LUNA DE MIEL !!!

un gran any!

Re: LUNA DE MIEL !!!

EntradaAutor: Nuria7988 » dl. feb. 27, 2012 2:13 pm

noe2013 ha escrit:Alguien ha pensado en Méjico? A mí me encantaría, pero seguro que el precio también sube.

Hola noe2013,

Aqui una infiltrada del 2012!!!!
Precisamente hoy he reservado el viaje de novios.
Te puedo contar:
Hotel Grand Palladium White & Sand en Riviera Maya
Regimen Todo Incluido
9 noches
del 10 al 19 de Octubre
3.330 total (con seguro de viaje, y de cancelacion incluidos)

Espero haberte ayudado!!!!
Nuria7988
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 10:01 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dc. feb. 29, 2012 4:18 pm

nosotros tenemos 3 destinos preferidos, aunque todo dependera del precio...
1-polinesa
2- madilvas
3 eeuu+crucero por el caribe
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08
:: núvia experimentada

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: pispireta » dv. març 30, 2012 11:59 am

Nosaltres el viatge que ens encantaria haver pogut fer era Safari per Kenia i després relax en isla Mauricio, però tenia unas preus desorbitats, així que al final anirem a Riviera Maya en plan descansar, veure runes i fer snorkel >.-<:
pispireta
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 12:10 pm

EntradaAutor: leni221177 » dg. abr. 01, 2012 9:43 pm

Nosaltres com que tenim una nena de 5 anys, bé en tindrà 6 quan ens casem, anirem a Disney! Serà el regal que li volem fer el dia del casament. Ja am estar a Disney Worls quan tenia 2 anys i mig, i hi va disfrutar moltíssim,...imagineu ara! I té tantíssimes ganes de tornar,..., però aquesta vegada, com que tot és tant car, segurament anirem a Paris i también. visitarem la ciutat.
Imatge

Imatge
leni221177
:: núvia experta

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Sweet81 » dj. abr. 05, 2012 8:37 am

Doncs jo cada any dic el mateix "aquest any passo de fer moltes hores amb avió" i sempre acabo mentjan-me 10 o 15 hores....
I aquest any volia a anar a Formentera pero és cariiiiissiiiiim!!!! Pel mateix preu me'n vaiv a Cuba pero torno a lo de sempre... Masses hores d'avió.
Aixi que encara no tenim res decidit...
Sweet81

Entrades: 129
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 8:21 am

EntradaAutor: Anna87 » ds. abr. 14, 2012 2:32 pm

Jo fa uns dies, bueno millor setmanes que hi estic pensant molt. Per una part America no vull anar, no per res però crec que sempre hi puc anar, no se com explicar-ho, tot es que es Asia ho descarto per en Joan, es una mica "tiquis miquis" en Joan el que és vacunar prohibit i això de volar moltes hores no es que no ho porti bé, (simplement nomes ha volat una vegada i estava tan nervios, vam anar Italia, tot el rato mirant amunt avall..., es va marejar però res de l'altre mon, la hostessa li va dir que no s'havia parat de moure mentre s'enlairava i això es el que va passar, a la tornada va ser perfecte. A més es pensa que els avions sempre son iguals, com fas un senyor viatge els avions ja son mes comodes i tot, com vam anar Italia, l'avió tela)

Només hi ha un lloc que en Joan li faria gracia anar seria Australia, si son moltes hores, pero bueno faria enllaç amb algun lloc que no necesitem visat i depsres l'endema es podria tornar agafar el vol, a més he pensat com que no crec que MAI més en ma vida em pugui permetre un viatge d'aquestes característiques és el moment de fer-lo. Si no cambia la cosa esta decidit ANIREM A AUSTRALIA, a més per algo m'ha de servir haver estudiat agent de viatges i ja monatarem alguna cosa chula!!!

*Això si ja teniem algu estalviat però haurem d'estalviar alguna cosa més per anar allà

A fer guardiola!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Eliven88 » dt. abr. 17, 2012 7:39 am

Hola Sweet,
Si no vols fer gaires hores de vol, una opcio força xula es Croacia, tens ciutats maquisimes com Dubrovnik o Split, i la costa es una pasada amb moltes illes i platges amb encant, i moltes d'ellas sense masificació.
Eliven88

Entrades: 237
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 7:25 am

EntradaAutor: Niekochana » dl. abr. 23, 2012 10:03 pm

Només tinc reservat el restaurant i a punt d'escollir el fotògraf i encara que és aviat, no puc parar de pensar en el viatge de nuvis. Punta cana, Riviera Maya...sembla mol típic. NY ja hem estat i ens encanta, pero pel viatge de nuvis m'agradaría algo especial, però sembla que especial és sinònim de car... Alguna idea? Segurament ens decantarem per algun lloc d'Àsia però no sabem quin.
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: Noma » dc. juny 20, 2012 12:25 pm

Niekochana ha escrit:Només tinc reservat el restaurant i a punt d'escollir el fotògraf i encara que és aviat, no puc parar de pensar en el viatge de nuvis. Punta cana, Riviera Maya...sembla mol típic. NY ja hem estat i ens encanta, pero pel viatge de nuvis m'agradaría algo especial, però sembla que especial és sinònim de car... Alguna idea? Segurament ens decantarem per algun lloc d'Àsia però no sabem quin.

Bones Niekochana! Nosaltres estem pràcticament igual que tu, només tenim restaurant i fotògraf. Hem estat mirant una mica els viatges i Tailandia ens atrau bastant, ja que es pot fer un circuit per allà i acabar fent relax a una platja paradisíaca. I el preu tampoc és d'escàndol.
Tot i això, passat l'estiu ens posarem les piles en serio per mirar destins a veure quines propostes tenim i sobretot a quins preus...
Imatge
Noma

Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Niekochana » dc. juny 20, 2012 1:49 pm

Eliven88 ha escrit:Hola Sweet,
Si no vols fer gaires hores de vol, una opcio força xula es Croacia, tens ciutats maquisimes com Dubrovnik o Split, i la costa es una pasada amb moltes illes i platges amb encant, i moltes d'ellas sense masificació.

Croacia és molt maca!! i pots trobar platjes espectaculars!!
Imatge
Niekochana

EntradaAutor: Niekochana » dc. juny 20, 2012 1:50 pm

Anna87 ha escrit:Jo fa uns dies, bueno millor setmanes que hi estic pensant molt. Per una part America no vull anar, no per res però crec que sempre hi puc anar, no se com explicar-ho, tot es que es Asia ho descarto per en Joan, es una mica "tiquis miquis" en Joan el que és vacunar prohibit i això de volar moltes hores no es que no ho porti bé, (simplement nomes ha volat una vegada i estava tan nervios, vam anar Italia, tot el rato mirant amunt avall..., es va marejar però res de l'altre mon, la hostessa li va dir que no s'havia parat de moure mentre s'enlairava i això es el que va passar, a la tornada va ser perfecte. A més es pensa que els avions sempre son iguals, com fas un senyor viatge els avions ja son mes comodes i tot, com vam anar Italia, l'avió tela)

Només hi ha un lloc que en Joan li faria gracia anar seria Australia, si son moltes hores, pero bueno faria enllaç amb algun lloc que no necesitem visat i depsres l'endema es podria tornar agafar el vol, a més he pensat com que no crec que MAI més en ma vida em pugui permetre un viatge d'aquestes característiques és el moment de fer-lo. Si no cambia la cosa esta decidit ANIREM A AUSTRALIA, a més per algo m'ha de servir haver estudiat agent de viatges i ja monatarem alguna cosa chula!!!

*Això si ja teniem algu estalviat però haurem d'estalviar alguna cosa més per anar allà

A fer guardiola!!!

Jo he estat 10 días a la Xina a l'abril i no ens hem vacunat. Si et mous per ciutats grans, no et calen. A més, també pots trobar platjes paradisiaques!!! A mi em va encantar!!!!
Imatge
Niekochana

EntradaAutor: Cookie27 » dc. juny 20, 2012 1:59 pm

Anna87 ha escrit:Jo fa uns dies, bueno millor setmanes que hi estic pensant molt. Per una part America no vull anar, no per res però crec que sempre hi puc anar, no se com explicar-ho, tot es que es Asia ho descarto per en Joan, es una mica "tiquis miquis" en Joan el que és vacunar prohibit i això de volar moltes hores no es que no ho porti bé, (simplement nomes ha volat una vegada i estava tan nervios, vam anar Italia, tot el rato mirant amunt avall..., es va marejar però res de l'altre mon, la hostessa li va dir que no s'havia parat de moure mentre s'enlairava i això es el que va passar, a la tornada va ser perfecte. A més es pensa que els avions sempre son iguals, com fas un senyor viatge els avions ja son mes comodes i tot, com vam anar Italia, l'avió tela)

A fer guardiola!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: MOLT BONA ELECCIÓ ANNA!
Tinc una amiga que hi viu i està enamoradaaaaaaaa!!!!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Cookie27 » dc. juny 20, 2012 2:00 pm

He vist que parleu de Croàcia com a lloc bonic i no massa lluny i ho corroboro!
Té ciutats molt boniques (a mi Dubrovnik em té encisada) i platges molt boniques!!!

Sinó les Illes Gregues també tenen molt d'encant... Santorini, Mykonos, Rhodas,...
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: rakelma20 » dg. jul. 22, 2012 11:45 am

hola, como a mi lo del viaje me da igual, le he preguntado a David y me dice que quiere ir a Costa Rica, pero ni ha mirado precios ni nada, se lo dejo a él. aunque al final me tocará prepararlo a mi, como siempre :-/
con el presupuesto del viaje no contabamos, así que si no llega, nos quedamos en casa.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 11:59 am

rakelma20 ha escrit:hola, como a mi lo del viaje me da igual, le he preguntado a David y me dice que quiere ir a Costa Rica, pero ni ha mirado precios ni nada, se lo dejo a él. aunque al final me tocará prepararlo a mi, como siempre :-/
con el presupuesto del viaje no contabamos, así que si no llega, nos quedamos en casa.

Pues así estoy yo también, la verdad es que este añoi no hemos ido de vacaciones i aunque nos casamos en marzo lo más probable es que el viaje lo hagamos en verano, mi family me echará una mano pero el presupuesto es limitado... :[]:-):
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: rakelma20 » dg. jul. 22, 2012 12:19 pm

Ya le he dicho, que según lo que cueste, habrá que financiarlo, aunque no me gusta, yo soy de las que pago al contado y en efectivo, si no lo tengo, no lo gasto, pienso así, pero claro, no sabemos como acabará la cuenta bancaria para el dia de la boda y encima a David le bajan el sueldo, la empresa "mecalux" dice que tiene perdidas y es mentira, esta semana viene agobiado porque han entrado nuevos proyectos y no para en la oficina. no es justo.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 12:25 pm

rakelma20 ha escrit:Ya le he dicho, que según lo que cueste, habrá que financiarlo, aunque no me gusta, yo soy de las que pago al contado y en efectivo, si no lo tengo, no lo gasto, pienso así, pero claro, no sabemos como acabará la cuenta bancaria para el dia de la boda y encima a David le bajan el sueldo, la empresa "mecalux" dice que tiene perdidas y es mentira, esta semana viene agobiado porque han entrado nuevos proyectos y no para en la oficina. no es justo.

yo llevo en paro bastante tiempo, soy maestra y no hay nada, ahora empiezo a buscar trabajo de qualquier cosa pero ya te digo que el tema pasta es lo que más nos preocupa, MALDITO PARNÉ!, al final todos de camping!!!
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: rakelma20 » dg. jul. 22, 2012 12:28 pm

yo tiemblo... las ventas están fatal. menosmal que la tienda es de mi padre y dos socios, que si algún dia cierran, ya me han dicho que me arreglarán el paro para cobrar el máximo y me tendrían que indemnizar, que son casi 15 años que estoy con ellos, empecé para sacarme un dinerito mientras estudiaba y no ha habido forma de salir, pero ahora me alegro, porque de lo mio no hay trabajo.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Edeleta » dg. jul. 22, 2012 4:14 pm

Esta todo fatal... nosotros tampoco podemos pensar mucho en el viaje de novios, hasta que no llegue el momento de la boda no sabremos lo que nos podemos gastar y si nos podemos gastar algo en el viaje. Yo también soy maestra y no tengo trabajo... :-( . Pero bueno no nos podemos desanimar, un dia o otro haremos algo y si nos tenemos que ir de camping pues nos vamos! que seguro que le sacaremos el máximo de partido!!! Animo guapas!
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dg. jul. 22, 2012 11:02 pm

Chicas, os digo una cosa: tmp hace falta gastar lo q no tenemos cuando podemos tener el viaje más romántico del mundo en ciudades cercanas y más económicas. Yo tengo clarísimo q no voy a gastar más de lo q puedo ni, x supuesto, tmp voy a quedarme sin ahorros x la boda. Como dice mi madre: pensemos en el día siguiente. Cuando estás ilusionada te da igual el dinero pero yo quiero seguir haciendo cosas con mi pareja más allá de la boda y si gastamos demasiado arrastraremos el gasto durante años. Yo quiero arreglar el piso, viajar en el 2014 para celebrar nuestro primer aniversario y ahorrar para un bebé! xDD Seamos listas ;-)
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants