Autor: mire_ia » ds. abr. 13, 2013 1:31 pm
Autor: elisabetrn » ds. abr. 13, 2013 1:33 pm
Autor: AngelyMireia » dc. abr. 17, 2013 4:46 pm
Autor: Anna81 » dc. abr. 17, 2013 5:04 pm
mire_ia ha escrit:nosaltres creiem que donarem la foto de nuvis amb la família o grup d'amics en questió + una targeta d'agraïment personalitzada a cadascú. Tema nens no ho se xk seran bebés!! potser xupes??aquest tema encara el tenim molt en el aire..
Autor: cristina2014 » dc. abr. 17, 2013 5:15 pm
Autor: mire_ia » dc. abr. 17, 2013 8:36 pm
Anna81 ha escrit:mire_ia ha escrit:nosaltres creiem que donarem la foto de nuvis amb la família o grup d'amics en questió + una targeta d'agraïment personalitzada a cadascú. Tema nens no ho se xk seran bebés!! potser xupes??aquest tema encara el tenim molt en el aire..
Ja saps que jo estic ficada amb el tema de fer 2 pitets a punt de creu jijiji mira que jo amb un dissabte al matí t'ensenyo ràpid eh? es ben fàcil!Tinc pensat embolicar-los amb paper així kraft (es diu així? ara no se si pixo fora de test...) i posar una etiqueta que posi "Fet a ma x la nuvia" ....
Autor: rieta » dc. abr. 17, 2013 10:18 pm
mire_ia ha escrit:Anna81 ha escrit:mire_ia ha escrit:nosaltres creiem que donarem la foto de nuvis amb la família o grup d'amics en questió + una targeta d'agraïment personalitzada a cadascú. Tema nens no ho se xk seran bebés!! potser xupes??aquest tema encara el tenim molt en el aire..
Ja saps que jo estic ficada amb el tema de fer 2 pitets a punt de creu jijiji mira que jo amb un dissabte al matí t'ensenyo ràpid eh? es ben fàcil!Tinc pensat embolicar-los amb paper així kraft (es diu així? ara no se si pixo fora de test...) i posar una etiqueta que posi "Fet a ma x la nuvia" ....
Valeeeeeee!!!!! quan els papis confirmin q venen amb bebés m'apunto a les teves classes de costura![]()
però ja t'aviso que soc una mica paquetorra e..
jajaja
si q es diu paper kraft, i lo de l'etiqueta simplement genial!! ja m'aniras ensenyant com queda tot plegat![]()
Autor: Jumore » dl. abr. 22, 2013 9:33 am
Autor: Jumore » dl. abr. 22, 2013 9:33 am
Autor: laviban » dc. abr. 24, 2013 10:38 am
Jumore ha escrit:Nosotros ya tenemos los detalles (en teoria me llegan mañana)
Para las mujeres una cestita con unos jabones de olor y un llavero para poder personalizar.
Para los hombres una mini botella de vodka
Nos faltan los niños a ver
Autor: Halia » dl. abr. 29, 2013 6:35 pm
Autor: Jumore » dl. abr. 29, 2013 7:32 pm
Halia ha escrit:Doncs jo no tinc ni idea... es que no em vull gastar gaire... i tampoc sóc molt artesanal jo...
Em fa una mica de ràbia donar-li als homes cigarretes (la meva sogra ha aconseguit les caixes per ficar els cigarros dintre gratis) i a les dones lo mateix o algo en plan masclista...
He de pensar què fer.
Alguna idea per una revolucionària?
Autor: Halia » dt. abr. 30, 2013 12:24 pm
Autor: zatara » dt. abr. 30, 2013 1:48 pm
Halia ha escrit:Jo més que res perquè ja tinc les capsetes... però estic pensant en algo barato.
La meva parella diu d'anar als xinos i comprar algo! jjajjaja vaja tela de garrepa que tinc a casa!!!
Autor: Alexita012 » dt. abr. 30, 2013 5:15 pm
Halia ha escrit:Doncs jo no tinc ni idea... es que no em vull gastar gaire... i tampoc sóc molt artesanal jo...
Em fa una mica de ràbia donar-li als homes cigarretes (la meva sogra ha aconseguit les caixes per ficar els cigarros dintre gratis) i a les dones lo mateix o algo en plan masclista...
He de pensar què fer.
Alguna idea per una revolucionària?
Autor: Halia » dc. maig 01, 2013 5:23 pm
Autor: Jumore » dt. maig 07, 2013 10:20 am
Halia ha escrit:He vist aquesta pàgina que està molt bé...
http://www.novodistribuciones.com/
¿Què us assembla?
Autor: Halia » dj. maig 09, 2013 10:27 pm
Jumore ha escrit:Halia ha escrit:He vist aquesta pàgina que està molt bé...
http://www.novodistribuciones.com/
¿Què us assembla?
Halia nosaltres els hem comprat a http://www.bodadetalles.es que resulta que és dels de novodistribuciones, jo he quedat molt contenta amb ells la veritat
Autor: Jumore » dj. maig 09, 2013 10:44 pm