Pronovias 2013

un gran any!

Re: Pronovias 2013

EntradaAutor: SORAYA88 » dj. nov. 08, 2012 8:18 am

Hola Libella,

A quin Pronovias t'ho has mirat?? Ho dic perque si no estas molt lluny, jo me l' agafat a Pronovias del Corte Ingles de Cornella i la noia que em va atendre (Noemí) va ser un encant, de totes maneres pensa que moltes vegades les noies de les botigues no pensen que son la "cara" de la marca que venen, així que no et desanimis i si de veritat t'agrada algun model en concret ves a un altre botiga que segurament la noia sera molt mes atenta com tu et mereixes.

Petons,
SORAYA88
:: núvia rookie

Entrades: 133
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 8:41 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. nov. 08, 2012 12:45 pm

Libella jo vaig anar a Pronovias Sabadell i ens van tractar magnificament a mi i a la meva familia.
Jo vaig estar 4 hores allà, primer mirant i parlant amb la noia, desprès hem vaig probar 5, vaig repetir el 2n, desprès el 4rt i aquest és el que hem vaig quedar.

Nomès arribar li van preparar un cafè als meus pares i van portar suc per la meva germana i la meva cosina.

Al escollir el vestit ens van portar una copa de cava a tots per brindar.

Jo vaig tenir un dia genial allà. Un 10 per Pronovias Sabadell. >.-<:
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dj. nov. 08, 2012 3:16 pm

Quina sort Vicky!! Jo vaig anar a Pronovias de Sants i el tracte no va ser gens bo... la meva mare necessitava anar al lavabo i li van dir que anés al bar del costat... una desgana per vendre.. tot i així me‘l vaig quedar allà.
Imatge
Meri_txell
:: núvia experimentada

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. nov. 08, 2012 4:15 pm

Meri_txell ha escrit:Quina sort Vicky!! Jo vaig anar a Pronovias de Sants i el tracte no va ser gens bo... la meva mare necessitava anar al lavabo i li van dir que anés al bar del costat... una desgana per vendre.. tot i així me‘l vaig quedar allà.

Quina pena, perque no vas a mirar uns pantalons a Zara... és una cosa molt especial i molt cara, i han de tractar-te com una reina!
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dj. nov. 08, 2012 7:47 pm

Ostres! Jo dissabte a sants genial! Igual també amb el cafè, tracte genial...dependrà de la dependenta suposo...és una llàstima...per coses així poden perdre ventes molt importants!
Imatge
adnaloi2

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dj. nov. 08, 2012 8:58 pm

Vaja quin greu!!! Algo trobaras!!! Si se dalgun lloc t'ho dic!!!
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: libella » dv. nov. 09, 2012 8:52 pm

Bé, ara mateix he anat a gairebé tots els pronovias de Barcelona!

A El Corte Inglés de Diagonal vaig trobar-me la Mª José, una dona encantadora a qui no dubtaré a demanar el meu vestit si finalment agafo un de pronovias.
A Pronovias de Passeig de Gràcia no em va agradar gens l'atenció, em vaig sentir molt "clienta de 2a. classe" per no voler mirar els vestits blancs... i quand vaig demanar una mica d'ajuda més o menys em van dir que allò era tot... (i em vaig emprovar 2 només!)
A Pronovias de Fabra i Puig, una noia molt simpàtica, no recordo el nom, que em va fitxar a la primera i tot i demanar pels vestits de festa ja va veure que era núvia i em va aconsellar. A Fabra i Puig, per cert, tenen molts del 2012 i em vaig emprovar el Lido (m'encanta! però tinc por que em caigui perque pesa una mica) i està a meitat de preu o més!

Estic anant una mica a tots perque no a tots tenen els mateixos de festa... de fet pensava que a passeig de gràcia els tindrien però que va! deuen tenir (visibles) uns 20 models de festa, perque vaig trobar que molts eren el mateix vestit en diferents colors... i segons la web són més de 70 que tenen de festa...

Per cert, sabeu que pronovias fa un reality d'aquests de núvies que busquen el seu vestit? es veu que està molt bé i aconsellen molt... però als estats units!!! a mí això m'indigna una mica la veritat... que vagin a fer mercat a d'altres puestos i aquí no tinguin més cura....
libella

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 19, 2012 8:17 pm

Hola! jo vaig agafar cita a pronovias del carrer de Sants a barcelona, la pots agafar per internet, no sé com , però al final em van trucar, i al octubre feien un 10% de descompte en la nova temporada de 2013!!

Em vaig provar tots els vestits que vaig voler, i em van etendre super bé, total que ja tinc vestit i per menys de 1000 euros >.-<:
20 d'abril de 2013
Mary Claire

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 20, 2012 9:51 am

El meu cas va ser força graciós...quan van fer la presentació de la col·lecció 2013 a Sabadell hi vaig anar a fer el xafarder i em va atendre una noia que es deia Laura. Quan ja marxavem em va anotar el seu nom en una tarjeta per quan hi tornés a mirar seriosament. El tracte va ser molt bo.

A principis de Desembre vaig trucar, aquest cop si, per demanar hora i mirar vestits, vaig preguntar per la Laura i em va dir que era ella i jo pensant "mira que bé" ... total, em donen hora hi anem i pregunto per ella a la noia que hi havia i em diu "siii, soc jooo" i jo "noo, no ets tuu" :-/ i les dues flipant! jajajaja i jo dient "home tinc mala memoria peeeeerò quan vaig venir eres rossa" (i ara era super morena!). Fins que va caure i em va dir que la Laura que m'havia atès el primer cop ja no hi era i ara hi era ella, que per colmo, també es deia Laura :-)0(-:

Sigui com sigui el tracte va ser molt bo; no em van donar tantes coses com a la Vicky que he llegit més amunt però si que les van oferir :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: LaDySu » dg. des. 23, 2012 8:05 pm

El menú cas también va ser gracios...vaig anar x casualitat a pronovias de terrassa, no tenía pensat quedarme encara cap vestit, pero em vaig emprobar un...q era el meu!!! El tracte de Manola, va ser molt mes q excel.lent!! Em va preguntar on ho celebraba, si era religiosa o civil, quants convidats hi seriem i tot tenía la seva llògica!! Em va semblar molt profesional , coses q ni jo mateixa m'habia plantejat. Al final vaig sortir amb vestit!! Vaig estar 3h allà i vaig anar xq si!! va ser la primera botiga pero no m'empenedeixo x res del món. Se q es el meu vestit, estic dessitjant q arribi el març x tornar!!!
LaDySu

Entrades: 181
Membre des de: ds. juny 02, 2012 3:51 pm

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:48 pm

Hola noies,

Jo vaig anar al Pronovias de Girona, el tracte no va ser dolent, jo diria que va ser el correcte, ni poc ni massa, però el que si esperava era almenys una copa de cava o alguna cosa... al final no m'he agafat el vestit aquí, però simplement perquè no vaig trobar el meu.
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: Maria i Raul » dl. des. 24, 2012 4:27 pm

vintage ha escrit:Hola noies,

Jo vaig anar al Pronovias de Girona, el tracte no va ser dolent, jo diria que va ser el correcte, ni poc ni massa, però el que si esperava era almenys una copa de cava o alguna cosa... al final no m'he agafat el vestit aquí, però simplement perquè no vaig trobar el meu.

Per escollir el meu vestit, vaig començar pel Pronovias de Girona.... HORRIBLE!
Primer de tot, la simpatia no era massa...
Tries en un PC, i després, dels 10 que havia mig triat, me'n van deixar probar 3!
I la prova....

Soc molt petita, i gasto la talla 34.... Entenc que només tenen 1 talla per provar, però filles.... La noia em posa una 40, amb una pinza com de cabell enorme a l'esquema, i listo!
Tenia les cassoletes del pit, sota l'aixella!!!!

Jo vaig anar a Can Corredera, a Olot! HO RECOMANO!!!
Son modistes de cap a peus, hi ha infinitat de vestits, i de totes les marques i preus: dissenyadors catalans, nacionals,... Fins i tot algun vestit Rosa Clarà....
Dels catalegs me'n van agradar almenys 20... i els 20 estaven llestos a l'emprovador!
Hi vaig anar potser a 6 proves... I perfecte!
I la veritat.... em vaig sentir com una reina! Tant allà amb elles, com el dia del casament amb el vestit perfecte!

Encara que no sigui a Girona capital, t'ho recomano!
Jo soc de Figueres, i amb els horaris... ens ho combinaven! Fem el mateix horari de botiga, i elles obrien abans al mati, i jo un xic més tard... I perfecte!
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 26, 2012 6:20 pm

LaDySu ha escrit:El menú cas también va ser gracios...vaig anar x casualitat a pronovias de terrassa, no tenía pensat quedarme encara cap vestit, pero em vaig emprobar un...q era el meu!!! El tracte de Manola, va ser molt mes q excel.lent!! Em va preguntar on ho celebraba, si era religiosa o civil, quants convidats hi seriem i tot tenía la seva llògica!! Em va semblar molt profesional , coses q ni jo mateixa m'habia plantejat. Al final vaig sortir amb vestit!! Vaig estar 3h allà i vaig anar xq si!! va ser la primera botiga pero no m'empenedeixo x res del món. Se q es el meu vestit, estic dessitjant q arribi el març x tornar!!!

Felicitats!! jo també em vaig quedar amb el primer que em vaig provar!! >.-<: Sembla mentida, vaig entrar pensant no el trobaré ni de conya... Tinc una amiga que es va casar fa 2 anys i em va dir "ell t'escolleix a tu" i en el nostre cas és el que ha passat *.-o-o.*

Jo la tinc al febrer la prova i ja estic impacient... espero que tot surti bé :-)0(-: :-)0(-:
20 d'abril de 2013
Mary Claire

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Jumore » dt. abr. 09, 2013 2:42 pm

Hola!!!

Jo també sóc de Pronovias 2013!!!!

No puc el model esclar, però si a on me'l vaig comprar.
Vam anar al primer lloc al corte Inglés i allà vam veure a Mª Jose, que pel septembre de 2009 estava al de Fabra i Puig, ho sé perqué ma germana se'l va comprar allà i la va atendre ella.
Molt bé la noia!

Al final pel tema de la ubicació ens va millor a tots (els meus pares, ma germana i jo) el de Fabra i Puig, a més teniem molt bon record de quan ma germana, i sense dubtes, han tornat a estar a l'altura!
Em va atendre MªÀngels i també una noia 100!!!
Increible, em va ajudar moltissím a escollir, i va sapiguer quin era el meu estil desde el minut 0!
Imatge
Jumore

Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

EntradaAutor: brujita8 » dv. abr. 12, 2013 1:27 am

Que ganasss
brujita8

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 14, 2013 8:43 pm

EntradaAutor: nenita22_BCN » dj. abr. 18, 2013 11:12 am

En la web de pronovias, ya esta puesto el avance 2014, por si queréis mirar.
nenita22_BCN

Entrades: 55
Membre des de: dl. març 18, 2013 11:51 am

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant