Pronovias 2013

un gran any!

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. oct. 25, 2012 3:42 pm

marieta25 ha escrit:
Vicky-Edu ha escrit:novia 2012+1, jo me caso el 18/05 y fui a pronovias el 29 de septiembre y ese mismo dia elegí vestido.
Mi primera prueba es 23/02, así que tardan 5 meses en hacer tu vestido...
En esa primera prueva te lo ajustan (porque todas estaremos mucho mas delgadas >.-<: ) y te cojen el bajo con la medida de tus zapatos (que ya los tienes que haber comprado).
Además, luego te hacen otra prueva más y creo que una definitiva el dia antes de ir a recogerlo.

Vicky-Edu! Te casas dos semanas despues que yo jijijijiji yo por esas fechas estaré volviendo de viaje jajaja o descansando para volver al currele jijiji cual es tu vestido? Enviame un priviiiiii jijijijijijijiji yo tambien lo tengo pero es de luna novias! >.-<: >.-<:

Ah si?? Pues ya contarás ya!! Donde vas de viaje? Nosotros todavía no lo tenemos... :-/
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: rakelma20 » dj. oct. 25, 2012 6:32 pm

Vicky-Edu ha escrit:
marieta25 ha escrit:
Vicky-Edu ha escrit:novia 2012+1, jo me caso el 18/05 y fui a pronovias el 29 de septiembre y ese mismo dia elegí vestido.
Mi primera prueba es 23/02, así que tardan 5 meses en hacer tu vestido...
En esa primera prueva te lo ajustan (porque todas estaremos mucho mas delgadas >.-<: ) y te cojen el bajo con la medida de tus zapatos (que ya los tienes que haber comprado).
Además, luego te hacen otra prueva más y creo que una definitiva el dia antes de ir a recogerlo.

Vicky-Edu! Te casas dos semanas despues que yo jijijijiji yo por esas fechas estaré volviendo de viaje jajaja o descansando para volver al currele jijiji cual es tu vestido? Enviame un priviiiiii jijijijijijijiji yo tambien lo tengo pero es de luna novias! >.-<: >.-<:

Ah si?? Pues ya contarás ya!! Donde vas de viaje? Nosotros todavía no lo tenemos... :-/

Hola!! Yo también me caso el 18/05/13 !!!!
También tengo vestido pero me lo he comprado en El Prat de Llobregat. En Pronovias me gustaba uno pero era muy incomodo y muy muy caro!!!
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20
:: núvia experimentada

Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dj. oct. 25, 2012 9:23 pm

Anna81 ha escrit:Ahir donant un cop d'ull a la web de Pronovias vaig veure que ara si et registres t'envien un PDF amb els preus!! Jo ja estic registrada fa un temps i no hi va haver manera de trobar la opció de demanar aquest document si no era a través del formulari de registre :-/

Alguna de vosaltres el te i el vol compartir? És que em fa mandra trucar a la botiga i demanar-ho jejeje!!
si que vaig seguir una dieta concreta, pero es basicament menjar sa!! a veure si puc i la penjo!! i com diu el meu xicot, sempre hi ha temps per fer esport!! res 30 min al dia!! correr una miqueta i ja esta!!!!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dv. oct. 26, 2012 12:26 pm

Raquel donde te casas!!! Que bonito dia para casarse eh! jajajaja

Que casudalidad, mi prima se llama Raquel y su marido David... :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dg. oct. 28, 2012 1:37 pm

Anna81 ha escrit:Ahir donant un cop d'ull a la web de Pronovias vaig veure que ara si et registres t'envien un PDF amb els preus!! Jo ja estic registrada fa un temps i no hi va haver manera de trobar la opció de demanar aquest document si no era a través del formulari de registre :-/

Alguna de vosaltres el te i el vol compartir? És que em fa mandra trucar a la botiga i demanar-ho jejeje!!

Jo estic registrada i no he vist q hi hagi aquesta opció... xq no ens dius quins t'agraden? Potser alguna de nosaltres ha preguntat el preu a la botiga.

De tota manera, quan cliques per veure els vestits, et surten ordenats per col·lecció i et diu quin és el barem de preus.
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Anna81 » dg. oct. 28, 2012 4:15 pm

Marga_2 ha escrit:

Jo estic registrada i no he vist q hi hagi aquesta opció... xq no ens dius quins t'agraden? Potser alguna de nosaltres ha preguntat el preu a la botiga.

De tota manera, quan cliques per veure els vestits, et surten ordenats per col·lecció i et diu quin és el barem de preus.

Merci! No et preocupis, si més o menys els preus dels que m'agraden els se, és només que com que vaig veure això de que t'enviaven els preus si et registraves i jo ja ho estava, no trobava la opció.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: adnaloi2 » dj. nov. 01, 2012 10:29 pm

Noies! Jo vaig dissabte per primera vegada a pronovias! Estic súper il.lusionada i nerviosa! Quan arribes allà què? T'ensenyen directament, mires catàlegs i diusés o menys què t'agrada...?? Com funciona? Jo ja he triat alguna q m'agraden a la web, però potser no els tenen! Quins nervis!
Imatge
adnaloi2

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dv. nov. 02, 2012 4:12 pm

adnaloi2 ha escrit:Noies! Jo vaig dissabte per primera vegada a pronovias! Estic súper il.lusionada i nerviosa! Quan arribes allà què? T'ensenyen directament, mires catàlegs i diusés o menys què t'agrada...?? Com funciona? Jo ja he triat alguna q m'agraden a la web, però potser no els tenen! Quins nervis!

Hola guapa.
Quan arribis, encara q tu ja sàpigues el q t'agrada, el q fan és seure amb tu a mirar el catàleg i van apuntant els q et vols emprovar. Tmb et preguntaran x tipus de casament (civil/religiós, matí/tarda...) i els teus gustos x aconsellar-te millor i q el vestit sigui adient a l'estil del casament i al teu.
I ja està: vas emprovant, descartant...
Deixa't aconsellar. Jo vaig sortir molt contenta xq vaig veure q la noia m'aconsellava sincerament (ja saps, no em va intentar vendre el vestit més car...).
Ja ens explicaràs q tal!!
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dv. nov. 02, 2012 4:48 pm

Marga_2 ha escrit:
adnaloi2 ha escrit:Noies! Jo vaig dissabte per primera vegada a pronovias! Estic súper il.lusionada i nerviosa! Quan arribes allà què? T'ensenyen directament, mires catàlegs i diusés o menys què t'agrada...?? Com funciona? Jo ja he triat alguna q m'agraden a la web, però potser no els tenen! Quins nervis!

Hola guapa.
Quan arribis, encara q tu ja sàpigues el q t'agrada, el q fan és seure amb tu a mirar el catàleg i van apuntant els q et vols emprovar. Tmb et preguntaran x tipus de casament (civil/religiós, matí/tarda...) i els teus gustos x aconsellar-te millor i q el vestit sigui adient a l'estil del casament i al teu.
I ja està: vas emprovant, descartant...
Deixa't aconsellar. Jo vaig sortir molt contenta xq vaig veure q la noia m'aconsellava sincerament (ja saps, no em va intentar vendre el vestit més car...).
Ja ens explicaràs q tal!!

Totalment d'acord amb la Marga! Relaxa't i deixe't aconsellar!!!
Imatge
Anbarcas

EntradaAutor: globeros » dv. nov. 02, 2012 5:19 pm

me encantan muchos del pronovias,en este mes iré un día a vstirme con los que más me guste, a ver si me decidio.
también me gusta uno de rosa clará, pero dicen que es máscaro que el pronovias, no??
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: globeros » dv. nov. 02, 2012 5:21 pm

aaa, por cierto, cuanto rato tardas en la tienda???una hora??dos horas??,....aproximadamente... cuánto??
porque he pensado aprovechar el mismo día para ir a varias tiendas a mirarme vestidos.... para calcular el tiempo
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dv. nov. 02, 2012 6:16 pm

Hola globeros!! yo tardé muy poco porque enseguida encontré mi vestido, unos 45 minutos!! Eso depende de cuantos modelos te quieras probar...
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dv. nov. 02, 2012 10:07 pm

Moltes gràcies noies!! Quines ganes! Demà al vespre quan arribi us explico què tal! :-)
Imatge
adnaloi2

EntradaAutor: bodas26 » dv. nov. 02, 2012 10:12 pm

Holaa, la verdad es que yo todabia no he podido escoger mi vestido de novia, ya que tengo 3 opciones y las 3 me gustan, no se que hacer, que me recomiendan?...saludos
bodas26

Entrades: 1
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 10:07 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » ds. nov. 03, 2012 11:49 pm

Bueno per fi! Aquesta tarda he tingut primera visita a Pronovias!!! No diré res dels models pq hi ha espies! Jajaja però el que sí puc dir és que tinc 3 finalistes i segona visita el dia 17! Els vestits espectaculars, el tracte exquisit i jo...ufffff he plorat, he rigut...estic feliç!!!!!!
Això sí, els preus...piquen!!! Dissabte vinent més ruta!! :-)
Imatge
adnaloi2

EntradaAutor: libella » dg. nov. 04, 2012 3:02 am

Hola noies!

He estat trucant tot el dia a la botiga de passeig de gràcia de Barcelona per demanar hora i no hi hagut manera! Volia anar a aquesta perque crec és la més gran i vull demanar per vestits del 2012 que no se si encara trindran... ho sabeu vosaltres?

A més, de fet, vaig buscant els vestits de festa. Jo no volia un vestit blanc típic de nuvia perque no em veig, els de festa ja em semblen una mica massa fins i tot, però hi ha alguns que m'agraden (a més de ser més económics que jo no puc gastar-me 1500€ en un vestit).

Em fa una mica de por voler anar a mirar un de festa i que m'intentin colar el de nuvia... però bé, imagino que hi ha de tot.

A les que heu demanat hora, com ho heu fet? no se si passar-me per allà i dir-ho i si trucar a un altre centre (el corte inglés per exemple) i dir els models que m'agraden directament... que a més el meu problema es que visc a fora i ara estic aprofitant per mirar vestits a corre cuita però no puc anar sempre que vull i si he de tornar perque no tenen els models que m'agraden potser ja és tard. Espero que no tinguin llista d'espera que sino...

Alguna més s'ha agafat o es vol agafar un dels vestits de festa? :-)(:-)
libella
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dg. nov. 04, 2012 5:40 pm

libella ha escrit:Hola noies!

He estat trucant tot el dia a la botiga de passeig de gràcia de Barcelona per demanar hora i no hi hagut manera! Volia anar a aquesta perque crec és la més gran i vull demanar per vestits del 2012 que no se si encara trindran... ho sabeu vosaltres?

A més, de fet, vaig buscant els vestits de festa. Jo no volia un vestit blanc típic de nuvia perque no em veig, els de festa ja em semblen una mica massa fins i tot, però hi ha alguns que m'agraden (a més de ser més económics que jo no puc gastar-me 1500€ en un vestit).

Em fa una mica de por voler anar a mirar un de festa i que m'intentin colar el de nuvia... però bé, imagino que hi ha de tot.

A les que heu demanat hora, com ho heu fet? no se si passar-me per allà i dir-ho i si trucar a un altre centre (el corte inglés per exemple) i dir els models que m'agraden directament... que a més el meu problema es que visc a fora i ara estic aprofitant per mirar vestits a corre cuita però no puc anar sempre que vull i si he de tornar perque no tenen els models que m'agraden potser ja és tard. Espero que no tinguin llista d'espera que sino...

Alguna més s'ha agafat o es vol agafar un dels vestits de festa? :-)(:-)

Hola!!! Tranquila!! cuan et cases!??

Jo primer la vaig demanar per internet i la segona vegada per telefon! Jo ja el tinc i és del passeig de gracia! es estrany que no t'agafin el telefon, torna-ho a provar, o comprova que tinguis el telefon bé!, a mi hem va atendre la Cande, i super bé! No hem vaig sentir forçada a comprar res, i hem va estar buscant més opcions a l'etil q a mi m'agradava. tambè em van comentar que cuan et deixen un vestit molt car, t'avisen, es a dir q no crec que t'hagis de provar res que no t'agradi!!

Ja ens explicaras!
Imatge
Anbarcas

EntradaAutor: libella » dg. nov. 04, 2012 9:04 pm

hola! merci per la resposta. La veritat és que comunicava tota l'estona, potser van penjar malament el telefon, no se... ho probaré demà. Vaig mirar de demanar-ho per internet però els hi volia preguntar això dels models del 2012, no fos que anès per res...

Em caso el 7 de juny. En un principi no volia mirar a Pronovias ni Rosa Clará ni aquests llocs perque vaig trobar els vestits molt cars (per a mi) i tampoc volia el típic blanc, pensava que els de festa no serien gaire diferents en preus, però fa uns dies vaig saber que per uns 500€ puc trobar-ne i clar... ara volia anar per fer-hi un ull i decidir-me aviat que estaré poc temps per aquí.

La veritat és que vaig molt perduda amb el vestit, jo tenia clar el que volia, el problema es que no se on trobar això que vull... i m'estic dispersant.
libella

EntradaAutor: Anbarcas » dg. nov. 04, 2012 11:12 pm

libella ha escrit:hola! merci per la resposta. La veritat és que comunicava tota l'estona, potser van penjar malament el telefon, no se... ho probaré demà. Vaig mirar de demanar-ho per internet però els hi volia preguntar això dels models del 2012, no fos que anès per res...

Em caso el 7 de juny. En un principi no volia mirar a Pronovias ni Rosa Clará ni aquests llocs perque vaig trobar els vestits molt cars (per a mi) i tampoc volia el típic blanc, pensava que els de festa no serien gaire diferents en preus, però fa uns dies vaig saber que per uns 500€ puc trobar-ne i clar... ara volia anar per fer-hi un ull i decidir-me aviat que estaré poc temps per aquí.

La veritat és que vaig molt perduda amb el vestit, jo tenia clar el que volia, el problema es que no se on trobar això que vull... i m'estic dispersant.

el que pots fer es obrir un tema, i explicar quina idea tens! segur que hi ha moltes noies que et poden ajudar i et poden dir llocs on mirarte el vestit!
Imatge
Anbarcas

EntradaAutor: libella » dl. nov. 05, 2012 1:52 pm

el que pots fer es obrir un tema, i explicar quina idea tens! segur que hi ha moltes noies que et poden ajudar i et poden dir llocs on mirarte el vestit!

Ja ho vaig fer i he mirat alguns temes on es parla d'això però sense gaire sort.

Per fi tinc hora amb Pronovias, tot i que m'han dit que pels vestits de festa no cal demanar hora... El pitjor és que un que m'agradava (el Lauca) ja no el tenen!!! ai que patirem em sembla... També m'han dit que si no el vull blanc m'he de mirar els de festa, que ja m'ho imaginava de fet...
libella

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant