Autor: NataliayXavi » dt. ago. 14, 2012 3:53 pm
Autor: dtorra » dt. ago. 14, 2012 4:15 pm
Autor: NataliayXavi » dt. ago. 14, 2012 4:27 pm
dtorra ha escrit:Yo me he heco un excel con los gastos y cuando me vendran y la verdad es que es bastante orientativo.. :)
Autor: senyirauxa » dt. ago. 14, 2012 4:36 pm
Autor: nela81 » dc. des. 19, 2012 11:44 pm
senyirauxa ha escrit:Jo també tinc un excel per a calcular les diverses opcions que hi ha. Excel power! Hehe
Autor: sandrapinza » dj. des. 20, 2012 8:45 pm
Autor: Mary Claire » dj. des. 20, 2012 9:01 pm
senyirauxa ha escrit:Hola!
Caram, què ràpides ;) Ara veient les vostres respostes m'he adonat que m'he deixat de dir coses! Això de Sant Joan de Fàbregues he estat mirant fotos i és preciós, però ens queda lluny :( Nosaltres estem buscant per la zona Anoia - Bages - Penedès, o voltants, ja que no volem que els convidats hagin d'estar-se una hora per arribar (i nosaltres tampoc, tot s'ha de dir)
I el tema Barcelona... m'ha fet gràcia l'explicació, perquè jo sóc just al contrari! Molt, molt, molt de poble! Hehe I això de Barcelona no em tira gaire... tot i que he xafardejat el lloc i es veu genial!
També m'he deixat de dir que no ens casarem per l'església (era el meu requisit indispensable per acceptar), i això sí que és inamovible ;)
Estic totalment d'acord amb la Marga amb el tema originalitat: no ho fa el lloc, sinó els detalls! El lloc no el busquem per original, sinó per sentir-nos-hi bé: acollidor, bonic... i a l'aire lliure (posats a demanar!); ma germana va fer-ho tot a l'aire lliure i va ser molt maco, passa que has de buscar un lloc que tingui possibilitats de fer-ho a cobert per si plou! No ho sé, els típics salons de banquets sempre m'han semblat freds i acabes confonent els casaments, ja que tots semblen igual!
I Mi_mo, això dels càterings a 50 euros... no tindràs pas contacte d'algun? De moment el més barat que hem trobat era 80 (un de Barcelona), però havíem de celebrar el casament en un hotel concret; vam contactar al càtering directament i no baixaven dels 100 euros.
Gràcies de nou per les respostes! ^^
Autor: Mabela » dj. des. 20, 2012 9:08 pm
Autor: senyirauxa » dj. des. 20, 2012 9:14 pm
Autor: Mary Claire » dc. des. 26, 2012 6:57 pm
senyirauxa ha escrit:Gràcies! De fet fa mesos que tenim el lloc, però no havia entrat més per aquí. Una masia de l'Alta anoia, un dels punts més als de la comarca. Ho porten uns nois molt joves que tot just comencen, però a part que les vistes són espectaculars i ens han dit que el menjar és deliciós, ens ho fan tot a mida, des de la decoració fins l'últim plat. I a un preu força raonable, i amb transparència total. La veritat és que estem més que contents :D
Ens feia por això que comencin, però tothom té dret a començar. A més, hem parlat amb uns nuvis que s'hi van casar i estaven molt contents, i els va quedar preciós. A mi em feia un pal terrible casar-me, amb tot això dels menús tancats i les decoracions de tota la vida, però ells tenen unes idees genial, i nosaltres també :D
Autor: Winnie » dc. des. 26, 2012 9:39 pm
Autor: nela81 » dj. des. 27, 2012 11:37 am
Mary Claire ha escrit:
Ostres, tens raó, no havia vist que el missatge era de l'agost...
La veritat és que quan ja tens els restaurant et treus un pès de sobre![]()
M'en alegro molt doncs que ja tingueu lloc, segur que surt bé, tens tota la raó que tothom ha de començar...
Autor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 1:28 pm
nela81 ha escrit:Mary Claire ha escrit:
Ostres, tens raó, no havia vist que el missatge era de l'agost...
La veritat és que quan ja tens els restaurant et treus un pès de sobre![]()
M'en alegro molt doncs que ja tingueu lloc, segur que surt bé, tens tota la raó que tothom ha de començar...
Sí, la veritat és que jo tinc unes ganes de tenir-lo ja escollit, perquè així em puc dedicar a començar a buscar el vestit, que sembla que no, però ja només queden 10 mesos per Octubre...
Autor: Arimar » dj. des. 27, 2012 2:27 pm
Autor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 2:30 pm
Arimar ha escrit:Jeje, nosaltres també tenim un excel, jo que pensava que era jo la rara, perquè al nostres grup d'amics ens coneixen com els dels excels (també ens vam fer per estalviar, quan ens vam comprar el pis, els gastos de cada mes...) i com no, ara el del casament.
Autor: Arimar » dj. des. 27, 2012 4:31 pm
Autor: bauti1988 » dv. gen. 25, 2013 6:51 pm
Arimar ha escrit:Jeje, nosaltres també tenim un excel, jo que pensava que era jo la rara, perquè al nostres grup d'amics ens coneixen com els dels excels (també ens vam fer per estalviar, quan ens vam comprar el pis, els gastos de cada mes...) i com no, ara el del casament.