RAMO de NOVIA

un gran any!

Re: RAMO de NOVIA

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 21, 2012 10:58 am

Cookie27 ha escrit:Algo así

Jo amb braçalet no l'havia vist mai, original ho és!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: eScAR » ds. jul. 21, 2012 11:41 am

Anna87 ha escrit:
eScAR ha escrit:Mi idea era con girasoles pero acabo de ver este por internet y me ha enamorado. Que opinais??

Simplement m'encanta!!!! Jo soc noia de verds!!!

Jo igual, el verd a la meva vida no hi pot faltar...
eScAR
:: núvia experimentada

Entrades: 403
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:08 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 11:43 am

Jo estic pensant en que fare gamma de colors, per tant fins que no tingui decidida la manteleria no em posaré amb la resta, encara que el que més m'agrada és el granate, així que es probable que un ram de roses sigui la meva elecció
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: eScAR » ds. jul. 21, 2012 11:48 am

Mi_Mo ha escrit:Jo estic pensant en que fare gamma de colors, per tant fins que no tingui decidida la manteleria no em posaré amb la resta, encara que el que més m'agrada és el granate, així que es probable que un ram de roses sigui la meva elecció

Nomes de roses o hi posaras calas o lliris tambe? T'ho dic perque crec que son les calas tambe n'hi han de colors i podras fer un ram super cromatic
eScAR

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 11:58 am

eScAR ha escrit:
Mi_Mo ha escrit:Jo estic pensant en que fare gamma de colors, per tant fins que no tingui decidida la manteleria no em posaré amb la resta, encara que el que més m'agrada és el granate, així que es probable que un ram de roses sigui la meva elecció

Nomes de roses o hi posaras calas o lliris tambe? T'ho dic perque crec que son les calas tambe n'hi han de colors i podras fer un ram super cromatic

Segurament la decoració serà gris fosc i granate per tant jo crec que el ram el faria només de roses, algú tipus això Imatge
al meu xicot li agraden les roses, quasi sempre que em regala flors son roses vermelles (bueno en realitat granates) així que crec que seria una bona elecció
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: eScAR » ds. jul. 21, 2012 12:02 pm

Molt bonic, les roses diuen son les flors de l'amor, jo no l'agafo amb roses perque personalment no m'agraden, però trobo que es una bona el.leccio, Ets una nuvia mes aviat amb estil clasics no??
eScAR

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 12:09 pm

eScAR ha escrit:Molt bonic, les roses diuen son les flors de l'amor, jo no l'agafo amb roses perque personalment no m'agraden, però trobo que es una bona el.leccio, Ets una nuvia mes aviat amb estil clasics no??

Doncs si m'ho preguntessin fa uns mesos t'ahgués dit, "classica jo! noooo!" però ara potser hauré de confessar que si ho soc... :-)) :-))
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Loy » dl. jul. 23, 2012 7:09 am

Mi ramo tmb quiero que sea de rosas rojas y blancas con algo original q no se vea muy soso, solo falta encontrar el qué!!!... la verdad es q es lo que mas me llama la atención y me gusta, el resto de flores no me dicen gran cosa y no tengo ninguna de preferida....
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 29, 2012 10:51 pm

Patriii ha escrit:Hola chicas!!

yo tenia la idea de coger un ramo de rosas rosas o rojas, pero desde que vi el ramo de Anna Ortiz, me encantó!! así que ahora llevo esta idea, a ver que os parece!

Han comentado por otro foro, que el ramo de de bornay, por si les quieres pedir presupuesto.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dg. jul. 29, 2012 11:23 pm

Han comentado por otro foro, que el ramo de de bornay, por si les quieres pedir presupuesto.[/quote]

Bueno chicas, un ramo de Bornay cuesta más de 200 euros...
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 9:49 am

xaviymaica ha escrit:Yo la verdad es que siempre quise un ramo muy discreto pero como mi vestido es muy sencillo me han recomendado ponerle algo de color.. he visto un par chulos pero aún no he decidido nada.

Estos son de "flores navarro", verdad?? Yo quizás tmb lo compre allí, aunque a veces me parecen demasiado clásicos. Aún no sé q haré :-)
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Ingris » dl. jul. 30, 2012 10:13 am

Mi_Mo ha escrit:
eScAR ha escrit:Molt bonic, les roses diuen son les flors de l'amor, jo no l'agafo amb roses perque personalment no m'agraden, però trobo que es una bona el.leccio, Ets una nuvia mes aviat amb estil clasics no??

Doncs si m'ho preguntessin fa uns mesos t'ahgués dit, "classica jo! noooo!" però ara potser hauré de confessar que si ho soc... :-)) :-))

Ya somos dos... contra todo pronostico mi vestido es clásico y mi ramo será también un bouquet de rosas rojas, como ya dije anteriormente tienen un gran significado para nosotros pq celebramos mucho Sant Jordi y mi novio siempre me regala unas rosas increíbles. Además el color de mi boda será el rojo, así que lo tengo claro!
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Trixie85 » ds. set. 01, 2012 1:49 pm

Hola chicas! Aquí os dejo mi ramo, me lo hicieron en una floristería de Salou y aunque no sabía muy bien cómo quedaría cuando me lo explicaron, cuando lo vi me enamoré... :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » ds. set. 01, 2012 3:32 pm

Trixie85 ha escrit:Hola chicas! Aquí os dejo mi ramo, me lo hicieron en una floristería de Salou y aunque no sabía muy bien cómo quedaría cuando me lo explicaron, cuando lo vi me enamoré... :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Pues quedó realmente precioso.
Sunn2013

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: annatp » ds. set. 01, 2012 8:15 pm

Us deixo el meu ram....del 2011. Me'l van fer personalitzat a Maria Ponsa ....fantastic!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
15/10/2011

Imatge
annatp
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1737
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 8:02 pm

EntradaAutor: Trixie85 » dt. set. 04, 2012 9:59 pm

Sunn2013 ha escrit:
Trixie85 ha escrit:Hola chicas! Aquí os dejo mi ramo, me lo hicieron en una floristería de Salou y aunque no sabía muy bien cómo quedaría cuando me lo explicaron, cuando lo vi me enamoré... :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

Pues quedó realmente precioso.

Muchas gracias Sunn ;P
Imatge
Trixie85

Entrades: 681
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 9:47 pm

EntradaAutor: Sophie85 » dt. set. 04, 2012 11:11 pm

Que bonito quedó tu ramo Trixie85!!
Sophie85

Entrades: 23
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 1:22 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sophie85 » dt. set. 04, 2012 11:19 pm

Marga_2 ha escrit:Han comentado por otro foro, que el ramo de de bornay, por si les quieres pedir presupuesto.

Bueno chicas, un ramo de Bornay cuesta más de 200 euros...[/quote]

Buff!!! Entré por casualidad a la web de Bornay y que ramos tan bonitooooos!!!! Y vi uno, que cuando lo vi, supe que tenía q ser mio!! Pero con este precio... :((

Quería poner una foto del ramo pero no puedo, no me deja la opcion de anadir foto!
Sophie85

Entrades: 23
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 1:22 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: promisa1 » dv. set. 07, 2012 2:21 pm

a lo mejor pesa mucho la foto, bajale la resolución.
Imatge
promisa1

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: avefenix » dt. set. 18, 2012 3:47 pm

annatp ha escrit:Us deixo el meu ram....del 2011. Me'l van fer personalitzat a Maria Ponsa ....fantastic!!!!!

Que bonito, algo así me gustaría a mí, que se vea bastante verde y algunas flores blancas
avefenix
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant