Anna87 ha escrit:Rescpecte a les dames d'honor cambia molt aquí no s'estila aixi que no hi ha res "estipulat" , al Regne Unit la nuvia ho paga en cambi a EEUU les dames d'honor s'ho paguen elles pero a mes tenen que organitzarho tot elles (banquet...)
Jo vaig ser dama d'honor d'una cosina i bueno ella ens va fer anar del mateix color i les dues de llarg, pero els vestits eren diferents, jo vaig voler ser dama i no esperava res a canvi pero ella ens va regalar una estancia a Andorra (cap de setmana) i diguem que ens va donar cert protagonisme a la boda,
Per cert lo del "ramillete" simplement genial!!!!
És cert l'ho que diu l'Anna del tema dames d'honor aquí. De tota manera, una cosina meva que viu al Canadà i s'ha casat aquest estiu passat duia dames d'honor, totes vestides igual i els vestits els va pagar ella....
Et puc dir que a elles els hi va fer il.lusió perquè se l'estimen però una de les dames d'honor, también cosina de la núvia i meva estava contenta però la pobre em va dir que sincerament a ella el que no li va agardar és el fet d'anar totes igual, perquè per començar no li agradava gens com li quedava el vestit...
La veritat que és cert,..., imagineu que us passa a vosaltres...o que pel que sigui el color que tria la núvia a la noia que fa de dama d'honor no li agrada..., penso que és una mica complicat...
Segur que aquí hi haurà algun post de núvies que hauran anat amb dames d'honor i hauran explicat com ho van fer pq. podeu trure idees.