A que hora os casais?

un gran any!

Re: A que hora os casais?

EntradaAutor: Airyn » dv. juny 29, 2012 8:34 am

xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.

Però m'encanta la decoració amb torxes i espelmes...
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.

Què penseu? Porto una ratllada.... :star::

Hola Xarrup!

Nosaltres ens casem una setmana més tard, i com a tu ens pasa que potser la final de la copa del rei, o la final de la champions... :S jejejeje, però com el nostre restaurant està a 1 hora gairebé de casa hem decidit que ens casarem a les 17.30, i si després resulta que hi ha futbol i que el barça hi arriba a la final ja veurem si posem una pantalla en algun lloc o que farem... pero de moment hem decidit que a les 17.30 perque aixi entre que comencem i no comencem seran les 18 i aixi l'aperitiu que comenci a las 19 o 19.30... a veure com va, perque a mi també m'ha costat molt escollir l'hora!!

Saluuuu2!!

Irene
Imatge
Airyn
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: Anna81 » dv. juny 29, 2012 8:57 am

eScAR ha escrit:
xarrup ha escrit:Nenes ara llegint aquest foro no sé que fer...
Ens casem el 18 de maig i la nostra idea era fer-la de tarda però tenim 2 problemes no podem entrar al restaurant fins les 20h i a aquella hora de sol quedarà poc. Per l'altre potser és la final de copa del rei de futbol i si ho faig de tarda a l'hora del sopar hi haurà gent enganxada al mobil.

Però m'encanta la decoració amb torxes i espelmes...
El restaurant m'ha recomant que em casi a la 13h i començar l'aperitiu a les 15h i així ampliant 1-2h la barra lliure els convidats marxarien de nit amb la decoració de les torxes. I així aprofitaria la decoració de dia i de nit.

Què penseu? Porto una ratllada.... :star::

Jo sempre he volgut de tarda, nosaltres ens casem el 16 de març i ha de ser a les 16:00h pel tema llum, pero es massa d'hora. Restaurant, esglesia i fotograf ens recomanen al mig dia tambe com a tu a les 13.00h, volem tornar a parlar amb el cura perque despres de donar-li moltes voltes, empipar-me amb tothom i ratllar-me tota sola, SI fare cas i ens casarem al mig dia pero jo vull a les 13:30h, he arrivat a la conclusio que disfrutarem les vistes, tindre fotos de dia, tarda i nit, podre gaudir de les torxes io lo mes important, NO TINDRE TANT DE FRED EN L'APERITIU COM PER LA TARDA, no es el mateix a quarts de 16:00 de a quarts de 19:00

Al final serà de migdia? Si has d'estar més trànquila val la pena el canvi!! Jo és que no m'ho puc ni plantejar ja que només fan casaments de tarda. En part m'agradaria tenir la opció de triar però en part em trec un pès de sobre, de nit i punt.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: ana_gio » dl. jul. 09, 2012 7:54 pm

Nosotrso nos casamos el 31/3/13 a las 17h en la iglesia de Sant Vicenç Montalt y lo celebramos en el Castell de l'Oliver. Creo que la hora está muy bien, ya que habrán cambiado la hora y tendremos luz y el anochecer para unas fotos preciosas, no os parece? =0-0-)
ana_gio
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 09, 2012 8:27 pm

ana_gio ha escrit:Nosotrso nos casamos el 31/3/13 a las 17h en la iglesia de Sant Vicenç Montalt y lo celebramos en el Castell de l'Oliver. Creo que la hora está muy bien, ya que habrán cambiado la hora y tendremos luz y el anochecer para unas fotos preciosas, no os parece? =0-0-)

Quiedara muy guay!! Nosotros nos casamos a las 17h tambien pero el dia 1 de junio :-)(-:
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Olguiky » dl. jul. 09, 2012 8:30 pm

Edeleta ha escrit:Quiedara muy guay!! Nosotros nos casamos a las 17h tambien pero el dia 1 de junio :-)(-:

Edeleta... jo m'he casat aquest any el 2 de juny a la mateixa hora que tu! I et puc dir que vam tenir una llum preciosa pel reportatge a la sortida de l'església.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 10, 2012 11:23 am

Olguiky ha escrit:
Edeleta ha escrit:Quiedara muy guay!! Nosotros nos casamos a las 17h tambien pero el dia 1 de junio :-)(-:

Edeleta... jo m'he casat aquest any el 2 de juny a la mateixa hora que tu! I et puc dir que vam tenir una llum preciosa pel reportatge a la sortida de l'església.

Si??? Aix que bé a viam si tinc sort i fa bon dia!!! Seguire amb les tradicions que tenen per aquí per a que no plogui el dia del casament!!!
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: miriamialbert » dt. jul. 10, 2012 2:04 pm

Hola chicas! Yo me caso a las 18:00 h!
Ya no puedo dar marcha atrás, las invitaciones ya están imprimidas!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
miriamialbert

Entrades: 248
Membre des de: dv. maig 11, 2012 12:06 pm

EntradaAutor: Ingris » dc. jul. 11, 2012 1:16 pm

Yo ya tengo la iglesia cogida. Al final será el 20 de julio de 2013 a las 17h! *.-o-o.*
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: nuricina » ds. jul. 14, 2012 7:53 pm

yo me caso el 22 de septiembre a las 18:30 en santa Maria Reina, para empezar el aperitvo sobre las 20:00 y la cena a las 21:30,, me da miedo un poco el tema de la luz, pero yo sí tenía claro que cuanto más tarde mejor, porque necesito mi tiempo para arreglarme pq soy muy lenta...
saludos
Imatge
nuricina

Entrades: 110
Membre des de: dt. maig 22, 2012 9:23 pm

EntradaAutor: globeros » ds. nov. 03, 2012 10:04 pm

nosotros nos casaremos a las 13.30 en can marlet ceremonia civil
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: elirovi » ds. nov. 03, 2012 10:32 pm

nosotros nos casamos a la 1 en el mismo restaurante para empezar el aperitivo a las 2.
Imatge
elirovi
:: núvia experta

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: J&D » dg. nov. 04, 2012 2:05 pm

Nosotros aún no tenemos hora, tenemos que hablar con el restaurante pero seguro que lo haremos por la tarde, el 18 de noviembre que vamos a la jornada de puertas abiertas hablaremos.
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: Carimu » dg. nov. 04, 2012 3:40 pm

nuricina ha escrit:yo me caso el 22 de septiembre a las 18:30 en santa Maria Reina, para empezar el aperitvo sobre las 20:00 y la cena a las 21:30,, me da miedo un poco el tema de la luz, pero yo sí tenía claro que cuanto más tarde mejor, porque necesito mi tiempo para arreglarme pq soy muy lenta...
saludos

Uy en septiembre lo ideal es que hagas un reportaje post-boda luego porque igual no te da mucho tiempo para las fotos.
Carimu

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 05, 2012 7:58 am

Hola noies! Nosaltres ho fem a les 18:00 hores! Mateix dia i mateix lloc que els meus pares farà 33 anys! :-)
Imatge
adnaloi2

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. nov. 05, 2012 10:54 am

Nosotros nos casamos el 18/05/2013 a las 17.00h en la iglesia.
Luego a restaurante podemos ir a la hora que más nos convenga, solo hacen una boda por dia... AIXXXXX ::love::
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: Carimu » dl. nov. 05, 2012 11:49 am

adnaloi2 ha escrit:Hola noies! Nosaltres ho fem a les 18:00 hores! Mateix dia i mateix lloc que els meus pares farà 33 anys! :-)

Que casualidad y que bonito. Le harás un regalo chulo a tus padres por su aniversario no?
Carimu

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 05, 2012 1:49 pm

Siiiiii por supuestooooo!! Pero aun no he pensado nada!!! Quiero que sea algo emotivo y especial! Se admiten toda clase de sugerencias!!!
Imatge
adnaloi2

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. nov. 05, 2012 3:50 pm

adnaloi2 ha escrit:Siiiiii por supuestooooo!! Pero aun no he pensado nada!!! Quiero que sea algo emotivo y especial! Se admiten toda clase de sugerencias!!!

El aniversario de mis padres es un dia antes de mi boda, y le vamos a pedir que les saquen un pequeño pastel con un 33 (que son los años de casados que llevarán) y con la canción de ellos: Para que no me olvides de Lorenzo Santamaria.

Es una canción que siempre les ha idfentificado y recuerdo que cuando era más pequeña se ponian a bailarla... Espero que se emocionen mucho!!!! ::love::
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: Carimu » dl. nov. 05, 2012 4:18 pm

Un montaje de fotos, un ramo idéntico al que llevo el dia de su boda, unos muñecos de novios personalizados, un album, un viaje...
Carimu

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 05, 2012 4:46 pm

Me encanta la idea del pastel junto con los novios personalizados!!!! :-) también habia prnsado en una de sus canciones: como han pasado los años. Ponersela en el baile y dejar que la bailen después de decir yo unas palabrillas...jiji
Imatge
adnaloi2

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant