque quieres que vengan a tu boda no por el dinero que recibas aunque bueno, se del caso de mi cuñada que le dieron sobres con 50€ y por pareja! imaginate!!

Tens tota la raó... i no vull ser agorera, que consti!!! Però m'esforço per no fer-me il·lusions i per intentar ser realista... Nosaltres hem triat el que ens podem permetre... a partir d'aquí, si venen regals, molt benvinguts seran!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: GARRIET » dj. abr. 26, 2012 7:00 pm

Vaya, jo no hi compto gens, tot i que estic bastant segura del que posaran els amincs tant d'ell com els meus, ja que hem tingut bodes a les dues colles i sabem el que hi posa tothom! Però a nivell de familia si que no en tinc ni idea... bé potser per part seva sí que posaran alguna cosa (suposo que lo just per cubrir-se lo seu..) però de la meva sí que no en tinc ni idea i prefereixo comtar zero perquè no és massa bon moment per ningú dels meus...
Per tant, a lo que us dic, no vull comtar amb els diners dels altres, la decisió de casar-me es meva i no m'ho ha de pagar ningú i tot regal en forma de donatiu serà ben rebut ja siguin 20€ o 150€ o les ganes i la il·lusió de venir!
Al principi també comtava 20.000, pk el banquet ens pujarà uns 17-18.000, però suma-hi vestit, traje, detalls, rams, aliances...
bé potser 25.000 m'he passat... potser dins dels 25.000 hi cap el viatge... aix... :[]:-): k desorbitat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Imatge
GARRIET
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dv. abr. 27, 2012 7:33 am

hola mo,
Aqui la meva aportació perquè arribis aviat als 100 !!!!!!!
Eliven88
:: núvia experimentada

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: romi83 » dv. abr. 27, 2012 7:49 am

Madre mía !!! 50 e por pareja.... la gente no está para soltar dinero, xo yo sí mínimo no puedo cubrir el cubierto, no iría a la boda... otra cosa es k se Lo comentes a los novios y ellos te digan k kieren k estés en su boda.... pero de todas formas en cuanto pudiera les daría el dinero!!! No se.... son muchas cosas, y ya no digo cubrir, pero no me quiero quedar con una hipoteca más!!! Tendremos que empezar a jugar a la primitiva.....
Imatge
romi83

Entrades: 304
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 2:15 pm

EntradaAutor: GARRIET » dv. abr. 27, 2012 8:28 am

Aquí estic avui, fent el meu 25è missatge... ja queda menys pels 100
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: GARRIET » dv. abr. 27, 2012 8:55 am

Ei ara que parlem d'aquest tema, vosaltres sou partidaries de posar número de compte a la invitació o no?
Jo és que ho trobo lleig però a la vegada pràctic tant pel convidat com pels nuvis (sempre que no hi hagi llista). A la meva sogra la vaig veure molt convençuda de que poséssim el número però la veritat si la gent et truca o t'envia un e-mail per confirmar l'assistència ja t'ho pregunten, no?
A ell també el veig molt decidit a posar-lo. Encara queda però hi vaig pensant i... jolin és un dilema...
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: Cookie27 » dv. abr. 27, 2012 9:07 am

Yo me apunto a una primitiva o unos euromillones a ver si así nos pagamos la boda.

De todas formas es un dineral todo...
Nosotros no contamos con nada, lo que nos den bienvenido será.
Ventaja... como somos pocos todo es família y amigos muy íntimos, pero bueno lo que yo le digo a mi niño, que la época ahora no está bollante... así que nosotros haremos según nuestro presupuesto...
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Anna87 » dv. abr. 27, 2012 12:15 pm

Millor no fer-se ilusions de que recuperarem , jo això ja ho tinc assumit!!!

Mo&Sergi ha escrit:Ei ara que parlem d'aquest tema, vosaltres sou partidaries de posar número de compte a la invitació o no?
Jo és que ho trobo lleig però a la vegada pràctic tant pel convidat com pels nuvis (sempre que no hi hagi llista). A la meva sogra la vaig veure molt convençuda de que poséssim el número però la veritat si la gent et truca o t'envia un e-mail per confirmar l'assistència ja t'ho pregunten, no?
A ell també el veig molt decidit a posar-lo. Encara queda però hi vaig pensant i... jolin és un dilema...

Jo no en soc partidaria de posar-lo, a vegades dins del sobre de la invitacio i posen un altre "tarja" amb el numero de compte i tal, no queda tan violent sas, nosaltres ja veurem que farem.

Cookie27 ha escrit:Yo me apunto a una primitiva o unos euromillones a ver si así nos pagamos la boda.

De todas formas es un dineral todo...
Nosotros no contamos con nada, lo que nos den bienvenido será.
Ventaja... como somos pocos todo es família y amigos muy íntimos, pero bueno lo que yo le digo a mi niño, que la época ahora no está bollante... así que nosotros haremos según nuestro presupuesto...

Yo tambien cada semana tiro la primi y euromillones y NADA
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: GARRIET » dv. abr. 27, 2012 4:55 pm

El que tinc clar que no vull és que el dia de la boda em vaigi tothom amb el sobret pk és un marron: què en fas? on el guardes?
lo de la tarja em sembla millor que posar-ho a la invitació en si.
També havia pensat de fer unes invitacions sense (per als nostres amics i familiars) i unes quantes amb (pels amics i compromisos dels nostres pares o per la gent menys propera)
No se, per mi és un tema una mica delicat. Hi ha gent que ho te molt clar de seguida... però jo no se que fer...
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: Anna87 » dv. abr. 27, 2012 5:11 pm

Mo&Sergi ha escrit:El que tinc clar que no vull és que el dia de la boda em vaigi tothom amb el sobret pk és un marron: què en fas? on el guardes?
També havia pensat de fer unes invitacions sense (per als nostres amics i familiars) i unes quantes amb (pels amics i compromisos dels nostres pares o per la gent menys propera)
No se, per mi és un tema una mica delicat. Hi ha gent que ho te molt clar de seguida... però jo no se que fer...

A mi es un tema que em toca, jo se que els amics uns dies abans se que quedarem i ens ho donaran, pero es clar tinc familiars que mai veig... jo com he dit a la mateixa invitació no ho posaré però això de amb un altre tarja fer-ho pos si, crec que ho faré aixi.
Imatge
Anna87

EntradaAutor: GARRIET » dv. abr. 27, 2012 5:17 pm

Anna87 ha escrit:
Mo&Sergi ha escrit:El que tinc clar que no vull és que el dia de la boda em vaigi tothom amb el sobret pk és un marron: què en fas? on el guardes?

A mi es un tema que em toca, jo se que els amics uns dies abans se que quedarem i ens ho donaran, pero es clar tinc familiars que mai veig... jo com he dit a la mateixa invitació no ho posaré però això de amb un altre tarja fer-ho pos si, crec que ho faré aixi.

Mira ara he trobat una web interessant on hi han frases per fer-ho més suau i fins i tot divertit, probablement farem lo de la tarja, no ho trobo tan descarat...
Navegant porai també he trobat la idea de fer-ho com si fos un codi de barres i queda divertit i original, no tan "fred"...

http://invitacionesboda.wordpress.com/2 ... ones-boda/
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: Olguiky » dv. abr. 27, 2012 5:26 pm

És complicat decidir si posar el número de compte a les invitacions o no... tot un dilema! Nosaltres al final vam optar per no fer-ho i ara molta gent ens el demana... però penso que sempre és millor que siguin ells que ho demanen que no pas que se sentin forçats per tu!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: GARRIET » dv. abr. 27, 2012 8:33 pm

Es molt complicat!! I de fet, encara queda moltíssim per pensar en les invitacions, segurament ho farem per setmana santa o pel pont de maig del 2013, ja que són dates en que la gent més dispersa acostuma a fer cap al poble i en pots donar més en mà...
Per tant, tenim temps de sobres per anar-ho pensant!!
Per cert, NOVETAT SOBRE LA NOSTRA BODA (jijijij): Aquesta tarda definitivament hem decidit que serà per l'esglèsia!!!
molta gent ens preguntarà ¿com? vosaltres casant-vos amb un mossèn???? jajajaj! ja m'ho veig! sobretot la meva familia!! Estic contenta, bé tan és, la veritat és que pel civil la pots fer més personalitzada, posar alguna cançó etc. Però a la meva avia se que li saltaran les llàgrimes quan li diguem que ens casem a St. Ramon (és molt devota).
divendres que ve li direm! ja tinc ganes de veure la seva cara!!!! :-):-):-): *.-o-o.*
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: sanb » dv. abr. 27, 2012 10:29 pm

Hola a todas!!! hay en zonas que se tiende a dar el numero de cuenta con la invitación....y allí ya se espera!!
pero a mi me llegó una invitación con numero de cuenta... y no es por nada pero no me acabó de gustar!! si quiero Yo ya le pediré un número para ingresarle o hacerle llegar el dinero.
Creo que cada vez menos la gente lo da en sobre el dia de la boda, así que no acabas cargada de sobrecitos como antes. Normalmente ya t lo han dado antes. O por lo menos en mi ambiente ejjeje
Pero bueno solo es una opinion ajajajja
k vaya bien wapasss!!!
saludossss
Imatge
sanb

Entrades: 158
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 11:20 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 28, 2012 9:13 am

Mo&Sergi ha escrit:Es molt complicat!! I de fet, encara queda moltíssim per pensar en les invitacions, segurament ho farem per setmana santa o pel pont de maig del 2013, ja que són dates en que la gent més dispersa acostuma a fer cap al poble i en pots donar més en mà...
Per tant, tenim temps de sobres per anar-ho pensant!!
Per cert, NOVETAT SOBRE LA NOSTRA BODA (jijijij): Aquesta tarda definitivament hem decidit que serà per l'esglèsia!!!
molta gent ens preguntarà ¿com? vosaltres casant-vos amb un mossèn???? jajajaj! ja m'ho veig! sobretot la meva familia!! Estic contenta, bé tan és, la veritat és que pel civil la pots fer més personalitzada, posar alguna cançó etc. Però a la meva avia se que li saltaran les llàgrimes quan li diguem que ens casem a St. Ramon (és molt devota).
divendres que ve li direm! ja tinc ganes de veure la seva cara!!!! :-):-):-): *.-o-o.*

Felicitats!!! Aix la iaia com es posara de contenta si es tan devota, la seva neta de blanc entran per l'esglesia... :-()-)
Imatge
Anna87

EntradaAutor: GARRIET » ds. abr. 28, 2012 11:13 am

Bones! A veure si arrenquem aquests 100 missatges!!!
Lo de l'esglèsia fa il·lusió només per saber que faré contenta a la meva àvia!! jiji! Jolin però és un percal lo de les flors, no?!! Quant val decorar una esglèsia? t'hi entra el ram de la nuvia? i la solapa del nuvi?
El nº de compte a la invitació cada dia veig més clar que ho haurem de fer per comoditat de tothom, probablement en una tarja apart i amb alguna frase original i divertida que no ho faci tan violent! Aleshores posarem la tarja a qui ens sembli... als qui creiem que es poden molestar doncs no la posarem i si ens el demanen llavors els hi donem la tarja...
Imatge
GARRIET

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 28, 2012 12:27 pm

Mo&Sergi ha escrit:Bones! A veure si arrenquem aquests 100 missatges!!!
Lo de l'esglèsia fa il·lusió només per saber que faré contenta a la meva àvia!! jiji! Jolin però és un percal lo de les flors, no?!! Quant val decorar una esglèsia? t'hi entra el ram de la nuvia? i la solapa del nuvi?
El nº de compte a la invitació cada dia veig més clar que ho haurem de fer per comoditat de tothom, probablement en una tarja apart i amb alguna frase original i divertida que no ho faci tan violent! Aleshores posarem la tarja a qui ens sembli... als qui creiem que es poden molestar doncs no la posarem i si ens el demanen llavors els hi donem la tarja...

Això de les flors de la iglesia es una de les coses que em fa mes mal, per mitja hora que estarem alla... no se quan valdra la veritat, tot dependera de l'esglesia si es mes gran o no, jo ho faig en una ermita i a aviat ho tindre enllestit pero igualment haurem de pagar bastant! És dir casament i ja tot puja el doble!! Potser les noies del 2012 saben millor els preus!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: COXITA » ds. abr. 28, 2012 1:48 pm

Pues a una amiga mia le hicieron un super regalo!!lo veo super original!!le regalaron una caja llena de nueces y dentro de estas iban los billetes!!que xulo,no?en algunas habia nueces y en otras los billetes!!!mencanta, jjej
>.-<:
COXITA

Entrades: 249
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: COXITA » ds. abr. 28, 2012 1:49 pm

Por cierto, menos mal que me caso en octubre del 2012 pq sino no llego a los 100 mensajes ni de coña,jejejj!! : sgra :
COXITA

Entrades: 249
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 28, 2012 3:19 pm

COXITA ha escrit:Por cierto, menos mal que me caso en octubre del 2012 pq sino no llego a los 100 mensajes ni de coña,jejejj!! : sgra :

2012???? no sera 2013... jeje. Vamos si llegas antes de que termine el verano ya has hecho 100 y 300 incluso, cada dia contestar un post y listos!!!
Imatge
Anna87

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants