CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: -sweety- » dj. ago. 09, 2012 9:04 pm

Niekochana ha escrit:Hoy lo del IVA ha salido publicado en el BOE que los servicios de hosteleria para bodas van al 10%

...por el contrario, tributarán al tipo reducido del 10 por ciento, entr otros: el servicio de hostelería o restauración conjuntamente con el servicio accesorio de actuación musical, baile, etc., contratado en la celebración de bodas, bautizos y otros eventos similares.

Oye, entonces por lo que entiendo aquí el DJ tendría que ser al 10% no? Es que en Can Ribas es un 21% y no veas! Como si fuera barato!

Por cierto lili gracias por la info! De hecho son los primeros de los recomendados que queremos ir a ver!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: dtorra » dg. ago. 12, 2012 5:41 pm

-sweety- ha escrit:
Niekochana ha escrit:Hoy lo del IVA ha salido publicado en el BOE que los servicios de hosteleria para bodas van al 10%

...por el contrario, tributarán al tipo reducido del 10 por ciento, entr otros: el servicio de hostelería o restauración conjuntamente con el servicio accesorio de actuación musical, baile, etc., contratado en la celebración de bodas, bautizos y otros eventos similares.

Oye, entonces por lo que entiendo aquí el DJ tendría que ser al 10% no? Es que en Can Ribas es un 21% y no veas! Como si fuera barato!

Por cierto lili gracias por la info! De hecho son los primeros de los recomendados que queremos ir a ver!

Hola Sweety, el Dj nos dijeron alli que no era el 10% sino el 21% y aunque protestemnos sabemos que acabaremos pagando lo que nos digan. YOo lo que haría es decir al restaurante que te ponga la factura del dj dentro de lo que es la comida y entonces te ocbraría el 10% del IVA.

Yo tenia una dudilla, hay alguna manera de negociar lo de no pagar las minutas del fotografo por el hecho de coger otro que no sea el recomendado? Es que nos gusta otro fotografo pero claro es que si tenemos que ir pagando por todo nos vemos obligados a pensarnoslo...

Graciasss!!
dtorra
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

EntradaAutor: dtorra » dg. ago. 12, 2012 6:07 pm

Sunn2013 ha escrit:
leni221177 ha escrit:Hola nena.
Ahí van mis respuestas:
- Se retrasó por culta de los invitados pero si que es cierto que luego huvo un rato que no se que decirte...estuvimos un buen rato, media hora o así en el salón, y los novios no venían...así que no se.
- Para nada metieron prisa, pero si que tuvieron que hablar con el autocar porque tenían contratados unos horarios y los invitados se pusieron nerviosos.
- El aperitivo muy bueno. La comida, en su punto, también bien, pero yo soy un poco especial. Además, con el primero pasaban para ver si querías repetir. La verdad que como era vieira al foie (una mini ración), casi que era normal. Dejé de probar el entre platos (sopa de sandía con helado). El segundo era una ternera estofada y el pastel, masini.
- Los camareros fantásticos. Además casualmente tengo una amiga trabajando allí y te puedo decir que estuvo en todo momento por nuestra mesa. Perfecto!!!!
- No se montaron colas en el aperitivo. Todo el rato venían a servirte. Los novios tenían una mesa pequeñita reservada para ellos,..pero pobres, seguro que se les quedó frío. Del aperitivo recuerdo, lentejas al curri, un saquito con steak tartar, pan contomate y jamon, cucuruchos con calamares,..., creo que tengo la lista en casa, ya os lo pasaré.
- Me fijé en las sillas porque tu me lo dijiste. No son del todo cómodas pero bueno, si no te lo dicen, pues estás bien.
- Los novios ayer preguntaron a Can Ribas donde pusieron el libro de firmas, nadie lo vio y el libro está en blanco. Creo que eso es la única pega. Es importante que lo preguntéis. Yo ni lo pensé y ayer me lo dijo mi amiga..

Aquí estoy para cualquier otra duda.

Por cierto, el fotógrafo fue ALPHELIA. Unos cracks y super, super majos!!!

Muuuuchas gracias por tu crónica como invitada, a nosotras, que nos casaremos allí, nos encanta. Me ha gustado mucho el detalle de que se pasaran por las mesas por si querían repetir la tapa de vieira... Nosotros pondremos la tapa de calamarcitos seguramente, y mola pensar que si quieren pueden repetir.

También me ha encantado el detalle de las copas, el brindis y cómo can ribas se ofrece a lavarlas y tal. Ahhh, y el baile con coreografía!!

hOLAAAA!!!

A mi tambien me ha encantado el tema de las copas y seguramente lo haremos. Pero me gustaría saber si hay alguien mas interesado en el detalle de las copas luminosas porque como mas se pidan mas economico puede salir.

Espero la respuesta de alguien!
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dg. ago. 12, 2012 9:47 pm

dtorra ha escrit:
-sweety- ha escrit:

Hola Sweety, el Dj nos dijeron alli que no era el 10% sino el 21% y aunque protestemnos sabemos que acabaremos pagando lo que nos digan. YOo lo que haría es decir al restaurante que te ponga la factura del dj dentro de lo que es la comida y entonces te ocbraría el 10% del IVA.

Yo tenia una dudilla, hay alguna manera de negociar lo de no pagar las minutas del fotografo por el hecho de coger otro que no sea el recomendado? Es que nos gusta otro fotografo pero claro es que si tenemos que ir pagando por todo nos vemos obligados a pensarnoslo...

Graciasss!!

Ya sé que pone el 21% el DJ, pero si en el BOE pone que las actuaciones musicales, de baile, etc. contratado para bodas se paga el 10% es para decirlo no???
Respecto a lo de pagar por traer a alguien de fuera yo creo que puedes negociar lo del canon o lo de pagar las minutas, pero el menú staff sí que lo tenemos que pagar. Sé de chicas que solo han tenido que pagar eso...
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dg. ago. 12, 2012 9:57 pm

Pues mañana lo miro y lo contrastamos porque si realmente se tiene que pagar el 10 y no el 21% con lo caro que sale todo ya les vale...

Y por lo del fotografo intentare negociarlo...
Gracias. ;)
dtorra

EntradaAutor: Pilux » dl. ago. 13, 2012 11:33 am

Jo el dia que vaig anar a veure Can Ribas ja els hi va dir que portaria un fotògraf de fora, i em van dir que cap problema però que sí o sí hauria de pagar 1,50 euros per persona. La veritat, no ho vaig veure massa negociable, però tampoc ho vaig intentar negociar.
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: Pilux » dl. ago. 13, 2012 11:48 am

MMM_M3 ha escrit:Pilux jo em caso un dia després que tu!!!!!! ja en som dues pel mes d'Agost! jejejeje!

Feia la tira de temps que no entrava al foro, i no pas per vacances, ja m'agradaria que fos per això! entre feina i altres coses he estat liadíssima i he deixat el tema boda bastant de costat, haig de començar a engegar-ho.....

Cada vegada en som més, quina iluuu!!!!

Per cert, en la meva boda ho farem tipus cocktail, ho hem d'acabar de perfilar, però pel guió del dia, menjar, etc, encara tenim bastant de temps!

Dons mira que jo no estava massa convençuda amb aquesta data, però és quan vem anar a veure Can Ribas (meitats de juliol), ja estav tot el mes de juny i juliol agafat! Vaig flipar!!! Només quedava el dia 23 d'agost i el 20 de setembre (en dates d'estiu) i com que ho volem fer tot a l'aire lliure (farem l'apreritiu davant de la casa, el banquet al porxo on normalment es fa l'aperiritiu i el ball a dintre de la sala), vem pensar que hi han més possibilitats que fagi bon dia el 23 d'agost que el 20 de setmbre, tot i que mai se sap amb això del temps!!
Pilux

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 11:53 am

Pilux tens tota la raó, és tot molt difícil de negociar a Can Ribas...

I una altre pregunta, agafeu algun extra del que us han proposat?
Heu intentat negociar alguna coseta de l'IVA? Es que ho vem veure molt difícil això también...
dtorra

EntradaAutor: Pilux » dl. ago. 13, 2012 1:03 pm

dtorra ha escrit:Pilux tens tota la raó, és tot molt difícil de negociar a Can Ribas...

I una altre pregunta, agafeu algun extra del que us han proposat?
Heu intentat negociar alguna coseta de l'IVA? Es que ho vem veure molt difícil això también...

Nosaltres encara no sabem si agafarem cap extra, queda tant encara!!! ja ho veurem quan comevem a organitzar el menú i tot.
I respecte l'IVA, jo crec que no hi ha res a negociar ni a Can Ribas ni enlloc, perquè a ells també hauran de pagar la pujdada en l'IVA del menjar, les flors, etc. Ni ho vaig intentar! L'altre cosa és això que s'ha dit per aquí de si el Dj ha de ser un 10% o un 21%, s'ha de preguntar.
Pilux

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 1:13 pm

Si que ens queda si...una anyet, almenys a mi...jejeje.

Lo del IVA no em referia a lapujada...jejeje. Volia dir a negociar una part sense IVA,pero està complicat...per no dir casi impossible...
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 1:57 pm

Vaig parlar amb l'Isabel i em va dir referent a l'IVA que no podien fer res, però que intentarien ajustar els preus dels plats fent-los més ajustadets per tal que no ens afectés tant... :-/
Vosaltres teniu la sensació que amb Can Ribas no es pot negociar res?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 2:53 pm

A veure com a tot arreu es pot negociar xo es mes compkicat penso io.. Pk el fet que sigui un restaurant espectacular fa que tinguin molta gent... Io igualment intentare negociar el tema del fotograf que em costa 1,5 euros en concepte x minuta...a veure si es veritat ke ens ajusten una mica mes el preu del menu...
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 5:26 pm

Jo no m'amoïnaré massa, perquè segurament em faré les minutes jo... jajajajaja! Així que no m'ho podrán cobrar!!! ajajaja! :-)0(-: Com volem fer un casament tematitzat, les minutes les dissenyarem a casa i les imprimirem! Llavors no em poden cobrar res no?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 6:02 pm

Les minutes del fotograf?? Tu también portaras un fotograf de fora?
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 6:07 pm

1,5€ per convidat en concepte de minutes, jo crec que són els cartellets que posen a la taula on posa el menú... :-/ Potser vaig equivocada... :star:: I això m'ho intentaré estalviar si al final porto algú de fora! Encara no ho hem començat a mirar, però no vull obligar-me a que m'agradi un d'ells!
El que sí que s'ha de pagar és el menú de les persones que vinguin i son cinquanta i pico euros més IVA cadascún! ::brr::
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 6:13 pm

La veritat es que no ho se..als fulls posa 1,5 x persona en concepte de minutes.. El proxim dia que hi vagi li pregunto perque estalviarse 150 euros va mlt be! ;) nosaltres segur que portarem un fotograf de fora i si que es una pua si el preu xo les fotos i el video son x tota la vida i es l'unic record que veuras continuament i quan vulguis...
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 6:23 pm

Acabo de mirar al google i les minutes és efectivament on posa el menú. O sigui que si tu ho fas per tots els teus convidats, això t'ho estalvies! A més no crec que costi 1,5€ imprimir una minuta + la tinta. A més les de Can Ribas son normaletes... Així que si a l'impremta o a casa em costen 1,5, almenys seran molt molt maques i fetes al detall!!! =0-0-)
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 6:24 pm

Per cert, quin fotògraf contracteu? Es que nosaltres encara estem mirant!
El menú staff sí que l'hauràs de pagar... :--( Bueno, suposo que no ven fotos no?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: dtorra » dl. ago. 13, 2012 6:28 pm

No vendra fotos no.. Ens agrada un de cerdanyola del valles xo encara lem danar a veure... Es diu luis bueno. Si lo del menu no ens ho treu ningu... Per cert, et kedes a dormir a la casa de colonies? Kin dia es la teva boda?
dtorra

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 13, 2012 6:33 pm

dtorra ha escrit:No vendra fotos no.. Ens agrada un de cerdanyola del valles xo encara lem danar a veure... Es diu luis bueno. Si lo del menu no ens ho treu ningu... Per cert, et kedes a dormir a la casa de colonies? Kin dia es la teva boda?

Ens casem el 27 de juny!!! No ens quedarem a dormir perquè és un dijous i a l'endemà la gent ha de treballar!!! *.O.-O* Però si ho fés un dia que la gent pogués allargar (i tingués peles és clar!) ho faria sense pensar-m'ho! També mirant que realment hi hagi gent jove i la festa continui, perquè si és només per anar a dormir... :--(
Per cert, he vist a un post de papereria que deies que les minutes deixaràs les del restaurant perquè és una cosa que no fan pagar... doncs si portes el fotògraf de fora si et tocarà pagar-les, llavors que faries, les pagaries o les faries tu mateixa? És que jo crec que les faré de totes maneres, però tinc tants dubtes...
Imatge

Imatge
-sweety-

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant