Para conocernos!!!

un gran any!

Re: Para conocernos!!!

EntradaAutor: romi83 » dv. maig 11, 2012 8:45 am

Creo k yo no me he presentado!! Me llamó Romi, tengo 29 años y mi novio se llama david y tiene 26. Llevamos 3 años juntos y 2 conviviendo!! Nos conocimos en la piscina, ya que somos jugadores de waterpolo y actualmente es mi entrenador. Nos casamos el 08/06/13 en montcada y Lo celebramos en ca n' alzina!!!
Imatge
romi83
:: núvia experimentada

Entrades: 304
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 2:15 pm

EntradaAutor: irenevb30 » dv. maig 11, 2012 1:42 pm

romi83 ha escrit:Creo k yo no me he presentado!! Me llamó Romi, tengo 29 años y mi novio se llama david y tiene 26. Llevamos 3 años juntos y 2 conviviendo!! Nos conocimos en la piscina, ya que somos jugadores de waterpolo y actualmente es mi entrenador. Nos casamos el 08/06/13 en montcada y Lo celebramos en ca n' alzina!!!

Binvenida romi83 !!!! Nosotros pedimos presupuesto para ca n'alzina pero no se porque al final ni fuimos a verlo ni nada. Perlo era muy bonito
Imatge
irenevb30
:: núvia experta

Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dv. maig 11, 2012 4:45 pm

romi83 ha escrit:Creo k yo no me he presentado!! Me llamó Romi, tengo 29 años y mi novio se llama david y tiene 26. Llevamos 3 años juntos y 2 conviviendo!! Nos conocimos en la piscina, ya que somos jugadores de waterpolo y actualmente es mi entrenador. Nos casamos el 08/06/13 en montcada y Lo celebramos en ca n' alzina!!!

Nos casamos el mismo dia!! cada vez que veo la fecha.. Me gusta mas!! jajaja
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: rakelrizos » dl. set. 03, 2012 3:38 pm

Hola chicas!!

Por si os puede ayudar, os recomiendo un oficiante de ceremonias estupendo, es actor y personaliza 100% a vuestro gusto la ceremonia, trabaja en Catalunya, sobretodo la zona de Barcelona y provincia: http://victoractorbodas.webs.com/

Saludos y suerte!!
rakelrizos

Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 21, 2011 12:16 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dl. set. 03, 2012 4:17 pm

Hola chicas!! Algunas ya em conocereis de otros posts, pero voy a hacer la presentación oficial ::0ov0o::
Me llamo Meritxell y tengo 27 años, el hombre de mi vida se llama Carlos y tiene 30 años. Llevamos 8 años y medio de relación y 5 viviendo juntos así que ya nos conocemos a la perfección jejeje Somos de Igualada y nos casamos el 29/06/2013 en Ca n'Alzina por la tarde. Estamos ansiosos y nerviosos pero sobre todo ilusionados por que todo salga como queremos y sea un día super especial. Creo que no me dejo nada...Bueno ahora estamos en pleno apogeo de preparativos (fotógrafos, invitaciones, detallitos, vestidos y trajes,... tooooodoooooooooooooo) :-)0(-:
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: Sophie85 » dc. set. 05, 2012 9:24 am

Mi nombre es Miriam y tengo 27 años, y mi futuro marido se llama Roger y tiene 28 y los dos somos de Barcelona.
Llevamos ya 9 añitos juntos, y 4 y medio viviendo juntos así que conocernos, nos conocemos bien ya jejej Queríamos habernos casado antes pero el tuvo una lesión un poco delicada en la rodilla por lo que hemos estado dos años de medicos, recuperaciones y demás... pero por suerte, se ha podido recuperar bien!!! Así que después de mucho tiempo sin salir, este agosto nos fuimos una semanita a París y allí me lo pidió!!! Aun sigo en una nube de felicidad, y lo que nos queda!!!
Finalmente, ya tenemos fecha y nos casaremos el 6 de julio de 2013 en la Tria, una casa rural cerquita de Vic. De momento tenemos ya la casa reservada, mi vestido ^^ y los fotografos, ya que lo hará una amiga mia y su novio que son profesionales y hacen unas fotos chulisimas!!! (por si a alguien le interesa www.274km.com)
Ahora estamos en la busqueda de catering, y ya a empezar con todos los prepartivos:invitaciones, detalles, etc etc!!!

Un saludo a todas!!!!
Sophie85

Entrades: 23
Membre des de: dc. ago. 29, 2012 1:22 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. set. 09, 2012 5:30 pm

Hola hola!! yo no me he presentado por aquí

Mi nombre es Mireia y tengo 27 años, el próximo 31/03/13 me caso en Mas Llombart con el hombre más maravilloso del mundo (junto con los vuestros, por supuesto) se llama Francisco y tiene 42 años.
Llevamos más de 6 años viviendo juntos, nos fuimos a convivir cuando hacia sólo un mes que empezamos a salir y hasta el día de hoy han sido los mejores años de mi vida.
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: nico87 » dc. set. 26, 2012 3:25 pm

Hola a toes!!!! jo he anat escrivint però encara no m'havia presentat, em dic Amy tinc 25 anys i el meu futur marit (em sona extrany jejeje) es diu Camil i en te 29, som de Manresa. Fa 6 anys que estem junts i dos que convivim al piset, ara fa un temps que ens acompanya el Lio,el nostre gos, que ara ja té un any.

Ens casem el 8 de setembre de 2013 i la veritat vaig molt perduda jejejeje, encara no tinc res de res, estic en recerca de tot però res aparaulat així que ens haurem de ficar les piles, perquè em conec i el temps passa volant!!
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dc. set. 26, 2012 9:58 pm

Hola noies!!

Hem dic Glòria i tinc 28 anys i soc de Girona, la meva parella es diu Jordi i té 30 anys i es de Sant Feliu de Guíxols.
Vivim a Sant Feliu desde fa 2 anys!
Tenim un fill de ara casi 6 mesos i es diu Jan, ell sera el nostre amfitrio el dia del nostre casament i dia del seu aniversari el 5/4/2013, farem un convit intim ( bueno...70 persones) i ho celebrarem amb els nostres amics i familiars ;)

Ens casem a Llofriu (Girona) esta a la Costa Brava, al costat de Palafrugell!

Una anecdota meva....jo abans de casar-me volia ser mare i que el meu fill hem portes junt amb el meu pare a l'altar...i sino ens falla res...Compliré un somni ;)

Muuuuuuuua
gloriaijan
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

EntradaAutor: DIGA'MROSA » dj. set. 27, 2012 2:04 pm

No sabia que ens haviem de presentar!!!
Em dic Rosa (obvi) i el meu futur marit és en Joan. Som de Mataró. Ens casem el 27 d'Abril de 2013 al Castell de l'Oliver i per a tots dos sera el nostre segon i definitiu casament.
Ah!! i tenim 4 fills!!! jajaja... o sigui que jo puc triar qui em porta anells, qui entra amb el nuvi, qui entra amb la núvia i qui llença els pètals...
Imatge
DIGA'MROSA

Entrades: 709
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 12:25 pm

EntradaAutor: Vanessa81 » dj. set. 27, 2012 3:33 pm

Hola noies! Jo em dic Vanessa (evident pel nick) i tinc 31 anys, el meu xicot es diu Marc i vivim junts fa dos anys a Barcelona. Ens casarem el 13 de Juliol a Platja d'Aro :-) :-) :-)
Imatge
Vanessa81

Entrades: 562
Membre des de: dv. set. 14, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: belimat » dj. set. 27, 2012 6:36 pm

Hola!! jo prefereixo no posar com em dic, més que res perquè potser algu pot arribar aqui i hi han cosetes que són sorpresa i podrien saber que sóc jo la que estic per aqui... Som de Terrassa, portem quasi dos anyets junts, encara que ens coneixiem "de vista" desde feia molts anys, ja que teniem molts amics en comú... I portem vivint junts quasi desde el primer dia que vem començar... ah! i tenim 30 anys els dos!! :-)(-:
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Judith7 » dg. oct. 21, 2012 6:46 am

Hola Míriam,

mi nombre es Judith e igual que tu me caso en La Tria, pero unos días más tarde que tu, el 19 de Julio.

Saludos,
Judith
Judith7

Entrades: 7
Membre des de: dc. des. 21, 2011 7:32 pm

EntradaAutor: J&D » dl. oct. 22, 2012 3:48 pm

Hola,
Yo me llamo Tere y mi futuro Jonathan, somos de Igualada, Jonathan tiene 28 y yo 31.
Llevamos 8 años juntitos =0-0-) , y 6 años viviendo juntos :-)(-: . Nos conocimos en el trabajo, bueno, de hecho él me hizo la entrevista de trabajo, ya que iba a ser su administrativa, y entre fotocopias y hojas excel surgió el amor, jejejeje. ::love::
Nos casamos en el Mas dels Vivencs el 20 de Julio de 2013.
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dl. oct. 22, 2012 4:10 pm

Hola,

Em dic Vicky i el meu novio Edu. Tenim 26 anys tots dos.
Som de Sabadell i portem 6 anys junts, 1 vivim junts des de fa 1 any i mig.

Ens casem el 18/05/2013 al Mas de Can Riera
Imatge
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants