REGAL PER AL NOVI

un gran any!

Re: REGAL PER AL NOVI

EntradaAutor: Montse89 » dg. maig 20, 2012 1:13 am

Que buena idea lo de las 20 razones!! Y como lo has hecho?? Queremos ver fotoos!
Imatge
Montse89
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Anna87 » dg. maig 20, 2012 10:33 am

Cookie27 ha escrit:Me encanta lo de las 20 razones para casarme con él! Me encantaaaaaaaaa =0-0-)

MiriamiAlbert lo de l'esmorzar també!!! Nosaltres esmorzarem junts el dia de la boda... jejejeje

Mo&Sergi molt bon regal l'Ipad! Jo li vaig regalar per Nadal al meu i està encantaaaaaaaaaaaaaaaat!!!

Anna87 el meu és un altre fanàtic de les motos, així que el què tinc pensat regalar-li (i regalar-me) són unes jaquetes (una per cada un) per la moto igualetes! La seva està feta caldo ja i la meva paxafff paxafff també, així que segur que li encantarà!

Pos segur que li fara il·lusio, a més que de barates no tenen res..!

Això de les 20 razones, he vist que moltes foreres ho han fet i es molt xulu, jo ja m'havia agafat la idea ejje! Jo li donare el dia que fem 8 anys que sera aquest setembre
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: belimat » dt. oct. 02, 2012 3:06 pm

jo com a regal de compromis li vaig regalar una bici i al casament també m'agradaria regalar-li alguna coseta especial però no tinc ni idea de que...
Imatge
belimat
:: núvia experimentada

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: heliojeny » dt. nov. 27, 2012 11:04 am

Por favor!! poner fotos de los de las 20 razones!! me parece una idea muy original!!! Mi novio es un fanático de los relojes, tiene como 60 yo hace poco unos días antes de la pedida le regale un jaguar, pero claro, para la boda prefiero algo más simbólico y emotivo.
Imatge

HELIO Y JENY 13/10/13
heliojeny

Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 8:38 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dt. nov. 27, 2012 6:30 pm

Jo ja tinc el rellotge!!! Per reis li caurà!! jejejeje

El meu es un friki de les triatlons i m'hagues encantat regalar-li una bici de aquestes xaxis! O una moto que tambè li encanten...pero si a dures penes ens surten els numeros pel casament! Tot això haurà d'esperar!!!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:24 pm

Jenny30 ha escrit:Hola wapis!!
yo en mi caso le enviaré mediante sus primas un video que le habré hecho para que lo vea en el momento que se esté vistiendo en casa de sus padres!
Y durante la boda le haré entrega de un fotolibro de 20 razones por las que casarme con él que le he hecho!!!
que os parece???

Aquesta idea m'encanta!!! :-)) :-)) :-))

Jo havia pensat regalar-li la Play 3 perquè des de que va sortir que la demana i mai li he deixat, però m'agrada més la teva idea ja que si li regal la Play potser no em faci mai més cas... :hmm::
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. nov. 29, 2012 1:02 pm

Jo el rellotge li vaig regalar per reis, de "pedida" li vaig regalar un Mac, que sempre havia dit que seria el seu regal ideal. Així que mira, un cop és un cop i després de la pedida meva sopant a la Torre Eiffel...bé, ho havia decidit molt temps abans que em plantifiqués l'anell.

A mi también em feia gràcia fer-li alguna cosa el dia del casament i li vaig fer un escrit que va llegir mentre s'arreglava. Ell resulta que va fer el mateix jeje. ja veus vam coincidir. És fàcil (si t'inspires encara que ho pots fer temps abans) i econòmic jeje!

Ara que potser saps cantar de conya o ballar...ja ens explicaras!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Verokai » dj. des. 06, 2012 5:04 pm

Qué idea tan original lo de las 20 razones!!! me encanta! Nosotros decidimos casarnos mutuamente (aunque ahora me lo pide a diario jejeje) y no hubo anillo de pedida (nos fuimos de vacaciones..jejje). Aún no lo hemos hablado pero supongo que nos haremos regalo para la boda. A él le pirran los relojes, así que.. y bueno es motero también! de hecho la luna de miel la hacemos en moto : sol :
Verokai

Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

EntradaAutor: vintage » dj. des. 06, 2012 6:37 pm

Pues a mi no se me ocurre que regalarle, porque relojes no le gustan y ahora nos acabamos de comprar una buena camara de fotos para el viaje... y todo lo que podemos ahorrar es para la boda, asi que lo de las 20 razones además de económico, me parece muy bonito, lo malo es que él es tan poco romántico que al igual piensa que estoy como una cabra...
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:59 pm

vintage ha escrit:Pues a mi no se me ocurre que regalarle, porque relojes no le gustan y ahora nos acabamos de comprar una buena camara de fotos para el viaje... y todo lo que podemos ahorrar es para la boda, asi que lo de las 20 razones además de económico, me parece muy bonito, lo malo es que él es tan poco romántico que al igual piensa que estoy como una cabra...

I si li regales una sessió d'spa conjunta i algun massatget anti estres? per després de la boda o per uns dies abans per relaxar els nervis? és pràctic, no massa car i segur que t'ho agraïrà! :-)ok:
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: sugarsugar » dt. des. 11, 2012 11:09 am

eiii.. yo también he pensado en regalarle algo.. jejej un cuadro con una foto suya haciendo "castells" un primer plano estoy segura que le encatará y no selo esperaré para nada... y claro darle un escrito dicéndole pq es importante para mí el día de la boda... jeje qué romanticona que soy jijij
sugarsugar

Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Anbarcas » dt. des. 11, 2012 6:45 pm

sugarsugar ha escrit:eiii.. yo también he pensado en regalarle algo.. jejej un cuadro con una foto suya haciendo "castells" un primer plano estoy segura que le encatará y no selo esperaré para nada... y claro darle un escrito dicéndole pq es importante para mí el día de la boda... jeje qué romanticona que soy jijij

de quina colla sou??? nosaltres som de capgrossos, pero no hi anem molt....i va mes la resta de la familia >.-<: >.-<: jo estic pensant en regalarli una candy bar d'aquestes, amb moltes xuxes duran tel ball!!! li encanten!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: vintage » dc. des. 12, 2012 5:17 pm

Gràcies Mabela és molt bona idea, no ho havia pensat i pot estar molt bé, sempre és un gust que et mimin una mica!!!
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: Mabela » dc. des. 12, 2012 9:14 pm

vintage ha escrit:Gràcies Mabela és molt bona idea, no ho havia pensat i pot estar molt bé, sempre és un gust que et mimin una mica!!!

Me'n alegro que t'hagi agradat la idea. Nosaltres som molt d'spa i una mica de remull amb quatre xurritos sempre va bé >.-<: i més en epoques de tensió!!!
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: Pilux » dl. des. 17, 2012 9:18 am

Donc a la meva parella li encanten les guitarres elèctriques i fa poc em va ensenyar una que la tenien a Estats Units que li agradava, i vaig decidir comprar-li! Em feia gràcia donar-li per reis, però no sé si haurà arribat! :-/
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: sugarsugar » dl. des. 17, 2012 12:31 pm

Anbarcas ha escrit:
sugarsugar ha escrit:eiii.. yo también he pensado en regalarle algo.. jejej un cuadro con una foto suya haciendo "castells" un primer plano estoy segura que le encatará y no selo esperaré para nada... y claro darle un escrito dicéndole pq es importante para mí el día de la boda... jeje qué romanticona que soy jijij

de quina colla sou??? nosaltres som de capgrossos, pero no hi anem molt....i va mes la resta de la familia >.-<: >.-<: jo estic pensant en regalarli una candy bar d'aquestes, amb moltes xuxes duran tel ball!!! li encanten!

eii naltros som de la de X. de tarragona i la veritat es que jo no hi vaig massa!! pero ell síii!!! i crec que li farà ilu!!

una candy si si.. jo desde que les vaig veure.. i ja la tenim mig triada!!! kina iluuuuu ñammmmmm.. es que también ens agraden molt las xuxes!
sugarsugar

Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants