vintage ha escrit:Hola noies,
Jo vaig anar al Pronovias de Girona, el tracte no va ser dolent, jo diria que va ser el correcte, ni poc ni massa, però el que si esperava era almenys una copa de cava o alguna cosa... al final no m'he agafat el vestit aquí, però simplement perquè no vaig trobar el meu.
Per escollir el meu vestit, vaig començar pel Pronovias de Girona.... HORRIBLE!
Primer de tot, la simpatia no era massa...
Tries en un PC, i després, dels 10 que havia mig triat, me'n van deixar probar 3!
I la prova....
Soc molt petita, i gasto la talla 34.... Entenc que només tenen 1 talla per provar, però filles.... La noia em posa una 40, amb una pinza com de cabell enorme a l'esquema, i listo!
Tenia les cassoletes del pit, sota l'aixella!!!!
Jo vaig anar a Can Corredera, a Olot! HO RECOMANO!!!
Son modistes de cap a peus, hi ha infinitat de vestits, i de totes les marques i preus: dissenyadors catalans, nacionals,... Fins i tot algun vestit Rosa Clarà....
Dels catalegs me'n van agradar almenys 20... i els 20 estaven llestos a l'emprovador!
Hi vaig anar potser a 6 proves... I perfecte!
I la veritat.... em vaig sentir com una reina! Tant allà amb elles, com el dia del casament amb el vestit perfecte!
Encara que no sigui a Girona capital, t'ho recomano!
Jo soc de Figueres, i amb els horaris... ens ho combinaven! Fem el mateix horari de botiga, i elles obrien abans al mati, i jo un xic més tard... I perfecte!