VIAJE DE NOVIOS!!

un gran any!

Re: VIAJE DE NOVIOS!!

EntradaAutor: Halia » ds. maig 04, 2013 10:23 am

Pues jo crec que anirem a un lloc econòmic perquè no tinc ganes de gastar-me tants diners... que amb la boda prou fem ja... : ban :
Imatge
Imatge
Halia
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

EntradaAutor: libella » dj. maig 16, 2013 12:20 pm

elirovi ha escrit:
libella ha escrit:Hola noies!

Nosaltres també estem mirant Illa Maurici, montse89 a quin hotel aneu??

Al principi vam pensar Costa Rica, però al juny no és gaire bona época per anar m'han comentat... jo també volia Japó o Vietnam/Cambodja/Laos però el meu xicot deia que preferia un lloc on ens poguessim relaxar una mica... nosaltres sempre que viatgem intentem barrejar-nos al màxim amb la cultura i caminem molt... així que, com que no tenim gaires dies (vivim a UK i allà no dónen dies de vacances per bodes ni coses d'aquestes), doncs Illa Maurici, ara només cal trobar alguna cosa que no s'ens dispari de preu...

Vosaltres ja ho teniu tot reservat?

Nosotros nos vamos a Mauricio en dos semanas!!!
Vamos al heritage awali en todo incluido 7 noches

Jo! que hace un montón que no entraba!!! qué tal fue todo?? qué tal por Mauricio??? nosotros al final nos vamos ahí una semana!! aún no hemos planeado nada, nos quedan cosas pendientes de la boda por hacer!!
libella
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: elirovi » dj. maig 16, 2013 12:56 pm

libella ha escrit:
elirovi ha escrit:
libella ha escrit:Hola noies!

Nosaltres també estem mirant Illa Maurici, montse89 a quin hotel aneu??

Al principi vam pensar Costa Rica, però al juny no és gaire bona época per anar m'han comentat... jo també volia Japó o Vietnam/Cambodja/Laos però el meu xicot deia que preferia un lloc on ens poguessim relaxar una mica... nosaltres sempre que viatgem intentem barrejar-nos al màxim amb la cultura i caminem molt... així que, com que no tenim gaires dies (vivim a UK i allà no dónen dies de vacances per bodes ni coses d'aquestes), doncs Illa Maurici, ara només cal trobar alguna cosa que no s'ens dispari de preu...

Vosaltres ja ho teniu tot reservat?

Nosotros nos vamos a Mauricio en dos semanas!!!
Vamos al heritage awali en todo incluido 7 noches

Jo! que hace un montón que no entraba!!! qué tal fue todo?? qué tal por Mauricio??? nosotros al final nos vamos ahí una semana!! aún no hemos planeado nada, nos quedan cosas pendientes de la boda por hacer!!

Por Mauricio genial!!!! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<: Me hubiera quedado más días, jajajaja
Si necesitas algo, aquí estoy para cualquier duda
Imatge
elirovi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: libella » dj. maig 16, 2013 3:06 pm

Pues seguro te pregunto en cuanto me ponga a mirar... lo hemos cogido todo por nuestra cuenta, no era ningún paquete ni nada... vamos al hotel cardinal que está en trou aux biches y lo único que tenemos es el traslado del aeropuerto al hotel.
Ahora tenemos que mirar excursiones, si alquilamos coche o no, etc, etc... cualquier recomendación... cuenta, cuenta!
libella

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Tamara_14 » dg. juny 09, 2013 10:50 am

Buenas, nosotros nos casamos el próximo año, nos vamos a Tailandia, no sabemos si haremos Tailandia/Maldivas o Tailandia mas playa allí mismo...alguna va a Tailandia?

Un saludo!! -|-)
Imatge
Tamara_14

Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant