CAN RIBAS DE MONTBUI

un gran any!

Re: CAN RIBAS DE MONTBUI

EntradaAutor: Sunn2013 » dt. jul. 31, 2012 5:47 pm

leni221177 ha escrit:Hola nena.
Ahí van mis respuestas:
- Se retrasó por culta de los invitados pero si que es cierto que luego huvo un rato que no se que decirte...estuvimos un buen rato, media hora o así en el salón, y los novios no venían...así que no se.
- Para nada metieron prisa, pero si que tuvieron que hablar con el autocar porque tenían contratados unos horarios y los invitados se pusieron nerviosos.
- El aperitivo muy bueno. La comida, en su punto, también bien, pero yo soy un poco especial. Además, con el primero pasaban para ver si querías repetir. La verdad que como era vieira al foie (una mini ración), casi que era normal. Dejé de probar el entre platos (sopa de sandía con helado). El segundo era una ternera estofada y el pastel, masini.
- Los camareros fantásticos. Además casualmente tengo una amiga trabajando allí y te puedo decir que estuvo en todo momento por nuestra mesa. Perfecto!!!!
- No se montaron colas en el aperitivo. Todo el rato venían a servirte. Los novios tenían una mesa pequeñita reservada para ellos,..pero pobres, seguro que se les quedó frío. Del aperitivo recuerdo, lentejas al curri, un saquito con steak tartar, pan contomate y jamon, cucuruchos con calamares,..., creo que tengo la lista en casa, ya os lo pasaré.
- Me fijé en las sillas porque tu me lo dijiste. No son del todo cómodas pero bueno, si no te lo dicen, pues estás bien.
- Los novios ayer preguntaron a Can Ribas donde pusieron el libro de firmas, nadie lo vio y el libro está en blanco. Creo que eso es la única pega. Es importante que lo preguntéis. Yo ni lo pensé y ayer me lo dijo mi amiga..

Aquí estoy para cualquier otra duda.

Por cierto, el fotógrafo fue ALPHELIA. Unos cracks y super, super majos!!!

Muuuuchas gracias por tu crónica como invitada, a nosotras, que nos casaremos allí, nos encanta. Me ha gustado mucho el detalle de que se pasaran por las mesas por si querían repetir la tapa de vieira... Nosotros pondremos la tapa de calamarcitos seguramente, y mola pensar que si quieren pueden repetir.

También me ha encantado el detalle de las copas, el brindis y cómo can ribas se ofrece a lavarlas y tal. Ahhh, y el baile con coreografía!!
Sunn2013
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: sandraixavi » dj. ago. 02, 2012 1:17 pm

Hola a totes!!!!! Nosaltres també ens casem a Can Ribas!!!!! *.-o-o.*, el 14/06/13!!!!!!
Sóc nova en això del foros i no m'aclaro gaire....però bueno ja aniré mirant i llegint a veure....
Pues després de mirar molts restaurants finalment ens hem quedat amb Can Ribas, des del 1º dia que el vaig veure em vaig enamorar =0-0-) i no me l'he pogut treure del cap com he llegit q us ha passat a moltes de vosaltres....la veritat és q te un encant incomparable.
Pues anem parlant noies!!!!!
sandraixavi

Entrades: 3
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 11:02 am

EntradaAutor: floreta01 » dj. ago. 02, 2012 1:55 pm

sandraixavi ha escrit:Hola a totes!!!!! Nosaltres també ens casem a Can Ribas!!!!! *.-o-o.*, el 14/06/13!!!!!!
Sóc nova en això del foros i no m'aclaro gaire....però bueno ja aniré mirant i llegint a veure....
Pues després de mirar molts restaurants finalment ens hem quedat amb Can Ribas, des del 1º dia que el vaig veure em vaig enamorar =0-0-) i no me l'he pogut treure del cap com he llegit q us ha passat a moltes de vosaltres....la veritat és q te un encant incomparable.
Pues anem parlant noies!!!!!

Benvinguda doncs! Aquí una del 31/08/2012 de Can Ribas!
Ràpid a fer els 100 missatges i podras entrar en els comptes enrere!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: sandraixavi » dj. ago. 02, 2012 11:10 pm

Gràcies!!! A tu et queda molt poquet ja!!!!
sandraixavi

EntradaAutor: sandraixavi » dv. ago. 03, 2012 12:30 pm

Per cert el tema del fotògraf com ho porteu? Esteu mirant dels recomenats, el porteu vosaltres o ja el teniu?
Nose amb quant de temps s'ha de contractar això....
sandraixavi

EntradaAutor: -sweety- » dv. ago. 03, 2012 1:20 pm

sandraixavi ha escrit:Per cert el tema del fotògraf com ho porteu? Esteu mirant dels recomenats, el porteu vosaltres o ja el teniu?
Nose amb quant de temps s'ha de contractar això....

Hola guapi!!! Primer de tot enhorabona pel casament i per haver triat tan bé!!! *.O.-O* Jo també estic enamorada de Can Ribas i encara no em crec que finalment ens casem allà!!! Fa un mes que vam donar la paga i senyal i ens casem el 27/06/2013.
Referent als fotògrafs primer mirarem dels recomanats perquè t'estalvies els menús staff i a més a més les minutes o el canon, així que com que n'hi ha molts primer mirarem si ens encaixen amb el què busquem, però hi ha vàries noies que n'han agafat diferents als recomanats i cap problema!
Respecte a l'antel·lació és de lo primer que has d'agafar per garantitzar que els que tu vols tinguin lliure el teu dia!!! Jo vaig més "panxorra" perquè el meu casament és un dijous i no hi haurà cap casament aquell dia! La majoria agafen esglesia/restaurant/fotògraf de primeres, i després ja van mirant altres coses!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: elena83 » dg. ago. 05, 2012 11:48 pm

Hola a tothom!

Soc nova al forum... Nosaltres tenim escollit Can Ribas, només ens falta fer la reserva. Crec que hem fet la millor elecció.
El cas, és que tenim un dubte que pot ser ens podeu resoldre. Ens casarem al març, i no hem vist la casa, ni els jardins en aquesta època de l'any, i no sabem si és tan maco, si està en flor, si els arbres són verds, etc...
El casament, si tot va bé, serà el 31 de març... encara em queda TOT per organitzar, així que m'esperen uns mesos d'estrés.

Gràcies,

Elena.
Imatge
elena83

Entrades: 5
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 11:32 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 06, 2012 10:15 am

elena83 ha escrit:Hola a tothom!

Soc nova al forum... Nosaltres tenim escollit Can Ribas, només ens falta fer la reserva. Crec que hem fet la millor elecció.
El cas, és que tenim un dubte que pot ser ens podeu resoldre. Ens casarem al març, i no hem vist la casa, ni els jardins en aquesta època de l'any, i no sabem si és tan maco, si està en flor, si els arbres són verds, etc...
El casament, si tot va bé, serà el 31 de març... encara em queda TOT per organitzar, així que m'esperen uns mesos d'estrés.

Gràcies,

Elena.

Primer de tot enhorabona pel casament!! Y segon dir-te que Can Ribas és preciós en qualsevol època de l'any! La Noe-- es va casar el 14 d'abril i estaba molt maco, a més el passadís on posen la fruita estaba vermell enlloc de verd!!! Molt molt maco, potser la pots escriure perquè et passi alguna foto perquè encara no tens 100 missatges i no pots veure la seva crònica! No dubtis, estarà preciós! =0-0-)
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. ago. 06, 2012 12:07 pm

AÑO 2013
MARZO
Día: 31 Elena83 :-)) (casi casi seguro!!!)
MAYO
Día: 18 xarrup :-))
Día: 25 Niekochana :-))
JUNIO
Día: 01 marta&dani :-))
Día: 14 sandraixavi :-))
Día: 15 mirybri :-))
Día: 22 crisvr :-))
Día: 27 sweety :-))
AGOSTO
Día: 23 Pilux :-))
Día: 24 MMM_M3 :-))
SEPTIEMBRE
Día: 13 Sunn2013 :-))
MMM_M3
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dc. feb. 29, 2012 8:40 am

EntradaAutor: MMM_M3 » dl. ago. 06, 2012 12:12 pm

Pilux jo em caso un dia després que tu!!!!!! ja en som dues pel mes d'Agost! jejejeje!

Feia la tira de temps que no entrava al foro, i no pas per vacances, ja m'agradaria que fos per això! entre feina i altres coses he estat liadíssima i he deixat el tema boda bastant de costat, haig de començar a engegar-ho.....

Cada vegada en som més, quina iluuu!!!!

Per cert, en la meva boda ho farem tipus cocktail, ho hem d'acabar de perfilar, però pel guió del dia, menjar, etc, encara tenim bastant de temps!
MMM_M3

EntradaAutor: elena83 » dt. ago. 07, 2012 1:06 pm

Bona tarda a totes!!

Em quedo més tranquila si em dieu que també es maco a finals de març.
Ara estan de vacances, pero quan tornin, lo més segur es que li diguem "el si quiero" a Can Ribas.

Teniu pressupost de fotografs? Suposo que es el següent pas que he de fer...
Imatge
elena83

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 07, 2012 2:24 pm

elena83 ha escrit:Bona tarda a totes!!

Ara estan de vacances, pero quan tornin, lo més segur es que li diguem "el si quiero" a Can Ribas.

Me n'alegro molt que finalment us decidiu per Can Ribas! No us en penedireu!!! Respecte als fotògrafs nosaltres també hem de començar ara... així que si vols ens podem passar els pressupostos que anem a veure dels recomanats de Can Ribas!!!
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: MMM_M3 » dt. ago. 07, 2012 2:45 pm

-sweety- ha escrit:

Me n'alegro molt que finalment us decidiu per Can Ribas! No us en penedireu!!! Respecte als fotògrafs nosaltres també hem de començar ara... així que si vols ens podem passar els pressupostos que anem a veure dels recomanats de Can Ribas!!!

Elena83 no crec que te'n penedeixis, jo ho vaig visitar pel març, i me'n vaig enamorar, estava tot molt maco, moooolt!

Jo estic igual que vosaltres, estic en el pas de buscar fotògraf, quan tingui preus també us aviso!

He vist webs d'alguns fotògrafs que no són els recomanats i m'agraden molt, però em tira molt enrere el tema d'haver de pagar el seu menú, per cert sabeu de quant es tracta?????
MMM_M3

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 07, 2012 4:31 pm

MMM_M3 ha escrit:
-sweety- ha escrit:

Elena83 no crec que te'n penedeixis, jo ho vaig visitar pel març, i me'n vaig enamorar, estava tot molt maco, moooolt!

Jo estic igual que vosaltres, estic en el pas de buscar fotògraf, quan tingui preus també us aviso!

He vist webs d'alguns fotògrafs que no són els recomanats i m'agraden molt, però em tira molt enrere el tema d'haver de pagar el seu menú, per cert sabeu de quant es tracta?????

En principi el menú staff és de 52€ més IVA (10% imagino). A més si ven fotos crec que et cobren 300€ de canon i si no en ven, 1,5€ per minuta... Però jo crec que potser això últim es pot negociar... Ja veurem! Alguna ha anat a veure a Alphelia i em pot passar el preus?
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: elena83 » dt. ago. 07, 2012 5:03 pm

Jo he estat mirant les webs del que recomanem.
Vistes les web, la que més em crida l'atenció és la de la Laura, i buscant per foros i demés la gent queda contenta amb ella. Igualment, l'alphelia també té bones crítiques, però la web, no m'acaba de fer... suposo, que això és anar, perqué no ens podem guiar només de les webs i dels foros.
Imatge
elena83

EntradaAutor: -sweety- » dt. ago. 07, 2012 5:40 pm

elena83 ha escrit:Jo he estat mirant les webs del que recomanem.
Vistes les web, la que més em crida l'atenció és la de la Laura, i buscant per foros i demés la gent queda contenta amb ella. Igualment, l'alphelia també té bones crítiques, però la web, no m'acaba de fer... suposo, que això és anar, perqué no ens podem guiar només de les webs i dels foros.

La gran majoria de noies que van a visitar alphelia surten encantantades i moltes moltes la contracten... Per això suposo que serà de les primeres que miraré... Però intentaré anar a varis per comparar...
Imatge

Imatge
-sweety-

EntradaAutor: Niekochana » dt. ago. 07, 2012 9:18 pm

Hoy lo del IVA ha salido publicado en el BOE que los servicios de hosteleria para bodas van al 10%

...por el contrario, tributarán al tipo reducido del 10 por ciento, entr otros: el servicio de hostelería o restauración conjuntamente con el servicio accesorio de actuación musical, baile, etc., contratado en la celebración de bodas, bautizos y otros eventos similares.
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: lili koo » dc. ago. 08, 2012 7:54 am

Hola chicas!

Yo no hace ni dos semanas que me casé y contraté a Alphelia.

La web no les hace justicia, porque la verdad es que tienen una web que... :star::
Y a lo mejor las fotos que hacen, a parte de ser preciosas, son un pelín más clasicas de lo que a mi me gusta, ya que lo que yo buscaba era originalidad y esponateidad... Nada de posados (para las que busqueis eso Cesc Giralt es vuestro chico)

Pero he de deciros, que contratar a Alphelia es una de las mejores cosas que he hecho en la boda (y he hecho muchas inmejorables =0-0-) )
Cuando vayáis a ver su trabajo antes de contratarlos, vereis que os embaucaran con su encanto y su manera de ser tan agradable... Pero las que finalmente los cojáis, vereis que el dia de la boda os ofrecerán todo su apoyo. Para mi fueron un elemento esencial en el que me apoyé en momentos de histeria colectiva.
Cuando todo el mundo iba a su rollo y nadie me hacia caso, Alphelia me ayudaba en todo momento. Transmitian paz y tranquilidad por todos lados.

A Elia la nombre mi asistenta particular, (pobre) cuidando que siempre me sintiera bien. Ayudandome con el vestido, cn el pelo, retocandome si era necesario... un cielo!

Para mi se portaron de cine. Y les doy un 10, y les estaré agradecida de por vida.

A mis damas de honor les gritaba... "Os voy a quitar el titulo de damas de honor y se lo voy a dar a los fotografos!!!" y creo que en algún sitio ha quedado grabado. :-)0(-:

PD: Para más detalles leed mi crónica en los próximos dias.
Imatge
lili koo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

EntradaAutor: elena83 » dc. ago. 08, 2012 9:02 am

Justamente lo que decía... no nos podemos fiar de las páginas web!
Realmente se agradecen todos los comentarios que se hacen en los foros!!

Gracias!
Imatge
elena83

EntradaAutor: lili koo » dj. ago. 09, 2012 9:08 am

elena83 ha escrit:Justamente lo que decía... no nos podemos fiar de las páginas web!
Realmente se agradecen todos los comentarios que se hacen en los foros!!

Gracias!

De nada!! A mi también me ayudaron mucho los comentarios de mis predecesoras!

Aiixx!! Chicas os envidio...
Imatge
lili koo

Entrades: 1159
Membre des de: dj. jul. 07, 2011 7:41 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants