Ram nuvia / lliga / ninots -> A qui es regala?

El millor any de la nostra vida!

Ram nuvia / lliga / ninots -> A qui es regala?

EntradaAutor: arual80 » dl. ago. 20, 2012 10:22 am

Hola, torno a ser jo, cada dia que passa estic més nerviosa i m'entren més dubtes i cadascu em diu una cosa diferent i estic a punt de parar boja jejejeje

Ram de la nuvia:

A qui es regala normalment? A una amiga / familiar que estigui a punt de casar-se? A una soltera?
Jo teni pensat regalar-li a la meva germana, que està en parella, viuen junts, i que de moment no es casen (almenys que sapiguem nosaltres jejejeje)

Lliga:

A qui es regala? Tinc entès que a una amiga soltera, no?

Ninots pastis casament:

Això també es regala??? A qui???

Gràcies noies, sou un encant :-()-)
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Re: Ram nuvia / lliga / ninots -> A qui es regala?

EntradaAutor: promisa1 » dl. ago. 20, 2012 10:28 am

jejeje, guapi! te veo estresada con tanta cosa, jeje.
Mira, yo creo de entrada que cada uno regala lo que quiere y a quien quiere.

Yo te digo lo que yo hice.
Mi ramo, se lo di a mi prima, pienso que el ramo de la novia es algo muy especial, que tienes que regalar a quien te haga ilusión, porque es un momento que vas a sentir muchas emociones.

La liga, normalmente se da a un soltero o soltera, yo se la di a un soltero de oro.

Y los novios tambien se suelen regalar, normalmente a parejas que se van a casar proximamente, o aunque no se vayan a casar, pues por situación ya les toque, yo lo hice asi.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: jennyglondo » dl. ago. 20, 2012 1:55 pm

Hola wapi!! estoy con promisa, dáselo a aquien quieras.
Nosotros el ramo se lo daremos a mi hermana, pero no quiere casarse, se lo daré pq se q le hará mucha ilusión. La liga se la damos a mi hermano y al de Aitor, aunque los 2 están casados y los novios si se los regalamos a unos amigos que quieren casarse.

tranquila mujer!! no te estrese y disfruta de lo que queda!! yo tengo la mia a la vuelta de la esquina y no soy consciente... 0 nervios!!!
Imatge
jennyglondo
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 12:33 pm

EntradaAutor: arual80 » dl. ago. 20, 2012 2:54 pm

Gràcies noies!!!

Ara ja ho tinc més clar!!!

El meu ram per la meva germana i la lliga per una amiga meva que està solterona...
Els ninots del pastis no sé pas a qui regalar-li, potser al final ens els quedem nosaltres perquè no tinc ningú "en situació" de donar-li, encara que d'aquí a octubre potser me'n surt algu :-)0(-:
Imatge
arual80

Entrades: 36
Membre des de: dl. nov. 07, 2011 11:12 am

Torna a: Bodas 2012

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants