xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.
Però m'encanta la decoració amb torxes i espelmes...
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.
Què penseu? Porto una ratllada....
Hola Xarrup!
Nosaltres ens casem una setmana més tard, i com a tu ens pasa que potser la final de la copa del rei, o la final de la champions... :S jejejeje, però com el nostre restaurant està a 1 hora gairebé de casa hem decidit que ens casarem a les 17.30, i si després resulta que hi ha futbol i que el barça hi arriba a la final ja veurem si posem una pantalla en algun lloc o que farem... pero de moment hem decidit que a les 17.30 perque aixi entre que comencem i no comencem seran les 18 i aixi l'aperitiu que comenci a las 19 o 19.30... a veure com va, perque a mi també m'ha costat molt escollir l'hora!!
Saluuuu2!!
Irene