HOTELES EN BARCELONA PARA CELEBRAR LA BODA

un gran any!

Re: HOTELES EN BARCELONA PARA CELEBRAR LA BODA

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. abr. 21, 2013 4:49 pm

Nosotros cuando nos casamos, estuvimos mirando El Castell (Hotel El Castell de St Boi de Ll). Lo vimos bastante bien pero por fechas lo tuvimos q descartar.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. abr. 24, 2013 2:24 pm

Hola núvies, nosaltres fem de dj's en alguns hotels de Barcelona, no posaré el noms dels que no ens agraden, però si us dic quin us recomanem pel servei, atenció, menjar, pels diferents espais per l'aperitiu i el banquet, etc.

Nosaltres us podem recomanar el ME Barcelona a Diagonal, el Grand Marina Eurostar i l'Hesperia Tower, aquests dins de BArcelona, fora de BArcelona hi ha uns quans recomanables (pel Montseny, Platja d'Aro, Palamos, Llafranc....)

Si a més a més voleu saber algun contacte amb qui volgueu parlar, ens ho comenteu i pot ser encara us poden fer un bon preu !!!

Vinga, ens ballem!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: libella » dj. maig 16, 2013 3:15 pm

hola!!!

No sé si llego tarde pero yo lo hago en el Condes y tipo cocktail, si quieres info no dudes en preguntarme!!
En nuestro caso es una boda "pequeña" no creo que lleguemos a los 70 y lo hacemos en la terraza toda la noche.

Cuando miramos hoteles fuimos a los que mencionas, también el Clarins porque buscábamos con terrazas o vistas. Al final nuestra duda fue entre el Condes y el Silken Diagonal. En los dos nos trataron muy bien, nos respondían rápido y nos daban la información que queríamos, pero al final nos decantamos por el Condes (un poco más caro pero ha bajado los precios éste año).

El Miramar nos encantó en muchos aspectos, pero el trato personal fue tan malo que lo rechazamos por eso... y eso que fuimos a hacerle una segunda y tercera visita, con padres, le di el beneficio de la duda a la chica pero que va, no me gustó nada el trato. Aunque bueno, ya he visto que lo tenías descartado por el tema comida.

Hace unas semanas fuimos a la prueba de menú del Condes y pff! imaginé sería bueno, pero no tanto!! mi padre iba un poco asustado por el tema cocktail, que si no sería suficiente comida, que si sabría a poco, etc... que va, quedó encantando, y él es un estómago exigente!

En fin, como te decía, si aún puedo ayudarte, aquí estoy!
libella
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants