Problema data 2013

un gran any!

Problema data 2013

EntradaAutor: thelast » ds. gen. 12, 2013 5:27 pm

Hola,

la meva parella és de Sabadell i jo de Molins i volíem casar-nos a l'ajuntament Sabadell a l'Agost del 2013 (si, l'Agost poder no és el millor més però tenim germans vivint fora i aquest mes és segur que podrien venir). Vam començar a moure papers i al novembre/2012 es van donar data per obrir l'expedient de casament a març/2013 :-/ . I aquí hi ha el problema: fins que no estigui obert l'expedient no podem anar a l'ajuntament a reservar la data. Aquesta setmana ja sabem que per l'Agost només queda 1 hora lliure així que amb aquests dos mesos d'espera que encara ens queden segur que no hi serà lliure per llavors. Hem intentat avançar però ens han dit que nanai, que aquesta és la data i punt.

Hem trucat al registre civil de Molins i ens han dit que els papers són ràpids (1 setmana més o menys per obrir l'expedient) però no casen a l'Agost. I l'ajuntament de Sabadell no ens reserva data tampoc amb els papers fets a Molins fins que el jutge autoritzi l'expedient. Total, que a Sabadell no podria ser segur i a Molins sembla que tampoc.

Hem trucat a altres ajuntaments del voltant: Sant Cugat, Caldes de Montbui i algun més però, per diverses raons, tot són problemes. Potser hem començat tard però ara el problema ja el tenim.

Voldria consultar-vos si sabeu d'algun ajuntament de la província de Barcelona que sapigueu que siguin més "flexibles", que no et cobrin un pastón per casar-te i que casin a l'Agost.

Moltes gràcies. A veure si em podeu ajudar.
thelast

Entrades: 3
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 5:16 pm

Re: Problema data 2013

EntradaAutor: cristina_raul » ds. gen. 12, 2013 5:58 pm

Hola! Yo tuve un problema similar al tuyo. Soy de Molins igual que tu pero yo me quería casar en Vallirana que es el pueblo donde viven mis padres y las ceremonias civiles por juzgado las hacen en una masia muy chula y me hacia ilusión aunque al día siguiente sería el día B a lo grande. En un principio iba a casarme en el mes de agosto pero cuando fui a pedir hora me encontré con el mismo problema que tu y es que creo que en agosto no casan en ningún juzgado. Al final opte por cambiar la fecha de la boda oficial al 21 de Julio porque para mi no tenía sentido casarme de manera extraoficial en el restaurante sin valor legal y en septiembre hacerlo por el juzgado, yo quería casarme el día de antes. Ya sabes te quedan dos opciones o buscar algún lugar donde te puedan casar o cambiar la fecha. Ánimo!!
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: thelast » ds. gen. 12, 2013 6:19 pm

Gracias por tu respuesta. Sí, cambiar de fecha es lo fácil. Pero, como comenaba, tenemos dos hermanos viviendo fuera y lo más fácil para ellos sería agosto y nosotros no concebimos que ellos no estén. Contactaremos con ayuntamientos varios a ver si hay suerte. Pero si alguien sabe de alguno se lo agradecería.
thelast

EntradaAutor: Anna81 » ds. gen. 12, 2013 6:28 pm

Ostres ... mmm .... jo et recomanaria preguntar a pobles que siguin petits, potser així són més "flexibles" per exemple Sant Quirze, Castellar o Ripollet. Ara, si per norma a l'Agost no fan casaments potser és complicat
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 11:53 am

O una altra opció seria casar-te en un restaurant on si fos "oficial" el casament, així si que podries fer-ho al mes d'agost. Però no sé si ja tenies restaurant reservat. I al registre civil de Sabadell no casen al mes d'agost? Jo també em caso al mes d'agost i sóc de Sabadell i em plantejava de fer-ho un dia abans al registre civil.
Espero que trobis una solució!
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: thelast » dg. gen. 13, 2013 4:34 pm

Gràcies anna81, demà intentarem parlar amb altres ajuntaments per veure si es pot aconseguir alguna cosa.

Gràcies Pilux, però la nostra serà una boda familiar i voldríem tenir-ho tot el mateix dia. T'informo de que el jutjat de Sabadell tampoc no hi casen a l'Agost.
thelast

EntradaAutor: Pilux » dl. gen. 14, 2013 3:43 pm

thelast ha escrit:Gràcies anna81, demà intentarem parlar amb altres ajuntaments per veure si es pot aconseguir alguna cosa.

Gràcies Pilux, però la nostra serà una boda familiar i voldríem tenir-ho tot el mateix dia. T'informo de que el jutjat de Sabadell tampoc no hi casen a l'Agost.

Gràcies per la informació! En el restaurant on ho fem hi ha la possibilitat de fer el casament legal allà, però dubtavem de si fer-ho un dia abans al registre civil o no, però ja ens has resolt el problema! Sí o sí ho haurem de fer al restaurant!
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant