Problemes amb el Mas Solà

un gran any!

Problemes amb el Mas Solà

EntradaAutor: Olguiky » dj. abr. 19, 2012 2:57 pm

Noies, us he d’explicar una cosa que ens va passar el dia que vam anar a fer el tastet. Va ser un cop molt dur, tant que no em vaig veure amb cor d’explicar-ne res en el fòrum fins ara... que ja han passat gairebé tres setmanes.

Si una cosa em caracteritza és que sóc molt detallista i m’agrada explicar totes les coses que estem preparant pel casament amb tot luxe de detalls. Però la crònica del tastet no va ser així... les que ho vau llegir sabeu que em vaig centrar a parlar només dels plats que vam tastar. I ni una paraula del restaurant... el motiu d’això ara us l’explicaré.

Tot anava molt bé mentre menjàvem els plats que havíem triat, la veritat és que eren bons! Els problemes van venir quan ens va arribar en Francesc, un dels dos socis, que és el que porta tot el tema dels casaments.

Només asseure’s a la taula ja ens va deixar anar: “Vosaltres no havíeu parlat mai amb mi!”. És veritat, quan vam anar a veure el restaurant ell estava ocupat i ens va atendre l’altre soci, que s’ocupa de la part comercial (segons vam saber després). No ens pensàvem que això fos important... però va acabar essent crucial!

Mentre anàvem repassant totes les dades del casament li vam indicar alguns canvis: per exemple, inicialment havíem dit que seríem 90 convidats, però la llista havia crescut fins a 120. Fins aquí cap problema... però quan vam dir que hauríem d’agafar la sala gran enlloc de la petita (la de la masia)... aquí va ser quan hi va haver el daltabaix. Ens va dir que no, perquè a la sala gran hi havia un altre casament! QUE HI HAVIA UN ALTRE CASAMENT???!!! I a més a més, ell en els seus papers, tenia anotat que nosaltres havíem confirmat la sala de la masia.

El problema era doble: primer, quan nosaltres vam fer la reserva del restaurant no se’ns va informar en cap moment que es feien dos casaments; i segon, nosaltres en cap moment vam confirmar que la sala que utilitzaríem seria aquesta. Senzillament era la que ens havien ensenyat perquè l’altra, en el moment que vam fer la visita, no estava visible.

La sala de la masia era maca, però no per fer-hi un casament! Us ho prometo noies, en aquells moments vaig sentir com el terra s’obria sota els meus peus! Em volia morir! Tanta il·lusió que he posat en el casament, tants esforços que hem fet perquè tot surti com nosaltres volem... i ara, havíem de celebrar el convit en una sala fosca, petita i trista! Em vaig posar a plorar allà mateix... estava desesperada!

El del restaurant no parava de dir que era un malentès... que ells sempre fan dos casaments... però ara amb el temps, i havent-ne parlat amb els pares que eren allà amb nosaltres creiem que la cosa va anar diferent.

Creiem que estan notant la crisi (el dia que vam anar a fer el tastet era diumenge de Setmana Santa i només tenien dues taules plenes al restaurant). Han rebaixat la qualitat i la quantitat dels menús i dels aperitius, això és més que evident, comparant els que ens van donar de l’any passat i els que estan fent ara (també han afegit suplements pels pastissos i coses d’aquet tipus). I suposem que quan se’ls devien presentar uns nuvis amb un casament de 170 persones, devien pensar que el nostre podia anar perfectament a la sala petita i aquest altre a la gran. Així mataven dos ocells d’un tret. Total... nosaltres ja havíem fet la paga i senyal, no ens faríem enrere ara.

És cert que ens van oferir una solució: utilitzar el restaurant de l’hotel i fer servir l’hivernacle que tenen pel ball. Però no ens agradava gens aquesta solució: el restaurant semblava una sala de convencions, no ho decoraven gens pel casament i, amb l’agreujant que l’accés dels convidats al restaurant s’havia de fer per una mena de porta de servei que hi havia a la part del darrere! Amb el preu que ens costa el menú, els nostres convidats es mereixen entrar per la porta del davant!

I l’altre problema que s’hi afegia era la manca de confiança cap a ells que això ens havia generat: qui ens assegurava que estaven preparats per atendre dos casaments? Tenien suficients cambrers? Mentre féssim l’aperitiu a fora, els convidats de l’altre casament haurien de passar enmig nostre per accedir als cotxes... Però el problema més greu és que s’havia trencat la confiança... i en aquests casos és fonamental. I quan se’ns havia hagut d’oferir una solució, el tracte que havíem rebut era de sobèrbia i, perquè no dir-ho, ens havíem sentit menyspreats i atacats. Per això creiem que ells sabien perfectament que sorgiria el problema... aquell home no va parpellejar ni un segon quan va sorgir el problema: sabia perfectament que sorgiria, perquè l’havien creat ells.

De manera que l’endemà mateix em vaig posar a trucar altres restaurants i vam tenir la sort que al Lotus Blau tenien lloc. El vam anar a veure de seguida i ens va encantar el lloc, però sobretot, el tracte rebut. De manera que, si tot va bé, i el diumenge no sorgeix cap imprevist (us podeu imaginar que ara anem amb peus de plom) podem afirmar que tenim un restaurant nou: el Lotus Blau.

Perdrem la paga i senyal de 1000 € que vam fer a Mas Solà, però ara mateix això és el de menys. No volem que aquests individus mancats d’escrúpols, que han estat a punt d’arruinar-nos un dels dies més importants de la nostra vida guanyin ni un sol cèntim més a costa nostra. Ens hem sentit maltractats i menyspreats, i això amb diners no es paga!

Després hem sabut, gràcies al nostre fotògraf, que no som la primera parella que ha tingut un "fracàs" amb aquest restaurant. I el que em sap més greu és que ell ens havia aconsellat firmar un contracte amb tots els proveïdors... i nosaltres no li vam fer cas! Pensàvem demanar-ho el dia del tastet... i mireu com ha acabat la cosa!

Be, em sap greu per l'extensió del meu missatge, però volia que se sabés! Sobretot, perquè si hi ha parelles que volen anar a aquest restaurant... com a mínim, que vagin amb peus de plom! I que tot ho posin per escrit.
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm

Re: Problemes amb el Mas Solà

EntradaAutor: Anna87 » dj. abr. 19, 2012 4:57 pm

Nena, però que m'estàs explicant... m'enrecordu que vaig llegir la teva cronica i que estaves pensat en que de primer si amanida... estava llegint i m'he quedat... "no pot ser.." però es que més no et queda res, un mes escàs, mira que jo és un dels llocs que em volia mirar, però amb van informar de que havien baixat de categoria i que ja no és el que era... Pel que expliques veig que encara sembleu vosaltres els dolents, que sou vosaltres els que no us heu enterat, però es que jo entenc si el que us va entedre no sabia ni de la missa la meitat perquè us informa de una cosa que no sap? en fi... el que fa les peles, ells mateixos es fan la propaganda, em sap greu que vas passar això al dia del tastet i d'això ja farà unes setmanes es a dir que ho has tingut de païr tota sola, i ells intentant posar "solució", més que un casament una mica més semblaria un divorci, i ja fan un esforç, va no fotis! quina solució una mica mes hi ho fas a la carretera mateix, home ja.

Per una part entenc que et vulguis desantendre del lloc i perdre 1000 euros, però no crec que ho tinguis de deixar còrrer, pensa-ho bé abans, a més les invitacions ja estaran mes que fetes amb el lloc i tal, m'agrada que ho hagis escrit aquí i que tothom sapiga quin peu calcen. Crea un pàgina web i explica tot això i un dia vés alla, i digues TOT i MÉS, que et dona igual perdre els 1000 euros, però per això en perdran mlt més.

Per altre part m'alegro que hagis trobat un altre lloc, i que amb tan poc temps ho hagiu pogut solucionar, aquest lloc és totalment diferent i ja et dic almenys fara uns anys era increïble els llacs, jardins, tu pensa amb el casament i oblida't d'ells quan hagi passat si et veus encord de fer-ho ho fas sino mira millor oblidar, no diu que no hi ha mal que per bé no vingui, pos ja esta carinyo, espero que et torni la il·lusió i viu cada minut amb el teu nou restaurant, espero notícies teves!!!

1petonàs!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: MoFLeTeS » dj. abr. 19, 2012 9:37 pm

Ostres Olguiki.... només em queda dir-te que molts ànims!! I que sort que heu trobat aquest altre alternativa.... a més jo us diria que intenteu lluitar pels vostres 1000 euros de paga i senyal... perquè no pot ser això!!! si es dóna la paraula, es dóna la paraula... les coses queden per escrit... però no us poden treure la vostra sala perquè si!!!

CARAM... Es superfort... m'he quedat de pasta de boniato... o sigui que.... molts ànims, i sobretot que aquest fet no t'amargui el teu gran dia, eh!!!

1 abraçada!! I gràcies per informar-nos a la resta, perquè la gent vagi amb molt de compte!!
Imatge
MoFLeTeS
:: núvia rookie

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: GARRIET » dj. abr. 19, 2012 9:38 pm

HOla Olguiky, què fort el que expliques!! A mi em passa això a un mes de la boda i em moro!
Em faig càrrec que deu saber molt greu perdre mil euros per culpa d'aquests canalles, però me'n sabria més pagar-los-hi tota una boda i no poder estar tranquil·la ni en tot el mes que queda ni durant el gran dia!!! No es mereixen que us hi deixeu ni un cèntim més!!!
Què fareu amb les invitacions? de totes maneres, sort que heu trobat un altre restaurant a poc més d'un mes del dia, però m'imagino que de l'escarment no estaràs tranquil·la ni amb aquestes... Em sap molt greu de veritat però s'agraeix el gest de que ho pengis aquí. Mira, pensa que aquests llocs al cap i a la fi la publicitat que més tenen és el boca a boca, sí, totes anem a pàgines webs i google però els fòrums i el que et diu la gent que coneixes és el que acaba contant per nosaltres, almenys així he escollit el meu lloc i estic tranquil·la perquè tinc bones referències d'absolutament tothom que conec i hi ha anat.
Si aquesta gent van rebaixant la qualitat del producte, del servei i a sobre ja no ofereixen exclusivitat en el tracte, no se pas per on es creuen que reduïran costos... això ho vas llegint als fòrums, quan preguntes la gent et surten "ai, jo hi vaig anar per la boda de fulanito i ves... que vols que et digui..." després llegeixes o sents a parlar de decepcions com la teva...
només et puc dir que ficaria la mà al foc que aquesta gent o fan un pensament o s'hauran de dedicar a una altra cosa, perquè en el tinglado dels casaments (perquè al cap i a la fi és un tinglado i un negoci que pa ke...) no hi pots anar així, has de ser conscient que no es com ki va a comprar un pernil o es compra un vestit, és un dia que en la majoria dels casos és únic en la vida d'una persona i has de posar-te a la pell dels que es casen i cada parella és única, no s'ha d'oblidar mai, perquè els hi ofereixes un dia únic a la seva vida...
Perdona per la xarradeta però m'ha indignat molt el que t'ha passat i pensa que a la llarga o no tan llarga són ells els que acabaran malament! saben greu els mil euros, això sí...
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Montse89 » dj. abr. 19, 2012 11:01 pm

:-( !! M'acabo de quedar mortaaa!! Aixo em pasa a mi i no se que faig...uuuff!! Aixo es una putadaaa!!!! Amb perdo per la paraula...pero...telaaa!! Sort que has trobat un altre restaurant...i a un mes de la boda!! Mira't be que no et puguin tornar la fiansa...i estar clar que una mala publicitat es la que sestan guanyant. Has fet molt be en diru!! Aixo tothom sabra que es el que fa aquesta gent....Anims noiaa!!
Imatge
Montse89
:: núvia experta

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Cris-Raul » dv. abr. 20, 2012 8:13 am

Olguiki, em sap molt greu el que t’ha passat. Tinc una a amiga que li va passar una cosa semblant, el dia del tastet no va ser el que ells esperaven y van decidir perdre la paga i senyal y buscar un altre lloc, et diré el que li vaig dir a ella, mes val perdre 1000 euros que no perdre els nervis y tornar-te boiga abans del casament pensant que no sera el que tu volies.
M’alegro que hagis trobat un altre restaurant i ja veuras com tot surt genial.
Ahh i reclama els teus diners que de vegades prefereixen tornar-los que que la gent sapiga de l’errada que han tingut.
Un peto y anims!!
Imatge
Cris-Raul

Entrades: 831
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 1:54 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dv. abr. 20, 2012 11:43 am

Ufffm'ha posat els pèls de punta només de llegir-ho...
Quina 'gentussa'!
No entenc com no tenen paraula, ni cap tipus de miraments...
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: leni221177 » dg. abr. 22, 2012 2:19 pm

Olguiki,ja t'ho vaig escriure a la teva CA, però de nou, molt ànims!! I per cert, si teniu la oportunitat no deixeu perdre els 1000 €. És a dir, em sembla perfecte que hàgiu canviat de restaurant pero si ho teniu tot per escrit, no poden fer tots aquests canvis així com així.
I guapi, ja veurà com el teu dia serà fantàstic i tot sortià rodó.
Per cert, ja ens encarregarem entre tottes de fer una MOLT MALA pubilicitat del Mas Solà! Colla de desgraciats....i ho sento per aquesta falta de respecte, però no poden jugar amb les persones d'aquesta manera! :t:t:
Imatge

Imatge
leni221177

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Airyn » dg. abr. 22, 2012 3:32 pm

Déu ni do Olguiki!!

Encara que has pogut canviar el lloc!! A nosaltres ens va pasar algu semblant amb el nostre, però clar amb molt mes de temps i sense haber donat la paga i senyal, encara sort! Es que s'aprofiten de la il·lusió dels novis... Ja els hi val!! :S

Wenu ja veuràs com surt tot molt maco!!

un petó ben foort!!
Imatge
Airyn
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dc. set. 14, 2011 11:57 pm

EntradaAutor: COXITA » dg. abr. 22, 2012 4:06 pm

Yo, antes de decidirme por Can Marlet fui a Mas Solà, yo si que hablé con Francesc y la verdad es que yo, personalmente, no tuve ningún problema todo parecia estar bien y parecia que sabian lo q se hacian. Pero finalmente me decanté por el otro sitio pues sentí un flechazo, como nos pasa a todas las que nos casamos en Can Marlet,jejej.
Ha sido muy mala suerte Olguiki...yo no he ido nunca a una boda en Mas Solà pero si muchas veces a comer y se come excelente.
Asi q tampoco puedo decir nada malo de este sitio...
Espero que te vaya muy bien de todas formas.
COXITA

Entrades: 249
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 9:08 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants