SANTA MARIA DEL MAR

un gran any!

Re: SANTA MARIA DEL MAR

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 02, 2012 6:14 pm

hola guapis! Jessica expliqué lo que nos pasó con Mn Ignasi en nuestra boda en el post de Santa Maria del Mar del 2011 pero resumiendo, fue un maleducado y un impresentable! por no hablar de lo nerviosos que nos puso a todos con su actitud y sus comentarios y que tuvo fallos como hacer subir a los padres, testigos y lectores al altar cuando habíamos pedido que quedaran abajo e intentar hacer misa cuando le habíamos dicho que no la hiciera puesto que sólo comulgarían 4...

santamarieras, os dejo un par de fotos de mi boda para qué veiáis cómo estaba el altar... he ido a varias bodas, antes y después de la mía y siempre lo decoran igual. Las que tengáis más de 100 mensajes las podréis ver todas en mi crónica *.O.-O*

mayo-junio-julio 2011 122.jpg

P1000778.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: jessica.julian » dj. feb. 02, 2012 7:17 pm

Ya he leido lo que te paso con Mn Ignaci, a mi me casará Fernando que ya hemos quedado asi con él, él también nos hara los cursos prematrimoniales y todo... espero no tener ningun problema ese dia xk si no si ke me da algo!!!!

Joooooo!! yo no puedo ver tus fotooooooooooooos!!! me puedes enviar algunas a jessica_90_1985@hotmail.com

Besitos guapas!!
jessica.julian l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 23, 2012 5:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
jessica.julian

Entrades: 11
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:42 pm

EntradaAutor: Llunàtica » dl. feb. 06, 2012 10:20 pm

Què tal van anar els cursets?? jo els tinc al maig perquè aquest cap de setmana era impossible.
QUè es fa allà? Algú també ho farà al maig?
Imatge
Llunàtica
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 112
Membre des de: dv. des. 24, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: solar » dl. feb. 06, 2012 10:50 pm

Hola Llunàtica
El cursets pel meu gust van estar bé ( per la meva parella van ser avorrits ).
El dissabte ens van posar un video explicant que era l'amor i després com erem 11 parelles ens van separar en dos i vam fer una mena de reflexió sobre l'amor, els fills, la família... ajudats per un matrimoni ( en el meu cas la Dolors i el Xavier, que van ser molt agradables ). Diumenge el mossèn ens va explicar una mica com es faria la cel·lebració, vam fer un resum general del que haviem parlat el dia passat ( ara els dos grups junts ) i finalment vam anar a missa.

He de dir que el mossèn va estar força bé
solar

Entrades: 14
Membre des de: dv. des. 03, 2010 11:14 pm

EntradaAutor: cadui » dj. abr. 05, 2012 9:05 am

Santamarieras como van esos preparativos??!! ufff nosotros a punto de celebrar el primer aniversario, qué fuerte!!!
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants