Autor: Anna87 » ds. abr. 14, 2012 2:32 pm
Jo fa uns dies, bueno millor setmanes que hi estic pensant molt. Per una part America no vull anar, no per res però crec que sempre hi puc anar, no se com explicar-ho, tot es que es Asia ho descarto per en Joan, es una mica "tiquis miquis" en Joan el que és vacunar prohibit i això de volar moltes hores no es que no ho porti bé, (simplement nomes ha volat una vegada i estava tan nervios, vam anar Italia, tot el rato mirant amunt avall..., es va marejar però res de l'altre mon, la hostessa li va dir que no s'havia parat de moure mentre s'enlairava i això es el que va passar, a la tornada va ser perfecte. A més es pensa que els avions sempre son iguals, com fas un senyor viatge els avions ja son mes comodes i tot, com vam anar Italia, l'avió tela)
Només hi ha un lloc que en Joan li faria gracia anar seria Australia, si son moltes hores, pero bueno faria enllaç amb algun lloc que no necesitem visat i depsres l'endema es podria tornar agafar el vol, a més he pensat com que no crec que MAI més en ma vida em pugui permetre un viatge d'aquestes característiques és el moment de fer-lo. Si no cambia la cosa esta decidit ANIREM A AUSTRALIA, a més per algo m'ha de servir haver estudiat agent de viatges i ja monatarem alguna cosa chula!!!
*Això si ja teniem algu estalviat però haurem d'estalviar alguna cosa més per anar allà
A fer guardiola!!!