Autor: Montse89 » dg. maig 20, 2012 1:13 am
Autor: Anna87 » dg. maig 20, 2012 10:33 am
Cookie27 ha escrit:Me encanta lo de las 20 razones para casarme con él! Me encantaaaaaaaaa![]()
MiriamiAlbert lo de l'esmorzar també!!! Nosaltres esmorzarem junts el dia de la boda... jejejeje
Mo&Sergi molt bon regal l'Ipad! Jo li vaig regalar per Nadal al meu i està encantaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Anna87 el meu és un altre fanàtic de les motos, així que el què tinc pensat regalar-li (i regalar-me) són unes jaquetes (una per cada un) per la moto igualetes! La seva està feta caldo ja i la meva paxafff paxafff també, així que segur que li encantarà!
Autor: belimat » dt. oct. 02, 2012 3:06 pm
Autor: heliojeny » dt. nov. 27, 2012 11:04 am
Autor: Anbarcas » dt. nov. 27, 2012 6:30 pm
Autor: sandrapinza » dc. nov. 28, 2012 10:24 pm
Jenny30 ha escrit:Hola wapis!!
yo en mi caso le enviaré mediante sus primas un video que le habré hecho para que lo vea en el momento que se esté vistiendo en casa de sus padres!
Y durante la boda le haré entrega de un fotolibro de 20 razones por las que casarme con él que le he hecho!!!
que os parece???
Autor: floreta01 » dj. nov. 29, 2012 1:02 pm
Autor: Verokai » dj. des. 06, 2012 5:04 pm
Autor: vintage » dj. des. 06, 2012 6:37 pm
Autor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:59 pm
vintage ha escrit:Pues a mi no se me ocurre que regalarle, porque relojes no le gustan y ahora nos acabamos de comprar una buena camara de fotos para el viaje... y todo lo que podemos ahorrar es para la boda, asi que lo de las 20 razones además de económico, me parece muy bonito, lo malo es que él es tan poco romántico que al igual piensa que estoy como una cabra...
Autor: sugarsugar » dt. des. 11, 2012 11:09 am
Autor: Anbarcas » dt. des. 11, 2012 6:45 pm
sugarsugar ha escrit:eiii.. yo también he pensado en regalarle algo.. jejej un cuadro con una foto suya haciendo "castells" un primer plano estoy segura que le encatará y no selo esperaré para nada... y claro darle un escrito dicéndole pq es importante para mí el día de la boda... jeje qué romanticona que soy jijij
Autor: vintage » dc. des. 12, 2012 5:17 pm
Autor: Mabela » dc. des. 12, 2012 9:14 pm
vintage ha escrit:Gràcies Mabela és molt bona idea, no ho havia pensat i pot estar molt bé, sempre és un gust que et mimin una mica!!!
Autor: Pilux » dl. des. 17, 2012 9:18 am
Autor: sugarsugar » dl. des. 17, 2012 12:31 pm
Anbarcas ha escrit:sugarsugar ha escrit:eiii.. yo también he pensado en regalarle algo.. jejej un cuadro con una foto suya haciendo "castells" un primer plano estoy segura que le encatará y no selo esperaré para nada... y claro darle un escrito dicéndole pq es importante para mí el día de la boda... jeje qué romanticona que soy jijij
de quina colla sou??? nosaltres som de capgrossos, pero no hi anem molt....i va mes la resta de la familia![]()
jo estic pensant en regalarli una candy bar d'aquestes, amb moltes xuxes duran tel ball!!! li encanten!