Testimonis i padrins

un gran any!

Re: Testimonis i padrins

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 01, 2012 1:25 pm

Estercita ha escrit:
Estercita ha escrit:
Judy* ha escrit:Yo tengo intención de pedirle a una amiga que me ayude a vestirme y demás... pero no creo que le diga nada del vestido de ella ni nada... que vaya como quiera, jejejejeje!

Ayy que fuerteee que ahora ya es el año que viene :2012:

Podrias ponerle una pulsera de flores para que se sienta especial, no le haces ponerse ningún vestido tipo dama de honor, pero una pulsera queda muy mono...si encuentro la foto te la envio..
Feliz año!

Lo que te decíamos Olguiky y yo es esto:

Ostras, Estercita... no había entendido que hablabas de ésto... vaya, me las daba de original :-)0(-: :-)0(-:
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Estercita » dg. gen. 01, 2012 1:39 pm

Olguiky, yo pensaba que hablabamos de lo mismo..jeje..ante la duda una imagen...jeje...
Estercita
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dc. nov. 30, 2011 1:59 pm

EntradaAutor: leni221177 » dg. gen. 01, 2012 7:34 pm

Judy* ha escrit:Uoooo me encanta el ramillete la verdad!!!
Me lo quedo apuntado en mi libretita!!!! =0-0-)

Ohhhh!!! A mi también me encanta lo del ramillete!! Super precioso! Oye, el ramillete, podría ser tipo el rampo de la novia?
Olguiki? No es lo mismo que tu decías?
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Olguiky » dg. gen. 01, 2012 9:42 pm

leni221177 ha escrit:
Judy* ha escrit:Uoooo me encanta el ramillete la verdad!!!
Me lo quedo apuntado en mi libretita!!!! =0-0-)

Ohhhh!!! A mi también me encanta lo del ramillete!! Super precioso! Oye, el ramillete, podría ser tipo el rampo de la novia?
Olguiki? No es lo mismo que tu decías?

Sí sí... es que me he confundido... no lo he entendido bien... debía ser la resaca xx;-.)
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: ruizsa » dl. gen. 02, 2012 1:11 pm

a mi también me encanta!!me lo apunto en mi agendita!!!!
Imatge
Imatge
ruizsa
:: núvia experimentada

Entrades: 382
Membre des de: dv. oct. 28, 2011 10:59 pm

EntradaAutor: Patriii » dc. gen. 04, 2012 12:52 pm

AnnaDavid ha escrit:Bnessss

No se si tho diré b, però txplico el q jo tinc entes.....

Testimonis només són persones que signen conforme us caseu sense coecció i pq us stimeu i tal i tal i tal... En ceremonia civil diria q son 2 per la ceremonia i 1 al registre civil... pero no ho tinc clar, en ceremonia reigiosa sen necesiten 2,però a nosaltres el capella ens va dir q en podem tnir fins a 4...i per aki e llegit alguna nuvia q deia q en podien tnir 8....

Padrí... en teoria és alguna persona de confiança del nuvi. Qi va a buscar la nuvia i lacompanya fins al nuvi... A catalunya lentrada fins al nuvi la fa el pare de la nuvia, però el padrí la va a buscar a casa i tal.
Li ha de llegir un poema i li porta el ram a casa seva... sobre el ram jo he llegit tres teories...:
1. el compra la nuvia i el padri li dona el dia del casament.
2. el compra el padrí sota supervisió de la nuvia.
3. Tradicionalment (i la versió q ami personalment mes magrada): Es l'últim regal de solters q el nuvi li fa a la nuvia!! El compra el nuvi, però com q no pot veure a la nuvia, li porta una persona de confiança!!

En el meu cas els testimonis seran els meus 2 germans o les meves cuñades, un germà d'ell i un cosí d'ell. I el padrí el seu altre germà. :)

Nse ni si tho explicat bé ni si the aclarit les idees... pero axo es el q jo se :)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: corazooon!! que bien que lo explicas!! como se nota que te lo has estudiado...!!! : besito : tiaaa has visto que poquito te queda?!?!!?!?!?!pasara volandoooooo!!!! que guay!! jeje!! *.-o-o.* 1 besitooo!!!
Imatge
Patriii

Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 28, 2011 5:27 pm

EntradaAutor: Anna87 » dc. gen. 04, 2012 9:02 pm

Rescpecte a les dames d'honor cambia molt aquí no s'estila aixi que no hi ha res "estipulat" , al Regne Unit la nuvia ho paga en cambi a EEUU les dames d'honor s'ho paguen elles pero a mes tenen que organitzarho tot elles (banquet...)

Jo vaig ser dama d'honor d'una cosina i bueno ella ens va fer anar del mateix color i les dues de llarg, pero els vestits eren diferents, jo vaig voler ser dama i no esperava res a canvi pero ella ens va regalar una estancia a Andorra (cap de setmana) i diguem que ens va donar cert protagonisme a la boda,

Per cert lo del "ramillete" simplement genial!!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: leni221177 » dc. gen. 04, 2012 9:51 pm

Anna87 ha escrit:Rescpecte a les dames d'honor cambia molt aquí no s'estila aixi que no hi ha res "estipulat" , al Regne Unit la nuvia ho paga en cambi a EEUU les dames d'honor s'ho paguen elles pero a mes tenen que organitzarho tot elles (banquet...)

Jo vaig ser dama d'honor d'una cosina i bueno ella ens va fer anar del mateix color i les dues de llarg, pero els vestits eren diferents, jo vaig voler ser dama i no esperava res a canvi pero ella ens va regalar una estancia a Andorra (cap de setmana) i diguem que ens va donar cert protagonisme a la boda,

Per cert lo del "ramillete" simplement genial!!!!

És cert l'ho que diu l'Anna del tema dames d'honor aquí. De tota manera, una cosina meva que viu al Canadà i s'ha casat aquest estiu passat duia dames d'honor, totes vestides igual i els vestits els va pagar ella....
Et puc dir que a elles els hi va fer il.lusió perquè se l'estimen però una de les dames d'honor, también cosina de la núvia i meva estava contenta però la pobre em va dir que sincerament a ella el que no li va agardar és el fet d'anar totes igual, perquè per començar no li agradava gens com li quedava el vestit...
La veritat que és cert,..., imagineu que us passa a vosaltres...o que pel que sigui el color que tria la núvia a la noia que fa de dama d'honor no li agrada..., penso que és una mica complicat...
Segur que aquí hi haurà algun post de núvies que hauran anat amb dames d'honor i hauran explicat com ho van fer pq. podeu trure idees.
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: AnnaDavid » dv. gen. 06, 2012 10:09 pm

Patriii ha escrit:
AnnaDavid ha escrit:Bnessss

No se si tho diré b, però txplico el q jo tinc entes.....

Testimonis només són persones que signen conforme us caseu sense coecció i pq us stimeu i tal i tal i tal... En ceremonia civil diria q son 2 per la ceremonia i 1 al registre civil... pero no ho tinc clar, en ceremonia reigiosa sen necesiten 2,però a nosaltres el capella ens va dir q en podem tnir fins a 4...i per aki e llegit alguna nuvia q deia q en podien tnir 8....

Padrí... en teoria és alguna persona de confiança del nuvi. Qi va a buscar la nuvia i lacompanya fins al nuvi... A catalunya lentrada fins al nuvi la fa el pare de la nuvia, però el padrí la va a buscar a casa i tal.
Li ha de llegir un poema i li porta el ram a casa seva... sobre el ram jo he llegit tres teories...:
1. el compra la nuvia i el padri li dona el dia del casament.
2. el compra el padrí sota supervisió de la nuvia.
3. Tradicionalment (i la versió q ami personalment mes magrada): Es l'últim regal de solters q el nuvi li fa a la nuvia!! El compra el nuvi, però com q no pot veure a la nuvia, li porta una persona de confiança!!

En el meu cas els testimonis seran els meus 2 germans o les meves cuñades, un germà d'ell i un cosí d'ell. I el padrí el seu altre germà. :)

Nse ni si tho explicat bé ni si the aclarit les idees... pero axo es el q jo se :)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: corazooon!! que bien que lo explicas!! como se nota que te lo has estudiado...!!! : besito : tiaaa has visto que poquito te queda?!?!!?!?!?!pasara volandoooooo!!!! que guay!! jeje!! *.-o-o.* 1 besitooo!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: lo tengo aprendidito aprendidito!!! Me keda nada nenaaa!!! Mañana solo 6 mesesssssss!!! Q porcierto hoy me e acordado q como mucho mañana tengo q pagar a segunda parte de la paga y señal!!! Dmà al matí trucare!!!
Un besinnnn princesitaaaaaaaa!!!
Esperant el 7 de juliol...
Imatge
AnnaDavid

Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. gen. 07, 2012 3:23 pm

6 meses? si aun no nosotros no tenemos nada y parece que nos quede nada imagina cuando me queden 6 meses, y cuando quede 1 mes? y 1 dia? Ayudaaaaaaaaaaaa!!!
Imatge
Anna87

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: AnnaDavid » ds. gen. 07, 2012 7:02 pm

jajajaj yo ahora s cuando me estoy empezando a agoviar!!! seis meses i todo lo q me kedaaaaaaaa!!! i encima el a todo me dice: bueno.... nse... ia lo miraremos.... CUANDOOOOOOOO???????????? jajjaj
Imatge
AnnaDavid

EntradaAutor: Patriii » dg. gen. 08, 2012 7:48 pm

AnnaDavid ha escrit:jajajaj yo ahora s cuando me estoy empezando a agoviar!!! seis meses i todo lo q me kedaaaaaaaa!!! i encima el a todo me dice: bueno.... nse... ia lo miraremos.... CUANDOOOOOOOO???????????? jajjaj

jajajaja!! hombres... nose porque pero me temo que el Albert no sera asi.... no?! jajaja!!! A la Marta le esta pasando lo mismo..ayer ya fueron a ver el sitio del convite y miraron el catering y tal...pero les keda nada y menos...

Muchos besitossss!!! : besito :
Imatge
Patriii

EntradaAutor: AnnaDavid » dt. gen. 10, 2012 12:47 pm

Patriii ha escrit:
AnnaDavid ha escrit:jajajaj yo ahora s cuando me estoy empezando a agoviar!!! seis meses i todo lo q me kedaaaaaaaa!!! i encima el a todo me dice: bueno.... nse... ia lo miraremos.... CUANDOOOOOOOO???????????? jajjaj

jajajaja!! hombres... nose porque pero me temo que el Albert no sera asi.... no?! jajaja!!! A la Marta le esta pasando lo mismo..ayer ya fueron a ver el sitio del convite y miraron el catering y tal...pero les keda nada y menos...

BFfffffffffffffffffffff q estres!!!! Si yo ya estoy agoviada con q me keda nada y me falta tanto por preparaar..... si stubiera en su situacion me moria!!! Jajajja un besin kriñete!!!
Imatge
AnnaDavid

EntradaAutor: Patriii » dt. gen. 10, 2012 12:54 pm

AnnaDavid ha escrit:
Patriii ha escrit:

BFfffffffffffffffffffff q estres!!!! Si yo ya estoy agoviada con q me keda nada y me falta tanto por preparaar..... si stubiera en su situacion me moria!!! Jajajja un besin kriñete!!!

nooooooooooooo!!! no te estreses!!!!!!!! No te queda tanto!!! Ella no tiene ni las invitaciones...llegara el dia de la boda y no las habrá dado! jajajaa!!! Por cierto el tema de los abanicos? ke? lo has mirado? o quieres que vayamos donde te dije? bueno si eso el domingo lo hablamos!! : besito : y ponte buenaaa!!! jejejej!!! muchos besitos!!!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: AnnaDavid » dt. gen. 10, 2012 9:04 pm

sisiisisi ya casi stoy buena *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Yo creo q mañana ya staaaaaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

BFFFFFFFF nooooo!!! los abanicos es una de esas cosas: BUENO.... YA LO MIRARMOS....SK NSE... HAY Q PENSARSELO BIEN... ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: un dia lo matooo!!!

Oyeeeeee xciertooo!! 84 mensajes ia!!! Porfiiiiiiiiiiii cuando llegues a los 100 kiero abrirte io la cuenta atrassssssss!! avisameeeeeeeeee xfaxfaxfaaa!!

: besito :
Imatge
AnnaDavid

EntradaAutor: Patriii » dt. gen. 10, 2012 10:34 pm

pues nada, que piense que piense... :-)0(-:
siiiii!!! cuando llegue te avisooo!! a ver si llego algun dia!! jejeje!!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: AnnaDavid » dc. gen. 11, 2012 11:24 am

q si mujer!! Solo te kedan 9 mensajesssssssssss!!! Ya sta a la vuelta de a skinaaaaaaa!!! ujujujujuj :)
Imatge
AnnaDavid

EntradaAutor: Patriii » dc. gen. 11, 2012 11:36 am

siiiii!!! ueeee!!! y ahora ya menos!!! ai tia estoy muy estresada!! k asco de dia!!
Imatge
Patriii

EntradaAutor: AnnaDavid » dc. gen. 11, 2012 3:23 pm

Patriii ha escrit:siiiii!!! ueeee!!! y ahora ya menos!!! ai tia estoy muy estresada!! k asco de dia!!

Eso en 5 minutos lo tienes!!!!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEEE Cuenta tras de la patriiiiiiiiiiii!!! JJUJUJUJ >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
AnnaDavid

EntradaAutor: AnnaDavid » dc. gen. 11, 2012 3:26 pm

oieeee xciertooo

tu tienes el abanico de la boda de tu hermano????
Imatge
AnnaDavid

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants