la meva parella és de Sabadell i jo de Molins i volíem casar-nos a l'ajuntament Sabadell a l'Agost del 2013 (si, l'Agost poder no és el millor més però tenim germans vivint fora i aquest mes és segur que podrien venir). Vam començar a moure papers i al novembre/2012 es van donar data per obrir l'expedient de casament a març/2013

Hem trucat al registre civil de Molins i ens han dit que els papers són ràpids (1 setmana més o menys per obrir l'expedient) però no casen a l'Agost. I l'ajuntament de Sabadell no ens reserva data tampoc amb els papers fets a Molins fins que el jutge autoritzi l'expedient. Total, que a Sabadell no podria ser segur i a Molins sembla que tampoc.
Hem trucat a altres ajuntaments del voltant: Sant Cugat, Caldes de Montbui i algun més però, per diverses raons, tot són problemes. Potser hem començat tard però ara el problema ja el tenim.
Voldria consultar-vos si sabeu d'algun ajuntament de la província de Barcelona que sapigueu que siguin més "flexibles", que no et cobrin un pastón per casar-te i que casin a l'Agost.
Moltes gràcies. A veure si em podeu ajudar.